nagy istván Elküldve Május6, 2009 Elküldve Május6, 2009 http://www.hasznaltauto.hu/2933246_opel_senator_1987 elég érdekes.....a múltkor még szét akarta szedni. :lol: :lol: :lol: ja és akkor még 20000 km volt a motorban,most meg csak 5000 van. <_<
monza Elküldve Május7, 2009 Elküldve Május7, 2009 <_< :lol: - Pista amúgy jól le is ment az ára a kicsikének.. Anó mikor néztem akkor is valami nem tettszett benne, meg a hangja sem nagyon. De lehet ,hogy már megcsinálták..
nagy istván Elküldve Május7, 2009 Elküldve Május7, 2009 árban legalább már közel jár a valósághoz közel 's mégis oly távol.................. :lol: :lol: ha megfelezné akkor talán lenne esélye eladni.válság van vagy mifene..... :lol: :lol: meg van nbenne 1 csomó extra,csak épp nem mükszenek-tehát nincsenek. <_<
mélykék76 Elküldve Május7, 2009 Elküldve Május7, 2009 ha állítható a kormánymagassága akkor nem hagyományos módon van megoldva a gyujtáskapcsoló......... :lol: senatorokban pedig gyárilag olyan van. <_< rudazattal müködteti a 2 kapcsoló 1séget.amik a kormányoszlopn egészen alul vannak. :lol: :lol: nem 1xü hozzájuk férni. Tehát a kormány alatti öntvénybe, ahova belemegy a kulcs, ott semmit nem lehet cserélni ? Ja amúgy beindult és müxik :lol: Tenksz Ájszmennnnn :lol:
nagy istván Elküldve Május8, 2009 Elküldve Május8, 2009 Tehát a kormány alatti öntvénybe, ahova belemegy a kulcs, ott semmit nem lehet cserélni valahogy úgy............ott csak a rudazat van meg a zár.a villanyt az oszlop tövében lévő kapcsolókon kapcsolod a rudazat segítségével.
nagy istván Elküldve Május8, 2009 Elküldve Május8, 2009 El van átkozva ez a kib@szott Senator. El lett hozva a közterület felügyelet telephelyéről (ez van... Amerikában az újjáépítők viszik el az öreg autókat, Magyarországon a közterület felügyelet), és most megpróbáltuk volna végre beindítani, errefel összefosta magát vagy a kuplung, vagy a váltó, nem lehet kicibálni a váltót üresbe. Esküszöm, holnap alábakoljuk, és pörgő kerékkel, de be kell indulnia... na megyen már a sárkány??? felszabadult még 1 ecu ha a másikak nem lennének jók.ez garantáltan 30E motorhoz van. <_< :lol:
nagy istván Elküldve Május8, 2009 Elküldve Május8, 2009 Szerintem jók lesznek. Azóta rá se néztem. marha jóóó............ <_< :lol: ezt nevezik hanyagságnak!!!! :lol: :lol: :lol:
Gelko Elküldve Május8, 2009 Elküldve Május8, 2009 Ja amúgy beindult és müxik <_< Tenksz Ájszmennnnn :lol: és hogy van ?
Gelko Elküldve Május8, 2009 Elküldve Május8, 2009 Laci, vagy a kocsi ? :lol: mééé Laci sokkot kapott ? <_< is-is :lol:
mélykék76 Elküldve Május8, 2009 Elküldve Május8, 2009 mééé Laci sokkot kapott ? <_< is-is :lol: Némileg fáradt volt, mert teherautókat szerel munkaidőben. Kocsi meg ugyanaz, mint korábban, bal első gumi oldalfala lett némileg elnyalódva, mert leengedett és azon volt kénytelen kicsit bicebócázni.
kori Elküldve Május10, 2009 Szerző Elküldve Május10, 2009 ITT a kép a gázról: Szerk. levettem inkább linkre.
pindroch Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 van 1 7 lábu relé a tüzfalon a motortérben(az A/C reléje).esetleg ott nézz körül.........az szokott érdekeseket csinálni. Hi! Köszi a tanácsot, az ac relét kicseréltem, csak azóta nem mentem olyan hosszú útra, hogy kiderüljö, megoldódott-e a baj. Még a motorvezérlő elektronikát fogom kicserélni, ha szükséges. Aztán majd meglátjuk... üdv: L
nagy istván Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 Itt a kép a gázról: kösz. sokat segített....... <_< ha nekem be van kötve a pótlevegő szabályzó akkor állandóan 2000 az alapjárat.vmit kell hekkelnem a gépen,bár nekem másféle van mint neked.
nagy istván Elküldve Május11, 2009 Elküldve Május11, 2009 Hi! Köszi a tanácsot, az ac relét kicseréltem, csak azóta nem mentem olyan hosszú útra, hogy kiderüljö, megoldódott-e a baj. Még a motorvezérlő elektronikát fogom kicserélni, ha szükséges. Aztán majd meglátjuk... üdv: L csak ua. ecu-t rakjál bele mint ami volt,mert elég érdekeseket tud produkálni a gép ha nem jót raksz bele. nekem már úszott ezmiatt két ecu-m és 1 alapjárati szabályzó egység.
nagy istván Elküldve Május15, 2009 Elküldve Május15, 2009 Itt vannak a képek. Sztem hagyományos gyujtásúra is rá lehet rakni. Köszi a csomagot <_< meg tudja vki mondani hogy a felső képen jobb oldalon látható vákuumkapcsolót hová kell bekötni? pillangószelep elé vagy utána? muszáj leszek berakni a gyujtást is a befecsi mellé,mert anélkül nem igazán jó. mégis kompatibilis a 2.2-es gyujtása a 2.0-áséval.
monza Elküldve Május23, 2009 Elküldve Május23, 2009 Sziasztok!! ha valakit érdekelne Pár képet fel tettem ide! Soltvadkert - Hungaroring- i Talit tudjátok megnézni!! monza-attila@xfree.hu majd képtár!! Sziasztok.... <_<
kori Elküldve Május24, 2009 Szerző Elküldve Május24, 2009 Már megnéztem. A ringen nagyon szép volt az a régi Kapitan.
monza Elküldve Május26, 2009 Elküldve Május26, 2009 Hát igen!! Tényleg szép volt! És az, hogy ritka darab, nagyon szépen ment a pályán is. A 6 henger szépen dolgozik benne!!
kori Elküldve Május26, 2009 Szerző Elküldve Május26, 2009 Miért nem cseréled ki a bal első lápmád? Vadkerten néztem, hogy ki van törve és matt is a foncsor. De nagyon tetszett a vas :lol: A hangja pedig felér egy orgazmussal
monza Elküldve Május27, 2009 Elküldve Május27, 2009 Hali!! Majd!! Mikor viszem vizsgára. Sajnos ez is új volt és nem bízom addig a szerencsére!! Ugyis szét kell szednem egy két dolgot, újj diszléc, lökhárító beállítás stb... De azé köszcsi!! :lol:
pindroch Elküldve Május28, 2009 Elküldve Május28, 2009 csak ua. ecu-t rakjál bele mint ami volt,mert elég érdekeseket tud produkálni a gép ha nem jót raksz bele. nekem már úszott ezmiatt két ecu-m és 1 alapjárati szabályzó egység. Sziasztok! Úgy tűnik megvan a galiba. A gyújtótrafóhoz menő kábelköteg csatlakozója volt telekoszolódva, és melegen (kb 30 km után) néha kihagyott a gyujtás. Ha lesz egy kis időm, szétkapom az össze csatlakozót, megfújom kompresszorral meg egy kis kontakt sray, remélem nem lesz többet ilyen. Elég idegesítő volt... Köszönöm a talácsokat, hála az égnek, hogy nem "szervi" baja volt, bár elég sokáig tartott, amíg kiderült a hibaforrás. Üdv Mindenkinek! Laci
Recommended Posts