wookie Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 nekem is van szívósorom valahol,de sztem senkinek nem kell......nem fér el vele alapesetben a motor a motorháztető alatt........ Hát ezt szomorúan hallom. :lol: Mondjuk kár hogy az injektorok már nincsenek benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 sztem a szondát csak a helyén lehet kipróbálni.....kell neki a meleg.... mennyi volt a motor? 40 pénz. Így mindennel. Mondjuk a kupplung sajna eléggé kopott, talán 1-2 ezret még elfut, pedig sachs. Kár érte. Szondát nyilván működés közben próbálom, beviszem suliba és betesszük egy motorba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Egyébként ha most ehhez akarnék venni mindent hogy működjön injektorral az mi pénz lenne? Gondolom 40 alatt nem igen állna meg. Vectra c20ne hengerenkénti befecsijét nem lehetne ráépíteni? Csak persze átprogramozva, meg esetleg nagyobb injektorokkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Nincs valakinek olyan hűtött tárcsája ami jó a rekire? Ugyanis a gyári teli tárcsái nem a legideálisabbak a vectra nyergekhez... Túl sokáig nem akarnám így használni. Bármi jó ami még kopáshatár felett van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Nincs valakinek olyan hűtött tárcsája ami jó a rekire? Ugyanis a gyári teli tárcsái nem a legideálisabbak a vectra nyergekhez... Túl sokáig nem akarnám így használni. Bármi jó ami még kopáshatár felett van. csak a 2.2-es fék volt belsőhűtésű....az meg nem olcsó még használtan sem. rakj rá senator féket.....csak a tárcsát kell picit esztergálni...amúgy tökéletesen felmegy a nyereg is....és a seni 276 mm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 40 pénz. Így mindennel. Mondjuk a kupplung sajna eléggé kopott, talán 1-2 ezret még elfut, pedig sachs. Kár érte. Szondát nyilván működés közben próbálom, beviszem suliba és betesszük egy motorba. azt a lendkereket nem tudod felrakni a getrag váltóhoz.....nem fér el a harangban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 csak a 2.2-es fék volt belsőhűtésű....az meg nem olcsó még használtan sem. rakj rá senator féket.....csak a tárcsát kell picit esztergálni...amúgy tökéletesen felmegy a nyereg is....és a seni 276 mm. Hosszútávon az a terv, pontosabban valami mv6 vagy 24v fék. Azokat néztem, a tárcsa mindnél ugyanaz, talán a nyeregben van különbség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 azt a lendkereket nem tudod felrakni a getrag váltóhoz.....nem fér el a harangban. No fene. Elvileg f25ös váltót tudnék kapni a driveosért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Hosszútávon az a terv, pontosabban valami mv6 vagy 24v fék. Azokat néztem, a tárcsa mindnél ugyanaz, talán a nyeregben van különbség? 24 szlepes s6 első féke ugyanaz mint a v6 3000-é ! (296 mm) A hátsóbol a 3000-es B omega-nak jobbak a nyergei ,tárcsa uanaz! Azt a lenddkereket csak ZF R25/28 váltóhoz tudod használni (omega A váltó). Amugy meg ,a 2.0-2.2-2.4 befecsivel is vigan elvan,motronical meg jetronical is , omegabol,mantabol,asconabol... sok mozgasi lehetőség van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 No fene. Elvileg f25ös váltót tudnék kapni a driveosért. Milyen kocsiba rakod te ezt ??? Az F-es váltók nem elsőhajtásúakhoz vannak ??? ( mondjuk sosem érdekelt az ami előre hajt...) Rakhatsz rá getrag-ot meg ZF váltot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január27, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január27, 2011 Igaz kívülről nem sokat látni, de itt vannak a képek: http://kephost.hu/image-6366_4D4056CB.jpg http://kephost.hu/image-692D_4D4056CB.jpg http://kephost.hu/image-F921_4D4056CB.jpg http://kephost.hu/image-D633_4D4056CB.jpg Meg mondjuk a tök sötét garázsban se én se a gép nem látott túl sokat. Kicsit dzsuvás, sztem az első szimering szar, máshol nem volt rajta olajsár. Jha, meg lehet van egy eladó lambda szondám, attól függően h működik e. Majd kiszedem és bemérem. Ajánlom figyelmedbe a Veteránopelen megjelent hírdetést: http://veteranopel.hu/opel.php Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Milyen kocsiba rakod te ezt ??? Az F-es váltók nem elsőhajtásúakhoz vannak ??? ( mondjuk sosem érdekelt az ami előre hajt...) Rakhatsz rá getrag-ot meg ZF váltot! Elírtam, r25 akart az lenni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Ajánlom figyelmedbe a Veteránopelen megjelent hírdetést: http://veteranopel.hu/opel.php Osztálytársam, és ebben a motorban voltak azok a fejek. :lol: De nem feltétlen akarok én injektort, sőt inkább karbit akarok, a kérdés az hogy pillanatnyilag melyiket tudnám gyorsabban és olcsóbban összehozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 24 szlepes s6 első féke ugyanaz mint a v6 3000-é ! (296 mm) A hátsóbol a 3000-es B omega-nak jobbak a nyergei ,tárcsa uanaz! Azt a lenddkereket csak ZF R25/28 váltóhoz tudod használni (omega A váltó). Amugy meg ,a 2.0-2.2-2.4 befecsivel is vigan elvan,motronical meg jetronical is , omegabol,mantabol,asconabol... sok mozgasi lehetőség van! S az a kupplung ami ezen a lendkeréken van, az jó a getragos lendkerékhez is? Csak mert 25ért van sachs 300km-t futott szett fenntartva számomra, de az is ilyen. (sorhatra váltás miatt lett lecserélve) Zf váltókról egyébként mi a vélemény? Meg a 296os tárcsához már 15ös felnik kellenek? (bocs ha valakit untatok a sok kérdéssel, de ti ezt már végig jártátok, én meg hol máshol kérdezősködjek? :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Na most milyen váltot akarsz , ZF vagy getrag ? Ahhoz a 2.4 lendkerékhez 9 colos tarcsa megy ,a kopott tárcsát elküldheted kevlárszövetezni ,elég jo lesz ,kb 12.000ft ! Zf váltóbol az R28 jelű a jobbik az volt a c30se-hez ,az R25 gyengébb ,nehez őket széthajtani (mondjuk nekem mar sikerült,de ki tudja milyen volt a váltó előélete..) , viszont a szinkronok szerintem gyengék mindben ,nekem jobban tetszenek a getragok! Most nem akarok marhaságot mondani,de talán a 14-es felni is rámegy a 296 fékre !? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 szerintem 296-ra talán még a nagy ET-s 15" se megy fel Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Na most milyen váltot akarsz , ZF vagy getrag ? Ahhoz a 2.4 lendkerékhez 9 colos tarcsa megy ,a kopott tárcsát elküldheted kevlárszövetezni ,elég jo lesz ,kb 12.000ft ! Zf váltóbol az R28 jelű a jobbik az volt a c30se-hez ,az R25 gyengébb ,nehez őket széthajtani (mondjuk nekem mar sikerült,de ki tudja milyen volt a váltó előélete..) , viszont a szinkronok szerintem gyengék mindben ,nekem jobban tetszenek a getragok! Most nem akarok marhaságot mondani,de talán a 14-es felni is rámegy a 296 fékre !? Olyan váltót akarok amilyet kapok. :lol: Zf-et ígértek az overdriveosért cserébe. Kevlározni? S akkor olyan lesz mint a szinter kupplung hogy nem lehet csúsztatni? Hol csinálnak ilyet? Mert a többi része hibátlan a kupplungnak. CSak egy kinyomó csapágy kell rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 szerintem 296-ra talán még a nagy ET-s 15" se megy fel 15x7 ET33 biztos felmegy,az a gyari ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 15x7 ET33 biztos felmegy,az a gyari ! igen... én mindig a fékméretnél a téli szettre, lemezfelnire.. 6x15 et49-re gondoltam. sry Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 pl: http://www.felnipolirozas.hu/site.php?site=arak http://www.bk-sportsline.hu/alkatreszek/kuplung http://www.whistlerracing.hu/elado/more/5 De rákeresel "kuplungtárcsa felujitás kevlár" Nem olyan mint a sinter ,ez jol csusztatható és jobb mint a gyari ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 igen... én mindig a fékméretnél a téli szettre, lemezfelnire.. 6x15 et49-re gondoltam. sry B omegán lehet ! 3.0 B senin a 6.5x15 gyári acél is ET33... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január27, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január27, 2011 B omegán lehet ! 3.0 B senin a 6.5x15 gyári acél is ET33... B Omegán is ET33 a gyári. Nekem ET49-es acél van fenn, és simán elfér a fék alatta. De aluból biztos nem megy fel nagy ET-jü. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Osztálytársam, és ebben a motorban voltak azok a fejek. :lol: De nem feltétlen akarok én injektort, sőt inkább karbit akarok, a kérdés az hogy pillanatnyilag melyiket tudnám gyorsabban és olcsóbban összehozni. ez kissé paradox dolog ,nem? nem egyen sokat,de menjen is és ha jól emlékszem vmi dupla weeber-eket emlegettél...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 ez kissé paradox dolog ,nem? nem egyen sokat,de menjen is és ha jól emlékszem vmi dupla weeber-eket emlegettél...... valami régi gyorsasági motor karbi sorrol beszélt ! (mikuni ,solex v valami) Szerintem azzal is lesz a városi fogyi 20 körül,ha tologatja akkor tuti... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 pl: http://www.felnipolirozas.hu/site.php?site=arak http://www.bk-sportsline.hu/alkatreszek/kuplung http://www.whistlerracing.hu/elado/more/5 De rákeresel "kuplungtárcsa felujitás kevlár" Nem olyan mint a sinter ,ez jol csusztatható és jobb mint a gyari ! Megáll az ace. :lol: Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts