Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
"ezt nem a mi köreinkből vitték el sztem....hamar kiderülne az ilyesmi."

szerintem is igy van !

"vagy egy hülyegyerek autókázott vele és ott rohad most valahol benzin nélkül"

nem hinném hogy csapatni vitték.. ahoz nem ilyet szoktak lopni !

"vagy valakinek(aki nem forog a köreinkben)kellett alkatrésznek....."

Nem ismerhetünk mindenkit...

lehet kinézték és rendelésre vitték...

mert ez egy naon patika darabnak tünik..

szétszedem...alu meg vas......a mágnesszelepre meg van vevőm,de addig nem akartam odaadni neki amig lehet,hogy vki egyben vinné......ennyi a történet.

akkor az overdrive érdekelne,remélem tudok is majd kezdeni vele valamit !

Elküldve
rekord/senator hűtő,autómataváltós kivitel injektoros motorhoz nagyon megkímélt állapotban eladó.....

mit jelent , hogy injektoros modellhez?

Elküldve
szétszedem...alu meg vas......a mágnesszelepre meg van vevőm,de addig nem akartam odaadni neki amig lehet,hogy vki egyben vinné......ennyi a történet.

Egyben mennyi lenne? Vagy már szétszedted?

Elküldve
az alkatrész mindíg azé aki elviszi,kivéve ha elrakta az eladó... <_<

jelen esetben nincs lestoppolva..... :D

szerdán szétszedem ha addig nem kel el,mert a szelonoidra van vevőm.......a többi meg méh....

Elküldve
az alkatrész mindíg azé aki elviszi,kivéve ha elrakta az eladó... <_<

jelen esetben nincs lestoppolva..... :D

az a tiéd amit megeszel ! :D

Szerdáig nekem nem jó, ugy hogy bontani fogod..........

Elküldve
az a tiéd amit megeszel ! :lol:

Szerdáig nekem nem jó, ugy hogy bontani fogod..........

Legfeljebb elmész a MÉH be és ott szeded össze.... :D

Elküldve
most találtam:

"Sziasztok 2011.0224-én Bp-en a László kórház elől véletlenül ellopták a barátom szeretett 1979-es Rekord E1 Caravan-ját Alváz: 6601031148 és Motorszám: 20S0460264 Szívesen visszavásárolná,ill a nyomravezetőnek jutalom.

Hely: Bp

Feladás dátum: 2011-02-27 15:31

Feladó neve: Péter

Elérhetőség: +36209565863

Irány ár: 100Ft-tól "

http://veteranopel.hu/hirpic/2392.jpg

hogy miket el nem lopnak !?

Részvétem a gazdának....

Nem mondod,hogy ezt el vitték?? nem semmi. Igazi Gyűjtő lehet, a szemét....

Képpel nem idézünk - Gelko -

Elküldve
Legfeljebb elmész a MÉH be és ott szeded össze.... :D

:-) mondasz valami....

Igazi Gyűjtő lehet, a szemét....

Szerintem is ! tudta mit akar...

Elküldve
A seniben csak 30E volt amihez kellett légtömegmérő....... :D

hívj fel ha érdekel......

Ok, megkérdem havert akinek kellett hogy kell-e még :lol:

Elküldve
A seniben csak 30E volt.....tudtomal....meg volt régen 30S is.....

Opel infos :

30E

Bauform: R6

Steuerung: CIH

Anzahl der Ventile: 12

Bohrung (mm): 95,0

Hub (mm): 69,8

Volumen (cmł): 2969

Leistung (kW bei min-1): 132 / 5800

Drehmoment (Nm bei min-1): 248 / 4200 - 4800

Verdichtung: 9,4 : 1

Motormanagement: Bosch L-Jetronic, ab MJ83 Bosch LE-Jetronic

Oktanzahlbedarf: 98v, keine Klopfregelung

Steuerung: Steuerkette

Abgasanlage: kein Katalysator, AGR und ungeregelter Katalysator möglich

Besonderheiten:

Verwendung: Monza (Getrag 264, Getrag 265, THM 180, AW 03-71L), Senator A (Getrag 264, Getrag 265, THM 180, AW 03-71L)

C30LE

Bauform: R6

Steuerung: CIH

Anzahl der Ventile: 12

Bohrung (mm): 95,0

Hub (mm): 69,8

Volumen (cmł): 2969

Leistung (kW bei min-1): 115 / 5400, 115 / 5600 (Monza, Senator A)

Drehmoment (Nm bei min-1): 230 / 3800 - 4400, 226 / 4200 (Monza, Senator A)

Verdichtung: 8,5 : 1

Motormanagement: Bosch LU-Jetronic; Omega A, Senator B Bosch Motronic ML4.1

Oktanzahlbedarf: 95 / 91, keine Klopfregelung

Steuerung: Steuerkette

Abgasanlage: geregelter Katalysator

Besonderheiten:

Verwendung: Monza (Getrag 265, AW 03-71L), Omega A (R25, AW 03-71LE), Senator A (Getrag 265, AW 03-71L), Senator B (R25, AW 03-71LE)

S30E

Bauform: R6

Steuerung: CIH

Anzahl der Ventile: 12

Bohrung (mm): 95,0

Hub (mm): 69,8

Volumen (cmł): 2969

Leistung (kW bei min-1): 132 / 5800

Drehmoment (Nm bei min-1): 248 / 4200 - 4800

Verdichtung: 9,4 : 1

Motormanagement: Bosch L-Jetronic, ab MJ83 Bosch LE-Jetronic

Oktanzahlbedarf: 98v, keine Klopfregelung

Steuerung: Steuerkette

Abgasanlage: AGR, kein Katalysator

Besonderheiten:

Verwendung: Monza (Getrag 264, Getrag 265, THM 180, AW 03-71L), Senator A (Getrag 264, Getrag 265, THM 180, AW 03-71L)

A c30ne-re nem írja akkor lehet h az nem gyári motor vagy uccsó széria ? 1986os asszem

Elküldve
Opel infos :

30E

Bauform: R6

Steuerung: CIH

Anzahl der Ventile: 12

Bohrung (mm): 95,0

Hub (mm): 69,8

Volumen (cmł): 2969

Leistung (kW bei min-1): 132 / 5800

Drehmoment (Nm bei min-1): 248 / 4200 - 4800

Verdichtung: 9,4 : 1

Motormanagement: Bosch L-Jetronic, ab MJ83 Bosch LE-Jetronic

Oktanzahlbedarf: 98v, keine Klopfregelung

Steuerung: Steuerkette

Abgasanlage: kein Katalysator, AGR und ungeregelter Katalysator möglich

Besonderheiten:

Verwendung: Monza (Getrag 264, Getrag 265, THM 180, AW 03-71L), Senator A (Getrag 264, Getrag 265, THM 180, AW 03-71L)

C30LE

Bauform: R6

Steuerung: CIH

Anzahl der Ventile: 12

Bohrung (mm): 95,0

Hub (mm): 69,8

Volumen (cmł): 2969

Leistung (kW bei min-1): 115 / 5400, 115 / 5600 (Monza, Senator A)

Drehmoment (Nm bei min-1): 230 / 3800 - 4400, 226 / 4200 (Monza, Senator A)

Verdichtung: 8,5 : 1

Motormanagement: Bosch LU-Jetronic; Omega A, Senator B Bosch Motronic ML4.1

Oktanzahlbedarf: 95 / 91, keine Klopfregelung

Steuerung: Steuerkette

Abgasanlage: geregelter Katalysator

Besonderheiten:

Verwendung: Monza (Getrag 265, AW 03-71L), Omega A (R25, AW 03-71LE), Senator A (Getrag 265, AW 03-71L), Senator B (R25, AW 03-71LE)

S30E

Bauform: R6

Steuerung: CIH

Anzahl der Ventile: 12

Bohrung (mm): 95,0

Hub (mm): 69,8

Volumen (cmł): 2969

Leistung (kW bei min-1): 132 / 5800

Drehmoment (Nm bei min-1): 248 / 4200 - 4800

Verdichtung: 9,4 : 1

Motormanagement: Bosch L-Jetronic, ab MJ83 Bosch LE-Jetronic

Oktanzahlbedarf: 98v, keine Klopfregelung

Steuerung: Steuerkette

Abgasanlage: AGR, kein Katalysator

Besonderheiten:

Verwendung: Monza (Getrag 264, Getrag 265, THM 180, AW 03-71L), Senator A (Getrag 264, Getrag 265, THM 180, AW 03-71L)

A c30ne-re nem írja akkor lehet h az nem gyári motor vagy uccsó széria ? 1986os asszem

nem okoskodás,de a c30ne-hez oda is írták hogy A omiban és B seniben volt.....az S30E-t nem vágom.....lehet valami alpesi kivitel.....

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.