postd Elküldve Október28, 2009 Elküldve Október28, 2009 Hali Tud valaki segiteni abban ,hogy B senibe mennyiért lehet gázszettet szerezni illetve mennyi ennek a beépitési költsége:? valamint egyéb költségei ?Érdemes egyáltalán? Előre is köszönöm .
kori Elküldve Október28, 2009 Szerző Elküldve Október28, 2009 postd írta: Hali Tud valaki segiteni abban ,hogy B senibe mennyiért lehet gázszettet szerezni illetve mennyi ennek a beépitési költsége:? valamint egyéb költségei ?Érdemes egyáltalán? Előre is köszönöm . Sztem nagyából annyiba kerülhet, mint egy MV6-ba. El kell döntened, hogy injektoros vagy szívó rendszerű gázt szeretnél-e. Nagyban függ az ár a beszerelt rendszer gyártmányától. Zavoli olcsóbb, LandiRenzo drágább. Elvileg létezik vmilyen lengyel gázszet is, de azt nem tudom milyen minőségű. Sógoromnak másfél éve 220e volt Zavoli injektoros rendszer az MV6-ba, de a LandiRenzora 320-e-ret mondtak. Mindenképp több helyen érdeklődj.
nagy istván Elküldve Október28, 2009 Elküldve Október28, 2009 postd írta: Hali Tud valaki segiteni abban ,hogy B senibe mennyiért lehet gázszettet szerezni illetve mennyi ennek a beépitési költsége:? valamint egyéb költségei ?Érdemes egyáltalán? Előre is köszönöm . bármelyik autógázos segít....de többet is kérdezz meg.nyugottan alkudj is,mert lehet.elég nagy ráhagyással adnak általában ajánlatot. a legolcsóbb sztem 170 lesz,az kb. 80 literes tartály és keverőfejes szett.ha van lambdaszondád akkor mehet a lov-eco is,de nem annyira ajánlom.szívás beállítani(a szerelők csak nagyjából lövik be aztán mehetsz,otthon meg lehet finomítani laptoppal). kipróbáltam az enyémben a gázbefecskendezést is és nem ajánlom,drága és rosszabúl is megy vele. a + költség hogy csak NKH-nál vizsgáztatható,nem lehet sokat okosítani a vizsgán.a zk asszem 1500 huf-al lesz csak drágább.műszaki elött szivárgásvizsgálat az asszem 3-5 ezer.és a használattól függően reduktor felújítás ami kb. 5-12000 huf,de ez 60-100.000 km után esetleges. visszarobbanás gátlót rakass mindenkép,ezt szeretik kisprórolni és nem is nagy összeg(6-9000),mert elég drága a légtömegmérő.....
kori Elküldve Október30, 2009 Szerző Elküldve Október30, 2009 Végre kész lett a Rekord. Cserélve lett a két első sárvédő, a jobb hátsó ajtó, a két hátsó ív. Foltozva lett a két küszöb, az első köténylemez, az első tornyok. Még meg kell csináltatnom körbe a gyári díszcsíkokat, és tökéletes lesz a gép.
nagy istván Elküldve Október30, 2009 Elküldve Október30, 2009 jól néz ki.......vettél új első sárvédőt?
kori Elküldve Október30, 2009 Szerző Elküldve Október30, 2009 nagy istván írta: jól néz ki.......vettél új első sárvédőt? Jobb első volt jó állaputú, bal oldalit pedig bontva vettem, elvileg jó állapotúnak. De korábban már raktam be képeket, hogy mekkora trágya volt. Ezért a régiből és a bontottból csináltam egy jót.
Colin Elküldve Október31, 2009 Elküldve Október31, 2009 kori írta: .......és tökéletes lesz a gép. http://img3.tar.hu/korimv6/img/39122817.jpg http://img3.tar.hu/korimv6/img/39122815.jpg http://img3.tar.hu/korimv6/img/39122816.jpg Nagyon jó lett, gyönyörű, sztem már igy is tökéletes. :) :)
kori Elküldve Október31, 2009 Szerző Elküldve Október31, 2009 Köszi. Még machanikailag is lesz mit csinálni, mert sajnos a "lendkerék" fogaskoszorúja megkopott, és van mikor csak forog az önindító, de nem indít. Ráadásul megint folyik vhol a hűtőm :)
nagy istván Elküldve Október31, 2009 Elküldve Október31, 2009 kori írta: Köszi. Még machanikailag is lesz mit csinálni, mert sajnos a "lendkerék" fogaskoszorúja megkopott, és van mikor csak forog az önindító, de nem indít. Ráadásul megint folyik vhol a hűtőm :) na látod ezért vettem újat anno.......:) soha nem lesz jó,mert már elvékonyodott a sós létől a réz a kapiláris csöveknél.valszeg ott erszt megint,mindíg ott folyatnak.
kori Elküldve November1, 2009 Szerző Elküldve November1, 2009 nagy istván írta: na látod ezért vettem újat anno.......:) soha nem lesz jó,mert már elvékonyodott a sós létől a réz a kapiláris csöveknél.valszeg ott erszt megint,mindíg ott folyatnak. Ez kivételesen nem ott folyik, hanem ahol az oldala, és a hűtőrész össze van forrasztva. De mindezt azóta csinálja, amióta kapott új hűtősapkát. lőször elszarta magát a vízpumpám, utána két vízcső, és most másodszor a hűtő. Kivi vagyok a hűtőszerelés után mi fog következni :) Amúgy a másik Rekordon tényleg a kapillárisoknál folyt mindig.
Gabo Elküldve November8, 2009 Elküldve November8, 2009 Fiúk-lányok Nincs valakinek 15"os Senator felnihez való közép? Esetleg vagy 2 db olyan felni, aminek megvan a közepe? Ilyen:
Tomy61 Elküldve November14, 2009 Elküldve November14, 2009 kori írta: Ez kivételesen nem ott folyik, hanem ahol az oldala, és a hűtőrész össze van forrasztva. De mindezt azóta csinálja, amióta kapott új hűtősapkát. lőször elszarta magát a vízpumpám, utána két vízcső, és most másodszor a hűtő. Kivi vagyok a hűtőszerelés után mi fog következni :) Amúgy a másik Rekordon tényleg a kapillárisoknál folyt mindig.Nekem van egy új Rekord 2.0 E hűtőm, rézből, Nissens gyártmány, kézi váltóshoz. Üdv:Tomy61 Tel:06-20-981-1100 Ui: van még néhány egyébb új alkatrészem is, amibe kellett volna, sajna megsemmisült.
kori Elküldve November16, 2009 Szerző Elküldve November16, 2009 Lehet, hogy a kövi témában magammal fogok beszélgetni :) Automata váltó! Adott a Rekordunk automata váltóval, amit ki szeretnék cserélni egy másikra. Azonban ami teljesen ua a típus, beázott az előző gazdánál az udvaron, és berohadt :) Most van még két darab, amiből az egyik egy E1 Rekordon lehetett, a másik egy 3.0 A Senatoron. Az eredeti TG A52, az E1-esé NA A19, a Senié NC A37 típuskódú. A TG A52 leírásában szerepel még, hogy THM180C. Próbáltam sok helyen utánanézni, hogy ez mit takar, de mindenhol Wandlerkupplung-ot emlegettek különbséget az E1-es váltóhoz képest. De ez mit jelent nem jöttem rá :D További különbség, hogy az enyémen van egy elektromos csati, a régebbin nincs. Visszakövettem a vezetékeket és következőkre jutottam: Van egy relé, ami kap egy gyujtás+-t és a féklámpa kapcsolóról egy kapcsoló+-t. Ha lenyomom a fékpedált, behúz a relé, a kimenő plusz bemegy egy vákuumkapcsolóba, ami a motor szívócsövébe van kötve, és alapban bekapcsolt. Innen egy hőgombába megy a vezeték, de ezt nem tudom mikor, hogy kapcsol, majd innen megy a váltóba. Sajnos lövésem sincs mi célt szolgál :lol: Tehát, elvileg az E1-es rámehet az enyémre minden komolyabb gond nélkül, de elég koszos kívülről, tehát régóta állhatott, nem tudom egyáltalán működne-e. A Senié nagyon patika, külső méreteit tekintve ugyan akkora mint a Rekié, azzal a különbséggel, hogy a nyomatékváltó (citrom) nagyobb átmérőjű mint az eredeti. Legszívesebbenezt etnném fel, de nem tudom miként működne az autón. A most használt váltóval a következők a gondjaim: orrán-száján folyik az olaj, ha erőssebb kanyarodáskor (pl utcába fordulás közben) gázt adok, akkor mintha megcsúszna a kupplung, de a legzavaróbb: mikor kb70-nel megyek, a motor fordulatszáma fel-le ugrál kb 100ford/percet, és nem is szűnik meg magasabb sebességnél sem. Ilyenkor már 3.-ban van a váltó (50 körül kapcsolja), így valószínű nem kapcsolja direktbe a váltót. Tehát mi az a Wandlerkupplung? Miért van a fékpedálról vezeték a váltóba? Mi lenne, ha a Seni váltót tenném fel?
nagy istván Elküldve November16, 2009 Elküldve November16, 2009 kori írta: Lehet, hogy a kövi témában magammal fogok beszélgetni :) Automata váltó! Adott a Rekordunk automata váltóval, amit ki szeretnék cserélni egy másikra. Azonban ami teljesen ua a típus, beázott az előző gazdánál az udvaron, és berohadt :) Most van még két darab, amiből az egyik egy E1 Rekordon lehetett, a másik egy 3.0 A Senatoron. Az eredeti TG A52, az E1-esé NA A19, a Senié NC A37 típuskódú. A TG A52 leírásában szerepel még, hogy THM180C. Próbáltam sok helyen utánanézni, hogy ez mit takar, de mindenhol Wandlerkupplung-ot emlegettek különbséget az E1-es váltóhoz képest. De ez mit jelent nem jöttem rá :D További különbség, hogy az enyémen van egy elektromos csati, a régebbin nincs. Visszakövettem a vezetékeket és következőkre jutottam: Van egy relé, ami kap egy gyujtás+-t és a féklámpa kapcsolóról egy kapcsoló+-t. Ha lenyomom a fékpedált, behúz a relé, a kimenő plusz bemegy egy vákuumkapcsolóba, ami a motor szívócsövébe van kötve, és alapban bekapcsolt. Innen egy hőgombába megy a vezeték, de ezt nem tudom mikor, hogy kapcsol, majd innen megy a váltóba. Sajnos lövésem sincs mi célt szolgál :lol: Tehát, elvileg az E1-es rámehet az enyémre minden komolyabb gond nélkül, de elég koszos kívülről, tehát régóta állhatott, nem tudom egyáltalán működne-e. A Senié nagyon patika, külső méreteit tekintve ugyan akkora mint a Rekié, azzal a különbséggel, hogy a nyomatékváltó (citrom) nagyobb átmérőjű mint az eredeti. Legszívesebbenezt etnném fel, de nem tudom miként működne az autón. A most használt váltóval a következők a gondjaim: orrán-száján folyik az olaj, ha erőssebb kanyarodáskor (pl utcába fordulás közben) gázt adok, akkor mintha megcsúszna a kupplung, de a legzavaróbb: mikor kb70-nel megyek, a motor fordulatszáma fel-le ugrál kb 100ford/percet, és nem is szűnik meg magasabb sebességnél sem. Ilyenkor már 3.-ban van a váltó (50 körül kapcsolja), így valószínű nem kapcsolja direktbe a váltót. Tehát mi az a Wandlerkupplung? Miért van a fékpedálról vezeték a váltóba? Mi lenne, ha a Seni váltót tenném fel? én simán felraknám a seniét.átrakod a konvertert és jó lesz. tőlem vittek rekire néhányat régebben és nem panaszkodtak.az áttételek sem biztos hogy nagyon másak,mert a seni difije sokkal hosszabb mint a rekié.
kori Elküldve November16, 2009 Szerző Elküldve November16, 2009 nagy istván írta: én simán felraknám a seniét.átrakod a konvertert és jó lesz. tőlem vittek rekire néhányat régebben és nem panaszkodtak.az áttételek sem biztos hogy nagyon másak,mert a seni difije sokkal hosszabb mint a rekié. Az opelinfos-on megnéztem, és az összes THM180-as váltónak ua az áttétele. Akkor már bizti, hogy a Senié megy rá próbából. De mi az a Wandlerkupplung???
nagy istván Elküldve November16, 2009 Elküldve November16, 2009 kori írta: Az opelinfos-on megnéztem, és az összes THM180-as váltónak ua az áttétele. Akkor már bizti, hogy a Senié megy rá próbából. De mi az a Wandlerkupplung??? sztem a végáttételle lesz összefüggésben,autómatában nem vagyok otthon-arra csak költeni tanultam meg az utóbbi időben(de azt sokat)
berlina Elküldve November17, 2009 Elküldve November17, 2009 Wandlekupplung = aut getriebe a fánk németül "wandler"-nek szólított szeretném remélni, hogy a te esetedben a féklámpakapcsoló összekötése a vákuumdobozzal a sebességváltó védelmét szolgálja, miszerint, ha ralisan nyomod egyszerre a féket és a gázt a sebváltót a vákuumdonozon keresztül üresbe vagy üres közeli állapotba vezérli, ha jól olvasom plussz még a hőgombáról is vezérelt, ez a hőgomba gondolom a váltó olajkörén van nem a motoron, gondolom a hőgomba segítségével csak meleg váltóolaj esetén él a fenti védelmi mechanizmus, ami elősegíti a szervíz célű vátóolajmelegítést. egyébként ez a 180-as a 90-es évek végéig volt építve mindenféle GM modellbe, utoljára suzukiba, bár nem tudom milyen suzuki létezett h hajtással... alkatrészárak viszonyításképpen: http://s211935452.e-shop.info/shop/page/1?shop_param= -- fenntartom a jogot, hogy a fenti betűkupac egy db helyesírási hiba, nemtöbb eggyelse
kori Elküldve November17, 2009 Szerző Elküldve November17, 2009 berlina írta: Wandlekupplung = aut getriebe a fánk németül "wandler"-nek szólított szeretném remélni, hogy a te esetedben a féklámpakapcsoló összekötése a vákuumdobozzal a sebességváltó védelmét szolgálja, miszerint, ha ralisan nyomod egyszerre a féket és a gázt a sebváltót a vákuumdonozon keresztül üresbe vagy üres közeli állapotba vezérli, ha jól olvasom plussz még a hőgombáról is vezérelt, ez a hőgomba gondolom a váltó olajkörén van nem a motoron, gondolom a hőgomba segítségével csak meleg váltóolaj esetén él a fenti védelmi mechanizmus, ami elősegíti a szervíz célű vátóolajmelegítést. egyébként ez a 180-as a 90-es évek végéig volt építve mindenféle GM modellbe, utoljára suzukiba, bár nem tudom milyen suzuki létezett h hajtással... alkatrészárak viszonyításképpen: http://s211935452.e-shop.info/shop/page/1?shop_param= -- fenntartom a jogot, hogy a fenti betűkupac egy db helyesírási hiba, nemtöbb eggyelse A motor vízkörébe van kötve. A sima THM180-as váltókban egyáltalán nincs benne ez a "védelem" csak a C-sekben. Köszi a linket, már meg is néztem :huh:
Colin Elküldve November17, 2009 Elküldve November17, 2009 berlina írta: ......bár nem tudom milyen suzuki létezett h hajtással... az összes terepjárójában hátsókerékhajtás volt, mégpedig ugy, hogy alapban rwd, de kapcsolható awd. ha jol tudom, ugyanez a belső tartalom volt a swift 4*4 és a subaru ugyanezen modelljében, annyi különbséggel, hogy ott állandó awd volt-
rtomi Elküldve November20, 2009 Elküldve November20, 2009 Colin írta: az összes terepjárójában hátsókerékhajtás volt, mégpedig ugy, hogy alapban rwd, de kapcsolható awd. ha jol tudom, ugyanez a belső tartalom volt a swift 4*4 és a subaru ugyanezen modelljében, annyi különbséggel, hogy ott állandó awd volt- Ki lehetett kapcsolni. :huh: A váltó alján kellett kilazítani egy csavart és egy pöcköt kellett kihúzni. Ezután csak az első kerekek hajtottak.
Astra V6 Elküldve November28, 2009 Elküldve November28, 2009 Sziasztok Érdeklődni szertenék hogy ez a kocsi elkelt e már vagy eladó e még? http://www.youngtimer.hu/2009/0225commodore/0225commo.html Köszönöm előre is a válaszokat..
kori Elküldve November28, 2009 Szerző Elküldve November28, 2009 Astra V6 írta: Sziasztok Érdeklődni szertenék hogy ez a kocsi elkelt e már vagy eladó e még? http://www.youngtimer.hu/2009/0225commodore/0225commo.html Köszönöm előre is a válaszokat.. 88gsi írta a cikket. Őt keresd meg, hátha tud segíteni neked.
Colin Elküldve December6, 2009 Elküldve December6, 2009 Sziasztok. Getrag 240 és 260-as váltókról egy kis leirás, érdekes képekkel, angol szöveggel. sajnos a minőség nem a legjobb, de remélem ez is hasznos lesz valakinek.
kori Elküldve December6, 2009 Szerző Elküldve December6, 2009 Már szedem is le. Esetleg THM180 automata váltóhoz nem találtál vmit. Sajnos a barátom gugli nem járt sikerrel, mert csak könyvesboltok ajánlatait dobálta ki. Jobb lenne vmilyen ingyenes dolog :huh:
Colin Elküldve December6, 2009 Elküldve December6, 2009 olyan könyvem van pdf-be (asszem, vagy jpg-be) ami automata váltokkal foglalkozik. küldök egy privit, hogy mim van, aztán a többit majd kitaláljuk.
Recommended Posts