Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

Hi!

Szépen ki vannak hegesztve a tornyok. :P

A többi tetszetős.

Nos,az enyém még csak itt tart: :P

https://picasaweb.google.com/V8engines67/Mo...039199639316082

Május vége az új terv a befejezésre. <_< Remélem úgy lesz már végre. :P

Még nincs kész a torony...

És nem is a szépségéröl szól ez a kocsi,csak annyira lett szétboritva és lakatolva amennyire kellett ,

szépnek ott van a másik :

24V seni

Gratulálok a kocsidhoz ,gyönyörű munka!

Majd ha kész szeretném látni élőben!

Az úszónyerges fék mindig asszimetrikusan kopik,de nem ennyire.Meg kell pucolni a csúszórudakat,bezsirozni,hogy könnyen járjon,na meg dugattyú polírozás-takaritás,megjáratás.Jó móka :D

Tudom ,jó móka! meg csinaltam már egy másik nyereg páron,csak siman azt rakom fel!

MoCsok - nak

meg mindegy. hagy szóljon a gépezet.- A Torony az jól meg van csinálva- Vagyis meg van erősítve.- Van aki egy Merevítő rúddal oldja meg. :P .. A nagy sebesség és a brutál fékezések miatt nem hallotta a csikorgást. 100 alatt szédül :angry: Ezért megy mindig gyorsan. De szépen be lett rakva a motor....

Könyörgöm ,miröl beszél már megint ?????????????????????????????????

A szétrohadt toronyhoz gondolod elég egy merevitő rúd ??????? aha! Lehet neked elég lenne....

Mit nem hallottam? Haho ! Nem is használtam ,igy vettem.............

Én legaláb magam épitem és majd használom is, nem csak a talikra járok ki buszkén fesziteni

más által épitett vagy megvigyázott autóval...

Link to comment
Megosztás:

Még nincs kész a torony...

És nem is a szépségéröl szól ez a kocsi,csak annyira lett szétboritva és lakatolva amennyire kellett ,

szépnek ott van a másik :

24V seni

Gratulálok a kocsidhoz ,gyönyörű munka!

Majd ha kész szeretném látni élőben!

Tudom ,jó móka! meg csinaltam már egy másik nyereg páron,csak siman azt rakom fel!

Könyörgöm ,miröl beszél már megint ?????????????????????????????????

A szétrohadt toronyhoz gondolod elég egy merevitő rúd ??????? aha! Lehet neked elég lenne....

Mit nem hallottam? Haho ! Nem is használtam ,igy vettem.............

Én legaláb magam épitem és majd használom is, nem csak a talikra járok ki buszkén fesziteni

más által épitett vagy megvigyázott autóval...

Hi!

"Gratulálok a kocsidhoz ,gyönyörű munka!

Majd ha kész szeretném látni élőben!"

Köszi!

Remélem hogy fogják látni többen. Ez a terv.

Nem szeretném teljesen eldugni a kíváncsi szemek elől,de az biztos,hogy "vigyázós" autó lesz. <_<

Link to comment
Megosztás:

-- Tényleg jó móka. de legalább jól fog működni. <_< ...

MoCsok - nak

meg mindegy. hagy szóljon a gépezet.- A Torony az jól meg van csinálva- Vagyis meg van erősítve.- Van aki egy Merevítő rúddal oldja meg. :P .. A nagy sebesség és a brutál fékezések miatt nem hallotta a csikorgást. 100 alatt szédül :angry: Ezért megy mindig gyorsan. De szépen be lett rakva a motor....

Sor6 -

Peti nagyon szépen haladsz a kocsival. Egy Restaurátor veszett el benned. Még jó,hogy magadnak csinálod,és nem rendelésre. Nem lenne annyi pénz,hogy a lelki ismeretes melódat meg fizesse valaki. Ha csak nem Milliomos.

Szia Atti!

"Még jó,hogy magadnak csinálod,és nem rendelésre. Nem lenne annyi pénz,hogy a lelki ismeretes melódat meg fizesse valaki. Ha csak nem Milliomos." :P

Köszönöm! :P Próbálkozom a legjobbat kihozni belőle,de látom és tudom hogy túlzásba viszem. :P

Link to comment
Megosztás:

Túlzásba nem csinálod, csak precizen. Mivel nem napi használatú lesz, ezért jó sokáig megmarad.

driftelni meg majd más kocsival, vagy mások Hajtják szét az autóikat. Mi meg majd nézzük őket. :D ..

Ki mit építget?? Az akinek nincs munkája és sok szabad ideje van. Az el tud játszani a kocsik tuningolásával, és hegesztésével. na persze akinek a szakmája annak könnyebb az biztos. Persze mindenhez kell Pénz is azért... B)

Link to comment
Megosztás:

Hi Opel-osok!

Szeretnék (ismét) virtuális segítséget kérni.

Ha a 30E mocin lebontom a kuplungszerkezetet,relatíve könnyen ki tudom cserélni a hátsó főtengelyszimeringet?

Szeretném megoldani még beemelés előtt (szombat :) ).

Érdekelne az első tömítésnek is a menete. :D

Nem szeretnék a motortérben kínlódni velük. Bár,már előre félek,hogy azok beszerzése sem lesz egyszerű. :(

Az utolsó hülye kérdésem:

Ha olajteknő nélkül emelem be a sor 6-ot,fel tudom majd szerelni utólag a bölcsőtől a helyére??? Mert ha nem tévedek,azt az első vezérlés fedelet le kell szedni majd az első tömítés cseréhez és mindez úgy oldható meg nálam (tárcsa leszedés),ha már van kardán és minden,mert légkulcsom nem létezik,"leütni" a csavarját. :)

Előre is köszönöm a válaszokat!

Jahhh,nincs már bakokon a gép és már meg van varrva a tetőkárpit is! Remélem jövő héten elkezdem felrakni a helyére. B)

Bye-bye!

Link to comment
Megosztás:

Hi Opel-osok!

Szeretnék (ismét) virtuális segítséget kérni.

Ha a 30E mocin lebontom a kuplungszerkezetet,relatíve könnyen ki tudom cserélni a hátsó főtengelyszimeringet?

Szeretném megoldani még beemelés előtt (szombat :D ).

Érdekelne az első tömítésnek is a menete. :D

Nem szeretnék a motortérben kínlódni velük. Bár,már előre félek,hogy azok beszerzése sem lesz egyszerű. :)

Az utolsó hülye kérdésem:

Ha olajteknő nélkül emelem be a sor 6-ot,fel tudom majd szerelni utólag a bölcsőtől a helyére??? Mert ha nem tévedek,azt az első vezérlés fedelet le kell szedni majd az első tömítés cseréhez és mindez úgy oldható meg nálam (tárcsa leszedés),ha már van kardán és minden,mert légkulcsom nem létezik,"leütni" a csavarját. :)

Előre is köszönöm a válaszokat!

Jahhh,nincs már bakokon a gép és már meg van varrva a tetőkárpit is! Remélem jövő héten elkezdem felrakni a helyére. B)

Bye-bye!

Szia

A hätso szimering cserere lekell venned a lendkereket,majd a simeringbe fursz egy kis lukat 1-2mm tekerj bele lemez csavart majd azzal huzd ki,ELÖTTE FINOMAN KOCOGTASD KÖRBE HOGY NE LEGYEN ODASÜLVE :(

a berakäs esszerüen pärhuzamosan bekocogtat.

Az elsö az trükkös :)

azt a nagy fötengelyen levö csavart kell meglazitani ha jolemlexem 19mm , ahoz bekell tämasztani a lendkereken a fogas koszorun azzal tudsz ellentartani, majd lehuzod a fötengelyröl a tärcsät.Pont annyi hejed lessz hogy egy kampos kihuzoval kihuzd a szimeringet VIGYÄZZ NEHOGY BEESSEN MERT AKKOR LEKELL VENNI A VEZERMÜ HÄZAT IS Nehogy megsertsd a vezhäzat vagy a fötengelyt.

Ha ügyes vagy meguszod a teknö es vez. häz leszedese nelkül.

Ha a motor a helyen nemlehet a teknöt visszatenni !!!!!!!! fölös szopäs es eselytelen!!!!!

Sok sikert jo szerelest :D bocsi nemet a billentyüzet :)

Link to comment
Megosztás:

Szia

A hätso szimering cserere lekell venned a lendkereket,majd a simeringbe fursz egy kis lukat 1-2mm tekerj bele lemez csavart majd azzal huzd ki,ELÖTTE FINOMAN KOCOGTASD KÖRBE HOGY NE LEGYEN ODASÜLVE :)

a berakäs esszerüen pärhuzamosan bekocogtat.

Az elsö az trükkös :)

azt a nagy fötengelyen levö csavart kell meglazitani ha jolemlexem 19mm , ahoz bekell tämasztani a lendkereken a fogas koszorun azzal tudsz ellentartani, majd lehuzod a fötengelyröl a tärcsät.Pont annyi hejed lessz hogy egy kampos kihuzoval kihuzd a szimeringet VIGYÄZZ NEHOGY BEESSEN MERT AKKOR LEKELL VENNI A VEZERMÜ HÄZAT IS Nehogy megsertsd a vezhäzat vagy a fötengelyt.

Ha ügyes vagy meguszod a teknö es vez. häz leszedese nelkül.

Ha a motor a helyen nemlehet a teknöt visszatenni !!!!!!!! fölös szopäs es eselytelen!!!!!

Sok sikert jo szerelest :D bocsi nemet a billentyüzet :)

Szia Tascona!

WOW! Nagyon szépen köszönöm!

Sokat segítettél. B)

Jól sejtettem én hogy nem fog beférni a teknő a helyére,ha a sor 6 bent van. De hogy tudták ilyen módon kitalálni. Ez nem vall a németekre. Inkább franciás. :D

Akkor mégiscsak kint kell összehozni a cseréket és az olajteknő helyrerakását is. :)

Van esélyem hogy be tudom támasztani a főtengelyt,átforgás elkerülendően (mert ugye légkulcs nincs,amivel leveretem a csavart)? Huh,de szép megfogalmazás. :D

Apropó,a tárcsa és a szerkezet csavarokat nem kell cserélnem? Elég a menetrögzítő? Vagy esetleg még az sem kell? :(

Gyorsan felteszek még egy hülye kérdést. Persze lehet mire meg lesz a válasz,már megoldom,de azért mégis.

Balos,avagy jobbos a főtengely vég csavar? (Nem vagyok szerelő,de már most próbálkozom. Sz...pok egymagam. Csoda lesz ha egyáltalán beindul a motor.) :D

Link to comment
Megosztás:

Szia Tascona!

WOW! Nagyon szépen köszönöm!

Sokat segítettél. B)

Jól sejtettem én hogy nem fog beférni a teknő a helyére,ha a sor 6 bent van. De hogy tudták ilyen módon kitalálni. Ez nem vall a németekre. Inkább franciás. :)

Akkor mégiscsak kint kell összehozni a cseréket és az olajteknő helyrerakását is. :)

Van esélyem hogy be tudom támasztani a főtengelyt,átforgás elkerülendően (mert ugye légkulcs nincs,amivel leveretem a csavart)? Huh,de szép megfogalmazás. :)

Apropó,a tárcsa és a szerkezet csavarokat nem kell cserélnem? Elég a menetrögzítő? Vagy esetleg még az sem kell? :(

Gyorsan felteszek még egy hülye kérdést. Persze lehet mire meg lesz a válasz,már megoldom,de azért mégis.

Balos,avagy jobbos a főtengely vég csavar? (Nem vagyok szerelő,de már most próbálkozom. Sz...pok egymagam. Csoda lesz ha egyáltalán beindul a motor.) :D

Én eddig vagy 3x szedtem már le a lendkereket, mindíg légkulcs nélkül és mindíg jó lett.

Link to comment
Megosztás:

Szia Tascona!

WOW! Nagyon szépen köszönöm!

Sokat segítettél. B)

Jól sejtettem én hogy nem fog beférni a teknő a helyére,ha a sor 6 bent van. De hogy tudták ilyen módon kitalálni. Ez nem vall a németekre. Inkább franciás. :)

Akkor mégiscsak kint kell összehozni a cseréket és az olajteknő helyrerakását is. :)

Van esélyem hogy be tudom támasztani a főtengelyt,átforgás elkerülendően (mert ugye légkulcs nincs,amivel leveretem a csavart)? Huh,de szép megfogalmazás. :)

Apropó,a tárcsa és a szerkezet csavarokat nem kell cserélnem? Elég a menetrögzítő? Vagy esetleg még az sem kell? :(

Gyorsan felteszek még egy hülye kérdést. Persze lehet mire meg lesz a válasz,már megoldom,de azért mégis.

Balos,avagy jobbos a főtengely vég csavar? (Nem vagyok szerelő,de már most próbálkozom. Sz...pok egymagam. Csoda lesz ha egyáltalán beindul a motor.) :D

Ha jól emlékszem, fordított menetes. Az olajteknőt pedig azért érdemes kint felrakni, mert idióta a tömítése, amit még a motor kiszerelt állapotában is nehéz rendesen felrakni.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól emlékszem, fordított menetes. Az olajteknőt pedig azért érdemes kint felrakni, mert idióta a tömítése, amit még a motor kiszerelt állapotában is nehéz rendesen felrakni.

NEM FORDITOTT MENET :D

AZ EGYETLEN ILYEN CSAVAR A VISCO KUPLUNGOT FOGJA :)

SOR6

csavar rögzitö böven eleg,de jol huzzd le a fötengely es a lendkerek csavarokat B)

Link to comment
Megosztás:

NEM FORDITOTT MENET :)

AZ EGYETLEN ILYEN CSAVAR A VISCO KUPLUNGOT FOGJA :)

SOR6

csavar rögzitö böven eleg,de jol huzzd le a fötengely es a lendkerek csavarokat B)

Szia TAscona! (Tulajdonnév nálam mindig nagy betű,csak azért. :D B Ascona-t meg még kedvelem is. :) )

Köszönöm a válaszokat! Örök hála minden segítő tagnak! Vagy majd esetleg 1-1 sör ha netán találkozunk v.hol. :D

Öcsém hazaér és neki is esek a szimeringeknek. Remélem nem szo...ok majd sokat a ki- és beszereléssel. :(

Más balos csavart nem találok? Akkor az az 1 már meg volt. :)

Link to comment
Megosztás:

Szia TAscona! (Tulajdonnév nálam mindig nagy betű,csak azért. :) B Ascona-t meg még kedvelem is. :( )

Köszönöm a válaszokat! Örök hála minden segítő tagnak! Vagy majd esetleg 1-1 sör ha netán találkozunk v.hol. B)

Öcsém hazaér és neki is esek a szimeringeknek. Remélem nem szo...ok majd sokat a ki- és beszereléssel. :)

Más balos csavart nem találok? Akkor az az 1 már meg volt. :D

Ha megfogadsz egy két tippet, a szimeringekhez keress valami megfelelő átmérőjű valamit, (a nagyobbhoz pl nekem a disszu palack kupakja volt jó) amivel majd a helyére tudod ütni.

Valamint nekem a hátsó szimering nem csúszott fel szépen a főtengelyre, hanem müanyag sörös korsóból kellett egy kis rávezető kúpot csináljak.

Link to comment
Megosztás:

Ha megfogadsz egy két tippet, a szimeringekhez keress valami megfelelő átmérőjű valamit, (a nagyobbhoz pl nekem a disszu palack kupakja volt jó) amivel majd a helyére tudod ütni.

Valamint nekem a hátsó szimering nem csúszott fel szépen a főtengelyre, hanem müanyag sörös korsóból kellett egy kis rávezető kúpot csináljak.

Na,kell az a sör,mi? :(

Köszi! Mindenképp (szokásom) megfelelő tárgyat keresek a szimeringekhez,csapágyakhoz (is).

Amúgy,jelentem kioperáltam mindkét tömítést egymagam (már most kb. az ötödik célszárszámnál tartok,csak a Monza kedvéért,amit gyártottam,mert lehúzóm sincs,így faragtam gyorsan) és elkeseredve láttam,hogy a kuplungtárcsa is csere érett (szegecslábakat már épphogy nem súrolja). Még a gyári GM. Tömítések is. :D

Pénzem meg már elfogy(ott). :)

Szokás külön cserélni a tárcsát a szerkezettől? B)

Thanks a lot everyone!

Link to comment
Megosztás:

Szokás külön cserélni a tárcsát a szerkezettől? B)

Elvileg együtt kell, de ha nincs nagyon berágódva a szerkezet felfekvő felülete, illetve nincs törve sehol sem, lehet külön is. Én a Rekordomon kb 11 éve cseréltem csak tárcsát, és a mai napig az van benne.

Link to comment
Megosztás:

Elvileg együtt kell, de ha nincs nagyon berágódva a szerkezet felfekvő felülete, illetve nincs törve sehol sem, lehet külön is. Én a Rekordomon kb 11 éve cseréltem csak tárcsát, és a mai napig az van benne.

Köszi a választ!

Majd megrágom még a dolgot. Tényleg halál válság lett nálam. :)

Pedig átíratni,vizsgáztatni és pláne tankolni kellene majd bőséggel. :D

Nyomtatok majd pénzt. Vagy itt van még a Gazdálkodj okosan v.hol,abban még van sok forint. B)

Link to comment
Megosztás:

Na,kell az a sör,mi? :D

Szokás külön cserélni a tárcsát a szerkezettől? B)

Thanks a lot everyone!

Hivatalosan csak együtt, de most én is csak a tárcsát fogom felújíttatni.

Hisz a szerkezet mintha új lenne, a lendkeréknek sincs baja, akkor miért ne?

Kinek van 100 rugója egy kupplungra? :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.