Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

elvileg ebben is van ABS, de mégsincs... vagy nem műxik, vagy... De érdekes hogy a checkengine nem világít indításkor, ellenben az abs igen.. el kéne mennem vmi techre itt, de lusta is vagyok, meg nem tom hova menjek, a hivatalos opel nem kicsit drága... :D

Szvsz ki van égve a check engine lámpád. :)

Annak meg örülj hogy nem müxik az abs, legalább meg tudsz állni.

Nekünk az egyik vectrában van, de siralmas. El tudom képzelni milyen lehet egy 10 évvel korábbi konstrukció.

Link to comment
Megosztás:

Szvsz ki van égve a check engine lámpád. :)

Annak meg örülj hogy nem müxik az abs, legalább meg tudsz állni.

Nekünk az egyik vectrában van, de siralmas. El tudom képzelni milyen lehet egy 10 évvel korábbi konstrukció.

Hidd el ismerem... Nem véletlen lett ám legallyazva az A Omega eleje anno... kicsit poros kavicsos út, és 70ről lelassultam olyan 45 re kb 40 méter alatt... ok az elején nem nyomtam satut, mert úgy tünt a ######i nem áll meg a kereszteződés közepén.. de megállt. A lényeg tom, hogy egy rakat.. k... :D :D

Link to comment
Megosztás:

Hidd el ismerem... Nem véletlen lett ám legallyazva az A Omega eleje anno... kicsit poros kavicsos út, és 70ről lelassultam olyan 45 re kb 40 méter alatt... ok az elején nem nyomtam satut, mert úgy tünt a ######i nem áll meg a kereszteződés közepén.. de megállt. A lényeg tom, hogy egy rakat.. k... :D :)

Az mentett meg egyszer egy töréstöl (hasonlo körülmények közt) ,hogy ki volt égve az ABS biztositéka... :D

Link to comment
Megosztás:

Azt mondja meg nekem valaki pls, hogy a tankajtót az mi tartaná a helyén?

Mert nekem nem áll rendesen, hanem bemegy a kaszni síkjánál tovább.

Az a gumis genya lenne ami a tanknyílás körül van?

Az ajtón kell lennie egy gumi "tuskónak".

Link to comment
Megosztás:

Szép ,szép ,szép !

Imádom a nagy 2 ajtósokat !

Mondjuk azt a hűtőrácsot én is száműzném...

Sőt ,felraknám mindenböl a senatorét :)

Tetszik ,tettszik. De-- de nem igazán a korhű dolgok megtartásáért van össze rakva.

Drága a króm lökhárító--- az biztos...

Link to comment
Megosztás:

Jejejejejeeeee..

A héten lehet hogy lesz egy 2.4-em occsóééé. :)

Meg valszeg el tudom cserélni az overdriveos váltót egy hozzávaló öt sebisre.

a 2.4-el vigyázz........sok baja lehet.

hiába cih,de ennek(csak a 2.4)van pár komoly hibája.

pl.:hajlamos hordósra kopni a henger az alacsony dugómagasság miatt.hajlamos a gyűrűtörésre és a gyűrük közötti dugódarab kitörésére......ezek komoly bajok tudnak lenni.....egy generál meg 200 alatt nincs...... :D

ja és kell majd hozzá neked a 2.2-es szívó és kipuffcsonkja is.......másképp nem fér el a motortérben.bár a kipuff némileg mindegy....amit adtam az is jó csak kicsit folytja a motort......

Link to comment
Megosztás:

a 2.4-el vigyázz........sok baja lehet.

hiába cih,de ennek(csak a 2.4)van pár komoly hibája.

pl.:hajlamos hordósra kopni a henger az alacsony dugómagasság miatt.hajlamos a gyűrűtörésre és a gyűrük közötti dugódarab kitörésére......ezek komoly bajok tudnak lenni.....egy generál meg 200 alatt nincs...... :)

ja és kell majd hozzá neked a 2.2-es szívó és kipuffcsonkja is.......másképp nem fér el a motortérben.bár a kipuff némileg mindegy....amit adtam az is jó csak kicsit folytja a motort......

Hm, értékes infók, köszi.

Azt mondta a bontós gyerek, hogy leméregették, és hibátlan, kompressziója pl 11.5.

Kipuff fojt rajta? :S

Melyik része? Az egész rendszer?

Amúgy meg karbis lesz. 4 darab. :D

Link to comment
Megosztás:

Mindkettő,ha már itt tartunk.

Előbbi nem érdekel,utóbbin gondolkodtam,faragjak-e a tornyokhoz.

Egy toronymerevítő csodákra képes. :)

Én több ponton gondolkozom a kaszni erősítésén, de azt már tényleg csak akkor mikor nagyon nagyon ráérek, meg van mellette másik autóm.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy meg karbis lesz. 4 darab. :)

Pista jol beszél,sok régota CIH motoral foglalkozótol hallottam mar hogy hordosra nyalja a hengert..

Még én sem láttam olyan 2.4-est ami nem fustöl és nincsen kartelgáza...

Általában 2.2-vel szoktak mokolni , 2.4-es hf szelepeit 40/45mm,belerakatod 1.9.es felportolt szivó és kipuff nyilású

hengerfejbe és azt rárakod egy 2.2-esre ,olyat megy hogy bexarx !

És ha van rá köles akkor + egy jo fajta tengely,296-ig elviszi a hidrotőke is..ugy már killer :D

Lesz vagy 12bar kompressiod ,ethanolhoz tökéletes!

Öcsém motorjában minden hengerben 12.5 a kompressio igy ! Szétsikolás nélkül!

Milyen 4 karbi ?

2 dupla weber/dellorto ?

Mert ahoz igencsak illik hengerenkénti leömlőt is csinalni...

Link to comment
Megosztás:

Pista jol beszél,sok régota CIH motoral foglalkozótol hallottam mar hogy hordosra nyalja a hengert..

Még én sem láttam olyan 2.4-est ami nem fustöl és nincsen kartelgáza...

Általában 2.2-vel szoktak mokolni , 2.4-es hf szelepeit 40/45mm,belerakatod 1.9.es felportolt szivó és kipuff nyilású

hengerfejbe és azt rárakod egy 2.2-esre ,olyat megy hogy bexarx !

És ha van rá köles akkor + egy jo fajta tengely,296-ig elviszi a hidrotőke is..ugy már killer :)

Lesz vagy 12bar kompressiod ,ethanolhoz tökéletes!

Öcsém motorjában minden hengerben 12.5 a kompressio igy ! Szétsikolás nélkül!

Milyen 4 karbi ?

2 dupla weber/dellorto ?

Mert ahoz igencsak illik hengerenkénti leömlőt is csinalni...

Óóó micsoda tippeket kapok én itt. :D

Ha egyszer ráérek kipróbálom.

Valami 1000-s sportmotorról, pl kawa, suzuki, yamaha stb, állandó nyomású karbik. Csak hogy a fogyasztás se szálljon el.

Link to comment
Megosztás:

Hm, értékes infók, köszi.

Azt mondta a bontós gyerek, hogy leméregették, és hibátlan, kompressziója pl 11.5.

Kipuff fojt rajta? :S

Melyik része? Az egész rendszer?

Amúgy meg karbis lesz. 4 darab. :)

nem a végnyomás a lényeg......kartergáz meg hasonlók......... :D

csak a kipuffcsonk folyt némileg,de én ezzel használtam.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.