wookie Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Más: Ilyen ajtókárpitja van e valakinek? Jó hibás is, igazából csak a szövet a lényeg, be akarok foltozni két lyukat az enyémen. Ja, és mégegy: Az omegák tőcsavarjai belemennek a rekibe? És hosszabbak esetleg? Az jutott eszembe, hogy keresek hosszabb tőcsavarokat, (amúgy is kéne) és hátra kapna két 20mm-es pogácsát. Jól esne a szememnek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Más: Ja, és mégegy: Az omegák tőcsavarjai belemennek a rekibe? És hosszabbak esetleg? Omega az nem töcsavaros. Aminek hosszab töcsavarja van es stimmel manta ascona 400 :lol: de ezt is olcsobb legyärtatni Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Más: Ilyen ajtókárpitja van e valakinek? http://senatorman.de/v2/rekord-e1/bilder/Rekord_e1-023.jpg Jó hibás is, igazából csak a szövet a lényeg, be akarok foltozni két lyukat az enyémen. Ja, és mégegy: Az omegák tőcsavarjai belemennek a rekibe? És hosszabbak esetleg? Az jutott eszembe, hogy keresek hosszabb tőcsavarokat, (amúgy is kéne) és hátra kapna két 20mm-es pogácsát. Jól esne a szememnek. :lol: Próbáld meg az Accord vagy a Toyota Carina tőcsavarjait,hátha........... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Omega az nem töcsavaros. Aminek hosszab töcsavarja van es stimmel manta ascona 400 :lol: de ezt is olcsobb legyärtatni Ááá, tényleg, de hülye vagyok... Majd megkérdem hol és mennyiért csinálnának ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Próbáld meg az Accord vagy a Toyota Carina tőcsavarjait,hátha........... Köszi, utánanézek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Nha, ma is alkottunk kicsit. Végre meg csináltam a vectrásított gázpedált: http://www.kepfeltoltes.hu/110205/K_p265_w...ltoltes.hu_.jpg Egyrészt marhára irritált a padlópedál, másrészt meg ki is szakadt a padlóból, szóval mennie kellett. Egyébként bekerült a kábelköteg, meg 3 ajtóba az üvegek, kilincsek. Holnap fojt köv. a 4. ajtóval, meg lámpák, talán a tank is visszakerül. Hi! Nem rossz. :) Nos,az enyém meg (ha lehet még itt vagánykodnom) végre visszaért fényezőtől 2 hónap és pár nap után. :D Most ütöm ki alóla az összes alsó részt (hátsó "bölcső",lengőkarok,rugók,csonkállványok,...) és mennek homokolásra,fényezésre. Két ajtózár a helyén. Kimosva alkatrészmosóval,sz@rrázsírozva. :lol: Nem kicsit lesz még fárasztó ez az összerakás,hát még a maradék parts beszerzése. :D Jahhh,azt nem értettem a képnél,a levelek és a roló gurtni mire kellettek a pedál cseréhez??? B) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Ááá Én itt csinaltattam osztkörmódositót,ajánlom ,csinal tőcsavart is: gyártó Az is egy alternativa lehet hogy osztókőrmódositót csinaltatsz,az egyben megoldja a +2 cm-es nyomtávszélesitést is és olyanra kéred a másik osztót ,amilyenre akarod! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Én itt csinaltattam osztkörmódositót,ajánlom ,csinal tőcsavart is: gyártó Az is egy alternativa lehet hogy osztókőrmódositót csinaltatsz,az egyben megoldja a +2 cm-es nyomtávszélesitést is és olyanra kéred a másik osztót ,amilyenre akarod! Rákerestem google-al, pont őket találtam. Sokat nem akarok rá költeni, a papucsot én is meg tudom csinálni, szal az ingyé van, csak csavart kéne találjak. Mindenáron nem akarok, csak nézegettem ma a kocsit a nagy et-s első kerekekkel, és jól állna neki, ha hátul szélesebb lenne. Még a gyári kerekekkel is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Hi! Nem rossz. :P Nos,az enyém meg (ha lehet még itt vagánykodnom) végre visszaért fényezőtől 2 hónap és pár nap után. B) Most ütöm ki alóla az összes alsó részt (hátsó "bölcső",lengőkarok,rugók,csonkállványok,...) és mennek homokolásra,fényezésre. Két ajtózár a helyén. Kimosva alkatrészmosóval,sz@rrázsírozva. :lol: Nem kicsit lesz még fárasztó ez az összerakás,hát még a maradék parts beszerzése. :) Jahhh,azért ha még kérhetnék segítséget,ill. kérdezhetek! Sokat nézelődtem már és most nagyon úgy tűnik,hogy a C Ascona ajtózárja (kulcsos) használható lenne számomra. Tehát ha v.kinek van,ill. tud v.kinek és feleslegessé vált,kérem jelezze. Itt bontóban nincs még az sem. Vagyis 1 db,ajtóban,kulcs nélkül. Azt azért nem venném meg 2000 HUF-ért. :D Pont Ascona-st sem ismerek,így gondoltam,megpróbálom itt az Opel-osok között. Azaz,lehet rábeszélem majd az egyik kuncsaftot,hadd cseréljem át a gépéből a zárakat,az enyéimre. :D Nekem már elég lenne 1,azaz,egy darab is,a kulcs is már csak addig lenne szükséges,míg szétpattintom a zárhengert,de ha kapok frankó Opel emblémás kulcsot is,még jobb lenne. Ha meg ráadásul 1 pár zárat kapnék kulccsal,az maga a tökély. :D Bocs hogy a segítséget ismét itt kérem! De hol máshol? :D Jahhh és egy bizonyos kulcs formátum érdekel csak! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Jahhh,azért ha még kérhetnék segítséget,ill. kérdezhetek! Sokat nézelődtem már és most nagyon úgy tűnik,hogy a C Ascona ajtózárja (kulcsos) használható lenne számomra. Tehát ha v.kinek van,ill. tud v.kinek és feleslegessé vált,kérem jelezze. Itt bontóban nincs még az sem. Vagyis 1 db,ajtóban,kulcs nélkül. Azt azért nem venném meg 2000 HUF-ért. :D Pont Ascona-st sem ismerek,így gondoltam,megpróbálom itt az Opel-osok között. Azaz,lehet rábeszélem majd az egyik kuncsaftot,hadd cseréljem át a gépéből a zárakat,az enyéimre. :D Nekem már elég lenne 1,azaz,egy darab is,a kulcs is már csak addig lenne szükséges,míg szétpattintom a zárhengert,de ha kapok frankó Opel emblémás kulcsot is,még jobb lenne. Ha meg ráadásul 1 pár zárat kapnék kulccsal,az maga a tökély. :D Bocs hogy a segítséget ismét itt kérem! De hol máshol? B) Jahhh és egy bizonyos kulcs formátum érdekel csak! :lol: Ascona fórum, vagy adok veszek stb rovatban :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Na, már csak hűtő, tank, meg akksi, egy két apróság, és indulhat a gép. Viszont megtaláltam a hibát a (kipu) rendszerben! A kombinak a szélen van a hátsó dob, az enyémnek viszont beljebb, a tank mellett. Úgyhogy csak lesz egy utam a kiufogóshoz. Ja, és gyárilag a panhard rúd alatt, vagy fölött megy a kipu? Mrt már tök nem emléxem, de ott is alakítani kell rajta, mert pont rá irányul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február7, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Február7, 2011 Na, már csak hűtő, tank, meg akksi, egy két apróság, és indulhat a gép. Viszont megtaláltam a hibát a (kipu) rendszerben! A kombinak a szélen van a hátsó dob, az enyémnek viszont beljebb, a tank mellett. Úgyhogy csak lesz egy utam a kiufogóshoz. Ja, és gyárilag a panhard rúd alatt, vagy fölött megy a kipu? Mrt már tök nem emléxem, de ott is alakítani kell rajta, mert pont rá irányul. Felette megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 Felette megy. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 Na, már csak hűtő, tank, meg akksi, egy két apróság, és indulhat a gép. Viszont megtaláltam a hibát a (kipu) rendszerben! A kombinak a szélen van a hátsó dob, az enyémnek viszont beljebb, a tank mellett. Úgyhogy csak lesz egy utam a kiufogóshoz. Ja, és gyárilag a panhard rúd alatt, vagy fölött megy a kipu? Mrt már tök nem emléxem, de ott is alakítani kell rajta, mert pont rá irányul. neeeem kombi.....caravan.....minnyyyyááááááá jön tomi és megmonya....... :lol: mivel neked a pótkerék van ott azért megy beljebb,a caravan-ban is a tank mellett megy.......közvetlen.csak nekem nagyobb a tank. :D sorry....ezt elfelejtettem anno....