nagy istván Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 A menettől nem félek, ezek eléggé túl vannak még méretezve, csak a tömítés nem sínylette e meg. De úgyis majd indításkor derül ki. :lol: én 130-150-el szoktam meghúzni....... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December13, 2010 Megoszt Elküldve December13, 2010 én 130-150-el szoktam meghúzni....... :lol: Köszi, megnyugtattál. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December15, 2010 Szerző Megoszt Elküldve December15, 2010 Kis segítséget szeretnék kérni. Anyum autója, ami benzin(injektoros)/gázos, 2.0E motorral, hidegindításkor benzinnel elindul, és pár másodperc múlva leáll. Ezután, csak sokadik indítózásra indul el. Ha bemelegszik, akkor megy rendesen, de néha leáll. Mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Kis segítséget szeretnék kérni. Anyum autója, ami benzin(injektoros)/gázos, 2.0E motorral, hidegindításkor benzinnel elindul, és pár másodperc múlva leáll. Ezután, csak sokadik indítózásra indul el. Ha bemelegszik, akkor megy rendesen, de néha leáll. Mi lehet a gond? Nekem ugyanez a motor van AC-Gas rendszerrel, és nemrég kellett kicserélni a gázos ECU-t, mert néha nem érzékelte a fordulatszámot, és visszakapcsolgatott benzinre. Gondolom hogy nálad nem ez lesz, csak azért írom le, mert az elektronika érdekes dolgokat produkálhat ugyebár... Talán első körben nézd meg, hogy ha csak benyával mész, akkor van-e vele valami gond? Mikor még benzines voltam, voltak ilyen hülye leállásaim, az összes csatlakozót befújtuk kontakt tisztítóval és megszűnt. Ha ezen még nem vagy túl, akkor szerintem ezzel kezdjél. üdv: L Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December16, 2010 Szerző Megoszt Elküldve December16, 2010 Reggel megnéztem, mi lehet a gond. Az autó elsőre beindult. Majd leállítottam, de ismét elindult. Miután többszöri indítás után sem produkált semmilyen rendellenességet, elkönyveltem annak a hibát, hogy anyum gázpedál nyomkodásával indít. Azért kb fél óra múlva ismét rápróbáltam, elkapta, de rögtön le is állt. Ezután már el sem kapta. Itt kezdtem az AC-ra gyanakodni. Direktre kötöttem, de szépen ment. Leszedtem a benzincsövet a hidegindító injektornál, és nem volt benzin-nyomás. Ezután befogtam a csövet, és az AC-t direktre kötöttem, de így sem volt nyomás. Kicseréltem a nyomásszabályzó szelepet. Az eredeti számának a vége 205, amit beleraktam 202. Ez azonban nem engedte el a benzint. Elég érdekesen járt a motor a nagy benzin-nyomással. Addig túrtam, mígnem találtam egy 205-ös számú szabályzót, amit betettem. Ekkor már volt rendes nyomás a hidegindítónál, a benzint is átengedte. De sajnos mire minden összeállt, bemelegedett az autó, így már nem tudtam tesztelni a hidegindítást. Azért remélem, hogy ez volt a gondja, és holnap reggel rendben elindul, és nem is áll le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve December16, 2010 Megoszt Elküldve December16, 2010 Reggel megnéztem, mi lehet a gond. Az autó elsőre beindult. Majd leállítottam, de ismét elindult. Miután többszöri indítás után sem produkált semmilyen rendellenességet, elkönyveltem annak a hibát, hogy anyum gázpedál nyomkodásával indít. Azért kb fél óra múlva ismét rápróbáltam, elkapta, de rögtön le is állt. Ezután már el sem kapta. Itt kezdtem az AC-ra gyanakodni. Direktre kötöttem, de szépen ment. Leszedtem a benzincsövet a hidegindító injektornál, és nem volt benzin-nyomás. Ezután befogtam a csövet, és az AC-t direktre kötöttem, de így sem volt nyomás. Kicseréltem a nyomásszabályzó szelepet. Az eredeti számának a vége 205, amit beleraktam 202. Ez azonban nem engedte el a benzint. Elég érdekesen járt a motor a nagy benzin-nyomással. Addig túrtam, mígnem találtam egy 205-ös számú szabályzót, amit betettem. Ekkor már volt rendes nyomás a hidegindítónál, a benzint is átengedte. De sajnos mire minden összeállt, bemelegedett az autó, így már nem tudtam tesztelni a hidegindítást. Azért remélem, hogy ez volt a gondja, és holnap reggel rendben elindul, és nem is áll le. Jártam ugy hogy ment a pumpa ,de alig nyomott valamit.... (csodálatos belső GM pumpa ,nos azóta nagy külső bosch van ,6 bar-t is gond nélkül tartja ha kell..) Szűrőt néztél ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Futőműves témához senki többet? Mocsok: Ez a matt fekete ez miféle, és hogyé' mérik? Ha szabad tudni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Futőműves témához senki többet? Mocsok: Ez a matt fekete ez miféle, és hogyé' mérik? Ha szabad tudni. :lol: a futómű sztem ki lett már tárgyalva........ :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
vacla Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Üdv mindenkinek igaz ,hogy nem sokat írogatok itt veletek ,de azért Boldog karácsonyt minden opel és más márkák tulajainak Vacla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sor 6 Elküldve December18, 2010 Megoszt Elküldve December18, 2010 Üdv mindenkinek igaz ,hogy nem sokat írogatok itt veletek ,de azért Boldog karácsonyt minden opel és más márkák tulajainak Vacla. "opel és más márkák tulajainak" Hi Fórumosok! Ezt nagyon jól írtad. Én is kívánok mindenkinek Békés Boldog Karácsonyi ünnepeket,ha már nem jelennék meg itt és nem találkoznánk (na,ez még kevésbé valószínű). :lol: Peter Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 én is kívánok mindenkinek kellemes ünnepeket..........és jobb évet az előzőnél...... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 bontódik 2 db A2-es senator..........30E.......motor és váltó+klíma kívételével szabad préda........fűthető plűss ülések meg hasonló finomságok...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December19, 2010 Szerző Megoszt Elküldve December19, 2010 Pisti. Látom te is állófűtést vadászol. Én is nézegetem, de igazából 220 voltos előmelegítő is jó lenne, de mindig lemaradok róluk. Faterom Tranzitjában volt, mert hidegben nem indult el, de nagyon jó érzès volt a meleg autóba beülni Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Pisti. Látom te is állófűtést vadászol. Én is nézegetem, de igazából 220 voltos előmelegítő is jó lenne, de mindig lemaradok róluk. Faterom Tranzitjában volt, mert hidegben nem indult el, de nagyon jó érzès volt a meleg autóba beülni van 2 gyári állófűtésem......csak mindnek szar a kazánja.......ennyi.inkább veszek másikat. 100 lenne a kazán felújítása........kb. :lol: a hosszabbítós megoldást nem annyira szeretem.......csak otthon használható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 van 2 gyári állófűtésem......csak mindnek szar a kazánja.......ennyi.inkább veszek másikat. 100 lenne a kazán felújítása........kb. :lol: a hosszabbítós megoldást nem annyira szeretem.......csak otthon használható. Miért nem használtok távindítást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Kellemes ünnepeket mindenkinek! Ha már fűtés téma. Írtátok hogy volt 3 féle vastagságú fűtőradiátor, ebből melyik a legvastagabb? A másik hogy az honnan derül ki ha dugulás van a fűtőradiátorban? Nem teljes, mert a víz az láthatóan átfolyik rajta, de elég gyengécske volt a fűtése. Most kitakarítottam, sok levél vagy ilyesmi nem volt benne. És az utolsó, hogy volt e olyan reki/seni amibe szereltek hátramenő fűtést? Ha igen akkor ez hogy volt megoldva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Kellemes ünnepeket mindenkinek! Ha már fűtés téma. Írtátok hogy volt 3 féle vastagságú fűtőradiátor, ebből melyik a legvastagabb? A másik hogy az honnan derül ki ha dugulás van a fűtőradiátorban? Nem teljes, mert a víz az láthatóan átfolyik rajta, de elég gyengécske volt a fűtése. Most kitakarítottam, sok levél vagy ilyesmi nem volt benne. És az utolsó, hogy volt e olyan reki/seni amibe szereltek hátramenő fűtést? Ha igen akkor ez hogy volt megoldva? a seniben a kardánbox alatt megy hátra a lábhoz a levegő.......de ez a cső csak a seni box alatt fér el és kell hozzá a komplett seni fűtés is.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Miért nem használtok távindítást? én pl. azért,mert gázzal indítok és -5 fok alatt ez kissé trükkös....nem nagy dolog,de kell hozzá az ember.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 a seniben a kardánbox alatt megy hátra a lábhoz a levegő.......de ez a cső csak a seni box alatt fér el és kell hozzá a komplett seni fűtés is.... A seninek más az egész fűtésbox? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 A seninek más az egész fűtésbox? yess.......az A2-eséről beszélek....csak abban van ilyen...... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 yess.......az A2-eséről beszélek....csak abban van ilyen...... :lol: Nyilván. :lol: Tehát ha műszerfalat cserélek, (amit nem ad el senki :)) akkor fűtésbox is cserés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Nyilván. :lol: Tehát ha műszerfalat cserélek, (amit nem ad el senki :)) akkor fűtésbox is cserés. ezért mondtam,hogy nagy kincs....... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 ezért mondtam,hogy nagy kincs....... :lol: A fűtésbox miatt?? Egyébként engem érdekelne bámilyen állapotú, legfeljebb bebőröztetem, vagy flokkoltatom. Csak az alap legyen meg. De ha nem lesz, belefaragom az A omegáét, hasonlít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Minek akarsz te hátra fűtést? :lol: Ugyis elöl fogsz ülni. :) Nekem van az Astrában hátra cső de nem érezni nagyon semmit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December19, 2010 Megoszt Elküldve December19, 2010 Minek akarsz te hátra fűtést? :lol: Ugyis elöl fogsz ülni. :D Nekem van az Astrában hátra cső de nem érezni nagyon semmit. :lol: Nem önzőzök. :) De egyébként is gyorsabban befűti a kocsit ha hátul is van. A vectrához nekem is van, de nem volt még alkalmam berakni, mert annál is más az egész fűtésbox, műszerfalat meg nem volt kedvem kiszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts