monza Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Nem semmi!! ezt telibe kapta. Mondjuk a fa vágók sem voltak ott a spiccen. :D mert fát nem így kell kivágni. Csak az erdőben az így szokták.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 ezt a fa döntős dolgot láttam az rtl-en a hiradóban vagy a fokuszban? ,valaki lekamerázta... nagy tudású favágók hozzták össze és még a kocsi tulaját hibáztatták hogy minek állt oda :D no ,meg is találtam videót ,érdemes meg nézni : seantor vs fa Szerencsétlen autó... Így is kevés van belőle.... Itt mindenki hülye volt. A tulaj is, mert ha kivágnak egy fát, a mellé nem állok oda 2m-el, meg a favágók is. Az tuti ha az enyémmel ilyen történne, az emberek utána nem maradnának életben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Szerencsétlen autó... Így is kevés van belőle.... Itt mindenki hülye volt. A tulaj is, mert ha kivágnak egy fát, a mellé nem állok oda 2m-el, meg a favágók is. Az tuti ha az enyémmel ilyen történne, az emberek utána nem maradnának életben. Én arra gondolok hogy a tulaj esetleg nem volt otthon hanem elutazhatott és valószínűleg hosszabb időre (mert gondolom a favágók azért szólnak előtte 2-3 nappal hogy itt fakivágás lesz, senki ne parkoljon a közelbe) hogy nem jutott el hozzá a fakivágás híre, legalábbis nem hinném hogy ennyire nemtörődöm lett volna vagy ennyire a saját maga ellensége lenne hogy ha tudja hogy ki fogják vágni a fát, lehetősége is van arrébb állni és mégis otthagyja az autót... Szóval, bár nem ismerem a tulajt, így látatlanba nem hibáztatnám, a favágókat inkább hogy miért nem tudtak várni pár napot, hátha addigra hazaér a tulaj és arrébb áll. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Szóval, bár nem ismerem a tulajt, így látatlanba nem hibáztatnám, a favágókat inkább hogy miért nem tudtak várni pár napot, hátha addigra hazaér a tulaj és arrébb áll. Na meg fát azt lehet úgy is kivágni hogy darabolják... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Én arra gondolok hogy a tulaj esetleg nem volt otthon hanem elutazhatott és valószínűleg hosszabb időre (mert gondolom a favágók azért szólnak előtte 2-3 nappal hogy itt fakivágás lesz, senki ne parkoljon a közelbe) hogy nem jutott el hozzá a fakivágás híre, legalábbis nem hinném hogy ennyire nemtörődöm lett volna vagy ennyire a saját maga ellensége lenne hogy ha tudja hogy ki fogják vágni a fát, lehetősége is van arrébb állni és mégis otthagyja az autót... Szóval, bár nem ismerem a tulajt, így látatlanba nem hibáztatnám, a favágókat inkább hogy miért nem tudtak várni pár napot, hátha addigra hazaér a tulaj és arrébb áll. Jól beszélsz! Ha jól emlékszek akkor a riportban is arrol beszéltek hogy a tulaj nem volt otthon... De akkor is ,lehetett volna azt a fát méteres szakaszokban is vágni.. Azért kiváncsi lennék ilyenkor mi a szitu ,hogy kártalanitják a tulajt !? Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 -- A másik sajnos ,azt nem adta meg a címet,csak ha meg veszem ezt..... Angyalföldi út Csángó és Klapka között bal oldalt belső udvar:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Hi Everyone ismét! Valaki ha tud,segítsen már így szájber,mert már totál beőszülök és szétcsikarom magam. Még mindig nem tudtam autózni a Monza-val,de még csak a motor sem jár szépen. Addig már eljutottam,hogy AC-t cseréltem tegnap. Már akkor is gyanús volt,hogy nem dőlt a benzin világba. Ma gondoltam,leeresztem a tankból az összes lét,vettem ma frisset és felöntöm azzal. Igen ám,de lehúztam a szívó résznél a csövet a szivattyúról és semmi lé nem jött. Megfújtam csak tüdővel,előbb picit bugyogott (leheletnyire),majd már az sem. Jó mondom,akkor még nyomok bele 5 litert,hátha v.mi gebasz van. (Tank visszajelző szerint már amúgy is tartalék (piros) fölött volt,de hátha. Belenyomtam 5 litert,ugyanúgy csal levegő megy be,ha megtüdőzöm. Gondoltam,lehúzom a visszafolyó ágról és leeresztem ott. Semmi. (Ugye nemrég említettem is,hogy nem szellőzik a tank.) Belefújtam (volna) csak tüdővel,de bepirosodtam. Pumpával,semmi. Totál dugulás. (Ugye itt is és a szívó résznél is ömlenie kellene a zanyagnak gravitáció hatására (is)? Gondoltam még egyet,talán maradt v.mi a csőben (ugyan semmivel nem dugaszoltam be). Benyomtam egy darab drótot,kanyarodik a cső a tankban,de összesen 20cm amit elértem és el is akadt,bármilyen vastagságúval is néztem. A gép amúgy ott tartott,hogy pöccre indult,csak közben tegnapra beállt teljesen az AC és így raktam be a tartalékot,ami ugyan más utolsó 3 cikkszámmal és vezeték csatlakozókkal megáldott,de utána beindult (még mindig hatalmas kék füsttel,csak tartott gázzal jár és úgy tűnik a gyertyák kivétele után is,hogy 4 hengeres). 3. és 5. gyertyák szárazak voltak. Ez gondolom betudható,hogy a befecsik megájultak. Nem voltam rövid most,de ezen dolgokban várnám hozzáértők segítségét,válaszát. :D Már állítanánk a gyújtást,alapjáratot,de most jól megszívatott a tank. Csilli-villin lefestve és szopat. Jahhh,abból csak a szintjelző volt kiszedve! (Nem vágtam szét a tankot,mert nem volt indokolt. Ezek után kezdek kételkedni.) Szűrője megpucolva,új tömítéssel és csavarokkal került vissza. Hol b@sztam el az egészet? Remélem nem ott,hogy megvettem a rombolót. :D Előre is köszönöm ismételten! Ha lehet,mielőbbi válaszokat várok. Peter :) B) :D Kezdek elkenődni a célegyenesben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Előre is köszönöm ismételten! Ha lehet,mielőbbi válaszokat várok. Peter :D :) B) Kezdek elkenődni a célegyenesben. Nekem is volt egyszer ilyen problémám. Kivettük a szintjelzőt és annak a búvárcsöve volt eldugulva. Nézd meg azt. Lehet,hogy a végén a szűrőt kicserélted de a csőben megmaradhatot a trutyi. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 István! Happy Birthday!!! :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Hi Everyone ismét! :D :D :) Kezdek elkenődni a célegyenesben. Tisztázandó a helyzetet ,fogx egy külső AC pumpát , 5 literes kannát és 2 csövet ,aztán bekötöd közvetlenül a motortérnél az uzemanyag ellátást és egy hibaforrás kiszürve ! Majd leveszed a tankot és utánna jársz a dolgoknak ,kimosod ,stb , max ujra kell csövezni az egészet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 István! Happy Birthday!!! :D :D Csatlakozok! Boldog szülinapot István ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Csatlakozok! Boldog szülinapot István ! Isten éltesse a' ZIstvánt! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május25, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május25, 2011 ezt a fa döntős dolgot láttam az rtl-en a hiradóban vagy a fokuszban? ,valaki lekamerázta... nagy tudású favágók hozzták össze és még a kocsi tulaját hibáztatták hogy minek állt oda :D no ,meg is találtam videót ,érdemes meg nézni : seantor vs fa Há tesdvírem csák egy kiss tüzelőő kellett, nehogy megfágyon a zaszony meg a sok purdé. Ekkora idiótákat is ritkán lát az ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május25, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május25, 2011 Boldog születésnapot :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május25, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május25, 2011 Két napja nekiálltam kikarosszériázni anyumék szomszédjának a 123-as merciét. Méghogy egy Mercedes nem rohad? Ahova nyúlok, ott lyukat találok. Kb muterom Rekordja volt így eldőlve, de a mienk ezerszer jobb állapotban van. Az a becsapós a csillagosnál, hogy a gumis alvázvédő olyan erős és vastag, hogy a lemez elrohad alatta, de az még mindig nem lyukad át. De lepucolni is nagy öröm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 köszönöm mindenkinek......csak épp elfelejtem eme szép napokat rendre és nem csak a sajátomat hanem a családtagokét is .... :D cavington.