Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
igen,

1,2 C Kadett és 2,0 E Rekord Op4-es váltója közti különbség érdekelne, főleg ilyesmi, hogy az utobbi mitől erősebb??

(vagy a legnagyobbra méretezték és mind ugyanaz??)

Teljesen más a váltó. :rolleyes:

A Kadettben kis OHV motor az 1,2-es ez ugye az oldalvezérelt felül szelepelt moci.KIS blokkos.

A Rekordé pedig CIH motor ami már felülvezérelt felül szelepelt és NAGY blokkos.

A nagyblokk 1,6-tól 2,4-ig volt alatta mind kisblokkosak voltak a motorok.

Elküldve

Tegnap sikerült vennem egy zsír új hűtőrácsot a Rekordhoz. Amik itthon vannak, vagy a lábuk törött, vagy nem szürkék.

Elküldve

Nincs vkinek külső hőmérséklet jeladója Rekordhoz vagy Senatorhoz? Sajnos az enyém hiányzik, és jó lenne tudni, hány fok van kinn.

Elküldve
Szia..! 93-as 3.0 24 szelepes Omegámhoz keresnék légtömegmérőt! Van-e ilyen esetleg neked vagy v.melyik ismerősödnek?

Szia SZali..Éppenséggel van....

30/2969044 Hívj nyugodtan

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Keresek 5 sebeeséges váltóhoz váltokart. Monzába lesz, de az E Rekordé is jó lenne. Ha esetleg valaki tudna segíteni az nagyon jó lenne.

Elküldve
Sziasztok!

Keresek 5 sebeeséges váltóhoz váltokart. Monzába lesz, de az E Rekordé is jó lenne. Ha esetleg valaki tudna segíteni az nagyon jó lenne.

azért nem mind1 hogy melyik váltóhoz.

kis getrag/nagy getrag..........

Elküldve

Mi a különbség a kettő között? Sajnos még nem ismerem annyira ezeket a régebbi tipusokat. :lol:

Egy 3.0 12V Senátorból A-ból való váltó. Ez jelent valamit?

Elküldve
Mi a különbség a kettő között? Sajnos még nem ismerem annyira ezeket a régebbi tipusokat. :lol:

Egy 3.0 12V Senátorból A-ból való váltó. Ez jelent valamit?

Azt nem tudom, hogy a váltókarban mi a különbség, de a váltók teljesen másak. A Rekordé a Getrag240, a Senié a Getrag265, Ami méretben jóval nagyobb mint a Rekordé.

Elküldve
Azt nem tudom, hogy a váltókarban mi a különbség, de a váltók teljesen másak. A Rekordé a Getrag240, a Senié a Getrag265, Ami méretben jóval nagyobb mint a Rekordé.

van a karban is kicsi különbség........de 1ébként volt seniben is 240es kisgetrag.a 265 csak a 3.0-hoz járt.

Elküldve
Sziasztok

Erről Senator A2 TD valaki tud valamit mondani? Állítolag nem Comprex, csak sima TD(23DT)

Mennyiért érné meg megvenni, illetve érdemes e?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/senat..._senator-918054

ezt már nézegettem én is.elég érdekes a gazdája.

betegágyak a dieselek ezekből.könnyen hf-es lesz.hamar döglik az adagoló.szintén gond a vaakumszivattyú......stb.stb......

annó 4 kilót kért érte,most mennyi?

Elküldve
Nos még nem kérdeztem utána, csak játszok a gondolattal, de ha ennyire betegesek a TD akkor nem igazán éri megvenni..bármennyiért is adnák..

ráadásul már vagy 3-4 éve arulja.........szted véletlen hogy még megvan????

meg sokat is esznek,simán beverik a 10 litert,akkor inkább már benyás.az legalább megy is ha kell.

Elküldve
Sziasztok!

Akkor most pontosítanék. :lol: Getrag265 váltóhoz keresek komplett váltókart. (Automata átalakitása miatt)

ahoz sztem nem fox kart külön kapni.a váltó is olyan ritka mint a pepita holló.

van váltód,de nincs karja?

Elküldve

Pénteken autóztunk egy kicsit a rekivel. Belecsűrtünk 400 Km-t. Mióta nálam van, még ne mentem vele ennyit egyhuzamban :lol: Egész jól bírta, bár vmiért a jobb első fék kicsit befogott, de mire hazaértünk megjavult. A motorolaj-nyomás pedig szinte megszűnt, ha a fordulat 800 alá esett. de ezt betudom a gyenge minőségű olajnak, és hogy lassan olajcsere ideje lesz. Hazafelé Paks után jó nagyokat előzgettem a nyíl egyenes részeken. Igaz 120 fölé ekkor sem mentem, mert ott már négyezret forgott a motor.

Elküldve
Pénteken autóztunk egy kicsit a rekivel. Belecsűrtünk 400 Km-t. Mióta nálam van, még ne mentem vele ennyit egyhuzamban :lol: Egész jól bírta, bár vmiért a jobb első fék kicsit befogott, de mire hazaértünk megjavult. A motorolaj-nyomás pedig szinte megszűnt, ha a fordulat 800 alá esett. de ezt betudom a gyenge minőségű olajnak, és hogy lassan olajcsere ideje lesz. Hazafelé Paks után jó nagyokat előzgettem a nyíl egyenes részeken. Igaz 120 fölé ekkor sem mentem, mert ott már négyezret forgott a motor.

120-4000?????na ezért nem kő nekem autómata......az 5ösel ott már 180-190 a tempóóóóóó. :lol:

a fék meg biztosan az úszónyerek csúszkája.......be szokott rohadni ha kiszakadt a porvédője.50 ft asszem és 15 perces dolog.

az olajnyomásod meg sajnos nem fog megjavulni a jó olajtól sem.ezt már végigjátszottam sokszor sok mocival.ezeknek(cih)1 gyengélyük van:az olaj.

azért nézd meg az olajpumpádat,lehet azt még érdemes felújítani.a rossz olajtól(koksz)a pumpa belső felén az aluminíum szokott elkopni.

nekem nyáron alapjáraton leesett 1.5-re a nyomás(elötte nem ment soha 2.5 alá)és már ettől tiszta ideg lettem.de megjavult!!!!!!vmi kosz mehetett a lefujó szelep alá.

Elküldve
ahoz sztem nem fox kart külön kapni.a váltó is olyan ritka mint a pepita holló.

van váltód,de nincs karja?

Sajnos igen. Bontottan vettem a váltót lendkerékkel és komplett kuplungal 10-ért. Csak akkor még nem tudtam hogy ilyen nehéz lesz hozzá kart találni. De ha lenne valakinek bármilyen 5 sebességeshez való váltókarja (ami hosszmotoros autóba volt) az érdekelne. Kicsit átalakítom és biztos jó lesz. :lol:

Elküldve
Sajnos igen. Bontottan vettem a váltót lendkerékkel és komplett kuplungal 10-ért. Csak akkor még nem tudtam hogy ilyen nehéz lesz hozzá kart találni. De ha lenne valakinek bármilyen 5 sebességeshez való váltókarja (ami hosszmotoros autóba volt) az érdekelne. Kicsit átalakítom és biztos jó lesz. :lol:

ha a 265-öst vetted 10ért akkor az ingyen volt.nagyon ingyen...... :lol:

fotót tudsz felrakni mi is hiányzik?

Elküldve
120-4000?????na ezért nem kő nekem autómata......az 5ösel ott már 180-190 a tempóóóóóó. :lol:

a fék meg biztosan az úszónyerek csúszkája.......be szokott rohadni ha kiszakadt a porvédője.50 ft asszem és 15 perces dolog.

az olajnyomásod meg sajnos nem fog megjavulni a jó olajtól sem.ezt már végigjátszottam sokszor sok mocival.ezeknek(cih)1 gyengélyük van:az olaj.

azért nézd meg az olajpumpádat,lehet azt még érdemes felújítani.a rossz olajtól(koksz)a pumpa belső felén az aluminíum szokott elkopni.

nekem nyáron alapjáraton leesett 1.5-re a nyomás(elötte nem ment soha 2.5 alá)és már ettől tiszta ideg lettem.de megjavult!!!!!!vmi kosz mehetett a lefujó szelep alá.

Nekem a 2.0 E Rekordom (kézi ötsebességes) 3500 nál van 130-140 körül azt hiszem, de legközelebb megnézem pontosan.

Az a 180-190 km/h 4000-nél milyen váltóval, meg motorral van? Csak szeretnék viszonyítani a sajátomhoz... Az enyémben gondolom a 240 es váltó van, még nem néztem.

Ja és hátsórugócsere előtt állok, érdekelne a véleményetek.

Szedánba szeretnék kombi (bocs: caraván :lol: ) rugókat, mert elég sokszor megpakolom, csak attól tarok, hogy nagyon pattogni fog, ha nincs megpakolva.

Vagy vegyek egy normált, meg rakjak bele légrugót az airspingtől?

Előre is köszönöm!

Üdv Mindenkinek!

Laci

Elküldve
Ja és hátsórugócsere előtt állok, érdekelne a véleményetek.

Szedánba szeretnék kombi (bocs: caraván :lol: ) rugókat, mert elég sokszor megpakolom, csak attól tarok, hogy nagyon pattogni fog, ha nincs megpakolva.

Rekordhoz annyira nem tudok hozzászólni, de nekem a Corsában Calibra rugók vannak hátul (ami ugye egy másfélszer nehezebb autó) és nem pattogok...

Elküldve

nekem is 240es van bent most,de nagyon hosszú a difim.és 2.4es a motor.

sztem vegyél erősitett rugót,jobban jársz.12ezer db-ja asszem.svéd és nem gagyi.

a rekineknagyon könnyű a hátilja,főleg a sedannak.simán el fog pattogni és a telókat is cserélheted kb. 5ezer km-enként.1x kipróbáltuk 1 srácnak.ő 4 garnítúra telót használt el mielött megvette a jó rugókat.

ha bontott rugót keresel akkor nem fox jót találni.ennyi idősen már mind szar.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.