Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

Occccccsó? Mennyi? 200-ért szívesebben tankolnék. Nem E85 és hasonló sz@rokat. Csak és kizárólag 98-ast.

Igényeim vannak. :(

"Lehet,hogy nem is akarod használni??" :)

Majd csak akkor viszem ki,ha nincsenek az utakon (üres) vadbarmok.

"Mert ha így rendbe van hozva ,ezt el kell dugni majd. és kiáltásokra vinni csak. Tükröket alá tenni stb... :) .."

Vannak ilyen irányú terveim (is).

Mit kezdjek a kuplunggal?

Még nem kaptam kimerítő választ. B)

Attinak köszi,ha tetszik a gép!

járj gázzal(kb. 103-106 oktános) és az 200 huf még most is..... :D

a szerkezet csavarjait elég beragasztani,bár én azt sem szoktam.

a tárcsacsere meg önmagában lutri.....vagy bejön vagy nem....sajnos.meg kell nézni mennyire kopott a lendkerék és a szerkezet nyomófelülete,elvileg elég csak a tárcsacsere,de mivel ezek már 30 éves alkatrészek lehet velük gond.

a 3000-es motorhoz nem olcsó a tárcsa...még bontottan sem,inkább újítsd fel ha tudod(percse csak ha a tárcsa rugói még nem lógnak és a tárcsa szerkezete sincs széttörve még.... )

Link to comment
Megosztás:

Occccccsó? Mennyi? 200-ért szívesebben tankolnék. Nem E85 és hasonló sz@rokat. Csak és kizárólag 98-ast.

Igényeim vannak. :)

"Lehet,hogy nem is akarod használni??" :(

Majd csak akkor viszem ki,ha nincsenek az utakon (üres) vadbarmok.

"Mert ha így rendbe van hozva ,ezt el kell dugni majd. és kiáltásokra vinni csak. Tükröket alá tenni stb... :D .."

Vannak ilyen irányú terveim (is).

Mit kezdjek a kuplunggal?

Még nem kaptam kimerítő választ. B)

"Nem E85 és hasonló sz@rokat."

Ha nem értesz hozzá akkor ne véleményezd !

Én megjelenésének első percétöl használom és tudom h nem szar ,csak hozzá kell "állítani / épiteni" a motort,csak ehez ugye már érteni kell...

Maradjunk abban h lenyomja a benzint.....

A gázal meg az a baj hogy az oktánszám nem minden ,ha még annyi "fűtőérték" sincs benne mint az e85-ben,de tény ,spúrolni jó!

Kuplungra javaslom csinaltasd meg ott a tárcsát ahol én is 25-30 pénz a jo fajta kevlár tárcsa (sokkal jobb mint a gyari,nem ég meg és 500nm is átvisz) ,lendkeret fel kell szabályoztatni ,nyomólapot detto ,ha lógnának a rugók akkor nyomólapot meg lehet csinaltatni ,ujra feszitettni ,ezeket persze gépműhelyben! Javaslom olvasd vissza kuplungos képes hsz-aim ! jóval olcsóbbaqn jössz ki !

Link to comment
Megosztás:

jellemző rá..............

A Fikázást hagyjuk. Mert volt mikor ti is vissza kérdeztetek, csak nem szóltak be nektek. Ha majd hozzátok intézek kérdéseket . akkor reagáljatok úgy ahogy szoktatok. Ennyi. Végül is ez a szint.. B) De jó a jellemzés..

Link to comment
Megosztás:

járj gázzal(kb. 103-106 oktános) és az 200 huf még most is..... B)

a szerkezet csavarjait elég beragasztani,bár én azt sem szoktam.

a tárcsacsere meg önmagában lutri.....vagy bejön vagy nem....sajnos.meg kell nézni mennyire kopott a lendkerék és a szerkezet nyomófelülete,elvileg elég csak a tárcsacsere,de mivel ezek már 30 éves alkatrészek lehet velük gond.

a 3000-es motorhoz nem olcsó a tárcsa...még bontottan sem,inkább újítsd fel ha tudod(percse csak ha a tárcsa rugói még nem lógnak és a tárcsa szerkezete sincs széttörve még.... )

Hi!

Köszi! Utóbbi lesz a megoldás. Héten meg is lesz.

Felköszörülik a szerkezetet meg a lendkereket is,mert azok is sz@rok. :D

Link to comment
Megosztás:

járj gázzal(kb. 103-106 oktános) és az 200 huf még most is..... :D

a szerkezet csavarjait elég beragasztani,bár én azt sem szoktam.

a tárcsacsere meg önmagában lutri.....vagy bejön vagy nem....sajnos.meg kell nézni mennyire kopott a lendkerék és a szerkezet nyomófelülete,elvileg elég csak a tárcsacsere,de mivel ezek már 30 éves alkatrészek lehet velük gond.

a 3000-es motorhoz nem olcsó a tárcsa...még bontottan sem,inkább újítsd fel ha tudod(percse csak ha a tárcsa rugói még nem lógnak és a tárcsa szerkezete sincs széttörve még.... )

Gáz nekem nem kell,meg nem is érné meg.

Pénzem meg pláne nincs már. B)

Link to comment
Megosztás:

"Nem E85 és hasonló sz@rokat."

Ha nem értesz hozzá akkor ne véleményezd !

Én megjelenésének első percétöl használom és tudom h nem szar ,csak hozzá kell "állítani / épiteni" a motort,csak ehez ugye már érteni kell...

Maradjunk abban h lenyomja a benzint.....

A gázal meg az a baj hogy az oktánszám nem minden ,ha még annyi "fűtőérték" sincs benne mint az e85-ben,de tény ,spúrolni jó!

Kuplungra javaslom csinaltasd meg ott a tárcsát ahol én is 25-30 pénz a jo fajta kevlár tárcsa (sokkal jobb mint a gyari,nem ég meg és 500nm is átvisz) ,lendkeret fel kell szabályoztatni ,nyomólapot detto ,ha lógnának a rugók akkor nyomólapot meg lehet csinaltatni ,ujra feszitettni ,ezeket persze gépműhelyben! Javaslom olvasd vissza kuplungos képes hsz-aim ! jóval olcsóbbaqn jössz ki !

"Nem E85 és hasonló sz@rokat."

Én kérek elnézést! B)

Link to comment
Megosztás:

"Nem E85 és hasonló sz@rokat."

Én kérek elnézést! :(

Én tutti rámegyek ! :)

Ha találnék 6 pöpec injektort, már állhatnának is neki a programozásnak...

A baj csak az, hogy már kevesebb mint 100Ft a különbség :D

Persze ha a 440 körüli Vpowert vesszük alapul...

Téligumit még fenthagyom kicsit fütyűlni B)

Link to comment
Megosztás:

Én tutti rámegyek ! :)

Ha találnék 6 pöpec injektort, már állhatnának is neki a programozásnak...

A baj csak az, hogy már kevesebb mint 100Ft a különbség :D

Persze ha a 440 körüli Vpowert vesszük alapul...

Téligumit még fenthagyom kicsit fütyűlni B)

Kevesebb mint 100? Hol?

Itt szegeden 380 körül van a benzin (95) az etanol meg jobb helyeken 260.

Link to comment
Megosztás:

ehez mit szoltok :

A 12 szelepes motoromnak leszakadt a felső vezérmű kereke ,ugy hogy a csavarok beletörtek a vezérmű tengelybe !

A vezérmű haz aljában feltekerte a láncot ! A vezérműházat ki is lukasztotta !

Még nem szedtük szét , de félek nagyon csunya munkát végzett.....

Persze a motor megszorult ! Láthatóan a lánc terelőket is megette ,teljesen felapritotta őket,egyenlőre nem értem miért

történt ez... de majd ha megbontjuk akkor leszünk okosabbak !

Link to comment
Megosztás:

ehez mit szoltok :

A 12 szelepes motoromnak leszakadt a felső vezérmű kereke ,ugy hogy a csavarok beletörtek a vezérmű tengelybe !

A vezérmű haz aljában feltekerte a láncot ! A vezérműházat ki is lukasztotta !

Még nem szedtük szét , de félek nagyon csunya munkát végzett.....

Persze a motor megszorult ! Láthatóan a lánc terelőket is megette ,teljesen felapritotta őket,egyenlőre nem értem miért

történt ez... de majd ha megbontjuk akkor leszünk okosabbak !

-- :D --- :D ---- Nem szép tőle ,hogy ennyi munka után ezt tette veled!! És kérdem ?? Mennyire nyomtad neki?? Vagyy épp akkor vetted el a lábad a gázról??

Vez kerék , az új volt? Vagy azt nem cserélted ki. lehet el fáradt az anyag a nagy terhelésektől..

-- Jó melód lesz megint vele... Neked nem gond 2 nap és kész...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.