Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
délután bemászok és leírom neked. 2.0E motoron van, ha erre gondoltál.

Erre is, a kód pedig azért kell, mert az E2-n másfajta volt, mint az E1-en. És sajnos nem csereszavatosak. Szerintem.

Elküldve
-.Jól el tűntél!! :D Nekem van egy originale. :wacko: Még zacsiban dekkol.. De tényleg nem olcsó. én is egy huszast adtam érte.. (persze szűz a cucc).....

az amit a vaterán vettél???????? :wacko:

Elküldve
Van vkinek jó automata váltója E2-es rekordhoz. Sajnos egyre rosszabb a mostani. Erősebb kanyarban, olyan mintha csúszna a kuplung, felpörög a motor, és nem megy az autó. Esetleg István az A2-es Senatorok váltója megvan még?

nekem már csak265-s getragok vannak........az autómatákat elvitte egy oszták srác tök jó áron.

amúgy az E1-es váltója is jó a tiédre........

Elküldve
Most nézem,hogy Nagyfaluban laksz? :wacko:

Azt hittem még GYőrben. :D

Lemaradtam.

Hát igen. Vissza húzott a szívem és persze a munkám.. Szóval Pösti lettem megint...

Elküldve
Kori!

Bemásztam alá, de nem találtam a számot. Látszik egyáltalán, vagy csak akkor, ha ki van szedve a kocsi alól?

A váltó bal oldalán van felszegecselve.Általában csupa olajos kosz ezért nem látszik. És milyen autón van, honnan kellene elhoznom?

Elküldve
A váltó bal oldalán van felszegecselve.Általában csupa olajos kosz ezért nem látszik. És milyen autón van, honnan kellene elhoznom?

Rekord 2.0E Berlina autón van. (az autónak már csak a fele van egybe...) Évjáratot nem tudok, de E2 az biztos.

Bp XXIII. ker, Soroksár.

Nekem a héten biztos, hogy nem lesz időm kioperálni.

egyébként az Ocskay féle könyvben nem találtam utalást arra, hogy más lenne az E1-esé mint az E2. De ha te is E2-be raknád, akkor nem hiszem hogy gond lenne vele (már ha műxik... )

Elküldve
A váltó bal oldalán van felszegecselve.Általában csupa olajos kosz ezért nem látszik. És milyen autón van, honnan kellene elhoznom?

sztem ne görcsölj ezen..........ha lendkerékkel együtt cseréled a váltót akkor mindegy milyet teszel fel,seniét vagy valami rekit.

senivel jobban járnál,mert az erősebb konstrukció..........

Elküldve

VACIA.. Mi van veled?? Kész a járgány és nem mutattad meg?? pedig vártunk Zamárdiba.... Remélem nem lett árvíz károsúlt a gép:: :D

Elküldve
sztem ne görcsölj ezen..........ha lendkerékkel együtt cseréled a váltót akkor mindegy milyet teszel fel,seniét vagy valami rekit.

senivel jobban járnál,mert az erősebb konstrukció..........

Sajnos nem mindegy. Én is azt hittem, vettem egy Seni váltót, citrommal és lendkerékkel, de nem ment fel, mert THM180-as és nem THM180C-s Pluszban van még egy Manta-Rekord E1 aut.váltóm is, de anna vékonyabb a tengelye mint a sajátomé.

Elküldve
Rekord 2.0E Berlina autón van. (az autónak már csak a fele van egybe...) Évjáratot nem tudok, de E2 az biztos.

Bp XXIII. ker, Soroksár.

Nekem a héten biztos, hogy nem lesz időm kioperálni.

egyébként az Ocskay féle könyvben nem találtam utalást arra, hogy más lenne az E1-esé mint az E2. De ha te is E2-be raknád, akkor nem hiszem hogy gond lenne vele (már ha műxik... )

Jövő héten biztos nem mennék érte :D Amúgy mi lenne az ára a cuccnak kompletten(váltó+citrom+lendkerék)?

Elküldve
Jövő héten biztos nem mennék érte :D Amúgy mi lenne az ára a cuccnak kompletten(váltó+citrom+lendkerék)?

Nem az enyém egyébként, hanem a barátnőm édesapjáé.

megkérdezem.

üdv:

Laci

Elküldve
Sajnos nem mindegy. Én is azt hittem, vettem egy Seni váltót, citrommal és lendkerékkel, de nem ment fel, mert THM180-as és nem THM180C-s Pluszban van még egy Manta-Rekord E1 aut.váltóm is, de anna vékonyabb a tengelye mint a sajátomé.

miért nem ment fel?annak fel kell mennie pikk-pakk.

Elküldve
miért nem ment fel?annak fel kell mennie pikk-pakk.

A lendkerék kialakítása más. De az eredeti lendkerékre nem ment fel a Seni citromja, a Rekord citromja pedig a Seni váltóra. Utána néztem meg kód alapján az opelinfos.de-n, és kiderült, hogy a tarcsi váltók 180-asak, a lecserélendő pedig 180C. A C a Wandlerkuplung, ami sztem azt jelenti, hogy bizonyos sebesség felett fixrezár a citrom. A Rekordnál ez 70km/h-nál az Omegánál 80-nál történik.

Elküldve
A lendkerék kialakítása más. De az eredeti lendkerékre nem ment fel a Seni citromja, a Rekord citromja pedig a Seni váltóra. Utána néztem meg kód alapján az opelinfos.de-n, és kiderült, hogy a tarcsi váltók 180-asak, a lecserélendő pedig 180C. A C a Wandlerkuplung, ami sztem azt jelenti, hogy bizonyos sebesség felett fixrezár a citrom. A Rekordnál ez 70km/h-nál az Omegánál 80-nál történik.

én csak azt tudom,hogy tőlem vittek nem is egy seni váltót és simán felment a 4 hengeres motorra.

a 6 és a 4 hengeres motornak ugyanaz a főtengelyvégződése és a blokk is ugyanolyan.akkor nem értem a dolgot.

Elküldve
Jövő héten biztos nem mennék érte :D Amúgy mi lenne az ára a cuccnak kompletten(váltó+citrom+lendkerék)?

Azt mondta az illetékes, hogy kompletten 50 a cucc. (ha jó)

Az autó donornak lett véve elvileg motorhibásan, váltóról semmilyen info nincs.

Egyébként valószínűleg nagyon keveset futhatott. Legalábbis a belső kárpitok, futómű alkatrészek, gumiharangok stb. alapján én erre következtetek.

üdv:

L

Elküldve
Sajnos nem mindegy. Én is azt hittem, vettem egy Seni váltót, citrommal és lendkerékkel, de nem ment fel, mert THM180-as és nem THM180C-s Pluszban van még egy Manta-Rekord E1 aut.váltóm is, de anna vékonyabb a tengelye mint a sajátomé.

nekem 3 konyvem a következőt írja:rekord 1978-1986 autómataváltója 2 féle lehet:180 thm és a 180c thm.

elég magas a teljeshiteldíjmutatója..... :D

sőt a senis könyveimben is 2.0-s senibe ezeket írja.mind a kettőt.

Elküldve
Azt mondta az illetékes, hogy kompletten 50 a cucc. (ha jó)

Az autó donornak lett véve elvileg motorhibásan, váltóról semmilyen info nincs.

Egyébként valószínűleg nagyon keveset futhatott. Legalábbis a belső kárpitok, futómű alkatrészek, gumiharangok stb. alapján én erre következtetek.

üdv:

L

Köszi, de ennyit közel sem szánok rá. Akkor megy alá az 5-ös váltó.

Elküldve
nekem 3 konyvem a következőt írja:rekord 1978-1986 autómataváltója 2 féle lehet:180 thm és a 180c thm.

elég magas a teljeshiteldíjmutatója..... :D

sőt a senis könyveimben is 2.0-s senibe ezeket írja.mind a kettőt.

Igen két fajta van. Az enyémen 180C van, amiket vettem, pedig 180-asak. Sajnos nem csereszavatosak.

Elküldve
Köszi, de ennyit közel sem szánok rá. Akkor megy alá az 5-ös váltó.

tőlem most 200 euró/db vittek el 4 váltót,és örült a srác hogy kapott.nem is én mondtam az árat hanem ő.

kipróbálható jó állapotút nem találni már nagyon.

Elküldve
tőlem most 200 euró/db vittek el 4 váltót,és örült a srác hogy kapott.nem is én mondtam az árat hanem ő.

kipróbálható jó állapotút nem találni már nagyon.

Neki biztos jó ár, de nem is 300 eurót keres. Ha végleg bekrepál, és addig nem lesz másik, akkor megy alá az ötös getrag.

Elküldve
Kori!

Cserélj avatart!

Ezen még nem látszik ,hogy fekete az Omega teteje. :D

Amúgy gyönyörű az autó. :wacko:

Köszi :wacko: Lecserélem.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.