Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

Emmeg egy Cabriós Monza. :)

http://img.tar.hu/opeltomi/img/19202752.jpg

Illetve Keinath KC5. Merthogy így hívták, de ez nem kissebbíti érdemeit. Hivatalosan Monza kabrió nem készült, a kis darabszám miatt nem érte volna meg a gyárnak, úgyhogy az összes Monza típusból készült kabriót olyan tuningcégek gyártották, mintpölö a Keinath.

Link to comment
Megosztás:

hűűű ez nagyon jólnézki

valami hasonló áll a gumis Gyulánál is, körbenyálcsorgom ha ottvagyok

ez a cápaorr nagyon szigoru :)

Volt egy hasonló színű 2 ajtós egy pesti gumis srácnak.

Volt is vele egyszer régebben egy kecskeméti talin.

Pár képet lőhetnél róla :D

Link to comment
Megosztás:

Volt egy hasonló színű 2 ajtós egy pesti gumis srácnak.

Volt is vele egyszer régebben egy kecskeméti talin.

Pár képet lőhetnél róla :D

ott irom, hogy "gumis Gyula" :)

a futogabi a nagy haverja

legutobb amikor ottvoltam téligumi csere után már nem állt az udvaron

mellesleg ezeket milyen mocival szerelték? és ugye háccsókerekes?

Link to comment
Megosztás:

...viszont a cikkben 2 mocit említenek....ennyi volt az össz választék? 3.0 24v-t nem lehet beletákolni? :)

A Commo B-t 4 motorral szerelték gyárilag:

2.5S 115LE

2.5 GS 130LE

2.8 GS 142LE

2.8GS/E 160LE

Szvsz biztos van rá mód hogy egy 3.2V6-ot valahogy belefaragjanak (sorhatost meg méginkább, mivel az összes gyári motorja soros 6hengeres volt).

Link to comment
Megosztás:

Az oldalt ismerem, a tulaj (asszem szintén Greg nikkel :) ) volt is már talin is

viszont a cikkben 2 mocit említenek....ennyi volt az össz választék? 3.0 24v-t nem lehet beletákolni? ;)

mert ez az orr (majdnem) mindent legyaláz :D

Ez is úgy van mint az enyémnél.

Ennek a D Rekordnak a 6 hengeres változata a B Commodore.

Természetesen belemegy a soros 6-os moci.

D Rekord mocik:

1,7N 66 LE

1,7S 83 LE

1,9S 90 LE

1,9SH 106 LE

2,0S 100LE

2,1 D 61 LE (Peugeot diesel moci)

Commodore B mocik: (ezek mind soros 6-osok)

2,5S 115 LE

2,5GS 135 LE

2,8GS 142 LE

2,8GS/E 160 LE

IM000473.JPG

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

dönörű Reki felnik:

1002242.jpg

Felgensatz 5 1/2 * 14 silber Rekord E NEU ORIGINAL OPEL

* EUR 60,00Sofort & Neu: Brandneue Artikel mit der Option 14-Tage-Geld-zurück, festgelegten Versandkosten und Sofort-Kaufen

* Eingestellt: 15. Feb. 17:52

ET43, Kennzeichnung KZ-DE

4 Felgen 5 1/2 * 14 , Silber lackiert, 6 Randlöcher

die Felgen haben Lagerspuren bzw. leichte Kratzer, daher Sonderpreis, amúgy kb 90 Eur lenne

NEU ORIGINAL OPEL

15 Eur db-ja, ennyiért bontóból se lenne...

Link to comment
Megosztás:

Ez is úgy van mint az enyémnél.

Ennek a D Rekordnak a 6 hengeres változata a B Commodore.

Természetesen belemegy a soros 6-os moci.

D Rekord mocik:

1,7N 66 LE

1,7S 83 LE

1,9S 90 LE

1,9SH 106 LE

2,0S 100LE

2,1 D 61 LE (Peugeot diesel moci)

Commodore B mocik: (ezek mind soros 6-osok)

2,5S 115 LE

2,5GS 135 LE

2,8GS 142 LE

2,8GS/E 160 LE

Pontosítanék

Rekord D

_______72-75______75-77

1,7N___66 LE_______60 LE

1,7S___83 LE_______törölve

1,9N______________75 LE

1,9SH__97 LE_______90 LE

2,0S______________100 LE

2,0D______________55 LE (csak Olaszország)

2,1D___60 LE______60 LE (saját Opel motor)

Commodore B

_________72-75_____75-77

2,5S_____115 LE____115 LE

2,5H_____130 LE____törölve

2,8HC____142 LE____140 LE

2,8GSE___160 LE____155 LE

75-ben vezették be Németországban a kevesebb ólmot tartalmazó benzint, ezért visszavettek a motorok teljesítményéből, a 1,7S helyett jött az alcsony sűrítésű 1,9N, és az új fejlesztésű 2,0S.

A motortérben nagy eltérések vannak. A Commodore hosszabb motorja miatt a hűtő előrébb van, és szélesebb, ráadásul a váltó felfogatás is eltérő. A dízelnél nem jobb elöl, hanem bal hátul van az akkumulátor a motortérben.

Commodore B kombiból hat darabot gyártottak, mind fehér színű GS/E motoros, valamelyik Téli Olimpiára készülő német csapat számára.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ma nekiálltam a Rekordunk helyrepofozásának. Asszem nagy fába vágtam a fejszém,de a végeredmény sztem kárpótol majd a sok munkáért. Úgyis az volt a vágyam, hogy az omi mellett legyen egy öreg Opelem is amit lehet csinosítgatni. De most a legnagyobb problem, hogy öcsém kivégezte a tetőablak mechanikáját. Ha vkinek van elfekvőben, vagy tud egyet, akkor megalkudnék a dologra. A másik ami szivat, az elektromos ablakemelők kapcsolói. A bal első állandóan bekakil, és ha megpucolom az érintkezőket, akkor is max 1 hónapig bírja. Ha kész lesz biztos elhozom talikra, hogy öregbítse az Opel jóhírét.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.