nagy istván Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 István, ezt magyaráztam neked is, mikor itt voltál... Pont ugyanez van az én E2esemen is... :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Elküldtem a kapcsolási rajzokat. A kábelkötegről meg voltam győződve, hogy E1-hez való. Autófújás nyomok vannak rajta? Ha piros, akkor biztos, hogy egy '82-es 20E motoros E1-ből lett kiszedve. Ha vajszínű, akkor tényleg E2-é, ami 20S motorral volt szerelve. Piros. <_< Ezekszerint egy év diferencia már ekkora különbségekkel jár? Azért gondoltam e2nek, mert nagyon más mint az enyém, és ilyet általában scak a modellfrissítéskor szoktak csinálni. Ja, és köszi a doksikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Gyárilag a hátsó beltér világítás az hol megy? A tetőben az elsőtől, vagy a küszöbnél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Gyárilag a hátsó beltér világítás az hol megy? A tetőben az elsőtől, vagy a küszöbnél? küszöb és a c olszlopban fel.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 küszöb és a c olszlopban fel.... Köszi. Már csak ez van hátra, és a ventillátor. Bereléztem a dudát, (vectráé) csináltam dupla zárófényt, meg pótoltam a lenyesett darabokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Valaki meg tudja nekem mondano, hogy gyárilag hogyan is van elvezetve elöl a vezetékköteg? Odáig megvan, hogy a bal első lámpa mögé jön, de onnan hogyan tovább? Már nem emléxem hogyan is volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március19, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Március19, 2011 Valaki meg tudja nekem mondano, hogy gyárilag hogyan is van elvezetve elöl a vezetékköteg? Odáig megvan, hogy a bal első lámpa mögé jön, de onnan hogyan tovább? Már nem emléxem hogyan is volt. Lemegy a hűtő alatti merevítő elé, ha jól eml, és ott megy át jobb oldalra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Március19, 2011 Megoszt Elküldve Március19, 2011 Valaki meg tudja nekem mondano, hogy gyárilag hogyan is van elvezetve elöl a vezetékköteg? Odáig megvan, hogy a bal első lámpa mögé jön, de onnan hogyan tovább? Már nem emléxem hogyan is volt. Hi! Nekem is úgy rémlik hogy a hűtő mögött a kereszttartón megy át. Mivel most pakolászom összefelé a gépem <_< ,én is ezen vaciláltam. Jahhh és ha már volt téma! Nem sok dolgot szoktam kérni,de nem kaphatnék egy kis segítséget én is? Nem tudom,jelenleg valósak-e a biztik Amper értékei a gépben,gyanítom hogy nem. Lényegében kezd már működni elektromosan,de szeretném teljesen rendbe rakni. Na meg mivel tök hülye vagyok a német nyelvhez,jó lenne egy fordítás is a biztitábla takaró nyelvezetéhez is. Mi,micsoda? Mit működtet? Elkezdtem már kikeresgélni,de... :P Erre ha lehet és van segítség: monza.peti@gmail.com Köszi! Peter Jahhh,meg azt hittem nem érhet már nagy meglepetés,azaz,nem lesz már nagyobb szop...s,de mégis! Nem találok féknyereg felújítót (hozzá valót). A spanyol utángyártottakat hozza csak,de nincs köztük ilyen kialakítású. Sajnos az Opel meg már megszűnt létezni itt,de gondolom már ott sem lenne,mivel még a gyári programban sem találni Monza-t. :angry: Az első porvédők hullák totál,meg a hátsók is lyukasak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Hi! Nekem is úgy rémlik hogy a hűtő mögött a kereszttartón megy át. Mivel most pakolászom összefelé a gépem <_< ,én is ezen vaciláltam. Jahhh és ha már volt téma! Nem sok dolgot szoktam kérni,de nem kaphatnék egy kis segítséget én is? Nem tudom,jelenleg valósak-e a biztik Amper értékei a gépben,gyanítom hogy nem. Lényegében kezd már működni elektromosan,de szeretném teljesen rendbe rakni. Na meg mivel tök hülye vagyok a német nyelvhez,jó lenne egy fordítás is a biztitábla takaró nyelvezetéhez is. Mi,micsoda? Mit működtet? Elkezdtem már kikeresgélni,de... :P Erre ha lehet és van segítség: monza.peti@gmail.com Köszi! Peter Jahhh,meg azt hittem nem érhet már nagy meglepetés,azaz,nem lesz már nagyobb szop...s,de mégis! Nem találok féknyereg felújítót (hozzá valót). A spanyol utángyártottakat hozza csak,de nincs köztük ilyen kialakítású. Sajnos az Opel meg már megszűnt létezni itt,de gondolom már ott sem lenne,mivel még a gyári programban sem találni Monza-t. :angry: Az első porvédők hullák totál,meg a hátsók is lyukasak. Nincs benne, mivel ezek még mikrofilmen vannak. Én is vadásztam csomót, most került elő egy hely, ahol tudnak hozzá cuccokat, meg megvan nekik a mikrofilm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Hi! Nekem is úgy rémlik hogy a hűtő mögött a kereszttartón megy át. Mivel most pakolászom összefelé a gépem <_< ,én is ezen vaciláltam. Jahhh és ha már volt téma! Nem sok dolgot szoktam kérni,de nem kaphatnék egy kis segítséget én is? Nem tudom,jelenleg valósak-e a biztik Amper értékei a gépben,gyanítom hogy nem. Lényegében kezd már működni elektromosan,de szeretném teljesen rendbe rakni. Na meg mivel tök hülye vagyok a német nyelvhez,jó lenne egy fordítás is a biztitábla takaró nyelvezetéhez is. Mi,micsoda? Mit működtet? Elkezdtem már kikeresgélni,de... :P Erre ha lehet és van segítség: monza.peti@gmail.com Köszi! Peter Jahhh,meg azt hittem nem érhet már nagy meglepetés,azaz,nem lesz már nagyobb szop...s,de mégis! Nem találok féknyereg felújítót (hozzá valót). A spanyol utángyártottakat hozza csak,de nincs köztük ilyen kialakítású. Sajnos az Opel meg már megszűnt létezni itt,de gondolom már ott sem lenne,mivel még a gyári programban sem találni Monza-t. :angry: Az első porvédők hullák totál,meg a hátsók is lyukasak. a biztitábládat sztem fordisd le a goglival.......volt belőle pár féle a felszereltségtől függően és leszámítva a világítás meg a szivargyújtó biztijét nem mind volt ugyanott..... féknyereg meg csak 2 féle volt A seniben/monzában:a 2 dugattyús valamint az úszónyeges.....mindkettőhöz lehet kapni gyári ate felújítót és nem drágán....én az unixnál vettem kedvezménnyel valami 1500 körül volt....nehéz megtalálni a cikkszámát,én is keresgéltem vagy 2 napig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 a biztitábládat sztem fordisd le a goglival.......volt belőle pár féle a felszereltségtől függően és leszámítva a világítás meg a szivargyújtó biztijét nem mind volt ugyanott..... Micsinááálsz??? Felszereltségenként változott a biztitábla?? <_< Te jó ég... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Micsinááálsz??? Felszereltségenként változott a biztitábla?? :angry: Te jó ég... volt rá precedens........ <_< volt ahol a hátsóablakfűtés nincs lerelézve.....vagy az első pótrefik sincsenek.... van olyanom amiben külön van minden első izzószál biztizve(refi és tompi). én találkoztam vagy 6 félével és gyanítom ez nem az összes.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 volt rá precedens........ <_< volt ahol a hátsóablakfűtés nincs lerelézve.....vagy az első pótrefik sincsenek.... van olyanom amiben külön van minden első izzószál biztizve(refi és tompi). én találkoztam vagy 6 félével és gyanítom ez nem az összes.... Anyám... Akkor még istenes, hogy ez a köteg csak ennyire különbözött az enyémtől... Nézegettem a Koritól kapott doksikat, ott is ha állítható a kormány, akkor be van relézve minden, ha meg nem, akkor nincs, vagy pl nekem a hátsóablakfűtésnek a reléje mellett közvetlen van egy bizti, de ez a késes táblába meg be sem fért, ott külön van a bizti. Hát téptem a hajam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Motyóztam a garázsban. Találtam egy-két dolgot. Ha valakinek kell szóljon olcsóért megkaphatja. 3 literes A2-es Senátorról Ate devander(fékrásegítő). Delco Generátor és önindító 2 literes CIH motorról. E2-es Rekihez ablaktörlő szerkezet motorral, és egy fűtő ventillátor burkolattal. 2.0- L Jetronic szívósor injektorokkal van egy kipuff csonk is. Lendkerék 2.0-ás CIH-ről asszem ( a számát lefotóztam) Ékszíjtárcsa,Vezérműlánc fogaskerékkel, generátortartó bak 2db. 1,5 légszűrőház légtömegmérő nélkül. Van valami kardánkereszt(képet majd teszek fel) E2 2,2-ből MAF vagy MAP szenzor(ez is le van fotózva.) C Rekord kormánymű(kormány váltóshoz) Régi bedugós GM emelő. 1,9-es Opel GT-ről 4 sebességes váltó. Minden alkatrészt lefényképeztem,ha érdekel szólj és küldök képet vagy feltöltöm ide. Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Sok kis motyó majd el kell.. csak nehogy úgy legyen, hogy meg gondolod magad és mégse eladó.. <_< .. Mert jelentkezik esetleg valaki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Ezekre már nincsen szükségem. Vannak még C Rekordhoz lámpáim első/hátsó,indexek és műszerfalak meg egy motorháztető. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Nálam is folyamatban vannak a dolgok, ma voltam a gépműhelyben és átvettem a lendkereket + felkevlároztattam a kuplugtárcsát is ,igy fest: ez a cucc bizonyitott 500nm motoron is ,szal birnija kéne! aki csinalta mar vagy 20 éve ezzel foglalkozik,ha kell valakinek a cime akkor kérdezzen! 2.4 -es egy tömegű lendkerék ,mely át van furatolva 8 csavarosra ,ki van szélesitve 9.5 colos tárcsához (mert amugy 9-es menne bele) ,le van könnyitve ,ki van cenitrozva és fel van szabályozva ! Könnyeb 10kg-al mint a c30se 2 tömegűje! 2.3 diesel váltója ,sokkal rövidebb 1-2-3 van benne mint a c30se R28-ában és bovdenes kuplungos,alig futott 50ezret,patika álapot... ezek fognak felkerülni a c30se-re ,már a héten,ha minden jol megy akkor 7 vegén ugrik be a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Nálam is folyamatban vannak a dolgok, ma voltam a gépműhelyben és átvettem a lendkereket + felkevlároztattam a kuplugtárcsát is ,igy fest: ez a cucc bizonyitott 500nm motoron is ,szal birnija kéne! aki csinalta mar vagy 20 éve ezzel foglalkozik,ha kell valakinek a cime akkor kérdezzen! 2.4 -es egy tömegű lendkerék ,mely át van furatolva 8 csavarosra ,ki van szélesitve 9.5 colos tárcsához (mert amugy 9-es menne bele) ,le van könnyitve ,ki van cenitrozva és fel van szabályozva ! Könnyeb 10kg-al mint a c30se 2 tömegűje! 2.3 diesel váltója ,sokkal rövidebb 1-2-3 van benne mint a c30se R28-ában és bovdenes kuplungos,alig futott 50ezret,patika álapot... ezek fognak felkerülni a c30se-re ,már a héten,ha minden jol megy akkor 7 vegén ugrik be a motor. Ejha! Szép. Látom te is szereted összelegózni a gyári alkatrészeket. <_< Nemmondod hogy már akkoriban volt kéttömegű lendkerék???? :angry: Egyébként te meséltél a 2.4+1.9 hfej megoldásról? Lenne pár kérdésem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március22, 2011 Megoszt Elküldve Március22, 2011 Ejha Nem értem, miért ne lett volna 2 tömegű lendkerék ?????? Az összes 6hengeresen olyan volt az omega/seni sorozatban, amugy ezek a 2 tömegesek rakas xarok,az a tuti ami felkerül ! Igen Tas + én irtunk arrol a HF megoldásrol! Mi a kérdés ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március22, 2011 Megoszt Elküldve Március22, 2011 Nem értem, miért ne lett volna 2 tömegű lendkerék ?????? Az összes 6hengeresen olyan volt az omega/seni sorozatban, amugy ezek a 2 tömegesek rakas xarok,az a tuti ami felkerül ! Igen Tas + én irtunk arrol a HF megoldásrol! Mi a kérdés ? Akkor ezekszerint bedőltem a marketing bullshitnek, mert az utóbbi 4-5-6 évben jöttek be nagyon ezek a kéttömegű lendkerekes dízel autók. Jó fos is mind.... Ja, a kérdés. Beszélgettem egy opelos haverommal, és azt mondta, hogy nekik nem vállalták el a 2.4es szelep 1.9es hengerfejbe ültetését, mondván nem fér el. Tudomásom szerint elvileg az összes azonos furatú cih motornak ugyanolyan a hengerfeje, csak a csatornák, szelepek, ill égéstér mérete más. Vagy rosszul gondolom? Tehát bele kéne férjen a 2.4es szelep, főleg hogy ti már megcsináltátok. Vagy van valami trükk amiről eddig nem esett szó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március22, 2011 Megoszt Elküldve Március22, 2011 Akkor ezekszerint bedőltem a marketing bullshitnek, mert az utóbbi 4-5-6 évben jöttek be nagyon ezek a kéttömegű lendkerekes dízel autók. Jó fos is mind.... Ja, a kérdés. Beszélgettem egy opelos haverommal, és azt mondta, hogy nekik nem vállalták el a 2.4es szelep 1.9es hengerfejbe ültetését, mondván nem fér el. Tudomásom szerint elvileg az összes azonos furatú cih motornak ugyanolyan a hengerfeje, csak a csatornák, szelepek, ill égéstér mérete más. Vagy rosszul gondolom? Tehát bele kéne férjen a 2.4es szelep, főleg hogy ti már megcsináltátok. Vagy van valami trükk amiről eddig nem esett szó? nem gondolod rosszúl,bele kéne... de ha nem válalják akkor sikoltasd le rendesen a 2.4-esét és fokoló tárcsa + dugattyú zsebelés ha kell ! Amugy ,ócsa "bejó motors" gépműhely biztos megcsinalja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március22, 2011 Megoszt Elküldve Március22, 2011 nem gondolod rosszúl,bele kéne... de ha nem válalják akkor sikoltasd le rendesen a 2.4-esét és fokoló tárcsa + dugattyú zsebelés ha kell ! Amugy ,ócsa "bejó motors" gépműhely biztos megcsinalja... Van nekem gépműhelyes ismim, szerintem megoldja. Igazság szerint egy hengerfej cserénél jobban nem szeretnék belenyúlni. Meg ez bármikor "gyorsan" visszaalakítható. A gyári szelepek azok mennyire szeretik ha hozzájuk nyúlnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 A gyári szelepek azok mennyire szeretik ha hozzájuk nyúlnak? mire gondolsz ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 mire gondolsz ? Leszedni belőle. A fejrészt szépen ívesre alakítani, javítva a beáramlást, meg ilyesmik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Leszedni belőle. A fejrészt szépen ívesre alakítani, javítva a beáramlást, meg ilyesmik. Húúú Basssszzzus ez aztán a nagy munka. nagyon fog menni ez a járgány. ( szerintem ne baszkuráld) Amúgy most mikor lesz kész?? és Mikorra tervezed,hogy bemutatod a Nagy érdeklődők nek?? -- Mert én már nagyon kíváncsi vagyok rá. És persze a nagy alakításokat remélem meg is örökíted az utókornak... Nem vagyok türelmetlen.... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts