wookie Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 Más: Ilyen ajtókárpitja van e valakinek? Jó hibás is, igazából csak a szövet a lényeg, be akarok foltozni két lyukat az enyémen. Ja, és mégegy: Az omegák tőcsavarjai belemennek a rekibe? És hosszabbak esetleg? Az jutott eszembe, hogy keresek hosszabb tőcsavarokat, (amúgy is kéne) és hátra kapna két 20mm-es pogácsát. Jól esne a szememnek. :lol:
tascona Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 wookie írta: Más: Ja, és mégegy: Az omegák tőcsavarjai belemennek a rekibe? És hosszabbak esetleg? Omega az nem töcsavaros. Aminek hosszab töcsavarja van es stimmel manta ascona 400 :lol: de ezt is olcsobb legyärtatni
ukslayer Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 wookie írta: Más: Ilyen ajtókárpitja van e valakinek? http://senatorman.de/v2/rekord-e1/bilder/Rekord_e1-023.jpg Jó hibás is, igazából csak a szövet a lényeg, be akarok foltozni két lyukat az enyémen. Ja, és mégegy: Az omegák tőcsavarjai belemennek a rekibe? És hosszabbak esetleg? Az jutott eszembe, hogy keresek hosszabb tőcsavarokat, (amúgy is kéne) és hátra kapna két 20mm-es pogácsát. Jól esne a szememnek. :lol: Próbáld meg az Accord vagy a Toyota Carina tőcsavarjait,hátha...........
wookie Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 tascona írta: Omega az nem töcsavaros. Aminek hosszab töcsavarja van es stimmel manta ascona 400 :lol: de ezt is olcsobb legyärtatni Ááá, tényleg, de hülye vagyok... Majd megkérdem hol és mennyiért csinálnának ilyet.
wookie Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 ukslayer írta: Próbáld meg az Accord vagy a Toyota Carina tőcsavarjait,hátha........... Köszi, utánanézek.
Sor 6 Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 wookie írta: Nha, ma is alkottunk kicsit. Végre meg csináltam a vectrásított gázpedált: http://www.kepfeltoltes.hu/110205/K_p265_w...ltoltes.hu_.jpg Egyrészt marhára irritált a padlópedál, másrészt meg ki is szakadt a padlóból, szóval mennie kellett. Egyébként bekerült a kábelköteg, meg 3 ajtóba az üvegek, kilincsek. Holnap fojt köv. a 4. ajtóval, meg lámpák, talán a tank is visszakerül. Hi! Nem rossz. :) Nos,az enyém meg (ha lehet még itt vagánykodnom) végre visszaért fényezőtől 2 hónap és pár nap után. :D Most ütöm ki alóla az összes alsó részt (hátsó "bölcső",lengőkarok,rugók,csonkállványok,...) és mennek homokolásra,fényezésre. Két ajtózár a helyén. Kimosva alkatrészmosóval,sz@rrázsírozva. :lol: Nem kicsit lesz még fárasztó ez az összerakás,hát még a maradék parts beszerzése. :D Jahhh,azt nem értettem a képnél,a levelek és a roló gurtni mire kellettek a pedál cseréhez??? B) :D :D
MoCSoK Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 wookie írta: Ááá Én itt csinaltattam osztkörmódositót,ajánlom ,csinal tőcsavart is: gyártó Az is egy alternativa lehet hogy osztókőrmódositót csinaltatsz,az egyben megoldja a +2 cm-es nyomtávszélesitést is és olyanra kéred a másik osztót ,amilyenre akarod!
wookie Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 MoCSoK írta: Én itt csinaltattam osztkörmódositót,ajánlom ,csinal tőcsavart is: gyártó Az is egy alternativa lehet hogy osztókőrmódositót csinaltatsz,az egyben megoldja a +2 cm-es nyomtávszélesitést is és olyanra kéred a másik osztót ,amilyenre akarod! Rákerestem google-al, pont őket találtam. Sokat nem akarok rá költeni, a papucsot én is meg tudom csinálni, szal az ingyé van, csak csavart kéne találjak. Mindenáron nem akarok, csak nézegettem ma a kocsit a nagy et-s első kerekekkel, és jól állna neki, ha hátul szélesebb lenne. Még a gyári kerekekkel is.
Sor 6 Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 Sor 6 írta: Hi! Nem rossz. :P Nos,az enyém meg (ha lehet még itt vagánykodnom) végre visszaért fényezőtől 2 hónap és pár nap után. B) Most ütöm ki alóla az összes alsó részt (hátsó "bölcső",lengőkarok,rugók,csonkállványok,...) és mennek homokolásra,fényezésre. Két ajtózár a helyén. Kimosva alkatrészmosóval,sz@rrázsírozva. :lol: Nem kicsit lesz még fárasztó ez az összerakás,hát még a maradék parts beszerzése. :) Jahhh,azért ha még kérhetnék segítséget,ill. kérdezhetek! Sokat nézelődtem már és most nagyon úgy tűnik,hogy a C Ascona ajtózárja (kulcsos) használható lenne számomra. Tehát ha v.kinek van,ill. tud v.kinek és feleslegessé vált,kérem jelezze. Itt bontóban nincs még az sem. Vagyis 1 db,ajtóban,kulcs nélkül. Azt azért nem venném meg 2000 HUF-ért. :D Pont Ascona-st sem ismerek,így gondoltam,megpróbálom itt az Opel-osok között. Azaz,lehet rábeszélem majd az egyik kuncsaftot,hadd cseréljem át a gépéből a zárakat,az enyéimre. :D Nekem már elég lenne 1,azaz,egy darab is,a kulcs is már csak addig lenne szükséges,míg szétpattintom a zárhengert,de ha kapok frankó Opel emblémás kulcsot is,még jobb lenne. Ha meg ráadásul 1 pár zárat kapnék kulccsal,az maga a tökély. :D Bocs hogy a segítséget ismét itt kérem! De hol máshol? :D Jahhh és egy bizonyos kulcs formátum érdekel csak! :D
Gabo Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 Sor 6 írta: Jahhh,azért ha még kérhetnék segítséget,ill. kérdezhetek! Sokat nézelődtem már és most nagyon úgy tűnik,hogy a C Ascona ajtózárja (kulcsos) használható lenne számomra. Tehát ha v.kinek van,ill. tud v.kinek és feleslegessé vált,kérem jelezze. Itt bontóban nincs még az sem. Vagyis 1 db,ajtóban,kulcs nélkül. Azt azért nem venném meg 2000 HUF-ért. :D Pont Ascona-st sem ismerek,így gondoltam,megpróbálom itt az Opel-osok között. Azaz,lehet rábeszélem majd az egyik kuncsaftot,hadd cseréljem át a gépéből a zárakat,az enyéimre. :D Nekem már elég lenne 1,azaz,egy darab is,a kulcs is már csak addig lenne szükséges,míg szétpattintom a zárhengert,de ha kapok frankó Opel emblémás kulcsot is,még jobb lenne. Ha meg ráadásul 1 pár zárat kapnék kulccsal,az maga a tökély. :D Bocs hogy a segítséget ismét itt kérem! De hol máshol? B) Jahhh és egy bizonyos kulcs formátum érdekel csak! :lol: Ascona fórum, vagy adok veszek stb rovatban :D
wookie Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 Na, már csak hűtő, tank, meg akksi, egy két apróság, és indulhat a gép. Viszont megtaláltam a hibát a (kipu) rendszerben! A kombinak a szélen van a hátsó dob, az enyémnek viszont beljebb, a tank mellett. Úgyhogy csak lesz egy utam a kiufogóshoz. Ja, és gyárilag a panhard rúd alatt, vagy fölött megy a kipu? Mrt már tök nem emléxem, de ott is alakítani kell rajta, mert pont rá irányul.
kori Elküldve Február7, 2011 Szerző Elküldve Február7, 2011 wookie írta: Na, már csak hűtő, tank, meg akksi, egy két apróság, és indulhat a gép. Viszont megtaláltam a hibát a (kipu) rendszerben! A kombinak a szélen van a hátsó dob, az enyémnek viszont beljebb, a tank mellett. Úgyhogy csak lesz egy utam a kiufogóshoz. Ja, és gyárilag a panhard rúd alatt, vagy fölött megy a kipu? Mrt már tök nem emléxem, de ott is alakítani kell rajta, mert pont rá irányul. Felette megy.
nagy istván Elküldve Február7, 2011 Elküldve Február7, 2011 wookie írta: Na, már csak hűtő, tank, meg akksi, egy két apróság, és indulhat a gép. Viszont megtaláltam a hibát a (kipu) rendszerben! A kombinak a szélen van a hátsó dob, az enyémnek viszont beljebb, a tank mellett. Úgyhogy csak lesz egy utam a kiufogóshoz. Ja, és gyárilag a panhard rúd alatt, vagy fölött megy a kipu? Mrt már tök nem emléxem, de ott is alakítani kell rajta, mert pont rá irányul. neeeem kombi.....caravan.....minnyyyyááááááá jön tomi és megmonya....... :lol: mivel neked a pótkerék van ott azért megy beljebb,a caravan-ban is a tank mellett megy.......közvetlen.csak nekem nagyobb a tank. :D sorry....ezt elfelejtettem anno.......
wookie Elküldve Február7, 2011 Elküldve Február7, 2011 nagy istván írta: neeeem kombi.....caravan.....minnyyyyááááááá jön tomi és megmonya....... :lol: mivel neked a pótkerék van ott azért megy beljebb,a caravan-ban is a tank mellett megy.......közvetlen.csak nekem nagyobb a tank. :D sorry....ezt elfelejtettem anno....... Nincs tőle semmi. Max egy ötösér átalakítják, és akkor még mindíg jól jártam. 15től indul újonnan csak egy hátsó dob. Hülye kérdés: neked volt a csatlakozásoknál tömítés? Már csak hogy boltban kapok e hozzá ha igen, és mit kérjek.
nagy istván Elküldve Február7, 2011 Elküldve Február7, 2011 wookie írta: Nincs tőle semmi. Max egy ötösér átalakítják, és akkor még mindíg jól jártam. 15től indul újonnan csak egy hátsó dob. Hülye kérdés: neked volt a csatlakozásoknál tömítés? Már csak hogy boltban kapok e hozzá ha igen, és mit kérjek. a csatiknál volt,de nem tom milyen.a kipuffos adta........
MoCSoK Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 mondtam már hogy utálok a c30se-ben gyertyát cserélni ? ? mértem kompressiot is és meg lettem lepődve , 13-14 bar van minden hengerben,szereti az E85.. hát nem szép ,de nem is azert szeretem:
wookie Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 MoCSoK írta: mondtam már hogy utálok a c30se-ben gyertyát cserélni ? ? mértem kompressiot is és meg lettem lepődve , 13-14 bar van minden hengerben,szereti az E85.. hát nem szép ,de nem is azert szeretem: Hehehe. :lol: Hát valamit valamiért. :D
tascona Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 MoCSoK írta: mondtam már hogy utálok a c30se-ben gyertyát cserélni ? ? mértem kompressiot is és meg lettem lepődve , 13-14 bar van minden hengerben,szereti az E85.. hát nem szép ,de nem is azert szeretem: http://static.fotoalbum.hu/picturezoom/201...3974_004631.JPG http://static.fotoalbum.hu/picturezoom/201...3972_004743.JPG valamit szarul mersz ennyi nemlehet benne :lol: nemjärna benzinnel föleg nem a magyar 98 assal gyäri adatok 10.5 es 11.4 között van a dtm motornak van 14.6 kompresszioja :D de annak akkora domb van a dugojän hogy ihaj
MoCSoK Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 tascona írta: szerinted nem tudom mennyinek kéne lenni ? Nem mértem szarul , nyomás probaztam a mérőt ,ez ennyi ! Hogy mi az oka azt nem tudom, lehet hülyére van sikolva ,látszik h volt már a motor műtve..
wookie Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 tascona írta: valamit szarul mersz ennyi nemlehet benne :lol: nemjärna benzinnel föleg nem a magyar 98 assal gyäri adatok 10.5 es 11.4 között van a dtm motornak van 14.6 kompresszioja :D de annak akkora domb van a dugojän hogy ihaj Ezért kell bele etanolt tenni. B) Ezekszerint a 2.4em 11.5 ös kompressziója elég jó? :D
MoCSoK Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 wookie írta: Ezért kell bele etanolt tenni. :lol: Ezekszerint a 2.4em 11.5 ös kompressziója elég jó? :D én mindenbe ethanolt tennék ,még a dieselbe is.... B) a 2.4 azt hiszem 9.5 v. 10 bar gyarilag, szal lehet az is voolt már sikolva,1x 2xer....
wookie Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 MoCSoK írta: én mindenbe ethanolt tennék ,még a dieselbe is.... :lol: a 2.4 azt hiszem 9.5 v. 10 bar gyarilag, szal lehet az is voolt már sikolva,1x 2xer.... Nem vagy egyedül. :D
nagy istván Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 wookie írta: Nem vagy egyedül. :lol: gázt bele,oszt jó napot.... :D
wookie Elküldve Február8, 2011 Elküldve Február8, 2011 nagy istván írta: gázt bele,oszt jó napot.... :lol: Hát nem t'om, de én inkább szaporítanám a lovak számát... :D
Recommended Posts