Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Lehet, azért ment ilyen szart amikor Voszival mértünk...:-)

Hát igen, annyi erővel tolhattátok is volna, nagyon szarul ment. ;) :unsure: :blink:

Elküldve

A hengerenként két szelep előnye, hogy alacsony fordulaton iszonyat nyomatékos. Tapasztalom minden nap amikor Rekorddal megyek. A pörgetést viszont nem csípi.

Elküldve

Naon jó lett az új felni. De rem télen nem ezt fogod fennhagyni? Mert akkor a hátsókerékhajtás megbosszulja magát. Én a Rekorddal egyszer akartam hóban közlekedni nyári kerekekkel, de másfél km után visszafordultam és inkább felraktam a téliket, bár a munkámból késtem egy órát, de utána biztonágban éreztem magam.

Elküldve
Pedig asszongyák, télre minnél véknyább kerék kell rá.

De nem annak, aki csúszkálni akar a jégbordákon.... ;) :blink: (adventure driver) :unsure:

Elküldve

Megnéztük miért is áll hátrább a jobb első kerék, meg miért lötyög...

Az egyik első szilent kicsit fémestül elfáradt... :unsure:

Csütörtökön orvolsova lesz... :blink:

  • 3 weeks later...
Elküldve

Nem tudja vki, hogy pontosan mi a különbség az injektoros és a karbis Rekord hengerfeje között? Mert anyumnak a gépén elszállt a hengfej és csak karbisé van otthon. Amúgy egy bontóban komplett hajtásláncot 100 e-ért akartak adni. Nem hinném hogy épelméjü volt a gazda :unsure:

Elküldve
Nem tudja vki, hogy pontosan mi a különbség az injektoros és a karbis Rekord hengerfeje között? Mert anyumnak a gépén elszállt a hengfej és csak karbisé van otthon. Amúgy egy bontóban komplett hajtásláncot 100 e-ért akartak adni. Nem hinném hogy épelméjü volt a gazda :unsure:

Sztem semmi.

Nekem volt fent ezis-azis. :blink:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.