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 neeeem kombi.....caravan.....minnyyyyááááááá jön tomi és megmonya....... :lol: mivel neked a pótkerék van ott azért megy beljebb,a caravan-ban is a tank mellett megy.......közvetlen.csak nekem nagyobb a tank. :D sorry....ezt elfelejtettem anno....... Nincs tőle semmi. Max egy ötösér átalakítják, és akkor még mindíg jól jártam. 15től indul újonnan csak egy hátsó dob. Hülye kérdés: neked volt a csatlakozásoknál tömítés? Már csak hogy boltban kapok e hozzá ha igen, és mit kérjek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 Nincs tőle semmi. Max egy ötösér átalakítják, és akkor még mindíg jól jártam. 15től indul újonnan csak egy hátsó dob. Hülye kérdés: neked volt a csatlakozásoknál tömítés? Már csak hogy boltban kapok e hozzá ha igen, és mit kérjek. a csatiknál volt,de nem tom milyen.a kipuffos adta........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 mondtam már hogy utálok a c30se-ben gyertyát cserélni ? ? mértem kompressiot is és meg lettem lepődve , 13-14 bar van minden hengerben,szereti az E85.. hát nem szép ,de nem is azert szeretem: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 mondtam már hogy utálok a c30se-ben gyertyát cserélni ? ? mértem kompressiot is és meg lettem lepődve , 13-14 bar van minden hengerben,szereti az E85.. hát nem szép ,de nem is azert szeretem: Hehehe. :lol: Hát valamit valamiért. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 mondtam már hogy utálok a c30se-ben gyertyát cserélni ? ? mértem kompressiot is és meg lettem lepődve , 13-14 bar van minden hengerben,szereti az E85.. hát nem szép ,de nem is azert szeretem: http://static.fotoalbum.hu/picturezoom/201...3974_004631.JPG http://static.fotoalbum.hu/picturezoom/201...3972_004743.JPG valamit szarul mersz ennyi nemlehet benne :lol: nemjärna benzinnel föleg nem a magyar 98 assal gyäri adatok 10.5 es 11.4 között van a dtm motornak van 14.6 kompresszioja :D de annak akkora domb van a dugojän hogy ihaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 szerinted nem tudom mennyinek kéne lenni ? Nem mértem szarul , nyomás probaztam a mérőt ,ez ennyi ! Hogy mi az oka azt nem tudom, lehet hülyére van sikolva ,látszik h volt már a motor műtve.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 valamit szarul mersz ennyi nemlehet benne :lol: nemjärna benzinnel föleg nem a magyar 98 assal gyäri adatok 10.5 es 11.4 között van a dtm motornak van 14.6 kompresszioja :D de annak akkora domb van a dugojän hogy ihaj Ezért kell bele etanolt tenni. B) Ezekszerint a 2.4em 11.5 ös kompressziója elég jó? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Ezért kell bele etanolt tenni. :lol: Ezekszerint a 2.4em 11.5 ös kompressziója elég jó? :D én mindenbe ethanolt tennék ,még a dieselbe is.... B) a 2.4 azt hiszem 9.5 v. 10 bar gyarilag, szal lehet az is voolt már sikolva,1x 2xer.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 én mindenbe ethanolt tennék ,még a dieselbe is.... :lol: a 2.4 azt hiszem 9.5 v. 10 bar gyarilag, szal lehet az is voolt már sikolva,1x 2xer.... Nem vagy egyedül. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Nem vagy egyedül. :lol: gázt bele,oszt jó napot.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 gázt bele,oszt jó napot.... :lol: Hát nem t'om, de én inkább szaporítanám a lovak számát... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts