Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

<_< :lol: - Pista amúgy jól le is ment az ára a kicsikének..

Anó mikor néztem akkor is valami nem tettszett benne, meg a hangja sem nagyon. De lehet ,hogy már megcsinálták..

Elküldve
árban legalább már közel jár a valósághoz

közel 's mégis oly távol.................. :lol: :lol:

ha megfelezné akkor talán lenne esélye eladni.válság van vagy mifene..... :lol: :lol:

meg van nbenne 1 csomó extra,csak épp nem mükszenek-tehát nincsenek. <_<

Elküldve
ha állítható a kormánymagassága akkor nem hagyományos módon van megoldva a gyujtáskapcsoló......... :lol:

senatorokban pedig gyárilag olyan van. <_<

rudazattal müködteti a 2 kapcsoló 1séget.amik a kormányoszlopn egészen alul vannak. :lol: :lol:

nem 1xü hozzájuk férni.

Tehát a kormány alatti öntvénybe, ahova belemegy a kulcs, ott semmit nem lehet cserélni ?

Ja amúgy beindult és müxik :lol:

Tenksz Ájszmennnnn :lol:

Elküldve
Tehát a kormány alatti öntvénybe, ahova belemegy a kulcs, ott semmit nem lehet cserélni

valahogy úgy............ott csak a rudazat van meg a zár.a villanyt az oszlop tövében lévő kapcsolókon kapcsolod a rudazat segítségével.

Elküldve
El van átkozva ez a kib@szott Senator. El lett hozva a közterület felügyelet telephelyéről (ez van... Amerikában az újjáépítők viszik el az öreg autókat, Magyarországon a közterület felügyelet), és most megpróbáltuk volna végre beindítani, errefel összefosta magát vagy a kuplung, vagy a váltó, nem lehet kicibálni a váltót üresbe. Esküszöm, holnap alábakoljuk, és pörgő kerékkel, de be kell indulnia...

na megyen már a sárkány???

felszabadult még 1 ecu ha a másikak nem lennének jók.ez garantáltan 30E motorhoz van. <_< :lol:

Elküldve
mééé Laci sokkot kapott ? <_<

is-is :lol:

Némileg fáradt volt, mert teherautókat szerel munkaidőben.

Kocsi meg ugyanaz, mint korábban, bal első gumi oldalfala lett némileg elnyalódva, mert leengedett és azon volt kénytelen kicsit bicebócázni.

Elküldve
van 1 7 lábu relé a tüzfalon a motortérben(az A/C reléje).esetleg ott nézz körül.........az szokott érdekeseket csinálni.

Hi!

Köszi a tanácsot, az ac relét kicseréltem, csak azóta nem mentem olyan hosszú útra, hogy kiderüljö, megoldódott-e a baj. Még a motorvezérlő elektronikát fogom kicserélni, ha szükséges. Aztán majd meglátjuk...

üdv: L

Elküldve

Itt a kép a gázról:

kösz.

sokat segített....... <_<

ha nekem be van kötve a pótlevegő szabályzó akkor állandóan 2000 az alapjárat.vmit kell hekkelnem a gépen,bár nekem másféle van mint neked.

Elküldve
Hi!

Köszi a tanácsot, az ac relét kicseréltem, csak azóta nem mentem olyan hosszú útra, hogy kiderüljö, megoldódott-e a baj. Még a motorvezérlő elektronikát fogom kicserélni, ha szükséges. Aztán majd meglátjuk...

üdv: L

csak ua. ecu-t rakjál bele mint ami volt,mert elég érdekeseket tud produkálni a gép ha nem jót raksz bele.

nekem már úszott ezmiatt két ecu-m és 1 alapjárati szabályzó egység.

Elküldve
Itt vannak a képek. Sztem hagyományos gyujtásúra is rá lehet rakni.

Köszi a csomagot <_<

meg tudja vki mondani hogy a felső képen jobb oldalon látható vákuumkapcsolót hová kell bekötni?

pillangószelep elé vagy utána?

muszáj leszek berakni a gyujtást is a befecsi mellé,mert anélkül nem igazán jó.

mégis kompatibilis a 2.2-es gyujtása a 2.0-áséval.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!! ha valakit érdekelne Pár képet fel tettem ide! Soltvadkert - Hungaroring- i Talit tudjátok megnézni!! monza-attila@xfree.hu majd képtár!! Sziasztok.... <_<

Elküldve

Hát igen!! Tényleg szép volt! És az, hogy ritka darab, nagyon szépen ment a pályán is. A 6 henger szépen dolgozik benne!!

Elküldve

Miért nem cseréled ki a bal első lápmád? Vadkerten néztem, hogy ki van törve és matt is a foncsor. De nagyon tetszett a vas :lol: A hangja pedig felér egy orgazmussal

Elküldve

Hali!! Majd!! Mikor viszem vizsgára. Sajnos ez is új volt és nem bízom addig a szerencsére!! Ugyis szét kell szednem egy két dolgot, újj diszléc, lökhárító beállítás stb... De azé köszcsi!! :lol:

Elküldve
csak ua. ecu-t rakjál bele mint ami volt,mert elég érdekeseket tud produkálni a gép ha nem jót raksz bele.

nekem már úszott ezmiatt két ecu-m és 1 alapjárati szabályzó egység.

Sziasztok!

Úgy tűnik megvan a galiba. A gyújtótrafóhoz menő kábelköteg csatlakozója volt telekoszolódva, és melegen (kb 30 km után) néha kihagyott a gyujtás.

Ha lesz egy kis időm, szétkapom az össze csatlakozót, megfújom kompresszorral meg egy kis kontakt sray, remélem nem lesz többet ilyen. Elég idegesítő volt...

Köszönöm a talácsokat, hála az égnek, hogy nem "szervi" baja volt, bár elég sokáig tartott, amíg kiderült a hibaforrás.

Üdv Mindenkinek!

Laci

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.