rtomi Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Egy nagyon jóó példa arra,hogy egy snassz autóbol is lehet szépet építeni. :) ;) Emmeg egy Cabriós Monza. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 húúúú, ez a Monza cabrió nekem nagyon bejön :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Emmeg egy Cabriós Monza. :) http://img.tar.hu/opeltomi/img/19202752.jpg Illetve Keinath KC5. Merthogy így hívták, de ez nem kissebbíti érdemeit. Hivatalosan Monza kabrió nem készült, a kis darabszám miatt nem érte volna meg a gyárnak, úgyhogy az összes Monza típusból készült kabriót olyan tuningcégek gyártották, mintpölö a Keinath. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január29, 2006 Megoszt Elküldve Január29, 2006 Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január30, 2006 Megoszt Elküldve Január30, 2006 http://img.tar.hu/opeltomi/img/19258501.jpg hűűű ez nagyon jólnézki valami hasonló áll a gumis Gyulánál is, körbenyálcsorgom ha ottvagyok ez a cápaorr nagyon szigoru :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január30, 2006 Megoszt Elküldve Január30, 2006 hűűű ez nagyon jólnézki valami hasonló áll a gumis Gyulánál is, körbenyálcsorgom ha ottvagyok ez a cápaorr nagyon szigoru :) Volt egy hasonló színű 2 ajtós egy pesti gumis srácnak. Volt is vele egyszer régebben egy kecskeméti talin. Pár képet lőhetnél róla :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január31, 2006 Megoszt Elküldve Január31, 2006 Volt egy hasonló színű 2 ajtós egy pesti gumis srácnak. Volt is vele egyszer régebben egy kecskeméti talin. Pár képet lőhetnél róla :D ott irom, hogy "gumis Gyula" :) a futogabi a nagy haverja legutobb amikor ottvoltam téligumi csere után már nem állt az udvaron mellesleg ezeket milyen mocival szerelték? és ugye háccsókerekes? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Február1, 2006 Megoszt Elküldve Február1, 2006 mellesleg ezeket milyen mocival szerelték? és ugye háccsókerekes? Itt a cikkeknél megtalálod és minden le van írva :) http://www.youngtimer.hu/index2.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február1, 2006 Megoszt Elküldve Február1, 2006 Itt a cikkeknél megtalálod és minden le van írva ;) http://www.youngtimer.hu/index2.html Az oldalt ismerem, a tulaj (asszem szintén Greg nikkel :) ) volt is már talin is viszont a cikkben 2 mocit említenek....ennyi volt az össz választék? 3.0 24v-t nem lehet beletákolni? ;) mert ez az orr (majdnem) mindent legyaláz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február1, 2006 Megoszt Elküldve Február1, 2006 ...viszont a cikkben 2 mocit említenek....ennyi volt az össz választék? 3.0 24v-t nem lehet beletákolni? :) A Commo B-t 4 motorral szerelték gyárilag: 2.5S 115LE 2.5 GS 130LE 2.8 GS 142LE 2.8GS/E 160LE Szvsz biztos van rá mód hogy egy 3.2V6-ot valahogy belefaragjanak (sorhatost meg méginkább, mivel az összes gyári motorja soros 6hengeres volt). Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Február1, 2006 Megoszt Elküldve Február1, 2006 Az oldalt ismerem, a tulaj (asszem szintén Greg nikkel :) ) volt is már talin is viszont a cikkben 2 mocit említenek....ennyi volt az össz választék? 3.0 24v-t nem lehet beletákolni? ;) mert ez az orr (majdnem) mindent legyaláz :D Ez is úgy van mint az enyémnél. Ennek a D Rekordnak a 6 hengeres változata a B Commodore. Természetesen belemegy a soros 6-os moci. D Rekord mocik: 1,7N 66 LE 1,7S 83 LE 1,9S 90 LE 1,9SH 106 LE 2,0S 100LE 2,1 D 61 LE (Peugeot diesel moci) Commodore B mocik: (ezek mind soros 6-osok) 2,5S 115 LE 2,5GS 135 LE 2,8GS 142 LE 2,8GS/E 160 LE Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február1, 2006 Megoszt Elküldve Február1, 2006 Nekem is nagyon bejön a B Commo/D Rekord cápaorra, de ha tehetném, biztos beújítanám a sztem aduászt: egy B Commo Caravan (szervizautónak átalakítva, tehát 3 ajtóval és az oldala belemezelve), az orrában egy 2.8GS/E-vel :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február2, 2006 Megoszt Elküldve Február2, 2006 http://vectra-i30.de/heiti/duesseldorf2005...es/IM000473.JPG egy szárny azért még ráférne, de mindenesetre felirom a megszerzendők listájára :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 dönörű Reki felnik: Felgensatz 5 1/2 * 14 silber Rekord E NEU ORIGINAL OPEL * EUR 60,00Sofort & Neu: Brandneue Artikel mit der Option 14-Tage-Geld-zurück, festgelegten Versandkosten und Sofort-Kaufen * Eingestellt: 15. Feb. 17:52 ET43, Kennzeichnung KZ-DE 4 Felgen 5 1/2 * 14 , Silber lackiert, 6 Randlöcher die Felgen haben Lagerspuren bzw. leichte Kratzer, daher Sonderpreis, amúgy kb 90 Eur lenne NEU ORIGINAL OPEL 15 Eur db-ja, ennyiért bontóból se lenne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
88gsi Elküldve Február25, 2006 Megoszt Elküldve Február25, 2006 Ez is úgy van mint az enyémnél. Ennek a D Rekordnak a 6 hengeres változata a B Commodore. Természetesen belemegy a soros 6-os moci. D Rekord mocik: 1,7N 66 LE 1,7S 83 LE 1,9S 90 LE 1,9SH 106 LE 2,0S 100LE 2,1 D 61 LE (Peugeot diesel moci) Commodore B mocik: (ezek mind soros 6-osok) 2,5S 115 LE 2,5GS 135 LE 2,8GS 142 LE 2,8GS/E 160 LE Pontosítanék Rekord D _______72-75______75-77 1,7N___66 LE_______60 LE 1,7S___83 LE_______törölve 1,9N______________75 LE 1,9SH__97 LE_______90 LE 2,0S______________100 LE 2,0D______________55 LE (csak Olaszország) 2,1D___60 LE______60 LE (saját Opel motor) Commodore B _________72-75_____75-77 2,5S_____115 LE____115 LE 2,5H_____130 LE____törölve 2,8HC____142 LE____140 LE 2,8GSE___160 LE____155 LE 75-ben vezették be Németországban a kevesebb ólmot tartalmazó benzint, ezért visszavettek a motorok teljesítményéből, a 1,7S helyett jött az alcsony sűrítésű 1,9N, és az új fejlesztésű 2,0S. A motortérben nagy eltérések vannak. A Commodore hosszabb motorja miatt a hűtő előrébb van, és szélesebb, ráadásul a váltó felfogatás is eltérő. A dízelnél nem jobb elöl, hanem bal hátul van az akkumulátor a motortérben. Commodore B kombiból hat darabot gyártottak, mind fehér színű GS/E motoros, valamelyik Téli Olimpiára készülő német csapat számára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Február26, 2006 Megoszt Elküldve Február26, 2006 Commodore B kombiból hat darabot gyártottak, mind fehér színű GS/E motoros, valamelyik Téli Olimpiára készülő német csapat számára. Én is pontosítanék. Az nem kombi volt,hanem Caravan. :rolleyes: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
istifiú Elküldve Február28, 2006 Megoszt Elküldve Február28, 2006 Sziasztok Esteleg tud valaki ajánlani német Opelbontót? a weben. nagyon megköszönném. sziasztok A hírdetéses része törölve lett a hozzászólásnak. Megtalálható ITT opeltomi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 3.0 24v-t nem lehet beletákolni? :rolleyes: Hali! egyszer régebben hirdettek egy Rekord d-t, 3.0 24V-est, 3ajtós, fehér színűt a mobile.de-n, de már nincs meg. hasonlo volt - ilyen volt az alapja Link to comment Megosztás: More sharing options...
astraf Elküldve Március7, 2006 Megoszt Elküldve Március7, 2006 Törölt hozzászólás. A hírdetés megtalálható ITT opeltomi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március20, 2006 Megoszt Elküldve Március20, 2006 Seni csak nemtom miért ennyi az annyi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március20, 2006 Megoszt Elküldve Március20, 2006 Seni csak nemtom miért ennyi az annyi :) GFS motorsport (Budakalász) tuningos a Seni de,hogy méé enyi azt nemtoom. ;) A spiolereken kívül semmi különleges nincs amit egy másikban ne találnál meg. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március21, 2006 Megoszt Elküldve Március21, 2006 Ezt már elég régóta hirdetik, de ennyiért szvsz nem fog elmenni... Csak én látom úgy, vagy kívülről télleg a Lotus Omegára akar hasonlítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Március22, 2006 Megoszt Elküldve Március22, 2006 sztem is Lotus-os a kinézete. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április7, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Április7, 2006 Ma nekiálltam a Rekordunk helyrepofozásának. Asszem nagy fába vágtam a fejszém,de a végeredmény sztem kárpótol majd a sok munkáért. Úgyis az volt a vágyam, hogy az omi mellett legyen egy öreg Opelem is amit lehet csinosítgatni. De most a legnagyobb problem, hogy öcsém kivégezte a tetőablak mechanikáját. Ha vkinek van elfekvőben, vagy tud egyet, akkor megalkudnék a dologra. A másik ami szivat, az elektromos ablakemelők kapcsolói. A bal első állandóan bekakil, és ha megpucolom az érintkezőket, akkor is max 1 hónapig bírja. Ha kész lesz biztos elhozom talikra, hogy öregbítse az Opel jóhírét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Április7, 2006 Megoszt Elküldve Április7, 2006 egyre jobban úgy érzem, hogy ki kell menjek egy talira régi gyöngyszemeket nézni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts