nagy istván Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 E rekord tányérkerék + kúpkerék pár van benne. A féltengelyek és a ház C rekordé. Minden csapágy új benne és ######án ki lett hézagolva. A festés és a króm kapásból + 20 hp :lol: mi a különbség a c és az e reki hídja között? ránézésre ua. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Hahó. tudna nekem valaki segíteni, hogy ez pontosan hogy is van a b senikben: "3-Stufen Hydraulikfahrwerk" ? Belülről állítom gombokkal, vagy hogy? másik kérdésem meg, hogy erről mit gondol a társaság? esetleg valaki ismeri is a tulajt vagy az autót? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November30, 2008 Szerző Megoszt Elküldve November30, 2008 Ha jól tudom, akkor egy tekerővel tudod állítani a lengéscsillapító keménységét. Nem ismerem az autót, de képek alapján jónak tűnik. Tegnap rendben elvitt a Rekord minket Kecskemétre és vissza. A fogyira kíváncsi leszek, mert mostanában 12-13 liter gázt eszik :lol: Bár a compi alapján 8,5 az átlag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Hahó. tudna nekem valaki segíteni, hogy ez pontosan hogy is van a b senikben: "3-Stufen Hydraulikfahrwerk" ? Belülről állítom gombokkal, vagy hogy? Egy háromállású(sport,normál,comfort)kapcsoló van a műszerfalon,a telókban meg léptetőmotorok,amik pillangó alakú lyuggatott lapok forgatásával változtatják a teleszkópokban az olaj átáramlási képességét,ezzel a csillapitás keménységét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti mv6 Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Van egy 30E-s motorom, de sajnos a vezérműtengelye elég rossz. Lenne egy C30NE motorrol komplett henerfej veztengellyel. Mi a különbség a kettő között, azon kivűl hogy a C30NE katalizátoros és gyengébb is. Rá lehet tenni a 30E-s motorra? Előre is közsönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Van egy 30E-s motorom, de sajnos a vezérműtengelye elég rossz. Lenne egy C30NE motorrol komplett henerfej veztengellyel. Mi a különbség a kettő között, azon kivűl hogy a C30NE katalizátoros és gyengébb is. Rá lehet tenni a 30E-s motorra? Előre is közsönöm! Ez a 12 szelepes ugye? :lol: Szerintem rálehet tenni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Van egy 30E-s motorom, de sajnos a vezérműtengelye elég rossz. Lenne egy C30NE motorrol komplett henerfej veztengellyel. Mi a különbség a kettő között, azon kivűl hogy a C30NE katalizátoros és gyengébb is. Rá lehet tenni a 30E-s motorra? Előre is közsönöm! csak kompreszióban van különbség a két moci között. mások az NE veztengely nyitási szöge,ezért kisebb vele a kompreszió. kompatibilis a két hf. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti mv6 Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Köszönöm a gyors segítséget. :lol: Esetleg nincs valakinek elfekvőben egy vezérműtenyelye 12 szelepeshez? És ha lehet 30E vagy C30NE motorrol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Köszönöm a gyors segítséget. :lol: Esetleg nincs valakinek elfekvőben egy vezérműtenyelye 12 szelepeshez? És ha lehet 30E vagy C30NE motorrol. tavaszal dobtam ki vagy 3 mocit......akkor nem kellett senkinek sem,még ingyen sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve December4, 2008 Megoszt Elküldve December4, 2008 D Rekord-hoz, nincs véletlenül valakinek javítási könyve?? Elsősorban, csak átlapozni szeretném, de ha netes verziós, az sem baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TechnoBoY Elküldve December4, 2008 Megoszt Elküldve December4, 2008 Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem , hogy van-e valakinek eladő fűtő ventilátor motorja egy 1982es Opel Rekord 2.0 b -eshez?? Elég sürgősen kéne az alkatrész ugyh várom a jelentkezőket! Lehet értesíteni emailben : zsoca007@citromail.hu-n, privát üzenetbe, msn-en: zsoca07@msn.com Köszike! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December4, 2008 Megoszt Elküldve December4, 2008 Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem , hogy van-e valakinek eladő fűtő ventilátor motorja egy 1982es Opel Rekord 2.0 b -eshez?? Elég sürgősen kéne az alkatrész ugyh várom a jelentkezőket! Lehet értesíteni emailben : zsoca007@citromail.hu-n, privát üzenetbe, msn-en: zsoca07@msn.com Köszike! aszem a vaterán láttem 1-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December4, 2008 Szerző Megoszt Elküldve December4, 2008 Igen ott bontanak egy E1 Rekordot, vhol Békéscsaba környékén. Ma voltam szélvédőt cseréltetni. Sajnos nem jött össze, mert hiába 83-as az autóm, de vmiért 82 előtti szélvédő kell bele, abban pedig nincs utángyártott. A gyári 50e forint. Nem igazán értem, mert alvázszám alapján is a 83-as szélvédő kellene. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December4, 2008 Megoszt Elküldve December4, 2008 Igen ott bontanak egy E1 Rekordot, vhol Békéscsaba környékén. Ma voltam szélvédőt cseréltetni. Sajnos nem jött össze, mert hiába 83-as az autóm, de vmiért 82 előtti szélvédő kell bele, abban pedig nincs utángyártott. A gyári 50e forint. Nem igazán értem, mert alvázszám alapján is a 83-as szélvédő kellene. :lol: a vauxhallba meg hiába 79-es az újabb(82 utáni) kell. x akta..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 D Rekord-hoz, nincs véletlenül valakinek javítási könyve?? Elsősorban, csak átlapozni szeretném, de ha netes verziós, az sem baj. Dízel Rekord vagy 1972-1977 Opel Rekord? Amit azért hívtak eleinte Rekord II-nek, mert tudták, hogy lesz belőle dízel és nem akarták megkavarni a vásárlókat. Ha utóbbi, nekem van többféle is. IRL, papírból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 ...1972-1977 Opel Rekord? Amit azért hívtak eleinte Rekord II-nek, mert tudták, hogy lesz belőle dízel és nem akarták megkavarni a vásárlókat. Érdekes hogy a Kadett megfelelő generációjánál erre már nem gondoltak, pedig abból is volt dízel... amúgy meg miért Rekord II, hiszen az már a negyedik generáció volt az újkori Rekordokból, szóval akkor már miért nem Rekord IV? Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 Érdekes hogy a Kadett megfelelő generációjánál erre már nem gondoltak, pedig abból is volt dízel... amúgy meg miért Rekord II, hiszen az már a negyedik generáció volt az újkori Rekordokból, szóval akkor már miért nem Rekord IV? Ezt tessék megkérdezni Bob Lutz bácsitól, ő volt a felelőse a Rekord D/Commodore B projektnek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 Dízel Rekord vagy 1972-1977 Opel Rekord? Amit azért hívtak eleinte Rekord II-nek, mert tudták, hogy lesz belőle dízel és nem akarták megkavarni a vásárlókat. Ha utóbbi, nekem van többféle is. IRL, papírból. Utóbbi érdekelne, de ez sajnos már át fog tolódni a jövő évre. Majd januárban valamikor, mert dec 20 és jan 4 között nem leszek Pesten, de utána majd ha neked is jo valahol valamikor, akkor átlapoznám, ha lehetséges. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December14, 2008 Megoszt Elküldve December14, 2008 Opel Monza Alkatrészek, Komplett autó 2,8as karbis 77.évj autó motor váltó nélkül- A képen látható nem eladó!! Vagy mégis???? :-) úgy látom monzás barátunk is annyira határozott autó eladás terén mint én :) :) :) nagyon szép az a kocsi :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December14, 2008 Megoszt Elküldve December14, 2008 :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December14, 2008 Megoszt Elküldve December14, 2008 Opel Monza Alkatrészek, Komplett autó 2,8as karbis 77.évj autó motor váltó nélkül- A képen látható nem eladó!! Vagy mégis???? :-) úgy látom monzás barátunk is annyira határozott autó eladás terén mint én :) :) :) nagyon szép az a kocsi :rolleyes: ő még annyira sem sztem. az ár amit kér érte az egyenlő azzal mintha el sem akarná adni. a helyében én sem akarnám eladni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve December14, 2008 Megoszt Elküldve December14, 2008 Utóbbi érdekelne, de ez sajnos már át fog tolódni a jövő évre. Majd januárban valamikor, mert dec 20 és jan 4 között nem leszek Pesten, de utána majd ha neked is jo valahol valamikor, akkor átlapoznám, ha lehetséges. Minden lehetséges, még az is, ami nem. PÜ-ben egyeztessünk. Gergely Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December14, 2008 Szerző Megoszt Elküldve December14, 2008 Ezeken az autókon is látszik, hogy egykor mert az Opel különleges autókat gyártani, és nem a fóccvágent majmolta. Gyönyörűek ezek az autók. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December14, 2008 Megoszt Elküldve December14, 2008 Minden lehetséges, még az is, ami nem. PÜ-ben egyeztessünk. Gergely hogy álltok a munkával ? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts