Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mikor megvettem a Rekit nálam is egy ablakment a 4-ből, és egy el. ventit raktak a hűtő elé, mert melegedett a motor. Szerencsére a wisco csere megoldotta a problémát.

Ugye milyen öröm egy öreg autó, amivel mindig foglalkozhatsz egy kicsit.

örömnek öröm,de pályán fogyiban nem mindegy.

a wiscó 3000 motorfordulatnál 7.9 kw energiát emészt fel(25 c-fok külső hömérsékletnél számolva).annó kiszámoltam és ki is próbálta a gyakorlatban.

1 litert számít pályán,meg a hang sem mindegy.

télen nekem is elég volt az elektromos,nyáron 30 fokban már kevésnek bizonyult.

Elküldve
Janinak és Lalinak hála már van két használható elktronyos ablakemelőm elöl, illetve kapott egy hűtőtisztitó lötyit, majd új fagyáló i.cs.víz kombót, valamint Calibra/Vectra/Astra hűtőventi -, Spal venti + :D

király, az ablakoknál kábelcsere volt ?

és a ventilátor még halk is ? olyan sose volt eddig :D

Elküldve
király, az ablakoknál kábelcsere volt ?

és a ventilátor még halk is ? olyan sose volt eddig :D

Nem-nem.

Kapcsolók fáradtak el, hisz oly régiek :D

Illetve a kábelek sem teljesen hibátlanok.

Bal oldali ablak lasabb, jobb oldali mint a villám, előbbinél már biztos fáradt a kábel is kicsit.

Ha halkan szól a zene, akkor szerintem nem is hallatszik, hogy megy :D

Elküldve
Nézd csak egy tesót birtokló gazdi :D

Miért van benne nagynyomású ?

Honnan írsz ?

Nagynyomású szivattyú azért van benne,mert a gyári már nincs a helyzet magaslatán.De már megvan annak is az utódja csak be kell rakni.Amúgy Veszprém megyei vagyok.

Elküldve
Köszönöm szépen Tomi, de nagyon zsír az a venti ami most belekerült, majd megmutizom ha összefutunk.

+ az is sokat fog számítani, hogy a salakbánya egy része kikerült a rendszerből.

Ha már felmásztam érte a padlásra akkor oda is adom. :D

Elteszed tartalékba . :D

Minnyá tolok fel képeket róla.

viszko1.jpg

viszko2.jpg

Elküldve

Nekem 3000 fordulaton megy 95-100 körül. Viva automata váltó :D

Én nem akartam a gyári kapcsolót kidobni, ezért kb fél napot szenvedtem vele mire jó lett. Bár a bal hátsó ablak, ajtón lévő kapcsolója néhe rendetlenkedik még.

Elküldve
ez dolgozó lány jó, még szerencse h drága volt...6ezer körül :D :D :D

Nemis veszünk többet ilyet... :D

Érdekes, hogy nekem a Micukicsibe utólagos ablakemelőhöz ilyen kapcsolóm volt, persze az még made in Taiwan, ami egy fokkal jobb minőséget jelent. Semmi gondom nem volt vele. Ez meg Chinamade, és fél évet se bírt ki..... gáz..... Sztem túl nagy neki az áram, (nagy a motor) és beég a kontaktusfelület....

Elküldve
Nemis veszünk többet ilyet... :D

Érdekes, hogy nekem a Micukicsibe utólagos ablakemelőhöz ilyen kapcsolóm volt, persze az még made in Taiwan, ami egy fokkal jobb minőséget jelent. Semmi gondom nem volt vele. Ez meg Chinamade, és fél évet se bírt ki..... gáz..... Sztem túl nagy neki az áram, (nagy a motor) és beég a kontaktusfelület....

megvan még a régi, azok között talán van még használható, majd oda adom Pistának...

azt hittem h Somogyi kapcsolók voltak :D

Elküldve
megvan még a régi, azok között talán van még használható, majd oda adom Pistának...

azt hittem h Somogyi kapcsolók voltak :D

Igen, Somogyi kapcsolók.... miért, azt gondoltad, hogy itthon gyártják, Győrben? :D :D

2001-ben a Somogyi is ugyanazzal a géppel ment Hong Kongba a HK Electronics-ra, mint mi. Csak ő nem alkatrészeket nézett, hanem készterméket....

Elküldve
Gellért,

Melyik jeledót szeretetted volna kicserélni ?

Ma reggeli hidegben nem akart beindulni a vadállat :D

termosztátházon jobb oldalt...hőmérsékletjeladó....

de érdemes megnézi a csatlakozót is mert Laci szerint az a rossz nem a jeladó....viszont nekem ennél nagyobb hidegbe produkálta :D

Elküldve
termosztátházon jobb oldalt...hőmérsékletjeladó....

de érdemes megnézi a csatlakozót is mert Laci szerint az a rossz nem a jeladó....viszont nekem ennél nagyobb hidegbe produkálta :D

Azért furcsa mert amikor hazajöttem, akkor behuppantam és brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... már megy is, pedig nem nyúltam semmihez a motortérben, nem mozgattam a csatit.

Elküldve
Azért furcsa mert amikor hazajöttem, akkor behuppantam és brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... már megy is, pedig nem nyúltam semmihez a motortérben, nem mozgattam a csatit.

van mikor 5 perc várakozás is elég ehhez...de az átlag olyan 15 perc...és minden indítózással újraindul az óra :D

lelke van annak a g***nek...ha még aludni akar akkor nem megy :D

Elküldve

Az átlagfogyi a sz@r kargáz rendszerrel 11 l körüli. Bár mostanában inkább 13 a fogyi, mert 10e km után újra behalt a reduktor. Muteromnak az 5-ös váltóval, LandiRenzo rendszerrel 9 körül eszik.

Elküldve

Hát sztájlba nem igazán megy a Vectra kormány a Rekordhoz. Szerintem. Akkor bátrabban veszem meg a kormányt, mert az eladó kijelentette, hogy nincs reklamáció :D

Elküldve
Hát sztájlba nem igazán megy a Vectra kormány a Rekordhoz. Szerintem. Akkor bátrabban veszem meg a kormányt, mert az eladó kijelentette, hogy nincs reklamáció :D

nem mondom tutira hogy jó,de sztem igen.

azért sok pénzt ne adj érte...... :D

Elküldve

Nemtom milyen könyv az, de én letöltöttem gyári szerelési utasítást (Werkstatthandbuch). Kb. 150 Mega, cd-n elküldöm ha kell. Küldd el a címed priviben. Persze deutsch... de ha egy-két szó nem megy, vagy én, vagy Berlina segítünk.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.