Sor 6 Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Kár, pedig az a matt fekete nagyon betyár! Számomra is nagyon ütős. Mint általában a matt fekete fényezés. Nem is értem,hogy jött ez divatba,de már nagyon elterjedt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 ilyen téren beteg.. de nem olvastad figyelmesen : mert a 9 colos felni ,aminek 13 az ET-je, + 25mm -es osztókörmódositon volt fent, mint irtam,ha azt is beleszamolom,akkor ugy jon ki mintha a felni 10col szeles lenne és az ET minusz 12... :D egyébként mindenki ezzel a csapágyal jött,jo pár ezer km-t beleraktam,ahol lehetett kinyommtam a szemét, de egyik csapágy sem szólalt meg,erröl ennyit ! Az uj 24 szelepesemre most vettem egy garnitura AZEV A felnit, elsők 8.5x17 Et10 ,hátsók 10x17 ET12,ezek már módositó nélkül felmennek,mert 5x112-esek! "egyébként mindenki ezzel a csapágyal jött,jo pár ezer km-t beleraktam,ahol lehetett kinyommtam a szemét, de egyik csapágy sem szólalt meg,erröl ennyit !" Épp így van nálam is. :D Mikor kérdeztem v.mikori KPM-et: Mit lehet rátenni (hivatalos akartam lenni),azt mondta a koma,nem indokolt a "több" mérettel nagyobb felni (kerék). ...olyat fog (tapad) kanyarokban,hogy már inkább az elnyíródásoktól félek a futóműnél,pedig igazán semmi nem lóg a gépen. :D Jahhh,hason-,hónaljszőrűek vagyunk MoCSoK! Mi is vagy? :lol: Kasznis? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 ilyen téren beteg.. de nem olvastad figyelmesen : mert a 9 colos felni ,aminek 13 az ET-je, + 25mm -es osztókörmódositon volt fent, mint irtam,ha azt is beleszamolom,akkor ugy jon ki mintha a felni 10col szeles lenne és az ET minusz 12... B) egyébként mindenki ezzel a csapágyal jött,jo pár ezer km-t beleraktam,ahol lehetett kinyommtam a szemét, de egyik csapágy sem szólalt meg,erröl ennyit ! Az uj 24 szelepesemre most vettem egy garnitura AZEV A felnit, elsők 8.5x17 Et10 ,hátsók 10x17 ET12,ezek már módositó nélkül felmennek,mert 5x112-esek! "Az uj 24 szelepesemre most vettem egy garnitura AZEV A felnit, elsők 8.5x17 Et10 ,hátsók 10x17 ET12,ezek már módositó nélkül felmennek,mert 5x112-esek!" & folytatja,ahol abbahagyta. :D :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 rendesen túl... ezek mind sajat videok: http://www.youtube.com/user/Senator3000#p/u ez pedig a már nem kicsi foto albumom B) http://mcsk.fotoalbum.hu/ :D Ennyire beteg azért nem vagyok még talán. Meg nincs is mivel. :D Szép hangja van. De kár hogy az enyémet még nem hallottam. Fogom-e,az is kérdés még. :D Hányszor csuktad már meg a gépeidet (vagy magad),mire idáig jutottál? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Nem is tudtam hogy a 24v változtatható szelepvezéslésű: nem változó,honnan gondolod ezt ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Csak a szivócsőhossz változik rajta. érdekesen fogalmazol.................... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Ez csak akkor változik menet közben ha nem húzod meg valamelyik csavart. A hét aranyköpése :lol: :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 :D :lol: Itt egyben válaszolok az összes hsz-re: Szal a kocsi 3-ik kézböl került hozzam ,érdekes utat bejárva, jol álltak a csillagok és összejött.. Min van neked ilyen nagy flekó? Csak nem astra ? Láttam mar olyat.. :D Jo a matt fekete ,csak nagyon nehéz tisztan tartani,gyorsan olyan lesz mint a LAST V8 a MADMAX 2 elején.... ,továbbá a rend buzgó őrei is szeretik piszkalni a mattfeka kocsikat...... Lehet a kpm szerint nem indokolt,de ég és föld a nagy felni és sportos futómű használata,sokkal többet megenged,sokkal nehezebb besokalni,ez tény, a futómű nem nyiródik el,sokkal többet kibir mint gondolnánk ! ez a matt is olyat fordult hogy szó szerint éreztem ahogy vér átlöttyen az egyik oldalambol a másikba B) és a közelében sem jártam még a határainak ! Nem vagyok kasznis , de aránylag