Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Kár, pedig az a matt fekete nagyon betyár!

Számomra is nagyon ütős. Mint általában a matt fekete fényezés.

Nem is értem,hogy jött ez divatba,de már nagyon elterjedt. :lol:

Elküldve
ilyen téren beteg..

de nem olvastad figyelmesen : mert a 9 colos felni ,aminek 13 az ET-je, + 25mm -es osztókörmódositon volt fent, mint irtam,ha azt is beleszamolom,akkor ugy jon ki mintha a felni 10col szeles lenne és az ET minusz 12... :D

egyébként mindenki ezzel a csapágyal jött,jo pár ezer km-t beleraktam,ahol lehetett kinyommtam a szemét, de egyik csapágy sem szólalt meg,erröl ennyit !

Az uj 24 szelepesemre most vettem egy garnitura AZEV A felnit, elsők 8.5x17 Et10 ,hátsók 10x17 ET12,ezek már módositó nélkül felmennek,mert 5x112-esek!

"egyébként mindenki ezzel a csapágyal jött,jo pár ezer km-t beleraktam,ahol lehetett kinyommtam a szemét, de egyik csapágy sem szólalt meg,erröl ennyit !"

Épp így van nálam is. :D

Mikor kérdeztem v.mikori KPM-et:

Mit lehet rátenni (hivatalos akartam lenni),azt mondta a koma,nem indokolt a "több" mérettel nagyobb felni (kerék).

...olyat fog (tapad) kanyarokban,hogy már inkább az elnyíródásoktól félek a futóműnél,pedig igazán semmi nem lóg a gépen. :D

Jahhh,hason-,hónaljszőrűek vagyunk MoCSoK!

Mi is vagy? :lol:

Kasznis? B)

Elküldve
ilyen téren beteg..

de nem olvastad figyelmesen : mert a 9 colos felni ,aminek 13 az ET-je, + 25mm -es osztókörmódositon volt fent, mint irtam,ha azt is beleszamolom,akkor ugy jon ki mintha a felni 10col szeles lenne és az ET minusz 12... B)

egyébként mindenki ezzel a csapágyal jött,jo pár ezer km-t beleraktam,ahol lehetett kinyommtam a szemét, de egyik csapágy sem szólalt meg,erröl ennyit !

Az uj 24 szelepesemre most vettem egy garnitura AZEV A felnit, elsők 8.5x17 Et10 ,hátsók 10x17 ET12,ezek már módositó nélkül felmennek,mert 5x112-esek!

"Az uj 24 szelepesemre most vettem egy garnitura AZEV A felnit, elsők 8.5x17 Et10 ,hátsók 10x17 ET12,ezek már módositó nélkül felmennek,mert 5x112-esek!"

& folytatja,ahol abbahagyta. :D :D :lol:

Elküldve
:D

:lol:

Itt egyben válaszolok az összes hsz-re:

Szal a kocsi 3-ik kézböl került hozzam ,érdekes utat bejárva, jol álltak a csillagok és összejött..

Min van neked ilyen nagy flekó? Csak nem astra ? Láttam mar olyat.. :D

Jo a matt fekete ,csak nagyon nehéz tisztan tartani,gyorsan olyan lesz mint a LAST V8 a MADMAX 2 elején.... ,továbbá a rend buzgó őrei is szeretik

piszkalni a mattfeka kocsikat......

Lehet a kpm szerint nem indokolt,de ég és föld a nagy felni és sportos futómű használata,sokkal többet megenged,sokkal nehezebb besokalni,ez tény,

a futómű nem nyiródik el,sokkal többet kibir mint gondolnánk ! ez a matt is olyat fordult hogy szó szerint éreztem ahogy vér átlöttyen az egyik oldalambol a másikba B) és a közelében sem jártam még a határainak !

Nem vagyok kasznis , de aránylag vágom a lakatolást meg az üvegszálazást , egy autós szakmám van,jármű fényező,egyébként CNC lézervágós.

Irtad hogy ott folytatom ahol abba hagytam,nos nem egészen,mert itt elsporolom a +25 mm-es nyomtáv szélesitőket,elöl túl sok volt !

Tényleg szép hagot lehet kihozni a 12 szelepböl is, de a 24 böl meg brutálisat :D

Amugy ha kérdés van kipuff ugyben keress meg és elmondom hogy milyen rendszert rakj fel,ugy hogy nagy fordulaton és kicsin is jol menjen ,sokat kisérleteztem vele,felraktam vagy 6 külömböző rendszert ! (könnyű megszüntetni a nyomatékot..)

Még nem csuktam meg egy hátsókerekes kocsimat sem,még csak meg sem ütöttem/vagy padkáztam !!!!!!!!!!!!! De ezt lekopogom és nem mondom hogy nem fordulhat a jövőben elő,főleg mert eléggé határon vezetek.

Biztos fogod hallani a motorod,jo lesz az,kitartás,megéri ! Sok sikert !

Elküldve
jahh mindeg elbüvölnek a szep kepek :D valahonann ismerös a kep :)

mijen vältozo vezerles :lol: HeHe B)

visszaterve Mocsok gepere jo harap de lessz rä költes böven a motorra is a kasznirol nem beszeltem :D

en meg gyüjtöm a 24v kerti törpeket a garäzsba :D :D :D

dualram tisztitás,gyertya csere,gykábel,elosztó, légszűrő ,olaj ,termosztát, stb

felraktam a hekkelt légtömegmérőt és a nyomas szabályzót ,aztán ethanolt kapott,

sokkal bikáb lett,meg is lett az eredménye,3ban azonnal megette a kuplungot...............

amugy ,az alja jobb álapotban van mint gondoltam!

Elküldve
nem változó,honnan gondolod ezt ?

Hát a kép alapján pont úgy nézett ki.

Pont most tanultuk a váltózó szelepvezérléseket, és van olyan egyszerű verzió, ami az egyik vezműtengelyt mozgatja a másikhoz képest, úgy, hogy a kettő közti láncot hol az egyik, hol a másik irányba feszíti:

image-AD76_4D4966F3.jpg

Ráadásul az a srég dudor, meg olyan, mint egy olajjárat.

Elküldve
Akkor e levegő útját változtatja,ha igy jobb.De az úthossz is változik.......

Jaja, a dualram lényege hogy a szívócsőhosszt változtatja, ugye a gázlengések miatt.

Elküldve
Hát a kép alapján pont úgy nézett ki.

Pont most tanultuk a váltózó szelepvezérléseket, és van olyan egyszerű verzió, ami az egyik vezműtengelyt mozgatja a másikhoz képest, úgy, hogy a kettő közti láncot hol az egyik, hol a másik irányba feszíti:

http://kephost.hu/image-AD76_4D4966F3.jpg

Ráadásul az a srég dudor, meg olyan, mint egy olajjárat.

Ez csak egy sima feszitő,ennyi.A dudor valóban olajjárat,de csak a lánc hidraulikus feszitésére szolgál.A feszités variálásához egy szolenoid is kéne,az meg nincs.Csak jóval később került Opelba változó vezérlés,ha jól tévedek az utolsó szériás Vectra C-be.

Elküldve
Jaja, a dualram lényege hogy a szívócsőhosszt változtatja, ugye a gázlengések miatt.

Igen,azt de a nyomaték miatt.A korabeli szaksajtó szerint két darab háromhengeres motornak nagyobb a nyomatéka,mint egy hathengeresnek,ezért kis fordulaton két különálló háromhengeresként üzemel.

Elküldve
Igen,azt de a nyomaték miatt.A korabeli szaksajtó szerint két darab háromhengeres motornak nagyobb a nyomatéka,mint egy hathengeresnek,ezért kis fordulaton két különálló háromhengeresként üzemel.

és ez igaz is ,pontosan igy van,de ez állja a kipufogóra is !

Elküldve

van vkinek tapasztalata,hogy mennyit lehet leszedni a cih hf-ből?

rakom össze lassan az új motort(2.4)és növelnék némileg a kompresszión.....ésszerű keretek között(a gáz és az etanol elbírja).

Elküldve
van vkinek tapasztalata,hogy mennyit lehet leszedni a cih hf-ből?

rakom össze lassan az új motort(2.4)és növelnék némileg a kompresszión.....ésszerű keretek között(a gáz és az etanol elbírja).

Ezt Tas tudná pontosan meg mondani !!!

De én láttam külföldi forumon hogy az ember a 2.4 hengerfejböl 6 mm szedett le,de az tárcsával után lett fokolva,meg talán a dugó zsebeleve is lett!

Vagy felrakod a 1.6 - 1.9 -es hengerfejet ,a 2.4-es szelepeivel ,felportolt csatornákal!

Öcsémnek az 1.6 vagy 1.9 hf (a fene tudja melyik) van fent ,12-13 bar minden hengerben !

Elküldve
Ezt Tas tudná pontosan meg mondani !!!

De én láttam külföldi forumon hogy az ember a 2.4 hengerfejböl 6 mm szedett le,de az tárcsával után lett fokolva,meg talán a dugó zsebeleve is lett!

Vagy felrakod a 1.6 - 1.9 -es hengerfejet ,a 2.4-es szelepeivel ,felportolt csatornákal!

Öcsémnek az 1.6 vagy 1.9 hf (a fene tudja melyik) van fent ,12-13 bar minden hengerben !

Ez az 1.6-1.9 hfej miben más mint a 2.0-2.4?

Elküldve
Valszeg kisebb a sürítőtere.Anno a skodákkal lehetett igy legózni,105-ös hf a 120-asra stb.

Furatban nincs különbség?

Csak a löket más ezeknél?

Elküldve
van vkinek tapasztalata,hogy mennyit lehet leszedni a cih hf-ből?

rakom össze lassan az új motort(2.4)és növelnék némileg a kompresszión.....ésszerű keretek között(a gáz és az etanol elbírja).

eszerü keretek

ahogy szedsz le a hengerfejböl fokolhatod a vezerlest persze itt milimeterekröl beszelgetünk, ketfele sikoläsi technika van a hagyomänyos egyenes es a ferde hogy az egester kikepzeset is javitsuk.vigyäzni kell a szelepnyitäsokra ha tullepünk 1.5 mm ren täskäzni kell a dugokat

anyagilag a legolcsobb megoldäs a 2 lityis hengerfejbe a 2.4 es szelepek beültetese es marad a vezerles ahol van de mint köztudott a 2 lityis szivosor kell hozzä es a kipuff. csonk is igy mär csak 100 benyäval megy a gep kopogäs nelkül

a 2 literes hengerfej egesterekissebb igy etanolra kivälo :lol:

Elküldve
eszerü keretek

ahogy szedsz le a hengerfejböl fokolhatod a vezerlest persze itt milimeterekröl beszelgetünk, ketfele sikoläsi technika van a hagyomänyos egyenes es a ferde hogy az egester kikepzeset is javitsuk.vigyäzni kell a szelepnyitäsokra ha tullepünk 1.5 mm ren täskäzni kell a dugokat

anyagilag a legolcsobb megoldäs a 2 lityis hengerfejbe a 2.4 es szelepek beültetese es marad a vezerles ahol van de mint köztudott a 2 lityis szivosor kell hozzä es a kipuff. csonk is igy mär csak 100 benyäval megy a gep kopogäs nelkül

a 2 literes hengerfej egesterekissebb igy etanolra kivälo :lol:

Akkor már nem százas, hanem etanol kell bele. :D

Ezekszerint elég a 2.0 hfejet rádobni a 2.4-re?

Elküldve
Akkor már nem százas, hanem etanol kell bele. :lol:

Ezekszerint elég a 2.0 hfejet rádobni a 2.4-re?

hät lehet fellapätolni meg megepiteni

nekem a 2.2 essen volt 2literes hf. nagy szelepekkel bövitett csatornäkkal szeria 2.2 tengelyel 140 paci benyäval

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.