kori Elküldve Augusztus2, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus2, 2010 délután bemászok és leírom neked. 2.0E motoron van, ha erre gondoltál. Erre is, a kód pedig azért kell, mert az E2-n másfajta volt, mint az E1-en. És sajnos nem csereszavatosak. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus2, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2010 -.Jól el tűntél!! :D Nekem van egy originale. :wacko: Még zacsiban dekkol.. De tényleg nem olcsó. én is egy huszast adtam érte.. (persze szűz a cucc)..... az amit a vaterán vettél???????? :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus2, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2010 Van vkinek jó automata váltója E2-es rekordhoz. Sajnos egyre rosszabb a mostani. Erősebb kanyarban, olyan mintha csúszna a kuplung, felpörög a motor, és nem megy az autó. Esetleg István az A2-es Senatorok váltója megvan még? nekem már csak265-s getragok vannak........az autómatákat elvitte egy oszták srác tök jó áron. amúgy az E1-es váltója is jó a tiédre........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Augusztus2, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2010 Most nézem,hogy Nagyfaluban laksz? :wacko: Azt hittem még GYőrben. :D Lemaradtam. Hát igen. Vissza húzott a szívem és persze a munkám.. Szóval Pösti lettem megint... Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Augusztus2, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2010 Kérdésem lenne??? -az automata váltó milyen nyomással dolgozik?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus2, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2010 Kérdésem lenne??? -az automata váltó milyen nyomással dolgozik?? ha jó a pumpa benne és az olaj is akkor tud a régi seni-reki akár 6-8 bar-t is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Augusztus3, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2010 Kori! Bemásztam alá, de nem találtam a számot. Látszik egyáltalán, vagy csak akkor, ha ki van szedve a kocsi alól? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus3, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus3, 2010 Kori! Bemásztam alá, de nem találtam a számot. Látszik egyáltalán, vagy csak akkor, ha ki van szedve a kocsi alól? A váltó bal oldalán van felszegecselve.Általában csupa olajos kosz ezért nem látszik. És milyen autón van, honnan kellene elhoznom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Augusztus3, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2010 A váltó bal oldalán van felszegecselve.Általában csupa olajos kosz ezért nem látszik. És milyen autón van, honnan kellene elhoznom? Rekord 2.0E Berlina autón van. (az autónak már csak a fele van egybe...) Évjáratot nem tudok, de E2 az biztos. Bp XXIII. ker, Soroksár. Nekem a héten biztos, hogy nem lesz időm kioperálni. egyébként az Ocskay féle könyvben nem találtam utalást arra, hogy más lenne az E1-esé mint az E2. De ha te is E2-be raknád, akkor nem hiszem hogy gond lenne vele (már ha műxik... ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus3, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2010 A váltó bal oldalán van felszegecselve.Általában csupa olajos kosz ezért nem látszik. És milyen autón van, honnan kellene elhoznom? sztem ne görcsölj ezen..........ha lendkerékkel együtt cseréled a váltót akkor mindegy milyet teszel fel,seniét vagy valami rekit. senivel jobban járnál,mert az erősebb konstrukció.......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 VACIA.. Mi van veled?? Kész a járgány és nem mutattad meg?? pedig vártunk Zamárdiba.... Remélem nem lett árvíz károsúlt a gép:: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus4, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 sztem ne görcsölj ezen..........ha lendkerékkel együtt cseréled a váltót akkor mindegy milyet teszel fel,seniét vagy valami rekit. senivel jobban járnál,mert az erősebb konstrukció.......... Sajnos nem mindegy. Én is azt hittem, vettem egy Seni váltót, citrommal és lendkerékkel, de nem ment fel, mert THM180-as és nem THM180C-s Pluszban van még egy Manta-Rekord E1 aut.váltóm is, de anna vékonyabb a tengelye mint a sajátomé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus4, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Rekord 2.0E Berlina autón van. (az autónak már csak a fele van egybe...) Évjáratot nem tudok, de E2 az biztos. Bp XXIII. ker, Soroksár. Nekem a héten biztos, hogy nem lesz időm kioperálni. egyébként az Ocskay féle könyvben nem találtam utalást arra, hogy más lenne az E1-esé mint az E2. De ha te is E2-be raknád, akkor nem hiszem hogy gond lenne vele (már ha műxik... ) Jövő héten biztos nem mennék érte :D Amúgy mi lenne az ára a cuccnak kompletten(váltó+citrom+lendkerék)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Jövő héten biztos nem mennék érte :D Amúgy mi lenne az ára a cuccnak kompletten(váltó+citrom+lendkerék)? Nem az enyém egyébként, hanem a barátnőm édesapjáé. megkérdezem. üdv: Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Sajnos nem mindegy. Én is azt hittem, vettem egy Seni váltót, citrommal és lendkerékkel, de nem ment fel, mert THM180-as és nem THM180C-s Pluszban van még egy Manta-Rekord E1 aut.váltóm is, de anna vékonyabb a tengelye mint a sajátomé. miért nem ment fel?annak fel kell mennie pikk-pakk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus4, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 miért nem ment fel?annak fel kell mennie pikk-pakk. A lendkerék kialakítása más. De az eredeti lendkerékre nem ment fel a Seni citromja, a Rekord citromja pedig a Seni váltóra. Utána néztem meg kód alapján az opelinfos.de-n, és kiderült, hogy a tarcsi váltók 180-asak, a lecserélendő pedig 180C. A C a Wandlerkuplung, ami sztem azt jelenti, hogy bizonyos sebesség felett fixrezár a citrom. A Rekordnál ez 70km/h-nál az Omegánál 80-nál történik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 A lendkerék kialakítása más. De az eredeti lendkerékre nem ment fel a Seni citromja, a Rekord citromja pedig a Seni váltóra. Utána néztem meg kód alapján az opelinfos.de-n, és kiderült, hogy a tarcsi váltók 180-asak, a lecserélendő pedig 180C. A C a Wandlerkuplung, ami sztem azt jelenti, hogy bizonyos sebesség felett fixrezár a citrom. A Rekordnál ez 70km/h-nál az Omegánál 80-nál történik. én csak azt tudom,hogy tőlem vittek nem is egy seni váltót és simán felment a 4 hengeres motorra. a 6 és a 4 hengeres motornak ugyanaz a főtengelyvégződése és a blokk is ugyanolyan.akkor nem értem a dolgot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 Jövő héten biztos nem mennék érte :D Amúgy mi lenne az ára a cuccnak kompletten(váltó+citrom+lendkerék)? Azt mondta az illetékes, hogy kompletten 50 a cucc. (ha jó) Az autó donornak lett véve elvileg motorhibásan, váltóról semmilyen info nincs. Egyébként valószínűleg nagyon keveset futhatott. Legalábbis a belső kárpitok, futómű alkatrészek, gumiharangok stb. alapján én erre következtetek. üdv: L Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Sajnos nem mindegy. Én is azt hittem, vettem egy Seni váltót, citrommal és lendkerékkel, de nem ment fel, mert THM180-as és nem THM180C-s Pluszban van még egy Manta-Rekord E1 aut.váltóm is, de anna vékonyabb a tengelye mint a sajátomé. nekem 3 konyvem a következőt írja:rekord 1978-1986 autómataváltója 2 féle lehet:180 thm és a 180c thm. elég magas a teljeshiteldíjmutatója..... :D sőt a senis könyveimben is 2.0-s senibe ezeket írja.mind a kettőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus6, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Azt mondta az illetékes, hogy kompletten 50 a cucc. (ha jó) Az autó donornak lett véve elvileg motorhibásan, váltóról semmilyen info nincs. Egyébként valószínűleg nagyon keveset futhatott. Legalábbis a belső kárpitok, futómű alkatrészek, gumiharangok stb. alapján én erre következtetek. üdv: L Köszi, de ennyit közel sem szánok rá. Akkor megy alá az 5-ös váltó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus6, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 nekem 3 konyvem a következőt írja:rekord 1978-1986 autómataváltója 2 féle lehet:180 thm és a 180c thm. elég magas a teljeshiteldíjmutatója..... :D sőt a senis könyveimben is 2.0-s senibe ezeket írja.mind a kettőt. Igen két fajta van. Az enyémen 180C van, amiket vettem, pedig 180-asak. Sajnos nem csereszavatosak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Köszi, de ennyit közel sem szánok rá. Akkor megy alá az 5-ös váltó. tőlem most 200 euró/db vittek el 4 váltót,és örült a srác hogy kapott.nem is én mondtam az árat hanem ő. kipróbálható jó állapotút nem találni már nagyon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus6, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 tőlem most 200 euró/db vittek el 4 váltót,és örült a srác hogy kapott.nem is én mondtam az árat hanem ő. kipróbálható jó állapotút nem találni már nagyon. Neki biztos jó ár, de nem is 300 eurót keres. Ha végleg bekrepál, és addig nem lesz másik, akkor megy alá az ötös getrag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Kori! Cserélj avatart! Ezen még nem látszik ,hogy fekete az Omega teteje. :D Amúgy gyönyörű az autó. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus7, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Kori! Cserélj avatart! Ezen még nem látszik ,hogy fekete az Omega teteje. :D Amúgy gyönyörű az autó. :wacko: Köszi :wacko: Lecserélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts