nagy istván Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Öcsém elég sokáig használt 140/100-as égőt, és bírta a foncsor, de lusta volt relézni, és szétégett a kormánykapcsoló. De van 80W körüli H4 is. Faterom Talentojába azt raktuk most be és sokat javult a fénye a lámpának. elég drága buli a foncsorozás... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Megnéztem. A nagyobb első sárvédő miatt kellene cserélni. Anyum Rekordján E1-es koptató van a köténylemez alján, és legalább 5 centivel rövidebb mint kellene lennie. Nagyobb sárvédő? Mi a nagyobb rajta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 elég drága buli a foncsorozás... :lol: Na és? Ha a lámpákat ingyé osztogatják... :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Nagyobb sárvédő? Mi a nagyobb rajta? kicsit más az E1 és az E2-es sárvédője elöl......ha egymás mellé rakod akkor látszik Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Na és? Ha a lámpákat ingyé osztogatják... :lol: B) már akinek és már aki...... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 már akinek és már aki...... :D :lol: B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január31, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január31, 2011 Nagyobb sárvédő? Mi a nagyobb rajta? Hosszabb a kerék előtti rész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Izé, próbált már valaki nagyobb teljesítményű izzót elöl rekiben? H4-et. A foncsoraim jók, (mondjuk egy takarítás lehet kéne nekik, de nem vakok) Viszont én szeretek látni. Bírja a foncsor, nem ég le? nekem 2 éve 100/80-as van a rekordba. ki van relézve. Érezni a nagyobb teljesítményt, jobban kapar elöl. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 nekem 2 éve 100/80-as van a rekordba. ki van relézve. Érezni a nagyobb teljesítményt, jobban kapar elöl. :lol: nekem egyszer 100/140 volt 3-4 hónapig.leégette a foncsort sőt még a fényterelő fémkúp is megégett.elötte nem volt vakotás a foncsorom,tökéletes volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 nekem egyszer 100/140 volt 3-4 hónapig.leégette a foncsort sőt még a fényterelő fémkúp is megégett.elötte nem volt vakotás a foncsorom,tökéletes volt. Na azért az már elég durva. Én max valami 100/100-asat raknék be, de az már a teteje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 az "uj" 24 szelepesem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 az "uj" 24 szelepesem! Pár szó róla: Kéziváltós ,a futóműve nagyon jo,kemény sárga gátlok alatta ,még nem tom mifélék,de sport az biztos. Kipuff nyitott ,ECU valamilyen chip-es , sperr tökéletesen működik !!! Az automatát kivéve fullos,minden benne van,bőr is,klima is ,de majd meglátjuk mi működik! Rohadás van gazdagon ,tipikus helyeken,egy darabig elleszek még kilakatolom! Fék egész jo ,de nagyon levegős,olaja vizes. Váltó kulissza valószinűleg szét van hullva,azt is le kell cserélnem vagy felujitanom, egyuttal meg is röviditem a bot hosszát és váltó utat. Menet teljesitmenye nagyon jo ,piszok robbanékonyan lép ,igazi vaddisznó :lol: Erő dögivel,ha helyböl eltolom neki rendesen akkor 80-100 körül tapad le a jo fajta 225-ös téligumi. A jo futóműnek no meg a sperrnek hála nagyon kezes ! (körforgót elsőre körbe drifteltem vele ,ahogy kell ,kilincsel előre) Kuplung az biztos csere lesz rövidesen,3 ban már csúszik rendesen.. mehetek én is kevlároztatni.. Nagyon jo vas,de lesz vele munka bőven! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Pár szó róla: Nem sámli! Gratula hozzá! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Nem sámli! Gratula hozzá! :lol: Köszi ! De gratulálni ráér akkor ha ebböl a bontó szökevényböl is autot csinalok. :D Egyébként nem célom ugy rendberakni mint az első 24 szelepesem,addig akarom vele kihuzni még azzal 100%-osan el nem készülök ! A mattfekete 12 szelepes senim meg egy haveromé lesz ,vissza kell alakitanom szinte gyarira B) , ez mar folyamatban ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Kár, pedig az a matt fekete nagyon betyár! Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Kár, pedig az a matt fekete nagyon betyár! kicsit tul széles az uj tulajnak (brutális felni és gumi kell alá,hobbiautonak épitettem) , 2m+5cm széles hátul,elöl csak 2m széles... 9colos felni Et13-al + 2.5cm osztókörmódositókon volt ,ez ugy jött ki mintha egy 10 colos felni lenne fent ET minusz 12 vel.... kanyarban nem találtam párját és azt hogy hol a vége,200 fölött is siman fordult,olyan érzés volt vezetni mintha egy kamiont kereszteznél egy gokartal.. :lol: amugy,meglesz a méltó utódja,kicsit kisseb ET-vel.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 kicsit tul széles az uj tulajnak (brutális felni és gumi kell alá,hobbiautonak épitettem) , 2m+5cm széles hátul,elöl csak 2m széles... 9colos felni Et13-al + 2.5cm osztókörmódositókon volt ,ez ugy jött ki mintha egy 10 colos felni lenne fent ET minusz 12 vel.... kanyarban nem találtam párját és azt hogy hol a vége,200 fölött is siman fordult,olyan érzés volt vezetni mintha egy kamiont kereszteznél egy gokartal.. :lol: amugy,meglesz a méltó utódja,kicsit kisseb ET-vel.. Nem tudom hogy mondhatok e ilyet, de te BETEG VAGY! B) 13-as et, 9 széles felnivel??? áááááá Kerékcsapágyak biztosan szerették. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Nem tudom hogy mondhatok e ilyet, de te BETEG VAGY! B) 13-as et, 9 széles felnivel??? áááááá Kerékcsapágyak biztosan szerették. :lol: ilyen téren beteg.. de nem olvastad figyelmesen : mert a 9 colos felni ,aminek 13 az ET-je, + 25mm -es osztókörmódositon volt fent, mint irtam,ha azt is beleszamolom,akkor ugy jon ki mintha a felni 10col szeles lenne és az ET minusz 12... :D egyébként mindenki ezzel a csapágyal jött,jo pár ezer km-t beleraktam,ahol lehetett kinyommtam a szemét, de egyik csapágy sem szólalt meg,erröl ennyit ! Az uj 24 szelepesemre most vettem egy garnitura AZEV A felnit, elsők 8.5x17 Et10 ,hátsók 10x17 ET12,ezek már módositó nélkül felmennek,mert 5x112-esek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 ilyen téren beteg.. de nem olvastad figyelmesen : mert a 9 colos felni ,aminek 13 az ET-je, + 25mm -es osztókörmódositon volt fent, mint irtam,ha azt is beleszamolom,akkor ugy jon ki mintha a felni 10col szeles lenne és az ET minusz 12... :lol: egyébként mindenki ezzel a csapágyal jött,jo pár ezer km-t beleraktam,ahol lehetett kinyommtam a szemét, de egyik csapágy sem szólalt meg,erröl ennyit ! Az uj 24 szelepesemre most vettem egy garnitura AZEV A felnit, elsők 8.5x17 Et10 ,hátsók 10x17 ET12,ezek már módositó nélkül felmennek,mert 5x112-esek! Aztak.....! Kemény. Ezekszerint mégiscsak alaposan túl vannak méretezve ezek a gépek. :D Videókat/képeket hol találok a gépeidről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Ezekszerint mégiscsak alaposan túl vannak méretezve ezek a gépek. :lol: rendesen túl... ezek mind sajat videok: http://www.youtube.com/user/Senator3000#p/u ez pedig a már nem kicsi foto albumom :D http://mcsk.fotoalbum.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Nem is tudtam hogy a 24v változtatható szelepvezéslésű: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Nem is tudtam hogy a 24v változtatható szelepvezéslésű: http://static.fotoalbum.hu/picturepreview/..._073_155806.jpg Lehet azért,mert nem az.Csak a szivócsőhossz változik rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Lehet azért,mert nem az.Csak a szivócsőhossz változik rajta. Hát pedig a kép alapján ez nekem igencsak annak tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Hát pedig a kép alapján ez nekem igencsak annak tűnik. Miért?Nincs rajta semmi ami változó vezérlésre utal.Ez csak akkor változik menet közben ha nem húzod meg valamelyik csavart.A C30SE piacra dobásának évében(1989)még igencsak gyerekcipőben jártak a változó vezérlésű motorok.Talán egyedül az Alfa 75-ben volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Nem tudom hogy mondhatok e ilyet, de te BETEG VAGY! :D 13-as et, 9 széles felnivel??? áááááá Kerékcsapágyak biztosan szerették. :D Hi! Nos,először is hadd gratuláljak azért mégis,mert már ezek szerint csak nálad van a gép,MoCSoK. Tehát,gratulálok! :lol: Másodszor meg,mivel nem ismerlek,így nem írnék jelzőt. Vissza akarom fogni már a skorpió mindent kimondós énemet. Nehezen megy,de ... :D ...de a Wookie által írt,nekem is megfelel. :) Harmadszor meg,inkább nem írom le ide,min vannak nekem a 16x9-es,ET15-ös gurigák (6.-éve,nyaranta). :D Nos,gondoltam küldök egy képet az egyik papucsról,de nem tudom hogy kell itt. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts