Rekord Elküldve December18, 2007 Elküldve December18, 2007 Tegnap illetve ma összesen 500 Km-t tettünk meg a Rekorddal! A haza úton az utolsó 100 Km-en jelentkező apró gyujtás gondtól eltekintve, különösebb fennakadás nélkül. Nem száguldoztunk, de mivel munka ügyben volt az út nem séta autókázás történt. Elég nagy élmény volt! Ugyan ez az autó számomra sem a szágoldozásról szól de a régi időket idéző módon húzott el a gépezet az új-és régi autó csodák mellet. :( Amikor megvettem az autót arra gondoltam, hogy a közutakon jellemző cammogásra tekintettel talán ezzel is lépést lehet tartani. Országúton azért kicsit lehet diktálni is a tempót (óvatosan) ;)
Gelko Elküldve December19, 2007 Elküldve December19, 2007 akkor napi használatban lesz a gép ? :( képeket még mindig várjuk ;)
Hic Elküldve December19, 2007 Elküldve December19, 2007 ... A Corsa a tanuló pénz minden tekintetben. Miután porrá rohadt ... megsajnáltam és elkezdtem a lakatolását. .... rá kellett jönnöm, hogy mégegyszer úgyanígy ugyanennek nem állnék neki. :( Ismerős a dolog, ilyet már csináltam én is. 1998-ban 700k-ban állt meg a felújítás, plusz a saját beletett munka.... De ne aggódj, fogsz te még ugyanilyet csinálni... ez fertőző, és nehezen gyógyul. Azért is vettél oldtimert ;)
Rekord Elküldve December19, 2007 Elküldve December19, 2007 akkor napi használatban lesz a gép ? :( képeket még mindig várjuk ;) Az azért túlzás. Elsősorban motorozni szoktam. Olcsó, gyors és élvezets. A pesti forgalom autóval nem az én idegeimnek való. De természetesen az autót azért vettem, hogy közlekedhessek vele.
mélykék76 Elküldve December19, 2007 Elküldve December19, 2007 ....Elsősorban motorozni szoktam. Olcsó, gyors és élvezets.... Télen is motorozol ? :(
Rekord Elküldve December19, 2007 Elküldve December19, 2007 :( Ismerős a dolog, ilyet már csináltam én is. 1998-ban 700k-ban állt meg a felújítás, plusz a saját beletett munka.... De ne aggódj, fogsz te még ugyanilyet csinálni... ez fertőző, és nehezen gyógyul. Azért is vettél oldtimert ;) A tanuló pénzt nem arra értettem, hogy anyagilag mennyire éri meg, vagy sem egy régi autóval foglalkozni. A hibát ott követtem el, hogy mindent magam akartam megcsinálni. Az ember igyekezettel, türelemmel, logikával tud szépen dolgozni, de egy lelkiismeretes szakembert nem tud helyetesíteni. Szerencsére vannak ebben az országban olyanok, még ha kevesen is akik nem csak pénzt akarnak keresni a munkahelyükön. Szeretem az öreg autóakat. még az olyan egyszerűeket is mint a corsa. Picit viccesnek tartom, hogy 50-200 között van a piaci értékük. Az autó mindent tud amit egy kis városi autónak tudni kell. Nagyon keveset fogyaszt, jól megy, és emellett egy egy egyszerű, viszoylag jól átgondolt konstrukció. Ha baja van meg lehet javítani. De még ha használati értéke nem is lenne akkor is része a történelemnek.
Rekord Elküldve December19, 2007 Elküldve December19, 2007 Télen is motorozol ? :( Természetesen ;) Ma sem ültem autóba! Jobban bírom a hideget, mint a bezártságot :)
mélykék76 Elküldve December19, 2007 Elküldve December19, 2007 Természetesen :( Ma sem ültem autóba! Jobban bírom a hideget, mint a bezártságot ;) Nem szereted a bezártságot ? Ascona kabriót nem tervezel venni ? Akkor csinálhatnál te is hasonló képet :)
Rekord Elküldve December19, 2007 Elküldve December19, 2007 Nem szereted a bezártságot ? Ascona kabriót nem tervezel venni ? Akkor csinálhatnál te is hasonló képet :( Nem a tető zavar ;) Inkább az, hogy egy nagy arasznyira elöttem és utánam is állnak és nem tőlem függ, hogy mikor érek oda ahová szeretnék.
Gelko Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 Ascona kabriót nem tervezel venni ? Akkor csinálhatnál te is hasonló képet :( PÍsta kapsz %ot ha eladod ;) aztán meg hallgatod a sírásom... :)
mélykék76 Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 ....aztán meg hallgatod a sírásom... ;)... Már megszoktam :(
kori Elküldve December20, 2007 Szerző Elküldve December20, 2007 Nem túl előnyös ez a szín neki. Nekem sem tecc.
Rekord Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 Gyújtás probléma elhárítva Gyuláék jó voltából! Lehet az ünnepek alatt között járni kelni :(
Gelko Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 pár dolog értékelhető rajta :huh: esetleg a 4.0Dual ram mire azt irja h 412le
Gelko Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 itt meg egy senator caravan...sajnos semmi infot nem találok a tipusról..annyit tudok h létezett Keinath és Irmscher is...
Sörös Sanyi Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 A felső gondolkodóba ejtett. Biztos hogy el akarom én bontani? :huh:
kori Elküldve Január12, 2008 Szerző Elküldve Január12, 2008 A fekete tényleg gyönyörű, bár a dtm vég nem illik hozzá. A motorja tényleg ütős.
Colin Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 kipufogó nélkül szebb lenne, az biztos az a sedan, de ha már egyszer egyedit építenék, akkor a kombiba raknám ezt a nagy mocit :huh: ő is 4.0ás, majd keresek még képet, hirtelen ez van:
Colin Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 itt meg egy senator caravan...sajnos semmi infot nem találok a tipusról..annyit tudok h létezett Keinath és Irmscher is... http://img56.imageshack.us/img56/3192/user...gal3pic40ca.jpg Itt van még két hasonló kép. Ez Keinath-os, ebay-en árulták, a képek is onnan lettek mentve. Második képen jobb szélen hátul is áll egy szép darab, csak keveset látni belőle. További képek róla a képtáramban
Gelko Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 Király van Colin ! anno belinkeltem ide a hirdetését csak a képet nem mentettem le én hülye :huh: még ősszel hirdettek itthon egy senator caravan-t...sajnos kiderült hogy az egy rekord caravan volt senator orral, eredetileg 6 hengeres motorral, de kicserélték egy gázos C24NE-re...Vauxhall vmi volt...
Colin Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 szegény rekord úgy látom, és érzem is, hogy egyre jobban kezdenek ezek a nagy (motoros) vasak érdekelni reggel néztem a mobile.de-n, azon most van fenn egy monza c36xx motorkodú, de sajnos nincs kép a motortéről, pedig biztos szép lehet.
Sörös Sanyi Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 ...egy rekord caravan volt senator orral, eredetileg 6 hengeres motorral... Amit C Commodore-nak hívnak. :lol: Eleje A Senator, segge pedig E Rekord. És van benne egy 2.5-ös sorhatos motor (ebben). (A háttérben pedig a Manta 2. látható. :huh:)
Recommended Posts