wookie Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 készül egy ugyanilyen odahaza,tartalékba meg játszósnak. annak már kész 85%-ban a kasznizása. beszabehu. :o És akkor annak aláraktad a független felfüggesztést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November2, 2010 Szerző Megoszt Elküldve November2, 2010 a műfal nem marad sokáig csak amíg szerzek újat vagy annál is jobbat.... :o Nagyon vagányak az oldalirányjelzők. Milyen autóról vannak? Rekordoneddig csak az idióta kerek cuccokat láttam, de az nagyon gáz. A hátsó telón milyen okosság van? Gyárilag volt klímás, vagy te építetted bele? Az olajnyomás jeladója miért került át az olajpumpához? Nagyon szép a gép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 beszabehu. :o És akkor annak aláraktad a független felfüggesztést? alá.... :D van egy nagyon lelkiismeretes kaszni barátom odahaza és ő megcsinálta......nekem nem megy 2 autó egyszerre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Az olajnyomás jeladója miért került át az olajpumpához? mert így egyből látod ha elszáll az olajnyomás. Ami motorom most van, azon is a hengerfejbe nem jutott el az olaj, az olajnyomásjelzőhöz viszont igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November2, 2010 Szerző Megoszt Elküldve November2, 2010 Nem semmi. :o Szép lesz ha kész lesz. :D De az hogy van hogy ezen a jobb oldalt megy minden? Nekem a fékcső benzincső is baloldalt van. Csak az az oldal index.... Mert a tied karbis. Azoknak ott megy a benzin cső és a fékcső. Az injetorosoknál jobb oldalon mennek a benzincsövek ( nyomó és visszatéró ág). Itt a harmadik gondolom a gázcső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 alá.... :o van egy nagyon lelkiismeretes kaszni barátom odahaza és ő megcsinálta......nekem nem megy 2 autó egyszerre. Voltak nehézségek? Bár mivel a padlólemez 90%ban ugyanaz, gondolom egyszerűen alá ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Nagyon vagányak az oldalirányjelzők. Milyen autóról vannak? Rekordoneddig csak az idióta kerek cuccokat láttam, de az nagyon gáz. A hátsó telón milyen okosság van? Gyárilag volt klímás, vagy te építetted bele? Az olajnyomás jeladója miért került át az olajpumpához? Nagyon szép a gép. a vauxhall-nak vannak gyárilag ilyenek,de ezeket kaptam egy nagyon jó barátomtól..........a teló meg szintezős,autómata lesz ha időm engedi majd. a klímát én rakom bele.......ill. már benne van teljesen. a gomba meg nem fér el a gyári 2.4 kipuffcsonktól a hátsó helyén,ennyi a történet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 mert így egyből látod ha elszáll az olajnyomás. Ami motorom most van, azon is a hengerfejbe nem jutott el az olaj, az olajnyomásjelzőhöz viszont igen. anno ikpróbáltam a két helyet és egyforma eredményt hozott.szal nincs jelentősége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Mert a tied karbis. Azoknak ott megy a benzin cső és a fékcső. Az injetorosoknál jobb oldalon mennek a benzincsövek ( nyomó és visszatéró ág). Itt a harmadik gondolom a gázcső. ott a pont... :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Voltak nehézségek? Bár mivel a padlólemez 90%ban ugyanaz, gondolom egyszerűen alá ment. a lépcsőshátú alá konnyebben bemenne.......azon kb.-ra megvan a difi felfogatásának a helye. a karavanon nincs ez meg.ki kellett építeni,még jó hogy van sok senatorom bontani.arról lett leszedve a kellő nyúlvány. a két nagy szilentnek meg szintén ki kell találni a helyét,elvileg megvan,de azért kell matekozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November2, 2010 Szerző Megoszt Elküldve November2, 2010 Ma ki kellett cserélnem anyum Rekordjában a fűtőradiátort, mert folyott. Mikor kivettem, akkor tűnt fel, hogy ami benne volt az majdnem kétszer olyan vastag, mint ami belement. Volt otthon mégegy tartalék, de az is vékonyabb volt mint ami kilyukadt. Nem is gondoltam, hogy két méret van ebből a vacakból :o A bal első féknek a csúszkái annyira berohadtak, hogy nyerget kellett cserélnem, mert nem lehetett megindítani. Útálom a Rekord első fékét. Mindig csak a szívás van vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 a lépcsőshátú alá konnyebben bemenne.......azon kb.-ra megvan a difi felfogatásának a helye. a karavanon nincs ez meg.ki kellett építeni,még jó hogy van sok senatorom bontani.arról lett leszedve a kellő nyúlvány. a két nagy szilentnek meg szintén ki kell találni a helyét,elvileg megvan,de azért kell matekozni. A lengőkar bekötési pontja fölé menne a nagy szilent nemde? Ha jól láttam. Neten találtam egy ilyet a multkor: Csak ezen meg nincs meg minden méret. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Ma ki kellett cserélnem anyum Rekordjában a fűtőradiátort, mert folyott. Mikor kivettem, akkor tűnt fel, hogy ami benne volt az majdnem kétszer olyan vastag, mint ami belement. Volt otthon mégegy tartalék, de az is vékonyabb volt mint ami kilyukadt. Nem is gondoltam, hogy két méret van ebből a vacakból :o A bal első féknek a csúszkái annyira berohadtak, hogy nyerget kellett cserélnem, mert nem lehetett megindítani. Útálom a Rekord első fékét. Mindig csak a szívás van vele. 3 féle van ezek szerint......mert a klímásé is más mint a rendes.... :D a fékből is 3 féle van,a 2 dugattyús a régi.eléggé megbízható. az uszónyergesből is 2 féle van.amelyik állandóan berohad,nem csak neked,az a gyakoribb.és ezért a rosszabb is.keress másik félét az jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 A lengőkar bekötési pontja fölé menne a nagy szilent nemde? Ha jól láttam. Neten találtam egy ilyet a multkor: Csak ezen meg nincs meg minden méret. kb igen,de van benne eltérés,ezt csak akkor látod ha már aláraktad a seni bölcsőt(segédfutőműkeretet)és ahoz mérsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 kb igen,de van benne eltérés,ezt csak akkor látod ha már aláraktad a seni bölcsőt(segédfutőműkeretet)és ahoz mérsz. Szóval akkor keretet alá teni, bemérni középre, meg kimérni a tengelytávot? Ááá bár itt tartanék már... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Szóval akkor keretet alá teni, bemérni középre, meg kimérni a tengelytávot? Ááá bár itt tartanék már... kapizsgálod,ez 3 nap volt 2 embernek. sok meló a protótipus...... :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 kapizsgálod,ez 3 nap volt 2 embernek. sok meló a protótipus...... :o Igazság szerint ezt már egyszer kitalálták, csak le kell másolni. :D Ugyanezt vectránál lesz érdekes eljátszani, mert ott csak a 4x4-nek volt független felfüggesztése, az meg csak sedanból volt. Én viszont 5 ajtós alá akarom betenni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Tetszik! Biztos szép lesz. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Tetszik! Biztos szép lesz. :o a terv az,bár már melóznom kellene vele 1000el.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 a terv az,bár már melóznom kellene vele 1000el.... :o Egyébként hogy hogy csak sor4? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Nagyon szép lesz :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Izé, jut eszembe, a kardánban lévő csuklónak, (ami a felfogatás/csapágyazás után van) annak hogy kéne kinéznie? Mert nekem kicsapta a zsírt. Na meg mondjuk a támcsapágyam sincs a helyzet magaslatán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November2, 2010 Szerző Megoszt Elküldve November2, 2010 3 féle van ezek szerint......mert a klímásé is más mint a rendes.... :o ...keress másik félét az jó. A másik féle, az ami a 2.2-esen van? Az én Rekordomon az van, és ezerszer jobb mint a hagyományos. Sztem jobban is fog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 Egyébként hogy hogy csak sor4? :o ez lesz a futkosós,napi autóm.ennél szempont a fogyi is.........nagyon szempont. a másikba megy a 24v terv szerint,csak még agonizálok az autómatán...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November3, 2010 Megoszt Elküldve November3, 2010 A másik féle, az ami a 2.2-esen van? Az én Rekordomon az van, és ezerszer jobb mint a hagyományos. Sztem jobban is fog. ez a jobban fog sztem csak érzéki csalódás.......kipróbáltam már az összes reki féket. igen a 2.2-esére gondoltam,de van olyan rendszerü tömör tárcsához is.a fékrőt a devander segít felnagyítani,szal minél erősebb a devander annál könnyebb a fék..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts