Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Megcsinyájjuk aztat is....... Persze, csak ha hosszabb távon tervezel vele. Egyébként csak patch-eljük.

Ahogy haladok, kb. 2-3 hónap és kész a garázs belseje. Akkor szépen előkerülnek a szerszámok, és mehet a buli.

Hétvégente egy-egy délelőtt mindig akad majd :)

Elküldve
Megcsinyájjuk aztat is....... Persze, csak ha hosszabb távon tervezel vele.

annyira nem :) pedig szép és jó :D

ott a lényeg h működjön :D

de az ablakokkal kezdjünk vmit mert ha jön a meleg én megsülök :D

Elküldve
Anyum Rekordjában is állandóan szívok az elekromos ablakok kapcsolójával. Megcsinálhatták volna tartósabbra is.

Látod?

Ha a második Blitzen nem lépsz le kaptál volna 4-es kapcsolót is. :D

Így most megy majd a Kadettbe. :)

Elküldve
Akkor te jól jártál, hogy leléptem, mert most nem kell rohangálnod egy ilyen ritkaság után.

Rohangálnom nem kell mert tudom,hol találok. :D :D

Már csak elektronyos ablak kéne. :)

Elküldve
ha kell villanyablak,akkor nekem van kompletten kábelestől-mindenestől.van egy vevőm aki jön érte már 2 hónapja.tegnap adtam neki 2 hetet,ha addig nem viszi utána szabad préda.

Hát igen Kadettbe kellene.

A C Rekordban Suzukié van. :)

Elküldve
talán csak nem a suzukinál gályázol?

japo cuccot hogy lehet egy kifinomult német autóba belegányolni?

Már 12. éve.

Egyébként hirtelen kellett és ez volt kéznél.

Kb. 8-9 éve műxik. (persze mert én csináltam)

Elküldve

ki lett cserélve ma a termosztáton levő hőgomba...bontott került bele de nagyon új állapotúnak tűnt ( szép aranyszinű) egy C30NE B senatorból...

beraktam, utána 5 henger ment csak és 2500as alapjárat amihez 22literes fogyasztás társult....

visszaraktam a régit, normál alapjárat, de hideg motornál sem megy a szivató...de eddig meg az volt h akkor kapcsolt be a szivató ha már bemelegedett a kocsi....

tököm tele picit elegem lett a senatorból....

Elküldve
ki lett cserélve ma a termosztáton levő hőgomba...bontott került bele de nagyon új állapotúnak tűnt ( szép aranyszinű) egy C30NE B senatorból...

beraktam, utána 5 henger ment csak és 2500as alapjárat amihez 22literes fogyasztás társult....

visszaraktam a régit, normál alapjárat, de hideg motornál sem megy a szivató...de eddig meg az volt h akkor kapcsolt be a szivató ha már bemelegedett a kocsi....

tököm tele picit elegem lett a senatorból....

ha azt cserélted amelyikre 2 vezetékes csati megy,akkor van 1 rossz hírem.aból 6 féle van,tudni kell a conputer számát és ahoz kell keresni ellenálás alapján.nekem 4 féle van.ha megadod a comp. szmát megnéze van-e.

nagyon jó a seni,csak lelkük van szegényeknek.ezeket nem lehet csak ÚGY szerelni.

nagy szeretet kell hozzá és ezt érezvén nagyon meghálálják a gondoskodást.

persze lehet,hogy te szívod meg az előzö trehány gazdák gányolását.

Elküldve
belseje kipakol, drótkoronggal nekiáll lealapoz lealvázvédőz, lefest....

ez a legolcsóbb megoldás :D

Csinálgasd csak hogy nekem már csak a felnivel és az ültetéssel legyen gondom......

persze lehet,hogy te szívod meg az előzö trehány gazdák gányolását.

Erre csak ennyit tudok: :) :D :D :D :P ;)

Elküldve
Erre csak ennyit tudok: :) :D :D :D :P ;)

ezt hogy érted?????

Az előző tulaj itt klubtag,bár ő csak télre vette.....Az a senator szinte mindíg keresztben volt.....sose volt semmi baja a tél alatt.....Sajnos ezt gelko megszívta,mert az összes hiba nála jött ki.Az az elött lévő tulaj is szinte mindenhol keresztbe kocsizott vele,és ők szerelgették otthon.Szóval ez a kocsi kapott rendesen az élettől,viszont Gelko ezzel maximálisan tisztában volt :D

Elküldve
Erre csak ennyit tudok: :D :P ;) :D

;)

alapvetően nem rossz autó -jön megy fékezik :D csak néha nehézkes...ma is hazahozott csak 5 hengerrel :P sajnos a tavalyi erdélyi túra tett akkor be neki de talán már lassan kifekszi...kuplung csere nagyon megérett mert úgy megy mint egy 1.6os...

miért kell 6 fajta egy rohad jeladóból ? :) :D :D nézek egy comp számot holnap, köszi !

Elküldve
.Szóval ez a kocsi kapott rendesen az élettől,viszont Gelko ezzel maximálisan tisztában volt :D

persze h tisztában voltam, hisz nekem is arra kellett h legyen egy olyan autó mit nem féltek, lehet ütni vágni -ez persze relatív mert most több gondoskodást kap mint egy átlag új autó :)

- főfékhenger, stabilizátor,fékbetétek,gömbfej... hengerfejes lett Erdélyben ezért szétnyomta a hűtőt+tartályt+fútőradiátort, a hengerfejezés el lett nézve picit ezért lett majd egy hónapos szívás, az elektromos ablakemelők szenvednek mindig, szar a kuplungom mi felhasználói hiba volt plussz a kereszt :D ...

picit lakatoltunk de a kasztni teljesen át lett nézve mielött megvettem...

igazság szerint 20 éves autótól ami várható azt eddig teljesítette sztem...

talán ennyi a hibalista mi egy év alatt volt....

Elküldve

Szerintem már az is nagyon szép teljesítmény hogy 1x megjárta erdélyt,nem kevés csomaggal,és ha azt is figyelembe vesszük hogy mit kapott elötte akkor meg :D :D :)

Elküldve
Szerintem már az is nagyon szép teljesítmény hogy 1x megjárta erdélyt,nem kevés csomaggal,és ha azt is figyelembe vesszük hogy mit kapott elötte akkor meg :D ;) :)

szóval annyira nem volt szar vétel...csak kicsit unom az öreg autókat, viszont egy újabban nem érezném annyira jól magam mint egy ilyenben :D ördögi kör :D majd ha sok pénzem lesz megveszem a te sárgádat :P

Elküldve
szóval annyira nem volt szar vétel...csak kicsit unom az öreg autókat, viszont egy újabban nem érezném annyira jól magam mint egy ilyenben :) ördögi kör :D majd ha sok pénzem lesz megveszem a te sárgádat :D

a "szar" vetel az ártól függ.én anno dirib-darabra szedtem mindegyik autóm.szó szerint.

a CARAVAN rengeteget megy szegény,és ennek elenére alig van vele gond(nem szémolom a kopó cucokat,fékbetét,stb).

még nem hagyott sehol az út szélén,pedig gyakran megy egy seggel 1500-1800 km-t.

csak oda kell figyelni mit mikor kell cserélni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.