nagy istván Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 12-14 körüli, tehát biztosan nem gomba. Meg ha jól tudom E rekiben nem is volt villanyos venti. Vagy igen? Csak mert készülök beleforrasztani egy menetet a gombának, csak feleslegesen nem akarom kínozni a hűtőt. akkor az olaj lesz.....volt rekiben is klímás......abban volt 2 db gomba,de egyes svájci modellekben is volt 1 db gomba ami nem tom mit kapcsolt,de 95 fokos volt és kapcsológomba volt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 kinek van eladó 9.5 colos (D240mm) 14 ricnis tengelyre való kuplung tárcsája ? persze új kell ! És SOS ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 kinek van eladó 9.5 colos (D240mm) 14 ricnis tengelyre való kuplung tárcsája ? persze új kell ! És SOS ! az csak 10 ricnisben van....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 az csak 10 ricnisben van....... itt van elöttem,már pedig 14 ricnis tengelyre való, 240mm ,R25/28 váltóhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 itt van elöttem,már pedig 14 ricnis tengelyre való, 240mm ,R25/28 váltóhoz. ok...vágom...az omi.....abban nem vagyok otthon.....én a az A seniéra gondoltam...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 ok...vágom...az omi.....abban nem vagyok otthon.....én a az A seniéra gondoltam...... a getrag265 10ricnis ???? abban 9 col volt a max ,ugye ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 C30SE-röl most leugró R28 váltó eladó , van lendkerék s olajos kuplung szerkezet! ha érdekel,mond egy árat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 a getrag265 10ricnis ???? abban 9 col volt a max ,ugye ? igen....10 ricnis....és ahoz tartozik a 240 mm-es kuplung senatoréknál..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 Sziasztok! nincs valakinek jobb oldali tárcsavédő lemeze elfekvőbe? pénteken volt egy kerékcsapágy törésem... le lett bontva minden, a balos jó, lekentem két sor alapozóval, a jobbost nem mertem drótkefézni sem... sajnos kénytelen voltam összerakni, a lemez miatt lehet szétszedni majd megint...:D ja meg volt egy fékfelújítás is, ######ásan be volt rohadva az összes dugattyú, tárcsa is dobás volt mind2.. azt mondjuk nem értem, hogy a műszakin meg a fékpadon ez hogy nem derült ki? ilyen lemezt soha nem találsz jót...főleg újat...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március17, 2011 Megoszt Elküldve Március17, 2011 Na végre beindult a gép!!!! <_< Szinte elsőre. Tettem a karbiba benzint, és már röffent is. Csak lassan kapta fel a benzint a mechanikus ac, aztán mégegyszer meg kellett ismételni. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március17, 2011 Megoszt Elküldve Március17, 2011 Na végre beindult a gép!!!! <_< Szinte elsőre. Tettem a karbiba benzint, és már röffent is. Csak lassan kapta fel a benzint a mechanikus ac, aztán mégegyszer meg kellett ismételni. :angry: sehol egy video ??? :P milyen karbi került rá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március17, 2011 Megoszt Elküldve Március17, 2011 sehol egy video ??? <_< milyen karbi került rá? Ez még csak a 2.0 sajna, a 2.4hez még kell pár dolog. :angry: Viszont nincs valakinek értelmes kapcsolási rajza E1hez? Mert az így csináld könyvben csak e2 van, de abban csomó olyan dolog van, ami az enyémben nincs, és csomó olyan hiányzik, ami az enyémben van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március17, 2011 Megoszt Elküldve Március17, 2011 Na, most kifektettem ide a padlóra a Koritól kapott kábelköteget, meg a kapcsolási rajzot, de egy valamit nem értek. Abban mi a logika, hogy a ködlámpát csak akkor lehet felkapcsolni, ha a refi már megy? Főleg, hogy 1-2 éve még az volt a szabály hogy nem éghet a kettő együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március18, 2011 Megoszt Elküldve Március18, 2011 Na, most kifektettem ide a padlóra a Koritól kapott kábelköteget, meg a kapcsolási rajzot, de egy valamit nem értek. Abban mi a logika, hogy a ködlámpát csak akkor lehet felkapcsolni, ha a refi már megy? Főleg, hogy 1-2 éve még az volt a szabály hogy nem éghet a kettő együtt. ott vmi el van kötve.....az összesen csak a tompival együtt tud világítani az első.....a hátsó csak helyzetjelző függő.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Március18, 2011 Megoszt Elküldve Március18, 2011 ilyen lemezt soha nem találsz jót...főleg újat...... Találtam a tárcsához lemezt bontóban. Csak az alsó sarka van szétrohadva, kb 2cm2. Lecsiszolom, festem, aztán már csak az agyat kell lekapnom <_<, és mehet be... Más: múltkor levettem az automata váltót a motorról. Ha érdekel valakit lefényképezem, de túl sokáig nem tudom rakosgatni, ha nem kell senkinek, megy a méhbe sajnos. üdv: L Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március18, 2011 Megoszt Elküldve Március18, 2011 ott vmi el van kötve.....az összesen csak a tompival együtt tud világítani az első.....a hátsó csak helyzetjelző függő.... Nemhogy elkötve, a kapcsolási rajzon is az van! Mod: Ja nem, csak én vagyok a hülye és nem tudok kapcsrajzot olvasni. <_< Vagy csak fáradt voltam már az este. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március18, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Március18, 2011 Találtam a tárcsához lemezt bontóban. Csak az alsó sarka van szétrohadva, kb 2cm2. Lecsiszolom, festem, aztán már csak az agyat kell lekapnom <_<, és mehet be... Más: múltkor levettem az automata váltót a motorról. Ha érdekel valakit lefényképezem, de túl sokáig nem tudom rakosgatni, ha nem kell senkinek, megy a méhbe sajnos. üdv: L Milyen aut váltóról van szó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március18, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Március18, 2011 Nemhogy elkötve, a kapcsolási rajzon is az van! Mod: Ja nem, csak én vagyok a hülye és nem tudok kapcsrajzot olvasni. <_< Vagy csak fáradt voltam már az este. :angry: Mi a mail címed? Van kapcsolási rajzom, átküldöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március18, 2011 Megoszt Elküldve Március18, 2011 Találtam a tárcsához lemezt bontóban. Csak az alsó sarka van szétrohadva, kb 2cm2. Lecsiszolom, festem, aztán már csak az agyat kell lekapnom <_<, és mehet be... Más: múltkor levettem az automata váltót a motorról. Ha érdekel valakit lefényképezem, de túl sokáig nem tudom rakosgatni, ha nem kell senkinek, megy a méhbe sajnos. üdv: L becsüld meg azt a lemezt.....nagy kincs.....melyik bontóban van még reki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március18, 2011 Megoszt Elküldve Március18, 2011 Nemhogy elkötve, a kapcsolási rajzon is az van! Mod: Ja nem, csak én vagyok a hülye és nem tudok kapcsrajzot olvasni. <_< Vagy csak fáradt voltam már az este. :angry: nekem megvan az összes tipus kapcsrajza.....nem bunkóságból nem akartam elküldeni csak lusta és időhiányos vagyok...ha itt lennél megmutatnám.....na szóval emlékeim szerint írtam.....és nemrég raktam össze 3 komplett köteget....ezért hát még elég frissek az emlékeim.....vagy csak a cavington segít.... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március18, 2011 Megoszt Elküldve Március18, 2011 Nekem van talán porvédő lemezem féktárcsához de C Rekorddé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Március18, 2011 Megoszt Elküldve Március18, 2011 Pestlőrincen a Sörösautó-ban vettem a porvédő lemezt. Sok cuccuk van, nemrég műanyag felniközepet kerestem, volt nekik. Meg is lepődtem rendesen, a legtöbb bontóban azt mondják, hogy max felni, önindító, esetleg gólyaláb van... (vagy semmi) Váltóról reményeim szerint holnap teszek föl képet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március18, 2011 Megoszt Elküldve Március18, 2011 István, ezt magyaráztam neked is, mikor itt voltál... Pont ugyanez van az én E2esemen is... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március18, 2011 Megoszt Elküldve Március18, 2011 Mi a mail címed? Van kapcsolási rajzom, átküldöm. attila@ament.hu Most legózom össze a köteget amit adtál, még, régen. <_< Fényévekkel jobb állapotban van mint az enyém. Tegnap pár óra alatt végigméregettem, elvileg sehol nem zárlatos, vagy kontakthibás, bár volt pár hiányossága, meg ugye jól gondolom ez már e2-esé, mert ebben késes biztosítékok vannak, az enyémben meg még hengeres. Szóval mehetek biztit venni. :angry: Ja, meg tök más a testelés megoldása is. Na meg csomó minden nem volt meg benne, pl a mexás gyujtáshoz, meg az olajnyomás mérőhöz. :P Kb 6 óta ezt reszelem. :P De nagy királyság, remélem végre nem kell menetközben a műszerfalat bactatni, hogy legyen töltés, meg minden visszajelző működjön. :P Ja, egyébként valaki el tudná nekem mondani hogy az e2-es biztitáblájában melyik micsoda, és mekkora bizti kéne bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március19, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Március19, 2011 attila@ament.hu Most legózom össze a köteget amit adtál, még, régen. <_< Fényévekkel jobb állapotban van mint az enyém. Tegnap pár óra alatt végigméregettem, elvileg sehol nem zárlatos, vagy kontakthibás, bár volt pár hiányossága, meg ugye jól gondolom ez már e2-esé, mert ebben késes biztosítékok vannak, az enyémben meg még hengeres. Szóval mehetek biztit venni. :angry: Ja, meg tök más a testelés megoldása is. Na meg csomó minden nem volt meg benne, pl a mexás gyujtáshoz, meg az olajnyomás mérőhöz. :P Kb 6 óta ezt reszelem. :P De nagy királyság, remélem végre nem kell menetközben a műszerfalat bactatni, hogy legyen töltés, meg minden visszajelző működjön. :P Ja, egyébként valaki el tudná nekem mondani hogy az e2-es biztitáblájában melyik micsoda, és mekkora bizti kéne bele? Elküldtem a kapcsolási rajzokat. A kábelkötegről meg voltam győződve, hogy E1-hez való. Autófújás nyomok vannak rajta? Ha piros, akkor biztos, hogy egy '82-es 20E motoros E1-ből lett kiszedve. Ha vajszínű, akkor tényleg E2-é, ami 20S motorral volt szerelve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts