monza Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 feltételezem arra gondolot hogy 23:58kor nem szalad ki a hidegbe fotozni és hirtelen csak ezt a fotot találta a difijéröl................ Szerintem jobb lett volna. Legalább fel frissült volna az éjjel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Ezen méretekkel nem tudtak nekem segíteni. Kisebb,nagyobb lenne. :D Majd flexelek,fúrok a váltóházon és jó lesz bele a 61 is. Vagy beragasztom vastagon a 60-ast. :) mivel én tudtam venni lehet nem bennem van a hiba..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 A 2.4 hengerfej nyílásairól van képe valakinek? (szívó/kipu) Jól emléxem hogy a 2.0-é sorban van, a 2.4 meg cikk-cakkban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 A 2.4 hengerfej nyílásairól van képe valakinek? (szívó/kipu) Jól emléxem hogy a 2.0-é sorban van, a 2.4 meg cikk-cakkban? mindegyik sorban......a 2.4-nek nagyobbak a nyílásai..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 A 2.4 hengerfej nyílásairól van képe valakinek? (szívó/kipu) Jól emléxem hogy a 2.0-é sorban van, a 2.4 meg cikk-cakkban? Úgy látszik ,hogy ez a fotós autó javítás az megy... Végülis szemléltetni is kell. A Tankönyvekben is van fotó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Úgy látszik ,hogy ez a fotós autó javítás az megy... Végülis szemléltetni is kell. A Tankönyvekben is van fotó. :lol: kérdezni nem szégyen....te is szoktál ha nem tévedek.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Na, voltam ma kiszedni a 2.4-et. Hát mondanom sem kell hogy nem lettünk készen... Iszonyat szívás volt, ez a sok madzag meg minden... headshot... Holnap folyt köv... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Na, voltam ma kiszedni a 2.4-et. Hát mondanom sem kell hogy nem lettünk készen... Iszonyat szívás volt, ez a sok madzag meg minden... headshot... Holnap folyt köv... mi komplikált azon??????? azt ki kell szedni max. 3 óra alatt......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 mi komplikált azon??????? azt ki kell szedni max. 3 óra alatt......... Na, most tartunk olyan 1,5-2 óránál. :lol: A 2.0 karbist fél óra alatt kiszedem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 kérdezni nem szégyen....te is szoktál ha nem tévedek.... :lol: az lenne a szégyen ha nem válaszolnánk legjobb tudásunk szerint... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Na, voltam ma kiszedni a 2.4-et. Hát mondanom sem kell hogy nem lettünk készen... Iszonyat szívás volt, ez a sok madzag meg minden... headshot... Holnap folyt köv... hehehe :lol: nézőpont kérdése... Látom még nem szedtél szét fullextrás c30se motoros nagy vasat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 A 2.4 hengerfej nyílásairól van képe valakinek? (szívó/kipu) Jól emléxem hogy a 2.0-é sorban van, a 2.4 meg cikk-cakkban? ha jol tudom 1.6-tol 2.4 ig minden hf ugynaz ,csak a szelepméret ,a kompressio és a nyilások mérete változik. a 6 henger egyszerűen + 2 henger.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 ha jol tudom 1.6-tol 2.4 ig minden hf ugynaz ,csak a szelepméret ,a kompressio és a nyilások mérete változik. a 6 henger egyszerűen + 2 henger.. Igen, erre már én is rájöttem kb. Nem c30se-t szedek szét, hanem 2.4-es omegát, de am jha, fullos. :lol: Pedig generátor meg önindító már rajta se volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 ha jol tudom 1.6-tol 2.4 ig minden hf ugynaz ,csak a szelepméret ,a kompressio és a nyilások mérete változik. a 6 henger egyszerűen + 2 henger.. azért a veztengelyben is van némi eltérés........még a 2.0-ban is.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 azért a veztengelyben is van némi eltérés........még a 2.0-ban is.... :lol: Állítólag a 2.0-2.2-2.4 kölönböző. Amit adtál injektoros motort, igaz hogy a veztengely bütykeinek nagy része le volt kopva, de ami megvolt, azt összehasonlítva a sajátommal, én nem igen láttam eltérést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 azért a veztengelyben is van némi eltérés........még a 2.0-ban is.... :lol: Mire gondolsz ? A szelep nyitvatartási idő más? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január25, 2011 Megoszt Elküldve Január25, 2011 Pista! A kipuff csonk amit adtál, az tán 2.2-esé? Vagy miért folyt a 2.4-en? Lehet nekiesek azt felbővítem. Most nézem a gyári adatot, 12.8 injektorral városban a fogyasztása... Ez azért elég szörnyű. Ja igen, a viscos hűtőventit hogy lehet leműteni a vízpumpáról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január26, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Január26, 2011 Pista! A kipuff csonk amit adtál, az tán 2.2-esé? Vagy miért folyt a 2.4-en? Lehet nekiesek azt felbővítem. Most nézem a gyári adatot, 12.8 injektorral városban a fogyasztása... Ez azért elég szörnyű. Ja igen, a viscos hűtőventit hogy lehet leműteni a vízpumpáról? Ha jól eml. fordított menetes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Pista! A kipuff csonk amit adtál, az tán 2.2-esé? Vagy miért folyt a 2.4-en? Lehet nekiesek azt felbővítem. Most nézem a gyári adatot, 12.8 injektorral városban a fogyasztása... Ez azért elég szörnyű. Ja igen, a viscos hűtőventit hogy lehet leműteni a vízpumpáról? az 2.0-é........a fogyid meg csak több lesz ennél....nyugodj meg.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 nyehehee, elhoztam végülis szívó meg kipusorral együtt a motort. Meg rajta a venti, gyujtáselosztó is. Visco-s ventit el lehet adni? Van aki megveszi? És a szívósort? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Ha jól eml. fordított menetes. Na jó, de mi fogja? A simánál nekem volt 4 csavar, de ezen semmit se láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Na jó, de mi fogja? A simánál nekem volt 4 csavar, de ezen semmit se láttam. ezen egy marha nagy anya van(valami 30as körüli )amit le kell csavarni a pumpáról..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Igaz kívülről nem sokat látni, de itt vannak a képek: http://kephost.hu/image-6366_4D4056CB.jpg http://kephost.hu/image-692D_4D4056CB.jpg http://kephost.hu/image-F921_4D4056CB.jpg http://kephost.hu/image-D633_4D4056CB.jpg Meg mondjuk a tök sötét garázsban se én se a gép nem látott túl sokat. Kicsit dzsuvás, sztem az első szimering szar, máshol nem volt rajta olajsár. Jha, meg lehet van egy eladó lambda szondám, attól függően h működik e. Majd kiszedem és bemérem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 nyehehee, elhoztam végülis szívó meg kipusorral együtt a motort. Meg rajta a venti, gyujtáselosztó is. Visco-s ventit el lehet adni? Van aki megveszi? És a szívósort? nekem is van szívósorom valahol,de sztem senkinek nem kell......nem fér el vele alapesetben a motor a motorháztető alatt........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január26, 2011 Megoszt Elküldve Január26, 2011 Igaz kívülről nem sokat látni, de itt vannak a képek: http://kephost.hu/image-6366_4D4056CB.jpg http://kephost.hu/image-692D_4D4056CB.jpg http://kephost.hu/image-F921_4D4056CB.jpg http://kephost.hu/image-D633_4D4056CB.jpg Meg mondjuk a tök sötét garázsban se én se a gép nem látott túl sokat. Kicsit dzsuvás, sztem az első szimering szar, máshol nem volt rajta olajsár. Jha, meg lehet van egy eladó lambda szondám, attól függően h működik e. Majd kiszedem és bemérem. sztem a szondát csak a helyén lehet kipróbálni.....kell neki a meleg.... mennyi volt a motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts