monza Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Közös szervezés. Nagyon sok lesz a veterán - ide sorolom a Basconákat és a mantákat is - ezért nagy kavarodás nem lehet. Lekerített rész nem lesz, de próbáljatok meg egyszerre jönni és akkor egy helyre tudtok állni. Ezt ugye befolyásolja még az is hogy mikor jöttök, mert nagyon sokan leszünk reményeim szerint ^_^ Előre láthatólag, többen csak Szombaton jönnek. Mi Csütörtökön megyünk és Vasárnapig maradunk. Szállást intéztem egy barátunknál. Kedvező árkategória :P .. Kaptam egy vissza jelzést,hogy elég drágák a belépők. a kétnapos 4000 forint autóval. Sétálós 500. ft. Gondolom klub tagoknak van kedvezmény. Még nem kaptam infót az utánfutóról.??? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Még nem kaptam infót az utánfutóról.??? :D Klubtagoknak olcsóbb a belépő igen. mostanában nem csesztettem, most szólok neki és ha ezután sem kapkodják magukat akkor lecarom....nem értem..el akarja adni de egy képet nem képes csinálni róla... Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Klubtagoknak olcsóbb a belépő igen. mostanában nem csesztettem, most szólok neki és ha ezután sem kapkodják magukat akkor lecarom....nem értem..el akarja adni de egy képet nem képes csinálni róla... Hát igen. Ha eladja akkor tényleg lehetne kicsit rugalmasabb. De mint mondtam nekem kicsi romocska is jó. Előny , mondjuk ha tényleg jó állapotban van. és főleg ,ha egyedi típus is.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Közös szervezés. Nagyon sok lesz a veterán - ide sorolom a Basconákat és a mantákat is - ezért nagy kavarodás nem lehet. Lekerített rész nem lesz, de próbáljatok meg egyszerre jönni és akkor egy helyre tudtok állni. Ezt ugye befolyásolja még az is hogy mikor jöttök, mert nagyon sokan leszünk reményeim szerint :D Szereztem egy nagy Opel emblémás zászlót. félbe vágatom, és a maradékra meg varratok, hímeztetek egy emblémát. Van egy srác csinál Opelos sapkákat, szép hímzéssel. Csak az a baj vele,hogy 1000 db os a rendelése,mert kint hímezteti . de tényleg szépeket csinál. Sajnos a monza utánfutóm nem lesz kész addigra,pedig jó lett volna,ha mutogathattam volna. Majd a következő talin remélem össze jön.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Sziasztok Tegnap óta gázos a rekordom. Hengerenkénti gázbefecskendezős rendszer ment bele. Nem nagyon próbáltam ki, csak hazamentem vele (kb 10km). Semmi különbséget nem érzek benzinhez képest, csak a gázinjerokok kattogását hallani halkan. Gondolom ez normális. Jól tudom, hogy kb 4000 fordulat felett lehet érezni, hogy gyengébb gázzal? (bár olyat úgyis ritkán játszok vele...) Az a fura, hogy az AC-t nem állítja le gázüzembe, mert visszakapcsolásnál rántana egyet. Szerintetek érdemes berakni egy kapcsolót neki (relézve)? Mert szerintem tök fölösleges, hogy egyfolytában forogjon? (max a benzint szűri...) üdv: Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Sziasztok Tegnap óta gázos a rekordom. Hengerenkénti gázbefecskendezős rendszer ment bele. Nem nagyon próbáltam ki, csak hazamentem vele (kb 10km). Semmi különbséget nem érzek benzinhez képest, csak a gázinjerokok kattogását hallani halkan. Gondolom ez normális. Jól tudom, hogy kb 4000 fordulat felett lehet érezni, hogy gyengébb gázzal? (bár olyat úgyis ritkán játszok vele...) Az a fura, hogy az AC-t nem állítja le gázüzembe, mert visszakapcsolásnál rántana egyet. Szerintetek érdemes berakni egy kapcsolót neki (relézve)? Mert szerintem tök fölösleges, hogy egyfolytában forogjon? (max a benzint szűri...) üdv: Laci Szerintem, Nagy Pistit kell kérdezni. Ő ebben a császár.... :D neki van gázos tapasztalata. De ha olvassa,biztos válaszolni is fog,hamarosan... Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Urak!! Tudja valaki,hogy kié egy Opel Rekord !! Ezüst metál és nagyon szép!!!!! Taksony, Soroksár környéki mert ott láttam el húzni nem egyszer... Szépen felújították... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Urak!! Tudja valaki,hogy kié egy Opel Rekord !! Ezüst metál és nagyon szép!!!!! Taksony, Soroksár környéki mert ott láttam el húzni nem egyszer... Szépen felújították... Azt én is szoktam látni, tényleg nagyon pöpec! (úgy látszik sokan vagyunk soroksár közelében:) ) Azt hiszem a vecsés út felé lakik egyébként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Sziasztok Tegnap óta gázos a rekordom. Hengerenkénti gázbefecskendezős rendszer ment bele. Nem nagyon próbáltam ki, csak hazamentem vele (kb 10km). Semmi különbséget nem érzek benzinhez képest, csak a gázinjerokok kattogását hallani halkan. Gondolom ez normális. Jól tudom, hogy kb 4000 fordulat felett lehet érezni, hogy gyengébb gázzal? (bár olyat úgyis ritkán játszok vele...) Az a fura, hogy az AC-t nem állítja le gázüzembe, mert visszakapcsolásnál rántana egyet. Szerintetek érdemes berakni egy kapcsolót neki (relézve)? Mert szerintem tök fölösleges, hogy egyfolytában forogjon? (max a benzint szűri...) üdv: Laci gázzal csak keverőfejes rendszernél van ez a probléma.....pont az a lényege a szekisnek,hogy minden fordulattartományban kiszolgálja a lambda alapján a motort.a keverőfej erre nem képes. az ac-t meg kapcsold ki nyugottan.minek visszaváltani benyára ha megy gázzal is? tudható ki szerelte? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Szerintem, Nagy Pistit kell kérdezni. Ő ebben a császár.... :D neki van gázos tapasztalata. De ha olvassa,biztos válaszolni is fog,hamarosan... mi van a senivel????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 gázzal csak keverőfejes rendszernél van ez a probléma.....pont az a lényege a szekisnek,hogy minden fordulattartományban kiszolgálja a lambda alapján a motort.a keverőfej erre nem képes. az ac-t meg kapcsold ki nyugottan.minek visszaváltani benyára ha megy gázzal is? tudható ki szerelte? Köszi István, akkor szerintem szerelek egy kapcsolót külön az ac-nek. Nyírő László szerelte Pesterzsébeten, még egy finomhangolás lesz, de arra majd csak a műszaki után lesz időm. Tetszik egyébként, tök fura, kicsit mintha erősebb lenne gázzal, a gázinjektorok kattogását még meg kell szoknom, de egyáltalán nem vészes. üdv: Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június23, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Június23, 2010 Én viszont azt tanácsolom, hogy ne állítsd le az AC-t, mert kiszáradnak a benzincsövek, és ki is lyukadnak. Ha pedig véletlenül benyával mennél, orrán-száján dől majd a benzin. Nekem egy relé kapcsolta le gázüzemben, de kiiktattam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Én viszont azt tanácsolom, hogy ne állítsd le az AC-t, mert kiszáradnak a benzincsövek, és ki is lyukadnak. Ha pedig véletlenül benyával mennél, orrán-száján dől majd a benzin. Nekem egy relé kapcsolta le gázüzemben, de kiiktattam. Azt lehet, hogy nem mondtam, hogy a rendszer mindig benzinnel indul, automatikusan vált gázra, valahányfokos víznél. Tehát az átöblítés megvan. Szerinted így is kell tartani a kiszáradástól? Én is gondoltam erre, egyébként meg ugye az ac-t is a bezin keni, annak se használ ha sokáig szárazon áll. De mivel legtöbbször hosszabb utakra használom, simán megoldható, hogy átvált gázra, és utána kapcsolom le kb negyed óra múlva. Nem akarom automatizálni. üdv: Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Azt lehet, hogy nem mondtam, hogy a rendszer mindig benzinnel indul, automatikusan vált gázra, valahányfokos víznél. Tehát az átöblítés megvan. Szerinted így is kell tartani a kiszáradástól? Én is gondoltam erre, egyébként meg ugye az ac-t is a bezin keni, annak se használ ha sokáig szárazon áll. De mivel legtöbbször hosszabb utakra használom, simán megoldható, hogy átvált gázra, és utána kapcsolom le kb negyed óra múlva. Nem akarom automatizálni. üdv: Laci Szabad tudni mennyibe került ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pindroch Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Szabad tudni mennyibe került ? 220-ba van a rendszer, még lesz egy finomhangolás, bár az lehet, hogy benne van az árban, elfelejtettem megkérdezni. A műszakit nem számolom, az amúgy is esedékes lenne. Mondták már páran, hogy hülye vagyok, mer nem ér ennyit az egész autó, de erre azt szoktam mondani, hogy aki befektetésnek veszi az autót, az komolytalan, nekem használati tárgy. Más ezt az összeget már régen kifizette részletekben törlesztőrészletre, szervízre meg alkatrészre. Nekem van két donorom, 15-ből kjön az éves biztosítás, majd 10 év múlva meglátjuk, jól gondoltam-e. Pl haverom hitelre vett 90e km-es (???) IV-es golfja fél év után motorgenerál 260-ért. Még jó, hogy ő figyelmeztetett engem, hogy a gatyámat rá fogom költeni az öreg szaromra. Bruhahaha:) Kárörvedtem rajta egyet, de jólesett... bocs, elkalandoztam, szóval 220 volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Nem gáz :D Van egy gázos topicunk is itt nyugodthan írhatsz róla..sőt meg is köszönném... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 220-ba van a rendszer, még lesz egy finomhangolás, bár az lehet, hogy benne van az árban, elfelejtettem megkérdezni. A műszakit nem számolom, az amúgy is esedékes lenne. Mondták már páran, hogy hülye vagyok, mer nem ér ennyit az egész autó, de erre azt szoktam mondani, hogy aki befektetésnek veszi az autót, az komolytalan, nekem használati tárgy. Más ezt az összeget már régen kifizette részletekben törlesztőrészletre, szervízre meg alkatrészre. Nekem van két donorom, 15-ből kjön az éves biztosítás, majd 10 év múlva meglátjuk, jól gondoltam-e. Pl haverom hitelre vett 90e km-es (???) IV-es golfja fél év után motorgenerál 260-ért. Még jó, hogy ő figyelmeztetett engem, hogy a gatyámat rá fogom költeni az öreg szaromra. Bruhahaha:) Kárörvedtem rajta egyet, de jólesett... bocs, elkalandoztam, szóval 220 volt. nekem csak 20ban van... :D ^_^ :P nekem évente egy vagyont spórol a gáz......január óta mentem 62ezret......és ez átlag lassan 12 éve. ;) nekem vagy 5 évig nem volt jó a benzines rész.nem is volt benya a tankban.tavaly megreparáltam és csak 1 helyen folyatott kicsit.pedíg már 6.5-7 bar-os az üzemanyagnyomásom és etanol van a tankban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 na, ez szép darab.. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/senat..._24v_cd-3942696 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 szép,csak amiket leírt,feltéve ha igaz,soha senki nem fogja megfizetni. az omim még gyári állapotú(első tulajtól vettem akinek nem ez volt az 1etlen autója),semmi hiba rajta.senki nem tudna belekötni.csak az autómata felújítása majdnek 4 kiló volt.és az autót vettem 650ért. ezeket már csak saját célra érdemes megcsinálni igy.....sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Június26, 2010 Megoszt Elküldve Június26, 2010 igaz, ilyen benzinárak mellett ezeket a benzinfalókat nehéz értékesíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Június26, 2010 Megoszt Elküldve Június26, 2010 Ezért gázosítják, vagy etanolosítjuk őket... amúgy milyen árak, most ment le megint vagy 12 centtel ;) .. hja nem otthon :D Majd ha valaki belátja hogy a kevesebb az több... akkor lesz majd kánaán ^_^ De legaláb - egyenlőre - úgy néz ki nem kell luxusadót fizetnünk... mondjuk 850ért akkor is sokallom, mégha ad egyet "tartalékba" akkor is... és autómata... fater nem szereti az avtómatát :D - mindig csak a kifogások :P :P ;) igaz, ilyen benzinárak mellett ezeket a benzinfalókat nehéz értékesíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 Ezért gázosítják, vagy etanolosítjuk őket... amúgy milyen árak, most ment le megint vagy 12 centtel :P .. hja nem otthon :P Majd ha valaki belátja hogy a kevesebb az több... akkor lesz majd kánaán ;) De legaláb - egyenlőre - úgy néz ki nem kell luxusadót fizetnünk... mondjuk 850ért akkor is sokallom, mégha ad egyet "tartalékba" akkor is... és autómata... fater nem szereti az avtómatát :P - mindig csak a kifogások :P ;) :D nem nyavajogni kell.......szusit kell venni és az gázzal.nem fogyaszt semmit de legalább nem is megy. :D idehaza csak emelni tudják a lónyálak árát.és ez mindenféle keróra igaz sajnos.emelni gyorsan megy csökkenteni meg nagyon lassan.... ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 Tényleg szép a Senátor. Igaz az ára is megvan. Nem véletlenül. Ha körbe nézünk más márkák is drágák,ha ilyen jó állapotban vannak.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 nem nyavajogni kell.......szusit kell venni és az gázzal.nem fogyaszt semmit de legalább nem is megy. :P Hogy 56000nél vezszíj szakadás legyen?.... a haveromnak épp a napokban... :D ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 Hogy 56000nél vezszíj szakadás legyen?.... a haveromnak épp a napokban... :D ^_^ csak ez tart vissza??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts