Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

Tegnap illetve ma összesen 500 Km-t tettünk meg a Rekorddal!

A haza úton az utolsó 100 Km-en jelentkező apró gyujtás gondtól eltekintve, különösebb fennakadás nélkül. Nem száguldoztunk, de mivel munka ügyben volt az út nem séta autókázás történt. Elég nagy élmény volt! Ugyan ez az autó számomra sem a szágoldozásról szól de a régi időket idéző módon húzott el a gépezet az új-és régi autó csodák mellet. :(

Amikor megvettem az autót arra gondoltam, hogy a közutakon jellemző cammogásra tekintettel talán ezzel is lépést lehet tartani. Országúton azért kicsit lehet diktálni is a tempót (óvatosan) ;)

Link to comment
Megosztás:

... A Corsa a tanuló pénz minden tekintetben. Miután porrá rohadt ... megsajnáltam és elkezdtem a lakatolását. .... rá kellett jönnöm, hogy mégegyszer úgyanígy ugyanennek nem állnék neki.

:(

Ismerős a dolog, ilyet már csináltam én is. 1998-ban 700k-ban állt meg a felújítás, plusz a saját beletett munka....

De ne aggódj, fogsz te még ugyanilyet csinálni... ez fertőző, és nehezen gyógyul. Azért is vettél oldtimert ;)

Link to comment
Megosztás:

akkor napi használatban lesz a gép ? :(

képeket még mindig várjuk ;)

Az azért túlzás. Elsősorban motorozni szoktam. Olcsó, gyors és élvezets. A pesti forgalom autóval nem az én idegeimnek való. De természetesen az autót azért vettem, hogy közlekedhessek vele.

Link to comment
Megosztás:

:(

Ismerős a dolog, ilyet már csináltam én is. 1998-ban 700k-ban állt meg a felújítás, plusz a saját beletett munka....

De ne aggódj, fogsz te még ugyanilyet csinálni... ez fertőző, és nehezen gyógyul. Azért is vettél oldtimert ;)

A tanuló pénzt nem arra értettem, hogy anyagilag mennyire éri meg, vagy sem egy régi autóval foglalkozni. A hibát ott követtem el, hogy mindent magam akartam megcsinálni. Az ember igyekezettel, türelemmel, logikával tud szépen dolgozni, de egy lelkiismeretes szakembert nem tud helyetesíteni. Szerencsére vannak ebben az országban olyanok, még ha kevesen is akik nem csak pénzt akarnak keresni a munkahelyükön.

Szeretem az öreg autóakat. még az olyan egyszerűeket is mint a corsa. Picit viccesnek tartom, hogy 50-200 között van a piaci értékük. Az autó mindent tud amit egy kis városi autónak tudni kell. Nagyon keveset fogyaszt, jól megy, és emellett egy egy egyszerű, viszoylag jól átgondolt konstrukció. Ha baja van meg lehet javítani. De még ha használati értéke nem is lenne akkor is része a történelemnek.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
itt meg egy senator caravan...sajnos semmi infot nem találok a tipusról..annyit tudok h létezett Keinath és Irmscher is...

http://img56.imageshack.us/img56/3192/user...gal3pic40ca.jpg

Itt van még két hasonló kép. Ez Keinath-os, ebay-en árulták, a képek is onnan lettek mentve.

Második képen jobb szélen hátul is áll egy szép darab, csak keveset látni belőle.

30515791.jpg

33070290.jpg

További képek róla a képtáramban

Link to comment
Megosztás:

Király van Colin !

anno belinkeltem ide a hirdetését csak a képet nem mentettem le én hülye :huh:

még ősszel hirdettek itthon egy senator caravan-t...sajnos kiderült hogy az egy rekord caravan volt senator orral, eredetileg 6 hengeres motorral, de kicserélték egy gázos C24NE-re...Vauxhall vmi volt...

Link to comment
Megosztás:

szegény rekord

úgy látom, és érzem is, hogy egyre jobban kezdenek ezek a nagy (motoros) vasak érdekelni

reggel néztem a mobile.de-n, azon most van fenn egy monza c36xx motorkodú, de sajnos nincs kép a motortéről, pedig biztos szép lehet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.