nagy istván Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 3,7 ez biztos? nekem 3.55-ös van és ugy tudom dizelé volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nova Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 ez biztos? nekem 3.55-ös van és ugy tudom dizelé volt. Omega D 3,7 TD 3,45 Rekord D 3,7 3,89 TD 3,7 Senator TD 3,7 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Omega D 3,7 TD 3,45 Rekord D 3,7 3,89 TD 3,7 Senator TD 3,7 köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Halika! Google keresőben sem találtad meg! A kiadónál előfordulhat ! Német oldalon keress rá! Én is ott szoktam utána nézni, ha keresek valamit. Üdv Attila Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember3, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2008 Halika! Google keresőben sem találtad meg! A kiadónál előfordulhat ! Német oldalon keress rá! Én is ott szoktam utána nézni, ha keresek valamit. Üdv Attila gyanítom como hidam van reki féltengelyel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra V6 Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 valaki tudja milyen áttétele van a d/td E/2 reki difijének? Szia Opel Info szinte minden típushoz... Remélem tudtam segíteni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember4, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2008 Szia Opel Info szinte minden típushoz... Remélem tudtam segíteni... köszönöm.sokat. az ov váltóról is van okosság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Tudja valaki,milyen időközönként kell a C30SE vezérműláncát cserélni?Olvastam egy német lapon,hogy inkább valamelyik merciét javasolják rá,mert erősebb.Erről hallott valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Tudja valaki,milyen időközönként kell a C30SE vezérműláncát cserélni?Olvastam egy német lapon,hogy inkább valamelyik merciét javasolják rá,mert erősebb.Erről hallott valaki? 123 diesel jó bele.kicsit faragni kell. 100 000 km a csere,de látod rajta ha rossz.nagyon lógnak a görgök.nekem a gyáriban 300 felett van és nagyon jó.olaj függő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 123 diesel jó bele.kicsit faragni kell. 100 000 km a csere,de látod rajta ha rossz.nagyon lógnak a görgök.nekem a gyáriban 300 felett van és nagyon jó.olaj függő. Meg gondolom fordulatfüggő.Az enyémnek inkább egy kicsit hangja van,de csak annyira hogy hallani lehessen,hogy lánc van benne.Az vigasztal,hogy hallottam már olyan zajosat ami a sportkipufogót is elnyomta <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Meg gondolom fordulatfüggő.Az enyémnek inkább egy kicsit hangja van,de csak annyira hogy hallani lehessen,hogy lánc van benne.Az vigasztal,hogy hallottam már olyan zajosat ami a sportkipufogót is elnyomta <_< nekem volt mmár bajom a láncvezetővel meg a feszítőpatronnal is.ez utobbi el tud dugulni,ha koszos a motor.az első me elkopik ha szar az olaj. konlúzió:ne használj szar olajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember12, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2008 nekem volt mmár bajom a láncvezetővel meg a feszítőpatronnal is.ez utobbi el tud dugulni,ha koszos a motor.az első me elkopik ha szar az olaj. konlúzió:ne használj szar olajat. C30se bontásból nem maradtak aprólékaid?Konkrétan a főtengelyjeladóra gondolok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember13, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2008 C30se bontásból nem maradtak aprólékaid?Konkrétan a főtengelyjeladóra gondolok. nitúra hátsó fékpofa. szia. semmim nem maradt. mindent kiszortzam amit nem tudtam eladni-ajándékozni. a jelfogó aszem ua. mint a 2.4-esé,a jeladó már nem. az össz alkatrészem talán egy garnitúra hátsó fékpofa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember13, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2008 nitúra hátsó fékpofa. szia. semmim nem maradt. mindent kiszortzam amit nem tudtam eladni-ajándékozni. a jelfogó aszem ua. mint a 2.4-esé,a jeladó már nem. az össz alkatrészem talán egy garnitúra hátsó fékpofa. A 2,4-esé nem egyezik,az x14xe,x16xel,c14se,c16se motorokban van ugyanilyen az epc szerint.Azért köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember13, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2008 A 2,4-esé nem egyezik,az x14xe,x16xel,c14se,c16se motorokban van ugyanilyen az epc szerint.Azért köszi. akkor nem jól emlékeztem.bocs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember21, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 tegnap láttam a tv-ben egy ausztrál dok.filmet és abban volt egy E2-es reki(vagy commodore).aszem holden néven futott és V8 volt benne.gyárilag. erröl tud valaki valamit? arra gondolok molyen moci van benne,milyen váltó,stb..... fel volt emelve és rendes merev híd volt alatta,mechanikus váltóval.asszem 5 csavaros felnije volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Szeptember21, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 először a rekord 380i GSi-re gyanakodtam, de az csak v6-os, aztán tovább nézelődve, találtam egy ilyen linket a gyűjteményemben. Holden története Autók adatai (motor, váltó....) és egy kép. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember21, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 Holden Commodore volt az sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Szeptember21, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 akkor 4,2 V8 vagy 5,0 V8 lehetett. 1984ig csak 3 sebességes manuális volt mindkét motorhoz, de utána már csak 5,0 v8 volt 3 és 5 sebességes manuálissal is <_< és még két tipus oldal... Holden Commodore 5,0 V8 1978 Holden Commodore 5,0 V8 1990 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Szeptember21, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 Itt is olvashatsz róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember21, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 84-es volt a paripa ha jól emlékszem. alul brutálul nézett ki a V8 két leömlöje. kellene egy ilyet építeni.ezek szerint egy senator jó alap lenne.annak a motorterében elférne a V8. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra V6 Elküldve Szeptember21, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 Sziasztok Valaki tudna segíteni abban hogy, 1.hány literes a Rekord C/ Commodore A benzintankja? illetve képet tudna e tóla küldeni (a szonda helye és a szivócső helye miatt) 2.Mekkora átmérőjű és szélességő a hátsó dobfék, munkahengerek belső átmérője? (Commodore A nál) Előre is köszönöm... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Szeptember21, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 ha Senatorban elfér, akkor legyen inkább Monza, abban ütősebb lenne <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember21, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 Sziasztok Valaki tudna segíteni abban hogy, 1.hány literes a Rekord C/ Commodore A benzintankja? illetve képet tudna e tóla küldeni (a szonda helye és a szivócső helye miatt) 2.Mekkora átmérőjű és szélességő a hátsó dobfék, munkahengerek belső átmérője? (Commodore A nál) Előre is köszönöm... A benyatank 55 literes de Commodorénál létezett 1969 után 70 literes tank is. Ha a kocsi mögött állsz akkor a tartály bal első sarkánál van a szintmérő és a búvárcsőa csomagtér padlólemez alatt. A betöltő meg a hátsó rendszám mögött. Szellőző van a tankbetöltő cső oldalában és vele átellenben (elöl középen). Az viszont a csomagtér padlólemez szintje felett. Nekem legalábbis a 70 liters tankomon. Van még kérdésed? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember21, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2008 RekordAndrás pár képe a felújított üzatankról. Az övé 55 literes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts