Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  nagy istván írta:
ez kissé paradox dolog ,nem?

nem egyen sokat,de menjen is és ha jól emlékszem vmi dupla weeber-eket emlegettél......

Motorkerékpár karbisort szándékozok feltenni.

Azt meg tudom venni 20 körül, az injektorrendszer kiépítése (ecu, kábelek, jeladók stb) jelenleg többnek tűnik.

Ha azzal jól rakom össze (és nem taposom persze) akkor nem szabad többet egyen mint injektorral.

De a városi fogyi annyira nem is érdekel, legtöbbet kint megyek vele.

Elküldve
  wookie írta:
Motorkerékpár karbisort szándékozok feltenni.

Azt meg tudom venni 20 körül, az injektorrendszer kiépítése (ecu, kábelek, jeladók stb) jelenleg többnek tűnik.

Ha azzal jól rakom össze (és nem taposom persze) akkor nem szabad többet egyen mint injektorral.

De a városi fogyi annyira nem is érdekel, legtöbbet kint megyek vele.

szerintem nem lesz az olyan egyszerű , az ördög a részletekben veszik el , de majd +látod :lol:

egy injektoros rendszert megveszel egy 10-esé,max 15 komplettben ,annál többet nem adnék érte!

Bármelyik jo 2.0-2.4 ig !

Elküldve
  MoCSoK írta:
szerintem nem lesz az olyan egyszerű , az ördög a részletekben veszik el , de majd +látod :lol:

egy injektoros rendszert megveszel egy 10-esé,max 15 komplettben ,annál többet nem adnék érte!

Bármelyik jo 2.0-2.4 ig !

Ha annyiért megkapok mindent ami kell, a computertől, a kábelkötegen át a légtömegmérőig, akkor most tényleg inkább injektorosítok. De akkor még a tankot át kell alakítsam. Na meg vagy a szívósort, vagy a motorháztetőt...

Elküldve
  wookie írta:
Ha annyiért megkapok mindent ami kell, a computertől, a kábelkötegen át a légtömegmérőig, akkor most tényleg inkább injektorosítok. De akkor még a tankot át kell alakítsam. Na meg vagy a szívósort, vagy a motorháztetőt...

Csak a 2.4-é nem fér el. A 2.0 és 2.2 biztos elfér. A különbség, hogy a 2.2-ben már motor állítja az alapjáratot, míg a 2.0-ban egy pótlevegő-tolattyú emeli meg a fordulatot hidegen.

Elküldve
  kori írta:
Csak a 2.4-é nem fér el. A 2.0 és 2.2 biztos elfér. A különbség, hogy a 2.2-ben már motor állítja az alapjáratot, míg a 2.0-ban egy pótlevegő-tolattyú emeli meg a fordulatot hidegen.

Viszont azok fojtanak a 2.4-en nem?

Na meg ha injektorozok, akkor majd kötekedik nekem a kpm is....

Elküldve
  wookie írta:
Viszont azok fojtanak a 2.4-en nem?

Na meg ha injektorozok, akkor majd kötekedik nekem a kpm is....

az befecsiért nem igazán szólnak......nem feltünő.

ara a motorra a 2.2-es szívót rakd fel....annak kb. akkora a nyílása mint a 2.4-esé.a 2.0 folytana rajta,de ha felrakod akkor látni fogod miről beszélek.....

Elküldve
  kori írta:
Csak a 2.4-é nem fér el. A 2.0 és 2.2 biztos elfér. A különbség, hogy a 2.2-ben már motor állítja az alapjáratot, míg a 2.0-ban egy pótlevegő-tolattyú emeli meg a fordulatot hidegen.

elfér a 2.4-es szívócsonk is az omega motortartójával....igaz a motor vagy 4-5 cm-el lejebb kerül.

2.0-ban is volt motoros.......az le-jetronic olyan.asszem.

az l-jetronic a bimetálos-tolattyús....

Elküldve
  MoCSoK írta:
szerintem nem lesz az olyan egyszerű , az ördög a részletekben veszik el , de majd +látod :lol:

egy injektoros rendszert megveszel egy 10-esé,max 15 komplettben ,annál többet nem adnék érte!

Bármelyik jo 2.0-2.4 ig !

azért egy jó légtömegmérő sem olcsó dolog.......olyan amit még nem állítgatott el a tisztel társaság.... :D

akinek nem inge....persze. B)

ha tudsz venni 15-ért akkor szerencsés vagy......csak a 4 fecsifej többet ér ha nem hugyoznak és jól zárnak.

számold össze:

légtömegmérő

légszűrőház

gumicső a szívócsonk és légmérő közé

szívócsonk

kábelköteg

ecu

elektromos a/c

meg pár apró sallang......

ezek azért nem ezer forintos dolgok......lehet neked van otthon több garnítúra,ahogy nekem is van,de nem szívesen válok meg tőlük....

Elküldve
  Lanti írta:
szerintem 296-ra talán még a nagy ET-s 15" se megy fel

Gyári 15 ös - nem mind - de a többség - felmegy rá. Nekem is 15 ös van télire, a 7 (vagy 6? nem tom) küllös fajta, márpedig a 3,2-n tuti 296 os fék van :lol:

Elküldve
  nagy istván írta:
azért egy jó légtömegmérő sem olcsó dolog.......olyan amit még nem állítgatott el a tisztel társaság.... :lol:

akinek nem inge....persze. :D

ha tudsz venni 15-ért akkor szerencsés vagy......csak a 4 fecsifej többet ér ha nem hugyoznak és jól zárnak.

számold össze:

légtömegmérő

légszűrőház

gumicső a szívócsonk és légmérő közé

szívócsonk

kábelköteg

ecu

elektromos a/c

meg pár apró sallang......

ezek azért nem ezer forintos dolgok......lehet neked van otthon több garnítúra,ahogy nekem is van,de nem szívesen válok meg tőlük....

Na ezaz... Karbisort meg veszek 20ért, max 30ból megáll felujítószettel, meg szívósorral, stb. És a hangja is szebb, plusz utálom az elektronikát.

Elküldve
  nagy istván írta:
elfér a 2.4-es szívócsonk is az omega motortartójával....igaz a motor vagy 4-5 cm-el lejebb kerül.

2.0-ban is volt motoros.......az le-jetronic olyan.asszem.

az l-jetronic a bimetálos-tolattyús....

A motortartók is rajta vannak. :lol:

De gondolom az nem probléma h lejjebb van a mocc. Súlypontnak csak jót tesz. Mondjuk a karter meg lehet nem fér el akkor.

Elküldve
  wookie írta:
A motortartók is rajta vannak. :lol:

De gondolom az nem probléma h lejjebb van a mocc. Súlypontnak csak jót tesz. Mondjuk a karter meg lehet nem fér el akkor.

az omi karter nem is fog elférni a bölcsőtöl......a rekit kell rátenni.

a súlypontnak jó a lentebbi motor,de legyen tartalékba pár kartered...nekem is fogyóeszköz volt....

Elküldve
  nagy istván írta:
az omi karter nem is fog elférni a bölcsőtöl......a rekit kell rátenni.

a súlypontnak jó a lentebbi motor,de legyen tartalékba pár kartered...nekem is fogyóeszköz volt....

Mantáé az van... Hehe.

Az omi karter egyáltalán nem fér el, vagy csak ha lejjebb teszem?

Am nekem lesz kartervédőm.

Elküldve
  wookie írta:
Mantáé az van... Hehe.

Az omi karter egyáltalán nem fér el, vagy csak ha lejjebb teszem?

Am nekem lesz kartervédőm.

a karter a bölcső alá fog nyúlni 3-4-5 cm-el......azt már nem védi meg a kartervédő.... :lol:

az omié egyáltalán nem fér el.....ami volt neked motor(2.0)azé jó rá....

Elküldve
  nagy istván írta:
a karter a bölcső alá fog nyúlni 3-4-5 cm-el......azt már nem védi meg a kartervédő.... :lol:

az omié egyáltalán nem fér el.....ami volt neked motor(2.0)azé jó rá....

Bakker.. Pedig nagyon megtetszett ez a szép kis karter... Jobb mint a lemez...

Elküldve
  wookie írta:
Bakker.. Pedig nagyon megtetszett ez a szép kis karter... Jobb mint a lemez...

ja...aluminíum...ha odavered egyből törik......valszeg lábon nem megy haza onnan az autó.

a vasat nekem csak egyszer sikerült kilyukasztani.....és az is csak szivárgott.

Elküldve
  nagy istván írta:
ja...aluminíum...ha odavered egyből törik......valszeg lábon nem megy haza onnan az autó.

a vasat nekem csak egyszer sikerült kilyukasztani.....és az is csak szivárgott.

Mondjuk ez jelentős hátrány.

De egyébként meg jobb (lenne, nekem) Na majd meglátjuk.

Egyébként melyik része nem fér el a bölcsőtől? Csak mert a váltó miatt lehet hogy tologatva lesz a motor, hogy ne kelljen a kardánhoz nyúlni.

Elküldve
  nagy istván írta:
ja...aluminíum...ha odavered egyből törik......valszeg lábon nem megy haza onnan az autó.

a vasat nekem csak egyszer sikerült kilyukasztani.....és az is csak szivárgott.

Ja. Meg kell kérdezni az Octáviásokat, mi a véleményük az alu karterről. Haveromé is széttört, de vmi kókler összehegesztgette még az előző gazdánál. Sajnos nem sikerült, és szivárgott. Bontóban sehol sem talált, így újat kellett vennie 45e-ért :lol:

Elküldve
  kori írta:
Ja. Meg kell kérdezni az Octáviásokat, mi a véleményük az alu karterről. Haveromé is széttört, de vmi kókler összehegesztgette még az előző gazdánál. Sajnos nem sikerült, és szivárgott. Bontóban sehol sem talált, így újat kellett vennie 45e-ért :lol:

ohhh...

az a méreg ,nem a cián...

Elküldve
  wookie írta:
Mondjuk ez jelentős hátrány.

De egyébként meg jobb (lenne, nekem) Na majd meglátjuk.

Egyébként melyik része nem fér el a bölcsőtől? Csak mert a váltó miatt lehet hogy tologatva lesz a motor, hogy ne kelljen a kardánhoz nyúlni.

ha elörébb viszed a motort 3-4-5 cm-el akkor elfér.....de akkor meg a hűtő lesz gázos.... :lol:

Elküldve
  wookie írta:
Mondjuk ez jelentős hátrány.

De egyébként meg jobb (lenne, nekem) Na majd meglátjuk.

a hűtés miatt jobb lenne?

az nem segít rajtad nagyobb igénybevételnél...csak az olajhűtő.....

Elküldve

-- Bizony Bizony. Nyárin is ott volt és nagyon szépen járt a motorja, A Szlalom pályán is szépen teljesített.

-- Kár érte, na meg ,ha lenne lém akkor én rá is ugranék. Tényleg szép és jó a kocsi. Aki megveszi jót kap..

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.