Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

No nem kis projektelés árán elkészült az üzemanyag rendszerem 2.0-ás változata

Elvégzett munkák:

-A tank környékének rozsdás padló lemezét felcsiszoltam alapozatm, majd festettem (átmeneti megoldás)

-A tanak lakatoláson, proszóráson szinterezéséen esett át

- A tank besejét az OT pefekt által árusított műanyag bázisú felületbevonó szerrel kezeltem

- Az elmenő és visszatérő ágakat felbővítettük

- Új pumpa tartó konzol készült, amelyhez felhasználtam az rtomitól kapott egyik régi konzolt.

-Újra lett vezetékezve az AC

Nem kevés macera volt. A foglalkozás többé kevésbé azonban elérte a célját. Most hogy befejeztem már van pár ötletem hogyan lehetne javítani rajta. De a lényeg teljesült az autó újra üzemképes, és már nem süketűl meg az ember a pumpától :)

DSC04063_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC04065_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC04070_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC04071_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Szia András!

Szép lett ügyes vagy. :D

Érdemes ezekkel a dolgokkal foglalkozni mert később sok problémátol met meg.

A Rekord meg hálás fajta. Meghálálja,ha szeretik. :)

Egy hónap és előhozom én is az öreglányt. :D

Elküldve
Szia András!

Szép lett ügyes vagy. :D

Érdemes ezekkel a dolgokkal foglalkozni mert később sok problémátol met meg.

A Rekord meg hálás fajta. Meghálálja,ha szeretik. :)

Egy hónap és előhozom én is az öreglányt. :D

Köszönöm!

Akinek bármi kérdése van a tank felújítással kapcsolatban annak szívesen segítek!

Szólj, ha valami közösségi rendezvény lesz mert, akkor negy köszönettel vissza hozom a tartalék Ac-dat :D

Nekem még javában folyik az autó felújítás. Holnap megyek lakatoshoz a padló lemez javításra. Sajnos az autó tartós beázását a kárpiton túl, a benzin tank, és a padló lemez is megsínylette. (A tank problémakörén túl vagyok) Ha vissza kapom az autót még egy kicsit szeretnék visszatérni az üzemanyag rendszerre is.

Elküldve

Ez a merevítő überel mindent.

33720657.jpg

Mentségemre legyen mondva, hogy ezt nem én követtem el. Azonban a célnak megfelel egyenlőre.

Sajnos a jeladóról fingom sincs mi lehet.

Elküldve

A hidegindításhoz a víz hőmérsékletét figyeli,nem pedig a szívótorkot. Lehet vmilyen vákumkpcsoló, és az sem biztos, hogy az injektor rendszerhez tartozik.

Elküldve
felvegyenek ? regisztráció, fizetés és már meg is történt :)

a képen nem látszik maga a jeleadó csak ott van ahol a nyíl, de délután lefényképezem :D

ventim nincs :D

a veterán klubba adtam be "pályázatot",és pont a mult héten írta rtomi,hogy lesz belőle vmi.nekem jó lenne a MOTE is.oda hogy kell jelentkezni?elhiheted nem a pénz a gond.a jeladó-na az nem jeladó!!!!a hetedik spricni,és csak hidegen van szerepe.bár eddig csak 4 hengeres mocin láttam ilyet.bocs,de nem láttam a nyilat.

a ventit sajnálon.az enyémet meg tudtam csinálni,de nem tudom meddig lesz jó.szarrá ment a kollektor.

Elküldve
a veterán klubba adtam be "pályázatot",és pont a mult héten írta rtomi,hogy lesz belőle vmi.nekem jó lenne a MOTE is.oda hogy kell jelentkezni?elhiheted nem a pénz a gond.a jeladó-na az nem jeladó!!!!a hetedik spricni,és csak hidegen van szerepe.bár eddig csak 4 hengeres mocin láttam ilyet.bocs,de nem láttam a nyilat.

a mote-s jelentkezést megtalálod az oldalon :D

lehet h emiatt nem ment rendesen hidegen ? :)

Elküldve
a mote-s jelentkezést megtalálod az oldalon :D

lehet h emiatt nem ment rendesen hidegen ? :)

javítok!!!!!!az a valami a szívócsonkban beszívott levegő hőjét méri.csak a svájci autókba rakták,környezetvédelem.bocs,nem láttam a részletes fotót.nekem is volt ilyen+AGR szelep,de kidobtam öket mert elszaródnak állandóan.

holnap utalom a lóvét és remélem TAG leszek.HURRÁ!!!!!!

