Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

Mondjuk a szállítható személyek száma sor engem meglepett... 4 fő? Hogyan? Ikerkoporsó? :huh:

Hogy ikerkoporsó-e, azt nem tudom, de ha jol vettem ki, akkor az első ülések dönthetők, és van még egy sor mögötte.

De lehet félre értelmezem az ülések oldalán kb legfelül azt a kar szerű valamit?

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Please! Ki van otthon 2.2-es rekord témában??? 2 literes helyett let 2.2 hengerfej de egy istennek nem indult el saját kábellel computerrel! A 2 literesét rátettem az érzékelőkezt mellédugtam a másikról, mert miért egyezne, és beindult!!! No átszereltem így kb 3x beindult, azóta ezzel sem! Tisztára kész vagyok, már 3 hete ezt bűvölöm, ötször fűztem át a kábelkorbácsot!!! Arra gyanítok, hogy hiányos a kábelkötegem. Van a comp alu doboza + egy fekete a műszerfal alatt, egy cimbora azt mondta kellene lennie még egynek! A 2 literesnél csak az aludoboz volt, a 2.2-nél még az érzékelő is kevesebb. Egyszerűen eljut a benzin a spiccig, de az nem nyit.... szétverem!!!!!!!!!!!!!!! ÁÁÁ! Tudom én vagyok a béna biztos de nagyon szívat ez a szekér!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Please! Ki van otthon 2.2-es rekord témában??? 2 literes helyett let 2.2 hengerfej de egy istennek nem indult el saját kábellel computerrel! A 2 literesét rátettem az érzékelőkezt mellédugtam a másikról, mert miért egyezne, és beindult!!! No átszereltem így kb 3x beindult, azóta ezzel sem! Tisztára kész vagyok, már 3 hete ezt bűvölöm, ötször fűztem át a kábelkorbácsot!!! Arra gyanítok, hogy hiányos a kábelkötegem. Van a comp alu doboza + egy fekete a műszerfal alatt, egy cimbora azt mondta kellene lennie még egynek! A 2 literesnél csak az aludoboz volt, a 2.2-nél még az érzékelő is kevesebb. Egyszerűen eljut a benzin a spiccig, de az nem nyit.... szétverem!!!!!!!!!!!!!!! ÁÁÁ! Tudom én vagyok a béna biztos de nagyon szívat ez a szekér!!!!!!

én igy jártam.nekem 1.5 éve nem megy a fecsim.a kis fekete doboz csak az alapjárati motort vezérli.én még nem találtam meg azt az embert aki meg tudná csinálni.fóton van egy mantás srác ő volt nálam nemrég más ügybem és azt mondta vigyem fel neki meg fogja csinálni.ha kell megadom a számát.üdv.istván.

Link to comment
Megosztás:

Én is néztem a 2.2-es injektor rendszerét, és kicsit más mint a 2.0-é. De egyszer mi is jártunk úgy hogy ha kedve volt ment benzinnel, de többször nem. Kábelkorbács csere lett a vége.

A teljes sztori, hogy a motortömb maradt, csak átfűztük, rákerült egy 2.2-es hengerfej, mivel ez teljesen fel lett újítva. A bibi ott kezdődött, hogy nem lehet a 2.0 injektor fejet feltenni, mert a 2.2 el van tolva (a szív/kipuff) így felment a 2.2 torok a saját kábelekkel. No ezzel sosoem indult el... aztán melléfüztem a 2.0-át azzal elindult. Átfüztem mindent, de itt azért más egy-két dolog, így kimaradtak érzékelők.. (hidegindítás) Ennek ellenére is beindult, szépen járt, míg nem kitekertük az alapjárati csavart, hogy kicseréljük egy normálisra, hogy a túl alacsony alapjáraton állítani tudjunk... azóta nem indul el...

Attól félek, hogy a sok átfűzésben lehet megtört valamelyik kábel... esetleg átugrott a vezérlés, ki tudja, holnap átnézzük. Lehet csörrentelek Kori! Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Hú! Bakiiii!!! Kiderült hogy a másodszori összerakásnál a 2 hőgombás érzékelő fel lett cserélve... UUUPs! Már megy a szekér! Iszonyat hogy milyet lép!! :) Igaz most az új tömítés mellett okádja az olajat, ezt orvosoljuk, meg csöppen a víz, st, de egy teljes szétborításnál ez előfordul. Még a légmennyiségmérőn kell valószínű állítani, mert picit betorpan alapgázon gurulva, ha odalépek kisímul....

Link to comment
Megosztás:

ő volt az...anno gondolkoztam is rajta csak a szine nagyon nem tetszik :) meg akkor már maradok a senatornál :) klímás,sperres minden jó van benne...nem tudom mi lett a sorsa, a tulaj árul senator cuccokat mindenhol, lehet h elbonotta -a fa belső pl ritkaság belőle :) Sanyi amit te linkeltél annak 5ös futóműve van ennek meg 4es....

http://img1.tar.hu/gelko/size2/33373833.jpg

http://img1.tar.hu/gelko/size2/33373832.jpg

http://img1.tar.hu/gelko/size2/33373831.jpg

az auto még megvan.az enyém.ehez keresek belső cumokat.ennek is gyárilag 5-ös futóműve volt(kanadábol hozta a nagybátyán,az ővé volt,ujjonan vette)de 14 éve nem találtam hozzá felnit.féknyergeket stb.rekordot viszont tudtam venni bontani,ugyhogy azt raktam alá.most szeretném megcsinálni gyárira és gyüjtöm az infókat is.a gyári csomagtér ajtóm hasonlítot arra a kombi seniére ami viszább van,de mivel egyszer seggbe vertek,és olyat nem leltem maradt a rekié.valóban vauxhall a kicsim,csak eléggé elbaszott konstrukció alkatrész beszerzés terén.de csak össze fogom rakni egyszer(remélhetőleg nyár végére)még ugy is ha szegény havi 8-9000 km-t megy.ezért kérdeztem a comi hátsó futóművet is(lehet az a gyárija).a fa belsőt magam ujítottam fel(nem tökéletes,de ezt tudjuk be az első munka eredményének).ja és a színhez annyit:királykéknek indult(azt kértem)de a keverést elszurták,mi kissé javitottunk rajta(volt min),mert festeni muszáj volt kellet a mühely.eleinte nekem sem tetszet,de elfogattam.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.