vágom a lakatolást meg az üvegszálazást , egy autós szakmám van,jármű fényező,egyébként CNC lézervágós. Irtad hogy ott folytatom ahol abba hagytam,nos nem egészen,mert itt elsporolom a +25 mm-es nyomtáv szélesitőket,elöl túl sok volt ! Tényleg szép hagot lehet kihozni a 12 szelepböl is, de a 24 böl meg brutálisat :D Amugy ha kérdés van kipuff ugyben keress meg és elmondom hogy milyen rendszert rakj fel,ugy hogy nagy fordulaton és kicsin is jol menjen ,sokat kisérleteztem vele,felraktam vagy 6 külömböző rendszert ! (könnyű megszüntetni a nyomatékot..) Még nem csuktam meg egy hátsókerekes kocsimat sem,még csak meg sem ütöttem/vagy padkáztam !!!!!!!!!!!!! De ezt lekopogom és nem mondom hogy nem fordulhat a jövőben elő,főleg mert eléggé határon vezetek. Biztos fogod hallani a motorod,jo lesz az,kitartás,megéri ! Sok sikert ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Nem is tudtam hogy a 24v változtatható szelepvezéslésű: http://static.fotoalbum.hu/picturepreview/..._073_155806.jpg jahh mindeg elbüvölnek a szep kepek :D valahonann ismerös a kep :) mijen vältozo vezerles :lol: HeHe B) visszaterve Mocsok gepere jo harap de lessz rä költes böven a motorra is a kasznirol nem beszeltem :D en meg gyüjtöm a 24v kerti törpeket a garäzsba :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Grat az új géphez :lol: Kéne egy ilyen dög :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 érdekesen fogalmazol.................... Akkor e levegő útját változtatja,ha igy jobb.De az úthossz is változik....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 jahh mindeg elbüvölnek a szep kepek :D valahonann ismerös a kep :) mijen vältozo vezerles :lol: HeHe B) visszaterve Mocsok gepere jo harap de lessz rä költes böven a motorra is a kasznirol nem beszeltem :D en meg gyüjtöm a 24v kerti törpeket a garäzsba :D :D :D dualram tisztitás,gyertya csere,gykábel,elosztó, légszűrő ,olaj ,termosztát, stb felraktam a hekkelt légtömegmérőt és a nyomas szabályzót ,aztán ethanolt kapott, sokkal bikáb lett,meg is lett az eredménye,3ban azonnal megette a kuplungot............... amugy ,az alja jobb álapotban van mint gondoltam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 nem változó,honnan gondolod ezt ? Hát a kép alapján pont úgy nézett ki. Pont most tanultuk a váltózó szelepvezérléseket, és van olyan egyszerű verzió, ami az egyik vezműtengelyt mozgatja a másikhoz képest, úgy, hogy a kettő közti láncot hol az egyik, hol a másik irányba feszíti: Ráadásul az a srég dudor, meg olyan, mint egy olajjárat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Akkor e levegő útját változtatja,ha igy jobb.De az úthossz is változik....... Jaja, a dualram lényege hogy a szívócsőhosszt változtatja, ugye a gázlengések miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Hát a kép alapján pont úgy nézett ki. Pont most tanultuk a váltózó szelepvezérléseket, és van olyan egyszerű verzió, ami az egyik vezműtengelyt mozgatja a másikhoz képest, úgy, hogy a kettő közti láncot hol az egyik, hol a másik irányba feszíti: http://kephost.hu/image-AD76_4D4966F3.jpg Ráadásul az a srég dudor, meg olyan, mint egy olajjárat. Ez csak egy sima feszitő,ennyi.A dudor valóban olajjárat,de csak a lánc hidraulikus feszitésére szolgál.A feszités variálásához egy szolenoid is kéne,az meg nincs.Csak jóval később került Opelba változó vezérlés,ha jól tévedek az utolsó szériás Vectra C-be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Jaja, a dualram lényege hogy a szívócsőhosszt változtatja, ugye a gázlengések miatt. Igen,azt de a nyomaték miatt.A korabeli szaksajtó szerint két darab háromhengeres motornak nagyobb a nyomatéka,mint egy hathengeresnek,ezért kis fordulaton két különálló háromhengeresként üzemel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Igen,azt de a nyomaték miatt.A korabeli szaksajtó szerint két darab háromhengeres motornak nagyobb a nyomatéka,mint egy hathengeresnek,ezért kis fordulaton két különálló háromhengeresként üzemel. és ez igaz is ,pontosan igy van,de ez állja a kipufogóra is ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 van vkinek tapasztalata,hogy mennyit lehet leszedni a cih hf-ből? rakom össze lassan az új motort(2.4)és növelnék némileg a kompresszión.....ésszerű keretek között(a gáz és az etanol elbírja). Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 van vkinek tapasztalata,hogy mennyit lehet leszedni a cih hf-ből? rakom össze lassan az új motort(2.4)és növelnék némileg a kompresszión.....ésszerű keretek között(a gáz és az etanol elbírja). Ezt Tas tudná pontosan meg mondani !!! De én láttam külföldi forumon hogy az ember a 2.4 hengerfejböl 6 mm szedett le,de az tárcsával után lett fokolva,meg talán a dugó zsebeleve is lett! Vagy felrakod a 1.6 - 1.9 -es hengerfejet ,a 2.4-es szelepeivel ,felportolt csatornákal! Öcsémnek az 1.6 vagy 1.9 hf (a fene tudja melyik) van fent ,12-13 bar minden hengerben ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Ezt Tas tudná pontosan meg mondani !!! De én láttam külföldi forumon hogy az ember a 2.4 hengerfejböl 6 mm szedett le,de az tárcsával után lett fokolva,meg talán a dugó zsebeleve is lett! Vagy felrakod a 1.6 - 1.9 -es hengerfejet ,a 2.4-es szelepeivel ,felportolt csatornákal! Öcsémnek az 1.6 vagy 1.9 hf (a fene tudja melyik) van fent ,12-13 bar minden hengerben ! Ez az 1.6-1.9 hfej miben más mint a 2.0-2.4? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Ez az 1.6-1.9 hfej miben más mint a 2.0-2.4? Valszeg kisebb a sürítőtere.Anno a skodákkal lehetett igy legózni,105-ös hf a 120-asra stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Valszeg kisebb a sürítőtere.Anno a skodákkal lehetett igy legózni,105-ös hf a 120-asra stb. Furatban nincs különbség? Csak a löket más ezeknél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 van vkinek tapasztalata,hogy mennyit lehet leszedni a cih hf-ből? rakom össze lassan az új motort(2.4)és növelnék némileg a kompresszión.....ésszerű keretek között(a gáz és az etanol elbírja). eszerü keretek ahogy szedsz le a hengerfejböl fokolhatod a vezerlest persze itt milimeterekröl beszelgetünk, ketfele sikoläsi technika van a hagyomänyos egyenes es a ferde hogy az egester kikepzeset is javitsuk.vigyäzni kell a szelepnyitäsokra ha tullepünk 1.5 mm ren täskäzni kell a dugokat anyagilag a legolcsobb megoldäs a 2 lityis hengerfejbe a 2.4 es szelepek beültetese es marad a vezerles ahol van de mint köztudott a 2 lityis szivosor kell hozzä es a kipuff. csonk is igy mär csak 100 benyäval megy a gep kopogäs nelkül a 2 literes hengerfej egesterekissebb igy etanolra kivälo :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 eszerü keretek ahogy szedsz le a hengerfejböl fokolhatod a vezerlest persze itt milimeterekröl beszelgetünk, ketfele sikoläsi technika van a hagyomänyos egyenes es a ferde hogy az egester kikepzeset is javitsuk.vigyäzni kell a szelepnyitäsokra ha tullepünk 1.5 mm ren täskäzni kell a dugokat anyagilag a legolcsobb megoldäs a 2 lityis hengerfejbe a 2.4 es szelepek beültetese es marad a vezerles ahol van de mint köztudott a 2 lityis szivosor kell hozzä es a kipuff. csonk is igy mär csak 100 benyäval megy a gep kopogäs nelkül a 2 literes hengerfej egesterekissebb igy etanolra kivälo :lol: Akkor már nem százas, hanem etanol kell bele. :D Ezekszerint elég a 2.0 hfejet rádobni a 2.4-re? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Akkor már nem százas, hanem etanol kell bele. :lol: Ezekszerint elég a 2.0 hfejet rádobni a 2.4-re? hät lehet fellapätolni meg megepiteni nekem a 2.2 essen volt 2literes hf. nagy szelepekkel bövitett csatornäkkal szeria 2.2 tengelyel 140 paci benyäval Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts