Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

Volt vezérműlánc csere ?

Ki volt véve a gyujtás torony ? (mert azt jellre kell rakni)

Jó a gyujtó és az injektor kábelek sorrend?

A 2 db középdob bőven elég , huzd ki két oldalra , gyönyörű hangja lesz ,nem kell végdob ,ha a két cső nem találkozik akkor elég jo nyomaték lesz alacsony fordulaton és magason is ! (ne huzd össze egy végdobba!)

Ha mondjuk 1xer 60-65mm nyitottat raksz fel (szoval : 1 cső + egy átmenő csöves végdob,esetleg középdob helyére gázgyorsitó)

akkor kis fordulaton kevés lesz a nyomaték ,viszont nagy fordulaton meg megy mint állat :D

Felraktam már pár rendszert sor6-ra...... :D

Link to comment
Megosztás:

--3 évi állás alatt még kis állatkák is be költözhetnek :D és el dugíthatnak sok mindent. Ki kell irtani őket..

-- Nincs meg csavarodva valamelyik csöved? Vagy be horpadva?, Ha gyenge a Cső (puha) A Vissza nyomásnál,szívásnál nem horpad be?? Meg kéne nézned-de ha jó csövet húztál be. akkor ez nem érdekes. Vissza folyó kis cső is eldugulhat.

-- Mielőtt össze raktad! nem raktál vissza régi csöveket-gondolom :) .

-- Köszi az emilkét.. Aznap igen tiszta volt. de már kint por fútta helyzet lett.. :D

Link to comment
Megosztás:

Volt vezérműlánc csere ?

Ki volt véve a gyujtás torony ? (mert azt jellre kell rakni)

Jó a gyujtó és az injektor kábelek sorrend?

A 2 db középdob bőven elég , huzd ki két oldalra , gyönyörű hangja lesz ,nem kell végdob ,ha a két cső nem találkozik akkor elég jo nyomaték lesz alacsony fordulaton és magason is ! (ne huzd össze egy végdobba!)

Ha mondjuk 1xer 60-65mm nyitottat raksz fel (szoval : 1 cső + egy átmenő csöves végdob,esetleg középdob helyére gázgyorsitó)

akkor kis fordulaton kevés lesz a nyomaték ,viszont nagy fordulaton meg megy mint állat :)

Felraktam már pár rendszert sor6-ra...... B)

Szia Mocsi!

Köszi az infókat!

Nem cseréltem láncot. De a Te eseted után azért fos...k.

Gyújtás torony sem volt leszedve,max. egy picit elfordult,mikor festettem a blokkot és nem került a helyére (de már így legalább azt is tudom,mi a neve). :D

Ha arra gondolok amire Te. :D

A gyújtó és az injektor kábelek sorrend jó.

Szerintem már csak egy ember kellene,aki összehangolja a mocit. Ma is pöccre indult,csak... :D

A kipuf. meg nekem így is hangosnak tűnik vizsgára. :D

Jahhh,behúztam a szélvédőt ma a helyére! :D Nem kis szívás volt vele. :D

Miután tegnap agyon takarítottam a gumiját,krómfeszítőt,szélvédőt.

Nem,nem csináltam róla képet.

Még segítséget kérnék.

A műszerfal alját középen a box felett két oldalt mihez rögzítem? Mert nem rémlik hogy bármi tartó lemezt/vasat kiszedtem volna bármelyik gépből is,a lemezcsavar helye meg ott van.

Azok nélkül meg nem annyira király. Pláne ha rángatom az alsó "VENT" karokat. :D

Thans a lot!

Link to comment
Megosztás:

A Tank szellőzője lehet a ludas.

Vigyázz mert,ha nem tud levegőzni akkor össze tudja szívni a tankot.

Megnézném a visszafolyó ágat is a tanknál,hogy beindítva nyomja-e visszafelé a benyát rendesen. :)

Szia rtomi!

Én is attól tartok,hogy kisebb lesz a tank. :D

A beöntőcső tetején levő szelepes nyavajára gondolsz? Golyós v.mi? Mert mikor pakoltam össze,zörgött. :D

Beindítva hogy kell neki áramolni visszafelé? Folyamatosan nagy energivel? Majd meglesem.

Link to comment
Megosztás:

--3 évi állás alatt még kis állatkák is be költözhetnek :D és el dugíthatnak sok mindent. Ki kell irtani őket..

-- Nincs meg csavarodva valamelyik csöved? Vagy be horpadva?, Ha gyenge a Cső (puha) A Vissza nyomásnál,szívásnál nem horpad be?? Meg kéne nézned-de ha jó csövet húztál be. akkor ez nem érdekes. Vissza folyó kis cső is eldugulhat.

-- Mielőtt össze raktad! nem raktál vissza régi csöveket-gondolom :D .

-- Köszi az emilkét.. Aznap igen tiszta volt. de már kint por fútta helyzet lett.. :)

Szia Atti!

"3 évi állás alatt még kis állatkák is be költözhetnek"

Kis állatka kaka az volt. Meg is lepődtem. Konkrétan a tetőkárpit feletti levált szigetelőanyag tetején,kiszáradt egérkakák.

Lehet az egérke a küszöbben rohadt el. :D

Régi benya cső nem került vissza,kivéve a tankbeöntö és egyéb T elágazók és társai. :D

Előre látom,nagyon utálni fogom takarítani a rombolót,rohadt nagy. B)

Link to comment
Megosztás:

Urak!

Tegnap utolért a végzet :D

Sopronban voltunk esküvőn. Jövünk vissza, 20km után elkezd rángatni, motor leállt. Újraindítom, megy még egy 10est, megint ugyanaz. Gyújtáseloszó főkábelen még van gyújtás, gyertyánál már nincs. Reszelgettem, kitöröltem, beindult, bábolnáig jutottam, ott megállt. Megint ugyanez, viszont amikor beindult, nem volt alapjáratom. utána be sem indult, trélerrel haza.

Itthon meg pöccröff indul, mintha semmi nem történt volna. Az olaj erősen benzinszagú. Legalább itthon is szar lenne, akkor el tudnék indulni valami nyomon, de minden ok!

vezérlőnél beázást nem találtam, tanácstalan vagyok.

Mire tippeltek?

köszi előre is, üdv:

Laci

Link to comment
Megosztás:

Urak!

Tegnap utolért a végzet :D

Sopronban voltunk esküvőn. Jövünk vissza, 20km után elkezd rángatni, motor leállt. Újraindítom, megy még egy 10est, megint ugyanaz. Gyújtáseloszó főkábelen még van gyújtás, gyertyánál már nincs. Reszelgettem, kitöröltem, beindult, bábolnáig jutottam, ott megállt. Megint ugyanez, viszont amikor beindult, nem volt alapjáratom. utána be sem indult, trélerrel haza.

Itthon meg pöccröff indul, mintha semmi nem történt volna. Az olaj erősen benzinszagú. Legalább itthon is szar lenne, akkor el tudnék indulni valami nyomon, de minden ok!

vezérlőnél beázást nem találtam, tanácstalan vagyok.

Mire tippeltek?

köszi előre is, üdv:

Laci

a benya az olajban a rossz gyújtás miatt van valszeg....ott keresgélj.....a befecsi a gyújtásból dolgozik és nem fordítva....ha szar a gyújtás szar a fecsi is...volt már példa a hall jeladó szétesésére is pl.

Link to comment
Megosztás:

Szia rtomi!

Én is attól tartok,hogy kisebb lesz a tank. :D

A beöntőcső tetején levő szelepes nyavajára gondolsz? Golyós v.mi? Mert mikor pakoltam össze,zörgött. :D

Beindítva hogy kell neki áramolni visszafelé? Folyamatosan nagy energivel? Majd meglesem.

Szia!

Nem.

A tankon kell,hogy legyen az oda-vissza ágon kívül egy harmadik csőnek ami a szellőzést biztosítja.

Vagy a tanksapkán is szokott lenni pici lyuk mint a Simsonén volt régen.

A visszaágnak nem úgy kell hugyoznia mint egy rendes férfinek 5 sör után hanem mint egy sima pisálás.Olyan csobogós és mégis intenzív.

Tegyél a visszafolyó cső végéhez egy uborkás üveget és indítsd be a motort. Akkor látni fogod mit mutat. :)

Link to comment
Megosztás:

a benya az olajban a rossz gyújtás miatt van valszeg....ott keresgélj.....a befecsi a gyújtásból dolgozik és nem fordítva....ha szar a gyújtás szar a fecsi is...volt már példa a hall jeladó szétesésére is pl.

Köszönöm!

tegnap kicseréltem a gyújtáselosztót, a kábeleket, meg a vezérlőt is. Jónak tűnik, de majd ugye akkor lesz biztos, ha pár1000 km-t megy hiba nélkül.

most bekészítek egy csomó cuccot hátra, hogy ha megint előjön, akkor tudjak cserélgetni.

Az olajjal mit csináljak? engedjem le és töltsem fel újjal? (1500km-rel ezelőtt cseréltem)

köszi, üdv:

L

Ja, valaki keresett bézs színű kárpitot. nekem van egy garnitúra, reteszes a zárója, elöl el. ablakemelős, hátul tekerős.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm!

tegnap kicseréltem a gyújtáselosztót, a kábeleket, meg a vezérlőt is. Jónak tűnik, de majd ugye akkor lesz biztos, ha pár1000 km-t megy hiba nélkül.

most bekészítek egy csomó cuccot hátra, hogy ha megint előjön, akkor tudjak cserélgetni.

Az olajjal mit csináljak? engedjem le és töltsem fel újjal? (1500km-rel ezelőtt cseréltem)

köszi, üdv:

L

Ja, valaki keresett bézs színű kárpitot. nekem van egy garnitúra, reteszes a zárója, elöl el. ablakemelős, hátul tekerős.

Kárpitot én kerestem.

Mi péz lenne? Esetleg jöhet privátban is.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm!

tegnap kicseréltem a gyújtáselosztót, a kábeleket, meg a vezérlőt is. Jónak tűnik, de majd ugye akkor lesz biztos, ha pár1000 km-t megy hiba nélkül.

most bekészítek egy csomó cuccot hátra, hogy ha megint előjön, akkor tudjak cserélgetni.

Az olajjal mit csináljak? engedjem le és töltsem fel újjal? (1500km-rel ezelőtt cseréltem)

köszi, üdv:

L

Ja, valaki keresett bézs színű kárpitot. nekem van egy garnitúra, reteszes a zárója, elöl el. ablakemelős, hátul tekerős.

ha nem túl sok benne a benya akkor kipárolog majd menet közben...addíg azért ne hajszold agyon.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nem.

A tankon kell,hogy legyen az oda-vissza ágon kívül egy harmadik csőnek ami a szellőzést biztosítja.

Vagy a tanksapkán is szokott lenni pici lyuk mint a Simsonén volt régen.

A visszaágnak nem úgy kell hugyoznia mint egy rendes férfinek 5 sör után hanem mint egy sima pisálás.Olyan csobogós és mégis intenzív.

Tegyél a visszafolyó cső végéhez egy uborkás üveget és indítsd be a motort. Akkor látni fogod mit mutat. :D

Szia Tomi!

Köszi!

Sokat segítettél.

Hétvégén van esély rá,beállítják a gyújtásom. Meg fogom lesni mi a helyzet.

Link to comment
Megosztás:

Mostanában minden nap látom ezt a szépséget egy balatonparti benzinkúton:

237742-20110519-2M4DAf.jpg

237743-20110519-vrtDm3.jpg

Eddig csak egy viszonylag szép állapotú Senator A2-nek tűnik, de ha megnézitek a hátulján a feliratot, akkor kiderül hogy miért is fotóztam le:

237741-20110519-PyW9ud.jpg

Bizony-bizony, ez egy ritka Comprex-feltöltős dízel (annyira ritka hogy én még nem is láttam soha élőben ilyet). Ezt a 23DK motorkódú autót ha jól tudom csak egy évig csinálták, mindössze ~1700db készült belőle, és nem is Rüsselsheimben rakták össze ahol a többi Senit, hanem az Irmscher-nél Remshalden-ben. Így már azért érdekes, nem?

Amúgy ott ahol ez állt, volt még egy piros 2ajtós C Rekord Limuzin is, de arról nem csináltam fotót... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.