Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

ez kissé paradox dolog ,nem?

nem egyen sokat,de menjen is és ha jól emlékszem vmi dupla weeber-eket emlegettél......

Motorkerékpár karbisort szándékozok feltenni.

Azt meg tudom venni 20 körül, az injektorrendszer kiépítése (ecu, kábelek, jeladók stb) jelenleg többnek tűnik.

Ha azzal jól rakom össze (és nem taposom persze) akkor nem szabad többet egyen mint injektorral.

De a városi fogyi annyira nem is érdekel, legtöbbet kint megyek vele.

Link to comment
Megosztás:

Motorkerékpár karbisort szándékozok feltenni.

Azt meg tudom venni 20 körül, az injektorrendszer kiépítése (ecu, kábelek, jeladók stb) jelenleg többnek tűnik.

Ha azzal jól rakom össze (és nem taposom persze) akkor nem szabad többet egyen mint injektorral.

De a városi fogyi annyira nem is érdekel, legtöbbet kint megyek vele.

szerintem nem lesz az olyan egyszerű , az ördög a részletekben veszik el , de majd +látod :lol:

egy injektoros rendszert megveszel egy 10-esé,max 15 komplettben ,annál többet nem adnék érte!

Bármelyik jo 2.0-2.4 ig !

Link to comment
Megosztás:

szerintem nem lesz az olyan egyszerű , az ördög a részletekben veszik el , de majd +látod :lol:

egy injektoros rendszert megveszel egy 10-esé,max 15 komplettben ,annál többet nem adnék érte!

Bármelyik jo 2.0-2.4 ig !

Ha annyiért megkapok mindent ami kell, a computertől, a kábelkötegen át a légtömegmérőig, akkor most tényleg inkább injektorosítok. De akkor még a tankot át kell alakítsam. Na meg vagy a szívósort, vagy a motorháztetőt...

Link to comment
Megosztás:

Ha annyiért megkapok mindent ami kell, a computertől, a kábelkötegen át a légtömegmérőig, akkor most tényleg inkább injektorosítok. De akkor még a tankot át kell alakítsam. Na meg vagy a szívósort, vagy a motorháztetőt...

Csak a 2.4-é nem fér el. A 2.0 és 2.2 biztos elfér. A különbség, hogy a 2.2-ben már motor állítja az alapjáratot, míg a 2.0-ban egy pótlevegő-tolattyú emeli meg a fordulatot hidegen.

Link to comment
Megosztás:

Csak a 2.4-é nem fér el. A 2.0 és 2.2 biztos elfér. A különbség, hogy a 2.2-ben már motor állítja az alapjáratot, míg a 2.0-ban egy pótlevegő-tolattyú emeli meg a fordulatot hidegen.

Viszont azok fojtanak a 2.4-en nem?

Na meg ha injektorozok, akkor majd kötekedik nekem a kpm is....

Link to comment
Megosztás:

Viszont azok fojtanak a 2.4-en nem?

Na meg ha injektorozok, akkor majd kötekedik nekem a kpm is....

az befecsiért nem igazán szólnak......nem feltünő.

ara a motorra a 2.2-es szívót rakd fel....annak kb. akkora a nyílása mint a 2.4-esé.a 2.0 folytana rajta,de ha felrakod akkor látni fogod miről beszélek.....

Link to comment
Megosztás:

Csak a 2.4-é nem fér el. A 2.0 és 2.2 biztos elfér. A különbség, hogy a 2.2-ben már motor állítja az alapjáratot, míg a 2.0-ban egy pótlevegő-tolattyú emeli meg a fordulatot hidegen.

elfér a 2.4-es szívócsonk is az omega motortartójával....igaz a motor vagy 4-5 cm-el lejebb kerül.

2.0-ban is volt motoros.......az le-jetronic olyan.asszem.

az l-jetronic a bimetálos-tolattyús....

Link to comment
Megosztás:

szerintem nem lesz az olyan egyszerű , az ördög a részletekben veszik el , de majd +látod :lol:

egy injektoros rendszert megveszel egy 10-esé,max 15 komplettben ,annál többet nem adnék érte!

Bármelyik jo 2.0-2.4 ig !

azért egy jó légtömegmérő sem olcsó dolog.......olyan amit még nem állítgatott el a tisztel társaság.... :D

akinek nem inge....persze. B)

ha tudsz venni 15-ért akkor szerencsés vagy......csak a 4 fecsifej többet ér ha nem hugyoznak és jól zárnak.

számold össze:

légtömegmérő

légszűrőház

gumicső a szívócsonk és légmérő közé

szívócsonk

kábelköteg

ecu

elektromos a/c

meg pár apró sallang......

ezek azért nem ezer forintos dolgok......lehet neked van otthon több garnítúra,ahogy nekem is van,de nem szívesen válok meg tőlük....

Link to comment
Megosztás:

azért egy jó légtömegmérő sem olcsó dolog.......olyan amit még nem állítgatott el a tisztel társaság.... :lol:

akinek nem inge....persze. :D

ha tudsz venni 15-ért akkor szerencsés vagy......csak a 4 fecsifej többet ér ha nem hugyoznak és jól zárnak.

számold össze:

légtömegmérő

légszűrőház

gumicső a szívócsonk és légmérő közé

szívócsonk

kábelköteg

ecu

elektromos a/c

meg pár apró sallang......

ezek azért nem ezer forintos dolgok......lehet neked van otthon több garnítúra,ahogy nekem is van,de nem szívesen válok meg tőlük....

Na ezaz... Karbisort meg veszek 20ért, max 30ból megáll felujítószettel, meg szívósorral, stb. És a hangja is szebb, plusz utálom az elektronikát.

Link to comment
Megosztás:

elfér a 2.4-es szívócsonk is az omega motortartójával....igaz a motor vagy 4-5 cm-el lejebb kerül.

2.0-ban is volt motoros.......az le-jetronic olyan.asszem.

az l-jetronic a bimetálos-tolattyús....

A motortartók is rajta vannak. :lol:

De gondolom az nem probléma h lejjebb van a mocc. Súlypontnak csak jót tesz. Mondjuk a karter meg lehet nem fér el akkor.

Link to comment
Megosztás:

A motortartók is rajta vannak. :lol:

De gondolom az nem probléma h lejjebb van a mocc. Súlypontnak csak jót tesz. Mondjuk a karter meg lehet nem fér el akkor.

az omi karter nem is fog elférni a bölcsőtöl......a rekit kell rátenni.

a súlypontnak jó a lentebbi motor,de legyen tartalékba pár kartered...nekem is fogyóeszköz volt....

Link to comment
Megosztás:

az omi karter nem is fog elférni a bölcsőtöl......a rekit kell rátenni.

a súlypontnak jó a lentebbi motor,de legyen tartalékba pár kartered...nekem is fogyóeszköz volt....

Mantáé az van... Hehe.

Az omi karter egyáltalán nem fér el, vagy csak ha lejjebb teszem?

Am nekem lesz kartervédőm.

Link to comment
Megosztás:

ja...aluminíum...ha odavered egyből törik......valszeg lábon nem megy haza onnan az autó.

a vasat nekem csak egyszer sikerült kilyukasztani.....és az is csak szivárgott.

Mondjuk ez jelentős hátrány.

De egyébként meg jobb (lenne, nekem) Na majd meglátjuk.

Egyébként melyik része nem fér el a bölcsőtől? Csak mert a váltó miatt lehet hogy tologatva lesz a motor, hogy ne kelljen a kardánhoz nyúlni.

Link to comment
Megosztás:

ja...aluminíum...ha odavered egyből törik......valszeg lábon nem megy haza onnan az autó.

a vasat nekem csak egyszer sikerült kilyukasztani.....és az is csak szivárgott.

Ja. Meg kell kérdezni az Octáviásokat, mi a véleményük az alu karterről. Haveromé is széttört, de vmi kókler összehegesztgette még az előző gazdánál. Sajnos nem sikerült, és szivárgott. Bontóban sehol sem talált, így újat kellett vennie 45e-ért :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ja. Meg kell kérdezni az Octáviásokat, mi a véleményük az alu karterről. Haveromé is széttört, de vmi kókler összehegesztgette még az előző gazdánál. Sajnos nem sikerült, és szivárgott. Bontóban sehol sem talált, így újat kellett vennie 45e-ért :lol:

ohhh...

az a méreg ,nem a cián...

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk ez jelentős hátrány.

De egyébként meg jobb (lenne, nekem) Na majd meglátjuk.

Egyébként melyik része nem fér el a bölcsőtől? Csak mert a váltó miatt lehet hogy tologatva lesz a motor, hogy ne kelljen a kardánhoz nyúlni.

ha elörébb viszed a motort 3-4-5 cm-el akkor elfér.....de akkor meg a hűtő lesz gázos.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.