Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
képet.....képet.....képet...... :D :D

Persze tudom én is, hogy kép nélkül nagyon nehéz eladni, de egyenlőre ennyit tudtam tenni, mert neki nincs dig.fényképezője az enyém meg apámnál van jelenleg.Így sajnos várni kell pár napot a képekkel, ill. még pontos infókat kell megtudnom a kocsikról, hogy korrekt legyen a hírdetés ha feltesszük a "használtautóra".

Bár szerintem, nyugodtan megéri felhívni ezek nélkül is.Korrekt ember amúgy.

Na üdv

Elküldve
Persze tudom én is, hogy kép nélkül nagyon nehéz eladni, de egyenlőre ennyit tudtam tenni, mert neki nincs dig.fényképezője az enyém meg apámnál van jelenleg.Így sajnos várni kell pár napot a képekkel, ill. még pontos infókat kell megtudnom a kocsikról, hogy korrekt legyen a hírdetés ha feltesszük a "használtautóra".

Bár szerintem, nyugodtan megéri felhívni ezek nélkül is.Korrekt ember amúgy.

Na üdv

esetleg nem veteránopel klub tag ? vagy csak véletlen egybeesés ? :D

Elküldve

István!!!

A Lightningen találtam ezt a hírdetést.

Jó régi de lehet,hogy még nem adta el:

>2006.12.16.>Commodore A difi (kpl.bolygómű+kúpkerék csapágyakkal,féltengelyekkel kerékcsapágyakkal (áttétel 32:9)a hídtest nincs meg, eladó vagy cserélhető rekord C vagy B hátsóhídra,esetleg más alkatrészre. C rekord 4 ajtós cuccai (hátsó és oldalablakok, hátsó ajtókeretek,csomagtértető) majdnem ingyen elvihetők 30/353-23-00 rekord68@freemail.hu

Elküldve
István!!!

A Lightningen találtam ezt a hírdetést.

Jó régi de lehet,hogy még nem adta el:

>2006.12.16.>Commodore A difi (kpl.bolygómű+kúpkerék csapágyakkal,féltengelyekkel kerékcsapágyakkal (áttétel 32:9)a hídtest nincs meg, eladó vagy cserélhető rekord C vagy B hátsóhídra,esetleg más alkatrészre. C rekord 4 ajtós cuccai (hátsó és oldalablakok, hátsó ajtókeretek,csomagtértető) majdnem ingyen elvihetők 30/353-23-00 rekord68@freemail.hu

köszönöm a segítséget,de már összel beszéltem a srácal.

a veteránopelen is hirdette.

20-at kér érte,ami reális lenne ha a híd is megvolna.

mégegyszer nincs kedvem bajlódni a hézagolással. :D

Elküldve
Sztem fel kell tolni a használtautóra, majd azt belinkelni. Bár ha vkit komolyan érdekel úgyis elmegy megnézni.

ma feladtam a tükröt,csak kézi állítású volt.

nem szedtem ki belöle semmit,használd egésségel. :D

Elküldve
Az általam talált információk getrag 240 vs. 4-sebességes +OD az alábbiak:

4-sebességes váltó OD fokozatban : 0,800

Getrag 240 5.-sebességben: 0,805-0,813 típustól függően.

vasárnap pelekerült a gépbe az OD váltó.

nekem bejön.140-nél 300-350-et esett a fordszám.

a dombokat elöbb észreveszi,de nem baj.

jó hogy nem kell kuplungolni a 4.-5. között.

mentem vele tegnap-ma kb 1100 km-ert és semmi gond,pályán kifelyezetten elönyös.

a fogyim legalább 7-8 decivel esett.

enyi a tapasztalat egyenlöre,de jövöhéten lesz egy 2500 km-es utam,ott le fogom még tesztelni.

Elküldve
vasárnap pelekerült a gépbe az OD váltó.

nekem bejön.140-nél 300-350-et esett a fordszám.

a dombokat elöbb észreveszi,de nem baj.

jó hogy nem kell kuplungolni a 4.-5. között.

mentem vele tegnap-ma kb 1100 km-ert és semmi gond,pályán kifelyezetten elönyös.

a fogyim legalább 7-8 decivel esett.

enyi a tapasztalat egyenlöre,de jövöhéten lesz egy 2500 km-es utam,ott le fogom még tesztelni.

Örülök, hogy neked bevált!

A korább elmondattak miatt én biztosan maradok, az 5-sebességesnél

Elküldve

Nem tudtok valamerre bontásra ítélt padlóváltós C-rekordot, vagy A commodore-t ?

Állatira kellene nekem egy kardán alagút..

A gyulai A commodore a méhbe került kardán alagutastúl :D :D

Elküldve
nincs mit. :D

Ma megjött a tükör. Mikor lesz felszerelve, még nem tudom, mert még visszavan a hátsó vonószem, és nyúlvány hegesztése és a bal hátsó ív cseréje. De utánna sem fogok unatkozni, mert egy A5-ös lap tele lett írva hibalistával. Remélem ápr. végére befejezem.

Mégegyszer köszi. Postaköltséget ne küldjem el?

Elküldve
Ma megjött a tükör. Mikor lesz felszerelve, még nem tudom, mert még visszavan a hátsó vonószem, és nyúlvány hegesztése és a bal hátsó ív cseréje. De utánna sem fogok unatkozni, mert egy A5-ös lap tele lett írva hibalistával. Remélem ápr. végére befejezem.

Mégegyszer köszi. Postaköltséget ne küldjem el?

nem kell.majd egyszer leeszem........ :D :D :D :D

ha kell vmi apróság még szólj,ha tudok segítek.

van egy csomó cúmóm amiből sok db van. :lol:

elég sok mindent kidobtam összel(ilyen tükröt vagy 15-20 db-ot is).

nem szoktam kereskedni nagyon az alkatrészekel,sok mindent ingyen adtam oda a márkatársaknak. :D

Elküldve

Janinak és Lalinak hála már van két használható elktronyos ablakemelőm elöl, illetve kapott egy hűtőtisztitó lötyit, majd új fagyáló i.cs.víz kombót, valamint Calibra/Vectra/Astra hűtőventi -, Spal venti + :D

Elküldve
Janinak és Lalinak hála már van két használható elktronyos ablakemelőm elöl, illetve kapott egy hűtőtisztitó lötyit, majd új fagyáló i.cs.víz kombót, valamint Calibra/Vectra/Astra hűtőventi -, Spal venti + :D

a wiscot leszedted????

próbáltam elektromossal én is de nem jött be.autópályán vissza kelett rakni a wiscót.

Elküldve
a wiscot leszedted????

próbáltam elektromossal én is de nem jött be.autópályán vissza kelett rakni a wiscót.

Még Antinál, bedöglött és akkor került bele elktromos, de elég alacsony hatásfokkal működött, szükségmegoldásnak nevezném inkább :D

De az új venti nagyon pöpec, alig van hangja és a hűtőt is nagyon szépen "átszívja" :D

Elküldve

Mikor megvettem a Rekit nálam is egy ablakment a 4-ből, és egy el. ventit raktak a hűtő elé, mert melegedett a motor. Szerencsére a wisco csere megoldotta a problémát.

Ugye milyen öröm egy öreg autó, amivel mindig foglalkozhatsz egy kicsit.

Elküldve

Sziasztok!

Tippeket,tanácsokat szeretnék egy C30SE Senatorhoz.A probléma hogy nagy fordulaton teljesen elfogy belőle az erő.Érdekes fulladó hangja van ilyenkor mintha nem kapna benzint.Nagynyomású szivattyú van rajta pluszban a gyári mellett,újak a gyertyák,kábelek,elosztófedél.Állitható nyomásszabályzóval se tudtam életet lehelni bele.

Köszi előre is minden segitséget.

Elküldve
Janinak és Lalinak hála már van két használható elktronyos ablakemelőm elöl, illetve kapott egy hűtőtisztitó lötyit, majd új fagyáló i.cs.víz kombót, valamint Calibra/Vectra/Astra hűtőventi -, Spal venti + :D

Én leszedtem a viszkos ventilátoros izét a 2,2-es mociról mert nem fért el.

Megkaphatod,ha akarod. :D

Elküldve
Mikor megvettem a Rekit nálam is egy ablakment a 4-ből, és egy el. ventit raktak a hűtő elé, mert melegedett a motor. Szerencsére a wisco csere megoldotta a problémát.

Ugye milyen öröm egy öreg autó, amivel mindig foglalkozhatsz egy kicsit.

Nekem semmi bajon azzal, hogy mindig van valami teendő :D

Csak én nem vagyok olyan, mint nem nagyon szoktam szerelgetni - nem értek hozzá -, de amíg van aki segít semmi problemtic nincs :D

Elküldve
Én leszedtem a viszkos ventilátoros izét a 2,2-es mociról mert nem fért el.

Megkaphatod,ha akarod. :D

Köszönöm szépen Tomi, de nagyon zsír az a venti ami most belekerült, majd megmutizom ha összefutunk.

+ az is sokat fog számítani, hogy a salakbánya egy része kikerült a rendszerből.

Elküldve
Sziasztok!

Tippeket,tanácsokat szeretnék egy C30SE Senatorhoz.A probléma hogy nagy fordulaton teljesen elfogy belőle az erő.Érdekes fulladó hangja van ilyenkor mintha nem kapna benzint.Nagynyomású szivattyú van rajta pluszban a gyári mellett,újak a gyertyák,kábelek,elosztófedél.Állitható nyomásszabályzóval se tudtam életet lehelni bele.

Köszi előre is minden segitséget.

Nézd csak egy tesót birtokló gazdi :D

Miért van benne nagynyomású ?

Honnan írsz ?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.