lightning Elküldve Április6, 2007 Elküldve Április6, 2007 Sziasztok! Nos lenne egy kérdésem, szakavatott Rekordosokhoz, meg Senatorosokhoz! Mondjuk lehet csak az Omegások tudnak válaszolni nekem! :blush: Na szóval az A Senatoromba bekerült az automata váltó. Ez eddig oké is, de a kocsi 4 hengeres 2.0-ás a váltó pedig 4 seb automata. Kisebb gondok leküzdése után mindenféle hekkelés nélkül összeállt a szerkezet. A gondom csak az hogy 4.000.-es fordulatnál vált fel a váltó mindíg, én egy kicsit ezt sokallom! Akinek van 4 hengereshez automatája, az megoszthatná velem, hogy nála ez mekkora fordulatnál van. Rekordosok előnyben, de az A Omegában is volt a 2,4-es mocihoz 4 seb automata, esetleg arra is kíváncsi lennék, köszi!
kori Elküldve Április7, 2007 Szerző Elküldve Április7, 2007 Nekem a Rekordnál gázpedál állásától függ, mert megy egy vákumcső a szívócsonkról a váltóra, és ha jobban benyomom a pedált, akkor később kapcsol. Bár ez még a 3 sebességes autómata. Az Omega is változtatja a kapcsolási pontokat, szintén a gázpedál állásától függően. Sztem, ha mindig ugyanazon a fordulaton vélt, akkor vmi gáz lesz vele.
Hic Elküldve Április7, 2007 Elküldve Április7, 2007 lightning írta: Sziasztok! Nos lenne egy kérdésem, szakavatott Rekordosokhoz, meg Senatorosokhoz! Mondjuk lehet csak az Omegások tudnak válaszolni nekem! :blush: Na szóval az A Senatoromba bekerült az automata váltó. Ez eddig oké is, de a kocsi 4 hengeres 2.0-ás a váltó pedig 4 seb automata. Kisebb gondok leküzdése után mindenféle hekkelés nélkül összeállt a szerkezet. A gondom csak az hogy 4.000.-es fordulatnál vált fel a váltó mindíg, én egy kicsit ezt sokallom! Akinek van 4 hengereshez automatája, az megoszthatná velem, hogy nála ez mekkora fordulatnál van. Rekordosok előnyben, de az A Omegában is volt a 2,4-es mocihoz 4 seb automata, esetleg arra is kíváncsi lennék, köszi! Arra tippelnék, hogy az Omiban már a motorvezérlő is beleszól a váltásba..... Ha a korábbi váltónál vákuumos megoldás van, és asszem még a 4 sebességes sem elektronikus vezérlésű váltó, lehet, hogy itt is egy vákuumos kapcsolót működtet az ECU. Meg kéne nézni a kapcsolási rajzokat. Megpróbálom letölteni valahol és megskubizom neked.
lightning Elküldve Április7, 2007 Elküldve Április7, 2007 Hic írta: Arra tippelnék, hogy az Omiban már a motorvezérlő is beleszól a váltásba..... Ha a korábbi váltónál vákuumos megoldás van, és asszem még a 4 sebességes sem elektronikus vezérlésű váltó, lehet, hogy itt is egy vákuumos kapcsolót működtet az ECU. Meg kéne nézni a kapcsolási rajzokat. Megpróbálom letölteni valahol és megskubizom neked. hú, köszi az okosságokat! Nos ha jól tudom ez a váltó az első 3 sebességet mechanikusan kapcsolja, és a 4-hez van kötve elektronika, mert nézi a km órát is.... Ok a vákumos megoldás, de a gázpedálbovdenen nem lehet állítani valahogy, azzal is össze van kötve...
lightning Elküldve Április7, 2007 Elküldve Április7, 2007 kori írta: Nekem a Rekordnál gázpedál állásától függ, mert megy egy vákumcső a szívócsonkról a váltóra, és ha jobban benyomom a pedált, akkor később kapcsol. Bár ez még a 3 sebességes autómata. Az Omega is változtatja a kapcsolási pontokat, szintén a gázpedál állásától függően. Sztem, ha mindig ugyanazon a fordulaton vélt, akkor vmi gáz lesz vele. Neked a reki normál használatban mikor vált sebességeket (km/h, vagy fordulat)???
kori Elküldve Április7, 2007 Szerző Elküldve Április7, 2007 Az csak a kick-down bowdwen a gázpedálnál, ami miatt teljes gáznál visszavált. de lehet ezen is állítani, de nem hinném, hogy a te bajodra gyógyír. Ha gondolod beszkennelem azt az oldalt a szerelési könyvből, ahol a k-d bowdebt beállítja.
lightning Elküldve Április7, 2007 Elküldve Április7, 2007 kori írta: Az csak a kick-down bowdwen a gázpedálnál, ami miatt teljes gáznál visszavált. de lehet ezen is állítani, de nem hinném, hogy a te bajodra gyógyír. Ha gondolod beszkennelem azt az oldalt a szerelési könyvből, ahol a k-d bowdebt beállítja. Azt megköszönném!!! Igazából ez az első saját automata gépem, de máris beleszerettem!!! Nem is értem miért csinálnak egyáltalán kézi váltót??!! :blush:
Sörös Sanyi Elküldve Április8, 2007 Elküldve Április8, 2007 Hmmm.... Azért jó dolog ám gangolgatni. :blush:
kori Elküldve Április8, 2007 Szerző Elküldve Április8, 2007 Sörös Sanyi írta: Hmmm.... Azért jó dolog ám gangolgatni. :blush: Én is így vélekedtem, de most két automata gépem is van, de ha be kell ülnöm muterom autójába, kicsit szokatlan, hogy nem élvezhetem az autózást nyugodtan, mert nyomkodni kell a kuplungot és tologatni a váltókart.
Gelko Elküldve Április8, 2007 Elküldve Április8, 2007 nekem meg egy olyan kérdésem lenne h a kormánytól jobbra a tempomat kapcsoló mögött levő kis kar micsoda ? fel le lehet mozgatni, olyan mintha a kormányt lehetne állítani de nem ;) a magasságállítása a bal oldalt van :D tök jó hogy külvárosi használatban eljárok 10.5 l -el (tempósan) :blush:
kori Elküldve Április8, 2007 Szerző Elküldve Április8, 2007 Ma megnéztem, mikor vált: finom gázadással a kettőt 30-nál, a hármat pedig 60 körül kapcsolja. Gelko: nem tudom milyen kar lehet, mert jobb oldalon csak a tempomat karja szokott lenni.
Sörös Sanyi Elküldve Április8, 2007 Elküldve Április8, 2007 Mindenki olyan öreg, mint amilyennek érzi magát. Az öreglány meglehetősen fiatalos. :blush:
Gelko Elküldve Április9, 2007 Elküldve Április9, 2007 kori írta: Gelko: nem tudom milyen kar lehet, mert jobb oldalon csak a tempomat karja szokott lenni. majd teszek fel képet :blush: ma kicsit nekiálltam a kocsinak...a hátsó ablakemelőt sajnos nem sikerült megcsinálni de az ülésfűtést a bal1-be igen:)
mélykék76 Elküldve Április9, 2007 Elküldve Április9, 2007 Gelko írta: majd teszek fel képet :blush: ma kicsit nekiálltam a kocsinak...a hátsó ablakemelőt sajnos nem sikerült megcsinálni de az ülésfűtést a bal1-be igen:) Szombaton égett at ülésfűtés visszajelzője. Mindig bekapcsolod, ami szerelésre vár, hogy el ne feledd ? :D
Gelko Elküldve Április9, 2007 Elküldve Április9, 2007 mélykék76 írta: Szombaton égett at ülésfűtés visszajelzője. Mindig bekapcsolod, ami szerelésre vár, hogy el ne feledd ? :lol: azért égett szombaton mert melegítettem magam ;) de jogos mert a jobb 1-be kellett megcsinálni :lol: a hatalmas szerelés egy biztosíték cseréből állt :D :blush:
Tom Elküldve Április10, 2007 Elküldve Április10, 2007 Gelko írta: a hatalmas szerelés egy biztosíték cseréből állt :D :blush: Ne feledd, hogy kitől vetted... ;) :lol: :lol:
Atommanó Elküldve Április10, 2007 Elküldve Április10, 2007 Tom írta: Ne feledd, hogy kitől vetted... :blush: :D ;) :lol: Én soha nem ültem a jobb 1-ben...így nem hiányzott... :lol: és hátul sem, hogy lehúzzam az abalkokat... :lol:
berlina Elküldve Április11, 2007 Elküldve Április11, 2007 classicparts-nál ebayen láttam délután új 4seb autómataváltót 777 euróért. Omega A és Senator B bis modellekhez.
Atommanó Elküldve Április23, 2007 Elküldve Április23, 2007 Nem szívesen lennék utas benne... :rolleyes: :mellow:
mackosajt Elküldve Április23, 2007 Elküldve Április23, 2007 Atommanó írta: Nem szívesen lennék utas benne... :rolleyes: :mellow: jobb 1-ben sem? a hátsó sort még meg is értem. :unsure:
adorjant Elküldve Április23, 2007 Elküldve Április23, 2007 Hic írta: Partymobil? :mellow: hát ami ebben lezajlik,nem éppen partinak mondanám :rolleyes:
Recommended Posts