Elküldve
javítok!!!!!!az a valami a szívócsonkban beszívott levegő hőjét méri.csak a svájci autókba rakták,környezetvédelem.bocs,nem láttam a részletes fotót.nekem is volt ilyen+AGR szelep,de kidobtam öket mert elszaródnak állandóan.

akkor környezetvédő az autóm :)

holnap utalom a lóvét és remélem TAG leszek.HURRÁ!!!!!!

hajrá :D

Elküldve

Az én '83-as Rekimben is van AGR. Nemhiába ezek a svájciak már akor adtak a környezetvédelemre.

És hol leszel tag? Mote vagy Mvok? Látom megint találtál pár gyöngyszemet az alkatrészeid közt.

Elküldve
Az én '83-as Rekimben is van AGR. Nemhiába ezek a svájciak már akor adtak a környezetvédelemre.

És hol leszel tag? Mote vagy Mvok? Látom megint találtál pár gyöngyszemet az alkatrészeid közt.

jó dolog ez a környezetvédelem,DE....én a gázzal jobban véden mint 10 AGR szelep.

sztem MOTE leszek.onnan is lehet ócsó biztit kötni?

mikre gondolsz?

Elküldve

gázon gondolkoztam már én is hisz jóval olcsóbb...csak egy új gázszett nemépp olcsó mulacccság...használtal beszereltetni meg gondolom nem lehet - pegig Sanyinak van egy :) így hát maradok a benzinnél :D

ő nyomul a vaterán :D tényleg, nem találtál nekem cuccokat ?

Elküldve
gázon gondolkoztam már én is hisz jóval olcsóbb...csak egy új gázszett nemépp olcsó mulacccság...használtal beszereltetni meg gondolom nem lehet - pegig Sanyinak van egy :) így hát maradok a benzinnél :D

ő nyomul a vaterán :D tényleg, nem találtál nekem cuccokat ?

bocs elfelejtettem írni.a műanyag izék nem fellelhetők(most,de ha nem keresem bizti előkerülnek,van 2 garnítúra is).a fűtésradiátorba meg beleált egy 6 hengeres gyújtáselosztó.de van egy ismim akit meg fogok kérdeni pénteken.

a gázon ne gondolkodj,rakd be.nekem sincs beírva a forgalmiba.soha nem tette szóvá senki(a műszaki mindenképp okos kell 40-ért).ha megállítanak és benne a gáz az sem baj.az a lényeg,hogy a rendőr(stb)elött brenyával menjen az autó.a gáz benne lehet,csak közuton nem használhatod(otthon az udvarba azzal mész amivel akarsz).14 év alatt egyszer kérdeztek rá a gázra,én visszakérdeztem mi a gond-a Thatóság kérdi:gázzal megy a rom?.mondom nem (és erre elindítottam benzinel)csak nagy odahaza a tercía és ott járok gázzal.hát nem hitte el,de múszáj volt neki benyelni.

szóval megéri sztem,csak ha kell nem szabad megíjedni.

Elküldve
más nem ? szólj ha nálad van már az autó :D

nem tudom használnám-e gázosan :)

mi a baj a gázzal?tök olcsó.ha keverőfejes szettet raksz bele akkor jársz a legjobban.semmi nem tud megszívatni.kb 60-80 000 km-enként redujtor felújítás(5-10000 ft,otthon is mecsinálható),néha szűrő csere(én még nem cseréltem,csak pucoltam).egy ekkora mocinál nem veszed észre a külömbséget.

Elküldve
mi a baj a gázzal?tök olcsó.ha keverőfejes szettet raksz bele akkor jársz a legjobban.semmi nem tud megszívatni.kb 60-80 000 km-enként redujtor felújítás(5-10000 ft,otthon is mecsinálható),néha szűrő csere(én még nem cseréltem,csak pucoltam).egy ekkora mocinál nem veszed észre a külömbséget.

nem magával a gázüzemmel hanem a használt szett beépítésével engedély nélkül :) arról infot meg sehol sem találok h a használtat hogyan lehet lepapírozni. -főleg h gondolom a Sanyi féle szetthez nincsenek papírok mivel a kocsihoz sincs :D

bár amit irtál a rendőri igazoltatásról az teljesen jó :D

Elküldve
nem magával a gázüzemmel hanem a használt szett beépítésével engedély nélkül :) arról infot meg sehol sem találok h a használtat hogyan lehet lepapírozni. -főleg h gondolom a Sanyi féle szetthez nincsenek papírok mivel a kocsihoz sincs :D

bár amit irtál a rendőri igazoltatásról az teljesen jó :D

Mondjuk a téli Lurdy talikat felecsd el :D :P

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.