wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 cseréld ki az egész elejét Ja, megcsinálom ilyenre. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 hol itt a gond???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 hol itt a gond???? Végülis csak lámpát, mocitetőt meg hűtőmaszkot kéne cserélni. De marad sztem ahogy van. Nem akarok még erre is költeni, no meg ehhez már van pár lámpám, meg ha Gabo tud hozni, akkor jó kis Chevy-s hűtőmaszkom is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Végülis csak lámpát, mocitetőt meg hűtőmaszkot kéne cserélni. De marad sztem ahogy van. Nem akarok még erre is költeni, no meg ehhez már van pár lámpám, meg ha Gabo tud hozni, akkor jó kis Chevy-s hűtőmaszkom is. :lol: veszel a Pistátol :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 veszel a Pistátol :D Kötve hiszem, majd tőlem, azt felezek Pistivel :D Te figyu, wookie a Seni/Commo/E1 Reki hűtőmaszk nem fog stimmelni ehhez a lámpához. És csak opel jel nélküli maszkot tok szerezni az E2 höz - mint az enyém. Vagy vmiről lemaradtam? :lol: Hja mégegyszer elolvastam értelmezési problémám volt B) Amúgy a kép tetszik.. egy felfújt C Asci :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 nekem csak omiból van 2.4-em......az is elfér ha bubos a mocitető és az omi alubakkal rakod be a motort..... 2.3 TD Reki rulez! :lol: Ha szépen meg tod csinálni, akár Te is kivághatod, kivágathatod ahol kell, és oda kap egy álbeömlőt :D vagy teljes púpot .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 2.3 TD Reki rulez! :D Ha szépen meg tod csinálni, akár Te is kivághatod, kivágathatod ahol kell, és oda kap egy álbeömlőt B) vagy teljes púpot .. Nekem ha karbis lesz, valódi légbeömlő is lesz rajta. :lol: De most lehet, hogy győz az ész, s egyelőre marad valami buta befecsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Kötve hiszem, majd tőlem, azt felezek Pistivel :D Te figyu, wookie a Seni/Commo/E1 Reki hűtőmaszk nem fog stimmelni ehhez a lámpához. És csak opel jel nélküli maszkot tok szerezni az E2 höz - mint az enyém. Vagy vmiről lemaradtam? B) Hja mégegyszer elolvastam értelmezési problémám volt :D Amúgy a kép tetszik.. egy felfújt C Asci :D :) nekem nem kell semmi belőle... :lol: a tiéd,neked adtam. amúgy meg tényleg nem jó a commo/seni maszk a rekire.....a reki keskenyebb kicsit....... nekem jó lesz az embléma nélküli is..... :D az se baj ha több db lenne....az eleje fogy állandóan az autónak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 2.3 TD Reki rulez! :lol: Ha szépen meg tod csinálni, akár Te is kivághatod, kivágathatod ahol kell, és oda kap egy álbeömlőt :D vagy teljes púpot .. minden diesel rekinek púpos volt a teteje.......még az E1-esnek is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 minden diesel rekinek púpos volt a teteje.......még az E1-esnek is. Mindnek, és csak annak. Nemde? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Mindnek, és csak annak. Nemde? igen......annak a ohc elrendezésű a hengerfeje...és nagyon magasan van a szelepfedél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 igen......annak a ohc elrendezésű a hengerfeje...és nagyon magasan van a szelepfedél. Egyébként érdekes hogy már a d rekord óta ilyen. Ennyire elszámolták volna magukat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Izé, próbált már valaki nagyobb teljesítményű izzót elöl rekiben? H4-et. A foncsoraim jók, (mondjuk egy takarítás lehet kéne nekik, de nem vakok) Viszont én szeretek látni. Bírja a foncsor, nem ég le? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Izé, próbált már valaki nagyobb teljesítményű izzót elöl rekiben? H4-et. A foncsoraim jók, (mondjuk egy takarítás lehet kéne nekik, de nem vakok) Viszont én szeretek látni. Bírja a foncsor, nem ég le? ez jó kérdés, én is megalight-nightbreaker vmiben gondolkodom itt... meg a h3 helyére is... :D tényleg minden dízel reki púpos volt? Jó tudni.. ha majd a 3,8 kap biturbót, lehet kell B) :D :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 ez jó kérdés, én is megalight-nightbreaker vmiben gondolkodom itt... meg a h3 helyére is... :D tényleg minden dízel reki púpos volt? Jó tudni.. ha majd a 3,8 kap biturbót, lehet kell :D :D :lol: :D Aztaleborult! Mondjuk nekem lesz még fent 4 plusz lámpa is. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Aztaleborult! Jelenleg így néz ki : SA Rekord :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Igen, a gyári megoldást ismerem, de ez a turbós cucc ez durva. Főleg hogy valami 50 éves konstrukcióról beszélünk. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Igen, a gyári megoldást ismerem, de ez a turbós cucc ez durva. Főleg hogy valami 50 éves konstrukcióról beszélünk. :lol: Nono, az is gyári.. Asszem erről van szó :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Izé, próbált már valaki nagyobb teljesítményű izzót elöl rekiben? H4-et. A foncsoraim jók, (mondjuk egy takarítás lehet kéne nekik, de nem vakok) Viszont én szeretek látni. Bírja a foncsor, nem ég le? a foncsor szarrá fog égni.........nem erre tervezték. ha megkapja az izzó a 13.8-14.2 voltot akkor jó lesz.inkább azt nézegesed........ :lol: vagy gagyi xenon.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 a foncsor szarrá fog égni.........nem erre tervezték. ha megkapja az izzó a 13.8-14.2 voltot akkor jó lesz.inkább azt nézegesed........ :lol: vagy gagyi xenon.... A xenon az még gyárilag is szar, nem hogy ezek a bóvli vackok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január31, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január31, 2011 A xenon az még gyárilag is szar, nem hogy ezek a bóvli vackok. Öcsém elég sokáig használt 140/100-as égőt, és bírta a foncsor, de lusta volt relézni, és szétégett a kormánykapcsoló. De van 80W körüli H4 is. Faterom Talentojába azt raktuk most be és sokat javult a fénye a lámpának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január31, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január31, 2011 Végülis csak lámpát, mocitetőt meg hűtőmaszkot kéne cserélni. De marad sztem ahogy van. Nem akarok még erre is költeni, no meg ehhez már van pár lámpám, meg ha Gabo tud hozni, akkor jó kis Chevy-s hűtőmaszkom is. :lol: Meg a lökös mögötti részt a köténylemezzel. De simán megoldható, mert az külön van felhegesztve a kasztnira, így könnyen cserélhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Meg a lökös mögötti részt a köténylemezzel. De simán megoldható, mert az külön van felhegesztve a kasztnira, így könnyen cserélhető. Nézd meg azt a képet még1x. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Öcsém elég sokáig használt 140/100-as égőt, és bírta a foncsor, de lusta volt relézni, és szétégett a kormánykapcsoló. De van 80W körüli H4 is. Faterom Talentojába azt raktuk most be és sokat javult a fénye a lámpának. Én most kukázok relédobozt, meg foglalatokat, nálam minden be lesz relézve. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január31, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január31, 2011 Nézd meg azt a képet még1x. :lol: Megnéztem. A nagyobb első sárvédő miatt kellene cserélni. Anyum Rekordján E1-es koptató van a köténylemez alján, és legalább 5 centivel rövidebb mint kellene lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts