nagy istván Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 -- Szia. Mi van a Kuplungoddal?? Nem olvastam!! B) még jó hogy te hurrogod le az embert,hogy mekkora balfék ha nem olvas vissza.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Occccccsó? Mennyi? 200-ért szívesebben tankolnék. Nem E85 és hasonló sz@rokat. Csak és kizárólag 98-ast. Igényeim vannak. :( "Lehet,hogy nem is akarod használni??" :) Majd csak akkor viszem ki,ha nincsenek az utakon (üres) vadbarmok. "Mert ha így rendbe van hozva ,ezt el kell dugni majd. és kiáltásokra vinni csak. Tükröket alá tenni stb... :) .." Vannak ilyen irányú terveim (is). Mit kezdjek a kuplunggal? Még nem kaptam kimerítő választ. B) Attinak köszi,ha tetszik a gép! járj gázzal(kb. 103-106 oktános) és az 200 huf még most is..... :D a szerkezet csavarjait elég beragasztani,bár én azt sem szoktam. a tárcsacsere meg önmagában lutri.....vagy bejön vagy nem....sajnos.meg kell nézni mennyire kopott a lendkerék és a szerkezet nyomófelülete,elvileg elég csak a tárcsacsere,de mivel ezek már 30 éves alkatrészek lehet velük gond. a 3000-es motorhoz nem olcsó a tárcsa...még bontottan sem,inkább újítsd fel ha tudod(percse csak ha a tárcsa rugói még nem lógnak és a tárcsa szerkezete sincs széttörve még.... ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Occccccsó? Mennyi? 200-ért szívesebben tankolnék. Nem E85 és hasonló sz@rokat. Csak és kizárólag 98-ast. Igényeim vannak. :) "Lehet,hogy nem is akarod használni??" :( Majd csak akkor viszem ki,ha nincsenek az utakon (üres) vadbarmok. "Mert ha így rendbe van hozva ,ezt el kell dugni majd. és kiáltásokra vinni csak. Tükröket alá tenni stb... :D .." Vannak ilyen irányú terveim (is). Mit kezdjek a kuplunggal? Még nem kaptam kimerítő választ. B) "Nem E85 és hasonló sz@rokat." Ha nem értesz hozzá akkor ne véleményezd ! Én megjelenésének első percétöl használom és tudom h nem szar ,csak hozzá kell "állítani / épiteni" a motort,csak ehez ugye már érteni kell... Maradjunk abban h lenyomja a benzint..... A gázal meg az a baj hogy az oktánszám nem minden ,ha még annyi "fűtőérték" sincs benne mint az e85-ben,de tény ,spúrolni jó! Kuplungra javaslom csinaltasd meg ott a tárcsát ahol én is 25-30 pénz a jo fajta kevlár tárcsa (sokkal jobb mint a gyari,nem ég meg és 500nm is átvisz) ,lendkeret fel kell szabályoztatni ,nyomólapot detto ,ha lógnának a rugók akkor nyomólapot meg lehet csinaltatni ,ujra feszitettni ,ezeket persze gépműhelyben! Javaslom olvasd vissza kuplungos képes hsz-aim ! jóval olcsóbbaqn jössz ki ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 még jó hogy te hurrogod le az embert,hogy mekkora balfék ha nem olvas vissza.... B) jellemző rá.............. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április25, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Április25, 2011 Opel karbi ingyen elvihető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 jellemző rá.............. A Fikázást hagyjuk. Mert volt mikor ti is vissza kérdeztetek, csak nem szóltak be nektek. Ha majd hozzátok intézek kérdéseket . akkor reagáljatok úgy ahogy szoktatok. Ennyi. Végül is ez a szint.. B) De jó a jellemzés.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 járj gázzal(kb. 103-106 oktános) és az 200 huf még most is..... B) a szerkezet csavarjait elég beragasztani,bár én azt sem szoktam. a tárcsacsere meg önmagában lutri.....vagy bejön vagy nem....sajnos.meg kell nézni mennyire kopott a lendkerék és a szerkezet nyomófelülete,elvileg elég csak a tárcsacsere,de mivel ezek már 30 éves alkatrészek lehet velük gond. a 3000-es motorhoz nem olcsó a tárcsa...még bontottan sem,inkább újítsd fel ha tudod(percse csak ha a tárcsa rugói még nem lógnak és a tárcsa szerkezete sincs széttörve még.... ) Hi! Köszi! Utóbbi lesz a megoldás. Héten meg is lesz. Felköszörülik a szerkezetet meg a lendkereket is,mert azok is sz@rok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 járj gázzal(kb. 103-106 oktános) és az 200 huf még most is..... :D a szerkezet csavarjait elég beragasztani,bár én azt sem szoktam. a tárcsacsere meg önmagában lutri.....vagy bejön vagy nem....sajnos.meg kell nézni mennyire kopott a lendkerék és a szerkezet nyomófelülete,elvileg elég csak a tárcsacsere,de mivel ezek már 30 éves alkatrészek lehet velük gond. a 3000-es motorhoz nem olcsó a tárcsa...még bontottan sem,inkább újítsd fel ha tudod(percse csak ha a tárcsa rugói még nem lógnak és a tárcsa szerkezete sincs széttörve még.... ) Gáz nekem nem kell,meg nem is érné meg. Pénzem meg pláne nincs már. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 "Nem E85 és hasonló sz@rokat." Ha nem értesz hozzá akkor ne véleményezd ! Én megjelenésének első percétöl használom és tudom h nem szar ,csak hozzá kell "állítani / épiteni" a motort,csak ehez ugye már érteni kell... Maradjunk abban h lenyomja a benzint..... A gázal meg az a baj hogy az oktánszám nem minden ,ha még annyi "fűtőérték" sincs benne mint az e85-ben,de tény ,spúrolni jó! Kuplungra javaslom csinaltasd meg ott a tárcsát ahol én is 25-30 pénz a jo fajta kevlár tárcsa (sokkal jobb mint a gyari,nem ég meg és 500nm is átvisz) ,lendkeret fel kell szabályoztatni ,nyomólapot detto ,ha lógnának a rugók akkor nyomólapot meg lehet csinaltatni ,ujra feszitettni ,ezeket persze gépműhelyben! Javaslom olvasd vissza kuplungos képes hsz-aim ! jóval olcsóbbaqn jössz ki ! "Nem E85 és hasonló sz@rokat." Én kérek elnézést! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dancsine Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 "Nem E85 és hasonló sz@rokat." Én kérek elnézést! :( Én tutti rámegyek ! :) Ha találnék 6 pöpec injektort, már állhatnának is neki a programozásnak... A baj csak az, hogy már kevesebb mint 100Ft a különbség :D Persze ha a 440 körüli Vpowert vesszük alapul... Téligumit még fenthagyom kicsit fütyűlni B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Én tutti rámegyek ! :) Ha találnék 6 pöpec injektort, már állhatnának is neki a programozásnak... A baj csak az, hogy már kevesebb mint 100Ft a különbség :D Persze ha a 440 körüli Vpowert vesszük alapul... Téligumit még fenthagyom kicsit fütyűlni B) Kevesebb mint 100? Hol? Itt szegeden 380 körül van a benzin (95) az etanol meg jobb helyeken 260. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dancsine Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Kevesebb mint 100? Hol? Itt szegeden 380 körül van a benzin (95) az etanol meg jobb helyeken 260. Bp. és sajnos egyre több helyen. Főleg A*ip kutaknál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Bp. és sajnos egyre több helyen. Főleg A*ip kutaknál... Na ezek külön külön is drágák, együtt meg. B) Agipon a legdrágább amúgy, 280 vagy fölötte. Más kutakon eddig csak olcsóbban láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április28, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Április28, 2011 Elő a régi vasakkal! : http://belsoseg.blog.hu/2011/04/28/hajra_o...st_rajtad_a_sor Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Elő a régi vasakkal! : http://belsoseg.blog.hu/2011/04/28/hajra_o...st_rajtad_a_sor Én és a kicsikém B) kint lesz. És sok Veterános kolléga is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dancsine Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Én és a kicsikém B) kint lesz. És sok Veterános kolléga is... veterántól már messze vagyok, de erre még én is lemosom a verdát :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Május1, 2011 Megoszt Elküldve Május1, 2011 veterántól már messze vagyok, de erre még én is lemosom a verdát B) Mert a tied mindig piszkos.??? és,ha esni fog az eső?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Május1, 2011 Megoszt Elküldve Május1, 2011 Én és a kicsikém B) kint lesz. És sok Veterános kolléga is... Már mi is mennénk,nagyon. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Május1, 2011 Megoszt Elküldve Május1, 2011 és,ha esni fog az eső?? akkor szórakoztató a vezetés................... nem arra van ? :D mosni minek,ugy is koszos lesz ... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Május1, 2011 Megoszt Elküldve Május1, 2011 440 körüli Vpowert vesszük alapul... fütyűlni B) gondolj bele ,Bahreinben 25 forint litere..... Dubai-ban az arab orszagok közül a legdrágább 70 ft-al.....vicc Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Május2, 2011 Megoszt Elküldve Május2, 2011 akkor szórakoztató a vezetés................... nem arra van ? :D mosni minek,ugy is koszos lesz ... :D Tényleg mikor el kezd esni akkor az igazi, lehet oldalazni kicsit. Remélhetőleg tényleg nem fog esni és szép időnk lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május2, 2011 Megoszt Elküldve Május2, 2011 Sziasztok! Keresek ilyen: Ajtókárpitot. Jó hibás is, gyakorlatilag csak a huzatra lenne szükségem a sajátom kipótlásához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Május3, 2011 Megoszt Elküldve Május3, 2011 senator A2-es első 271 mm-es fék nyeregel(úszónyeges verzió nem a 2 dugattyús)eladó. a nyergek felújítottak(karmantyúk,porvédők,csúszkák újak!)..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Május4, 2011 Megoszt Elküldve Május4, 2011 ehez mit szoltok : A 12 szelepes motoromnak leszakadt a felső vezérmű kereke ,ugy hogy a csavarok beletörtek a vezérmű tengelybe ! A vezérmű haz aljában feltekerte a láncot ! A vezérműházat ki is lukasztotta ! Még nem szedtük szét , de félek nagyon csunya munkát végzett..... Persze a motor megszorult ! Láthatóan a lánc terelőket is megette ,teljesen felapritotta őket,egyenlőre nem értem miért történt ez... de majd ha megbontjuk akkor leszünk okosabbak ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Május4, 2011 Megoszt Elküldve Május4, 2011 ehez mit szoltok : A 12 szelepes motoromnak leszakadt a felső vezérmű kereke ,ugy hogy a csavarok beletörtek a vezérmű tengelybe ! A vezérmű haz aljában feltekerte a láncot ! A vezérműházat ki is lukasztotta ! Még nem szedtük szét , de félek nagyon csunya munkát végzett..... Persze a motor megszorult ! Láthatóan a lánc terelőket is megette ,teljesen felapritotta őket,egyenlőre nem értem miért történt ez... de majd ha megbontjuk akkor leszünk okosabbak ! -- :D --- :D ---- Nem szép tőle ,hogy ennyi munka után ezt tette veled!! És kérdem ?? Mennyire nyomtad neki?? Vagyy épp akkor vetted el a lábad a gázról?? Vez kerék , az új volt? Vagy azt nem cserélted ki. lehet el fáradt az anyag a nagy terhelésektől.. -- Jó melód lesz megint vele... Neked nem gond 2 nap és kész... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts