dancsine Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Kattints a "javít" gombra majd a kép linkje elől és mögül töröld ki az:[img ]és [ /img] tagokat mert képpel nem idézünk hozzászólást. :D Tutira vettem, hogy úgysem teszi be a képet újra :D még a saját képemet se' tudom beállítani :lol: ( . egy felni lenne) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dancsine Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 mazohista vagy......ne fájdisd a szíved..... :lol: lesz még ilyen autód....... :D Egy /piros, sárga lángokkal az elején/ már évek óta mozdulatlanul áll a XIV. Róna u.-nál az udvaron... se egy ponyva, sesemmi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 --Gondolom ezeket is csináltattad?? Vagy készen vetted?? .-Régen a Fiat felnijeimet Vágattam szét és abba rakattam előre 2 cm Hátsóba 3,5cm -- Álatul jól meg csinálta a bácsi... És szépen el lett dolgozva.. Jól is mutatott a Fiat 132 esen.. :lol: egy öreg pár (papa / mama) csinálta nekem ,a soroksári uttol nem messze laktak ,álitolag ök voltak ebben a témában a legnagyobb szakik... vajon milyen váltót adtak hozzá ?? Eősitett R28 ZF váltót adtak hozzá , nekem most kerül le a c30se-röl egy R28-as váltó ,ha kell....? :D Nem azért mert rossz ,csak a helyére kerül egy 2.3D rövid áttételű váltó és egytömegű lendkerék! "Ijesztően megy a gép!" Ezt aláirom, de csak akkor igaz ha minden mindennel klappol... Nemsokára elkészül az enyém is és ugy fest hogy találtunk még benne +40 +50 lóerőt :D BiZserget-ő--- 4x, 5x ? 100 -10-20 ??? omega / senator B 5x110 Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Tutira vettem, hogy úgysem teszi be a képet újra :D még a saját képemet se' tudom beállítani :lol: ( . egy felni lenne) feltöltöd a képet valahova ,kimásolod a kép cimét és beilleszted ide a "kép beszúrása" gombra előugró ablakba ! ennyi.. Egy /piros, sárga lángokkal az elején/ már évek óta mozdulatlanul áll a XIV. Róna u.-nál az udvaron... se egy ponyva, sesemmi :D sok kereskedésben rohadoznak ilyen kocsik,kecskeméten is ,annyi eszük nincs hogy letakarják öket...................vicc Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Valaki próbálkozott már r28-as váltónál a váltóút rövidítésével? Az overdriveos váltót megcsináltam, az jó is lett, de r28 lesz helyette, azt nem ismerem milyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Valaki próbálkozott már r28-as váltónál a váltóút rövidítésével? Az overdriveos váltót megcsináltam, az jó is lett, de r28 lesz helyette, azt nem ismerem milyen. az enyémet le röviditettem már,meg esztergáltunk bele uj forgo részeket (nem árt...) tényleg,miért cserélted ki a régi váltod r28-ra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 az enyémet le röviditettem már,meg esztergáltunk bele uj forgo részeket (nem árt...) tényleg,miért cserélted ki a régi váltod r28-ra? A 2.4 miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 A 2.4 miatt. azon r25 volt... de tudtommal rámegy a getrag is.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 azon r25 volt... de tudtommal rámegy a getrag is.. rámegy minden cih váltó...overdrive,gertagok(240,265)..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Kecskeméten voltam ma--- Oldtimer Show :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Kecskeméten voltam ma--- Oldtimer Show :D Nem működik a link. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 azon r25 volt... de tudtommal rámegy a getrag is.. Ja, akkor 25. Áá bajban vagyok ezekkel a váltókkal. Mi a különbség a 25 és 28 közt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Ja, akkor 25. Áá bajban vagyok ezekkel a váltókkal. Mi a különbség a 25 és 28 közt? a 28 csak a 24v-n volt......erősített kivitel....mint a 265-s getrag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Ja, akkor 25. Áá bajban vagyok ezekkel a váltókkal. Mi a különbség a 25 és 28 közt? szinte ugyanaz (külsőleg) ,áttétele hosszab mint az r25 nek ,szinkronjai erősebbek ,meg talán egy fokkal jobb minőségű anyagbol van,kuplungja mindnek olajos. 28-as volt az összes 24 szelepesen , EVO500-on és a 4000-is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Köszi mindkettőtöknek. És kupplungban melyik a jobb? A bowdenes vagy az olajos? Bowdenest mennyire macera olajosra alakítani? (úgy gondolom hogy a kasznin belül) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 Köszi mindkettőtöknek. És kupplungban melyik a jobb? A bowdenes vagy az olajos? Bowdenest mennyire macera olajosra alakítani? (úgy gondolom hogy a kasznin belül) nekem a bovdenes megoldás jobban bejön ,most R25D (2.3diesel) váltó megy fel,pont most alakitjuk át az olajos kuplungot bovdenre, mondjuk fel lehetne tenni az R28 olajosát is reá,de nekem ez igy jön be. Az olajos kuplung simább -puháb érzést ad,a bovdenes durva ,kemény ,direkt.. (azt szoktam mondani hogy traktoros lábúaknak valo ) Kinek mi a jobb.. ja,nem nagy ugy átrakni a bovdeneset olajra,forditva már trükkösebb ! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dancsine Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 / This is only a test! / Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 Megint egy amatőr kérdés: Az injektoros reki hűtő bal oldalában az a két menet, a hőgombák helye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március15, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Március15, 2011 Megint egy amatőr kérdés: Az injektoros reki hűtő bal oldalában az a két menet, a hőgombák helye? Inkább az automata váltó hűtése lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 Megint egy amatőr kérdés: Az injektoros reki hűtő bal oldalában az a két menet, a hőgombák helye? lehet az autómatának jobb és bal oldalon is a bekötése...a váltóolajé 12-es asszem a gomák meg valami 22-24-es méret..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 Tehát akkor semmiképp sem hőgomba. Köszi. Egyébként manuálisban volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 Tehát akkor semmiképp sem hőgomba. Köszi. Egyébként manuálisban volt. ha belsőmenetes és vastagabb mint 12-14 mm akkor az biztos hőgomba lyukja....más nincs ezekben...csak az autómataváltóolajbekötés és a max. 2 db gomba.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 Sziasztok! nincs valakinek jobb oldali tárcsavédő lemeze elfekvőbe? pénteken volt egy kerékcsapágy törésem... le lett bontva minden, a balos jó, lekentem két sor alapozóval, a jobbost nem mertem drótkefézni sem... sajnos kénytelen voltam összerakni, a lemez miatt lehet szétszedni majd megint...:D ja meg volt egy fékfelújítás is, ######ásan be volt rohadva az összes dugattyú, tárcsa is dobás volt mind2.. azt mondjuk nem értem, hogy a műszakin meg a fékpadon ez hogy nem derült ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 na, még káromkodni se enged a fórum... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 ha belsőmenetes és vastagabb mint 12-14 mm akkor az biztos hőgomba lyukja....más nincs ezekben...csak az autómataváltóolajbekötés és a max. 2 db gomba.... 12-14 körüli, tehát biztosan nem gomba. Meg ha jól tudom E rekiben nem is volt villanyos venti. Vagy igen? Csak mert készülök beleforrasztani egy menetet a gombának, csak feleslegesen nem akarom kínozni a hűtőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts