wookie Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Beindúúúúúlt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Szóval gyorsan csaptam is vele egy kört az utcában. :) Nagyon szépen jár, nem füstöl, szóval elvileg nem lesz baj ezzel a motorral. (ez a két 2.0-ából összelegózótt darab) Az új kipurendszernek meg kurvaszép hangja van. B) Nem túl hangos, de azért karakteres és mély. :( Lehet vissza se teszem a lökösöket. :) Csak a rendőr meg a kpm-es meg ne lássa. :) Viszont ami nem tetszik, hogy ha hagyom, akkor van alapjárat, szép egyenletes, de ha megyek, és elengedem a gázt, akkor leáll. Meg az olajnyomás... annak mennyinek kéne lenni alapjáraton? És az üzemi motorhőfok az a műszerfali skála melyik része? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Hivatalosan csak együtt, de most én is csak a tárcsát fogom felújíttatni. Hisz a szerkezet mintha új lenne, a lendkeréknek sincs baja, akkor miért ne? Kinek van 100 rugója egy kupplungra? :D Még ha "csak" 100 lenne. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Beindúúúúúlt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Szóval gyorsan csaptam is vele egy kört az utcában. :D Nagyon szépen jár, nem füstöl, szóval elvileg nem lesz baj ezzel a motorral. (ez a két 2.0-ából összelegózótt darab) Az új kipurendszernek meg kurvaszép hangja van. :) Nem túl hangos, de azért karakteres és mély. :D Lehet vissza se teszem a lökösöket. :lol: Csak a rendőr meg a kpm-es meg ne lássa. :lol: Viszont ami nem tetszik, hogy ha hagyom, akkor van alapjárat, szép egyenletes, de ha megyek, és elengedem a gázt, akkor leáll. Meg az olajnyomás... annak mennyinek kéne lenni alapjáraton? És az üzemi motorhőfok az a műszerfali skála melyik része? Gratulálok! Bár már ott tartanék ahol Te. :) Szélvédőt se teszel bele? Nyár jön. B) Jahhh! :lol: https://picasaweb.google.com/V8engines67/Mo...246862455858770 Sajnos nekem úgy tűnik,meg van égetve a lendkerék is. Mondjon már v.ki v.mi okosat,mi a lóf@szt csináljak? 2.5-essel egyezhet a kuplung? :) De a válasz szerintem nemleges,mivel hogy az csak 140 ló (sincs). Bár,sok reményt nem fűznék hozzá,hogy az is jó. A felmatricázásokból ítélve. :( Jahhh,nem kevéssé szidtam az Opel eme motorjának olajteknő tömítés megoldásának a feltalálóját! :) Tudok fogalmazni,mi? B) A négy saroknál lehet hogy szivárogni fog. Esély meg van rá. Bár,oda adtam kis masszát azért,de... :D Mennyire szokás megtépni a teknő csavarokat? Most még egyelőre csak 10-es csőkulccsal húztam meg. Ugye a parafa vége,az íves gumik alá van rakva? Nem kicsit vakartam a fejem,hogy legyen. Na meg hogy hogy fog megállni a tömítés,míg felteszem a teknőt. (Még mindig egyedül csináltam.) Már "csak" a hátsó főtengelyszimeringre várok. De lehet,azt majd már a helyén benyomom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Gratulálok! Bár már ott tartanék ahol Te. :( Jahhh! :) https://picasaweb.google.com/V8engines67/Mo...246862455858770 Sajnos nekem úgy tűnik,meg van égetve a lendkerék is. Mondjon már v.ki v.mi okosat,mi a lóf@szt csináljak? 2.5-essel egyezhet a kuplung? :) De a válasz szerintem nemleges,mivel hogy az csak 140 ló (sincs). Bár,sok reményt nem fűznék hozzá,hogy az is jó. A felmatricázásokból ítélve. :) Jahhh,nem kevéssé szidtam az Opel eme motorjának olajteknő tömítés megoldásának a feltalálóját! :D Tudok fogalmazni,mi? :) A négy saroknál lehet hogy szivárogni fog. Esély meg van rá. Bár,oda adtam kis masszát azért,de... B) Mennyire szokás megtépni a teknő csavarokat? Most még egyelőre csak 10-es csőkulccsal húztam meg. Ugye a parafa vége,az íves gumik alá van rakva? Nem kicsit vakartam a fejem,hogy legyen. Na meg hogy hogy fog megállni a tömítés,míg felteszem a teknőt. (Még mindig egyedül csináltam.) Már "csak" a hátsó főtengelyszimeringre várok. De lehet,azt majd már a helyén benyomom. Igazából adja magát, így hogy nincs előttem nem tudom megmondani. Amúgy tényleg érdekes megoldás... Én felpasztázom, az megfogja, míg felteszem a kartert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Igazából adja magát, így hogy nincs előttem nem tudom megmondani. Amúgy tényleg érdekes megoldás... Én felpasztázom, az megfogja, míg felteszem a kartert. Amit még kérdezni szerettem volna. A főtengelytárcsa alatti "réztuskónak" mi a szerepe? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Amit még kérdezni szerettem volna. A főtengelytárcsa alatti "réztuskónak" mi a szerepe? B) Hogy minek??? :) SZerintem nekem olyanom nem van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Jut eszembe, valakinek nincs ötlete, hogy mivel lehetne helyettesíteni a rekord főfékhengerét? Pl omega? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Hogy minek??? :D SZerintem nekem olyanom nem van. B) Sajnos közelebbi képet nem csináltam róla. Ott az a réz. Látszik az. https://picasaweb.google.com/V8engines67/Mo...247143339391714 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Igazából adja magát, így hogy nincs előttem nem tudom megmondani. Amúgy tényleg érdekes megoldás... Én felpasztázom, az megfogja, míg felteszem a kartert. Nem szeretem a pasztát,csak ha és ahol nagyon muszáj. Megszáradt,leváló darabok nem igazán frankók a felszívott motorolajban. Pont a 2.5-esről raktam át a felszívó szűrős részt (törött volt),tele volt megszáradt piros paszta ganéjjal. Alig bírtam kibányászni és csak reménykedem hogy nem maradt több benne. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Sajnos közelebbi képet nem csináltam róla. Ott az a réz. Látszik az. https://picasaweb.google.com/V8engines67/Mo...247143339391714 Hát az enyémben nincs ilyesmi. Mondjuk az enyém karbis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Nem szeretem a pasztát,csak ha és ahol nagyon muszáj. Megszáradt,leváló darabok nem igazán frankók a felszívott motorolajban. Pont a 2.5-esről raktam át a felszívó szűrős részt (törött volt),tele volt megszáradt piros paszta ganéjjal. Alig bírtam kibányászni és csak reménykedem hogy nem maradt több benne. B) Hát nem úgy kell megkenni mint a vajas kenyeres. :D Én lehelet vékonyan szoktam, és hagyok neki helyet a szélén terjeszkedni. Még eddig sose hullott be. Azt a pirosat én nem szeretem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Na, hazajött, és bekerültek az üvegek is. B) Berakni könyebb volt mint kivenni. FÉl óra alatt bent volt mind2. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Jut eszembe, valakinek nincs ötlete, hogy mivel lehetne helyettesíteni a rekord főfékhengerét? Pl omega? Én a C-re 3000-es Senátorét raktam. (ATE23-as volt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Én a C-re 3000-es Senátorét raktam. (ATE23-as volt) Hehe. Épp ez a bajom, hogy a reki/seni/monza féle, az bontottan ritka, és nyilván hasonlóan szar mint az enyém, új árban meg nem tudom megfizetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Valaki tud nekem egy olyat mondani, hogy hány centi hosszú a reki ötös illetve 4-es váltója, valamint az ezekhez tartozó kardánok? Jól gondolom hogy a csukló és a difi közti rész egyforma, csak a váltó és a csukló közti más? Mert akkor elég lenne annak a hossza. Csak mert azon variálok hogy az overdriveos váltó helyett, hogy fogom tudni berakni az r25öt, mert az r25 lemérve a váltóharang elejétől a kihajtás végéig, (az a 3 ágú izé, amire a hardi megy) 54.5 centi, az overdriveos meg szemre vagy 10 centivel hosszabb, így a kardánhoz is hozzá kell nyúljak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április18, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Április18, 2011 Valaki tud nekem egy olyat mondani, hogy hány centi hosszú a reki ötös illetve 4-es váltója, valamint az ezekhez tartozó kardánok? Jól gondolom hogy a csukló és a difi közti rész egyforma, csak a váltó és a csukló közti más? Mert akkor elég lenne annak a hossza. Csak mert azon variálok hogy az overdriveos váltó helyett, hogy fogom tudni berakni az r25öt, mert az r25 lemérve a váltóharang elejétől a kihajtás végéig, (az a 3 ágú izé, amire a hardi megy) 54.5 centi, az overdriveos meg szemre vagy 10 centivel hosszabb, így a kardánhoz is hozzá kell nyúljak. És még vedd számításba, hogy az 5-ös váltó kardánjának szélesebb a kardán-keresztje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Valakinek nincs elfekvőben e1hez szélvédője? Sima fehér. Az enyém akkora kavicsot kapott, hogy ezzel már nem megy át a műszakin. Nézegettem a kettest, nem lehet hogy ott meg a kéder vastagabb? Mert akkord kéderrel együtt mehetne az egyesbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Április22, 2011 Megoszt Elküldve Április22, 2011 Valakinek nincs elfekvőben e1hez szélvédője? Sima fehér. Az enyém akkora kavicsot kapott, hogy ezzel már nem megy át a műszakin. Nézegettem a kettest, nem lehet hogy ott meg a kéder vastagabb? Mert akkord kéderrel együtt mehetne az egyesbe. Nagy István!!! neki talán van. Ha eladja egyáltalán... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Április22, 2011 Megoszt Elküldve Április22, 2011 Nagy István!!! neki talán van. Ha eladja egyáltalán... B) aki venni jön az mindíg megkapja amiért jön...aki csak időtöltésnek szánja a nálam töltött időt az meg ne sírjon ha nem kap semmit...... :D egyébként meg van még szélvédőm csak a kollégának nem hiszem,hogy megéri eljönni érte,mégha ingyen adom is.....bár kori eljött értük anno... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április22, 2011 Megoszt Elküldve Április22, 2011 aki venni jön az mindíg megkapja amiért jön...aki csak időtöltésnek szánja a nálam töltött időt az meg ne sírjon ha nem kap semmit...... B) egyébként meg van még szélvédőm csak a kollégának nem hiszem,hogy megéri eljönni érte,mégha ingyen adom is.....bár kori eljött értük anno... :D Van e1-hez? Mert ha igen, akkor tudok érte küldeni valakit. Ja, persze attól függ hogy hol van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Van e1-hez? Mert ha igen, akkor tudok érte küldeni valakit. Ja, persze attól függ hogy hol van. Hol Lenne?? Hát Vagy Pesten. !! Ja bocs így írom, nehogy máshova induljatok B) BUDAPEST. alapból. De kapod a választ szerintem,hamarosan..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Nem szeretem a pasztát,csak ha és ahol nagyon muszáj. Megszáradt,leváló darabok nem igazán frankók a felszívott motorolajban. Pont a 2.5-esről raktam át a felszívó szűrős részt (törött volt),tele volt megszáradt piros paszta ganéjjal. Alig bírtam kibányászni és csak reménykedem hogy nem maradt több benne. :D Szépen alakul az autód. és megint csak gratula... B) .. a lelki ismeretes fel újításért. Lehet,hogy nem is akarod használni?? Mert ha így rendbe van hozva ,ezt el kell dugni majd. és kiáltásokra vinni csak. Tükröket alá tenni stb... :) .. --Ja ne gányolj,holmi féle pasztákkal. Lehet,hogy jó és tömít. Csak mikor majd le szeded .majd.. vagy befelé is megy majd belőle. És el kezdi enni az olaj. be kerül a rendszerbe. akkor lesz .. :) ..meg.. :) ... -- Az a réz genyó??? Azt én is most látom először. Megnézek valami papírost ,mi is lehet?? -- Csak így tovább--- Kitartás--- Nem sokára occcsssó lesz a benzin .. :( ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Szépen alakul az autód. és megint csak gratula... B) .. a lelki ismeretes fel újításért. Lehet,hogy nem is akarod használni?? Mert ha így rendbe van hozva ,ezt el kell dugni majd. és kiáltásokra vinni csak. Tükröket alá tenni stb... :) .. --Ja ne gányolj,holmi féle pasztákkal. Lehet,hogy jó és tömít. Csak mikor majd le szeded .majd.. vagy befelé is megy majd belőle. És el kezdi enni az olaj. be kerül a rendszerbe. akkor lesz .. :) ..meg.. :) ... -- Az a réz genyó??? Azt én is most látom először. Megnézek valami papírost ,mi is lehet?? -- Csak így tovább--- Kitartás--- Nem sokára occcsssó lesz a benzin .. :( ... Occccccsó? Mennyi? 200-ért szívesebben tankolnék. Nem E85 és hasonló sz@rokat. Csak és kizárólag 98-ast. Igényeim vannak. :D "Lehet,hogy nem is akarod használni??" :D Majd csak akkor viszem ki,ha nincsenek az utakon (üres) vadbarmok. "Mert ha így rendbe van hozva ,ezt el kell dugni majd. és kiáltásokra vinni csak. Tükröket alá tenni stb... :) .." Vannak ilyen irányú terveim (is). Mit kezdjek a kuplunggal? Még nem kaptam kimerítő választ. :D Attinak köszi,ha tetszik a gép! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Occccccsó? Mennyi? 200-ért szívesebben tankolnék. Nem E85 és hasonló sz@rokat. Csak és kizárólag 98-ast. Igényeim vannak. :) "Lehet,hogy nem is akarod használni??" :( Majd csak akkor viszem ki,ha nincsenek az utakon (üres) vadbarmok. "Mert ha így rendbe van hozva ,ezt el kell dugni majd. és kiáltásokra vinni csak. Tükröket alá tenni stb... :D .." Vannak ilyen irányú terveim (is). Mit kezdjek a kuplunggal? Még nem kaptam kimerítő választ. B) Attinak köszi,ha tetszik a gép! Jahhh,amúgy Hi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Jahhh,amúgy Hi! -- Szia. Mi van a Kuplungoddal?? Nem olvastam!! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts