Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szia!

A veterán autókat nagyon régóta csodáltam. Elsősorban a 60-70's évek amerikai autóinak forma világa igézett meg, de méreteik, motorjuk nem igen teszi lehetővé a találkozókon túli használatot. Másfelől az automata váltó, klíma, elektromos kutya fülék számomra egyáltalán nem fontosak inkább vissza tartottak egy ilyen irányú projekttől.

A C rekord a meglátni és megszeretni esete volt, a hirdetés észrevétele és a vétel között 4 nap és több szerencsés történés telt el, így még nem nagyon volt időm tervezgetni. Annyit láttam, hogy ez az autó minden olyan dolgot tud amit az öreg gépekben szeretek.

Abban biztos vagyok, hogy az autót az eredetihez minnél közelebbi állapotban szeretném tartani. Csütörtökön elviszem az ajánlott címre egy motor átnézésre és valószínűleg a hamarosan sorkerül a fényezés apró hibáinak javítására is, az állag megőrzése céljából.

Még egyenlőre próbálok informálódni alaktrész beszerzési lehetőségekről, árakról, szakikról és majd az alapján eldönteteni, hogy hosszú távon érdemes-e egy OT-s projektbe bele vágni. Ezt sajnos a nem eredeti motor és a sok apróság nem teszi túl egyszerűvé.

Egyébként jelenleg tesóm A corsájának karosszériáját csinálom már jó ideje és még el nem készülök azzal, saját kezüleg komolyabb beavatkozást a rekordon nem tervezek.

Az autó projekt állapotban van, de működik, van rendszeáma, vizsgája azaz már igy is rengeteg örömet szerez és nem csak pénzt és energiát visz ezért úgy gondoltam nem szabad kihagyni ezt a lehetőséget.

2 hete én még ültem benne és Csabi lelkesen magyarázta, hogy melyik fokozatot hol lelem :(

MVOK klubtag is leszel ?

Ha van időd, és lehetőséged ellátogatni a klubgyűlésre, akkor korábbi gazdival is találkozhatsz ;)

Elküldve
2 hete én még ültem benne és Csabi lelkesen magyarázta, hogy melyik fokozatot hol lelem :(

MVOK klubtag is leszel ?

Ha van időd, és lehetőséged ellátogatni a klubgyűlésre, akkor korábbi gazdival is találkozhatsz ;)

A váltó kezelésének elsajátításához nekem is szükségem volt egy kis időre, de már alakul :( Egyébként hihetetlen milyen finoman vált. Egy mostani autó váltója néhány év után recseg ropog, ez meg negyven éve teszi a dolgát :)

Szeretnék majd a klubba is belépni! A korábbi topikok olvagatása után valószínűleg jobban képben leszek ezzel kapcsolatban.

Elküldve
....Szeretnék majd a klubba is belépni! A korábbi topikok olvagatása után valószínűleg jobban képben leszek ezzel kapcsolatban....

Ha mész a Zádor utcába, akkor Gyula úgyis elmond mindent a belpésről :(

Biztosításhoz úgyis kell, ráadásul jár hozzá egy kellemes társaság is ;)

Elküldve
Ha mész a Zádor utcába, akkor Gyula úgyis elmond mindent a belpésről :(

Biztosításhoz úgyis kell, ráadásul jár hozzá egy kellemes társaság is ;)

Veterán biztosítás tekintetében nekem az "Autós Nosztalgia Klubbot " ajánlották. Szerintetek ez nem jó?

Elküldve

Ha a MOTE-ba vagy a VeteránOpelKlubba belépsz ugyanúgy tudsz veteránbiztit kötni a Trabant-Wartburg vagy a Bogárklubbon keresztül, és akkor a tagdíjjal legalább márkaklubbot támogatsz. Amúgy grat a géphez.

Elküldve
Ha a MOTE-ba vagy a VeteránOpelKlubba belépsz ugyanúgy tudsz veteránbiztit kötni a Trabant-Wartburg vagy a Bogárklubbon keresztül, és akkor a tagdíjjal legalább márkaklubbot támogatsz. Amúgy grat a géphez.

Értem köszönöm!

Elküldve
Befejeződött a vasam átnézése, illetve MVOK tag lettem! :(

Üdvözöllek mint az MVOK társ elnöke. ;)

Ha kérdésed van keress meg nyugodtan.

Üdv. Tomi!

Elküldve

Köszönöm az üdvözleteket!

Az autót a Csabától vettem, és a Gyuláék nézték át :(

Egyenlőre nem vesztek bele a részletekbe. Még évvégén tervezek vele pár nagyobb utat, és az volt a célom, hogy olyan valaki is átnézze aki ismeri a típust. Az átnézéséen felül, olaj és olajszűrő csere volt.

Az első komolyabb projekt az autóval a benzin pumpa kicserélése, és a beázás megszüntetése lesz.

Elküldve
....Még évvégén tervezek vele pár nagyobb utat, és az volt a célom, hogy olyan valaki is átnézze aki ismeri a típust....

Van különben másik kocsid is ?

Mivel klubtag lettél, elérhető számodra a galériába történő képfeltöltés lehetősége.

Ha nem túl nagy kérés, akkor csinálj kérlek pár képet a kocsidról, és majd pakold fel, mert szerintem nem mindeki talizott még vele :(

Elküldve
Ez nem injektoros ugye?

Hol ázik be?

Igen injektoros! Bár szrintem ebben az autóban nem sok teteje van az injektoros motornak.

A hátsó üveg alsó sarkánál ázik nagyon. Emellett lehetnek kisebb szivárgások is, de az ótvaros idő miatt még nem volt lehetőségem minden pontot megkeresni.

Elküldve
Igen injektoros! Bár szrintem ebben az autóban nem sok teteje van az injektoros motornak.

A hátsó üveg alsó sarkánál ázik nagyon. Emellett lehetnek kisebb szivárgások is, de az ótvaros idő miatt még nem volt lehetőségem minden pontot megkeresni.

Hol van benne az elektromos AC?

Nekem alul van a tank mellett.

Elküldve
Van különben másik kocsid is ?

Mivel klubtag lettél, elérhető számodra a galériába történő képfeltöltés lehetősége.

Ha nem túl nagy kérés, akkor csinálj kérlek pár képet a kocsidról, és majd pakold fel, mert szerintem nem mindeki talizott még vele :(

Nem feljtettem el, hogy ígértem képeket! Amint lesz egy olyan nap amikor nem szakad a hó vagy az eső és nem kell napkeltétől napnyugtáig dolgoznom fogok képeket csinálni.

A Rekordon kívül, egy A Corsánk van. ( A többi off) A Corsa a tanuló pénz minden tekintetben. Miután porrá rohadt majdnem a bontóba került. Ez jó egy éve történt. Én megsajnáltam és elkezdtem a lakatolását. Kicsit nagyobb falat lett mint gondoltam. Mostanra, első, hátsó tornyok, a két első belső sárvédő, külső, belső küszöbök, ajtók, hátsó sárvédők újak. még az eleje van hátra és, pár folt a padló lemezen. Persze miután újra kezd autó formája lenni, tesóm -mivel övé volt az autó- egyből elszerette tőlem. Szóval neki csinálom. Azért munka közben rá kellett jönnöm, hogy mégegyszer úgyanígy ugyanennek nem állnék neki.

Elküldve
Elvileg nekem is ott van.

Akkor nem nehéz kicserélni.

Én mikor lehúzom a benyacsövet akkor egy 8-as csavart dugok bele,hogy ne follyon ki a benya a tankból.

Itt vannak képek a kocsimról:

Katt ide!

Elküldve
Akkor nem nehéz kicserélni.

Én mikor lehúzom a benyacsövet akkor egy 8-as csavart dugok bele,hogy ne follyon ki a benya a tankból.

Itt vannak képek a kocsimról:

Katt ide!

Szép ótó! gratula!

Eredetileg a tiéd is kézi váltós volt?

Elküldve
Nem feljtettem el, hogy ígértem képeket! Amint lesz egy olyan nap amikor nem szakad a hó vagy az eső és nem kell napkeltétől napnyugtáig dolgoznom fogok képeket csinálni.

A Rekordon kívül, egy A Corsánk van. ( A többi off) A Corsa a tanuló pénz minden tekintetben. Miután porrá rohadt majdnem a bontóba került. Ez jó egy éve történt. Én megsajnáltam és elkezdtem a lakatolását. Kicsit nagyobb falat lett mint gondoltam. Mostanra, első, hátsó tornyok, a két első belső sárvédő, külső, belső küszöbök, ajtók, hátsó sárvédők újak. még az eleje van hátra és, pár folt a padló lemezen. Persze miután újra kezd autó formája lenni, tesóm -mivel övé volt az autó- egyből elszerette tőlem. Szóval neki csinálom. Azért munka közben rá kellett jönnöm, hogy mégegyszer úgyanígy ugyanennek nem állnék neki.

Okés, akkor majd tudsz feltölteni kis képet a neved mellé is ;)

Látom, jó kezekben lesz a Rekord :(

Elküldve
Szép ótó! gratula!

Eredetileg a tiéd is kézi váltós volt?

Eredetileg csak a coupék voltak padló váltósak és az utolsó évjáratú limók is.

Jaa köszi.

Elküldve
Okés, akkor majd tudsz feltölteni kis képet a neved mellé is :)

Látom, jó kezekben lesz a Rekord ;)

Igyekezni fogok, hogy tényleg jó kézben legyen :(

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.