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Két napja nekiálltam kikarosszériázni anyumék szomszédjának a 123-as merciét. Méghogy egy Mercedes nem rohad? Ahova nyúlok, ott lyukat találok. Kb muterom Rekordja volt így eldőlve, de a mienk ezerszer jobb állapotban van. Az a becsapós a csillagosnál, hogy a gumis alvázvédő olyan erős és vastag, hogy a lemez elrohad alatta, de az még mindig nem lyukad át. De lepucolni is nagy öröm. jó autó a 123-as.....vannak annak is gyenge pontjai.....ha sedan(gondolom az,mert a combi ritka)akkor a hátsó köténylemezt is lesz szerencséd orvosolni asszem.meg az ajtók alja......meg a hátsó futóműkeret nagyszilentjének a bekötési pontjai..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Angyalföldi út Csángó és Klapka között bal oldalt belső udvar:) ott melózol még mellette? megkérdezhetnéd eladó-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Két napja nekiálltam kikarosszériázni anyumék szomszédjának a 123-as merciét. Méghogy egy Mercedes nem rohad? Ahova nyúlok, ott lyukat találok. Kb muterom Rekordja volt így eldőlve, de a mienk ezerszer jobb állapotban van. Az a becsapós a csillagosnál, hogy a gumis alvázvédő olyan erős és vastag, hogy a lemez elrohad alatta, de az még mindig nem lyukad át. De lepucolni is nagy öröm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Nekem is volt egyszer ilyen problémám. Kivettük a szintjelzőt és annak a búvárcsöve volt eldugulva. Nézd meg azt. Lehet,hogy a végén a szűrőt kicserélted de a csőben megmaradhatot a trutyi. :) Ki volt pucolva minden,azért nem értem. Meg újra lett csövezve. Ma még eljutottam odáig,hogy megnéztem a visszafolyó ágat a motorig és tök tiszta. Gond a tankban lesz keresendő a visszafolyó csőnél. Mindenféle művelet előtt mindenhonnan dőlt a lé. Most miért szívat? :D Ki is volt mosva a tank alkatrészmosóval. Legfeljebb itt ronthattam el. Így estére már azon agyaltam,szétvágom a donor tankját (amúgy is halott) és megnézem mi van benne. Mi merre,hány milliméter. :D Köszi a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Tisztázandó a helyzetet ,fogx egy külső AC pumpát , 5 literes kannát és 2 csövet ,aztán bekötöd közvetlenül a motortérnél az uzemanyag ellátást és egy hibaforrás kiszürve ! Majd leveszed a tankot és utánna jársz a dolgoknak ,kimosod ,stb , max ujra kell csövezni az egészet... Igen,ez is egy megoldás. Köszi! Annyi a baj,hogy ami tartalék AC-nak lett volna elrakva,az került fel tegnap. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Na ne mond hogy így szét volt dőlve a Reki. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május25, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május25, 2011 http://m.blog.hu/mb/mbybk/image/Dagiszabi/...bi/DSC08178.JPG Hirtelen csak olyan szavak jutottak az eszembe, amit úgyis kimoderálna a fórum :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május25, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Május25, 2011 jó autó a 123-as.....vannak annak is gyenge pontjai.....ha sedan(gondolom az,mert a combi ritka)akkor a hátsó köténylemezt is lesz szerencséd orvosolni asszem.meg az ajtók alja......meg a hátsó futóműkeret nagyszilentjének a bekötési pontjai..... :D Igen, a köténylemez tropa, az ajtók cserélve lesznek, a futómű bekötési pontjai pedig már javítva voltak. A küszöbök, a bal első taposólemez, a csomitartó kerekek mögötti része, belső küszöbök, hossznyúlványok, jobb első doblemez, hátsó ívek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 az "uj" B senatorom is hasonlóan rohadt meg a jobb oldalon... de azert nem ennyire ,ez brutális! Viszont ha a korát nézzük akkor nagyon el volt rohadva az enyém,belement egy fél tábla lemez,pl: csomagtartó alja , hátsó sárvédők ,és a küszöb fele gyakorlatilag nem létezett ,ja és lábterek is lik luk ,csak a tornyok voltak aránylag egyben! mondjuk minden senatotrom ilyen volt... (persze mindre azt irták a hirdetésben hogy "rohadás és rozsda mentes") Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts