Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Blitz Senatora nagyon jól néz ki, de én a manuális váltó híve vagyok

de ha adnának egy ilyet, huznám a számat, de elfogadnám ;)

Elküldve
Az enyém elől hátul meg van ültetve :wink:

Nem is tudok vele beállni a garázsba :?

Jó a mottód, de tenni is kelene.. ;)

Elküldve
szivesen vennék Commodore-t is, de sajna abból csak külföldön láttam szépet és egyben eladót is.

A másik meg, hogy elkezdtem utána számolni a dolgoknak, és jobban járok, ha Senátort veszek 3 lityis motorral, szoval most azt nézek, de nagyon nehéz olyat találni, ami nekem is teccik és még mauális váltós is.

Azért akad 1-2 szép commodore, csak ugye annak ára is van.

Múltkor írtad, hogy leállt a seni projekted. Én nagyon szeretem a seniket. Meddig jutottál a gyűjtéssel? Milyet szeretnél? (Állapot, stb...)

Elküldve
Mi a probléma ? :roll:

Nem értem.

Upsz.. Bocsi :oops:

Nézegettem a képeket, bár mindegyik X-el jön be az elején. Vszont Püben elmeséletnéd, hogy hogyan leet feltölteni a Galerit ;)

Elküldve
Blitz Senatora nagyon jól néz ki, de én a manuális váltó híve vagyok

de ha adnának egy ilyet, huznám a számat, de elfogadnám ;)

Ha jól tom' Pesten árulnak egy 4 lityis, kompressorost, 6-os kéziváltóval, utcsu ára olyan 2,5 milla kürül mozgott. :roll:

Meg itt T.bányán is van egy '93-as évjáratú, tipp-topp verda, Motor Sport-os tuninggal, de ez automatás. Lotus Omegás spoilerekkel 2,9 körül.

Fehérváron meg '91-es évjáratút láttam 399.000HUF-ért 3 lityi 24v, automata, fehér, képről nézve egész egybe volt.

Elküldve
Blitz Senatora nagyon jól néz ki, de én a manuális váltó híve vagyok

de ha adnának egy ilyet, huznám a számat, de elfogadnám ;)

Én is a kézi váltót favorizálom inkább, de egy ilyen utazóautóba mint a Senator, fenntartás nélkül elfogadnám az automatát is. Egy ekkora kocsiba legalább már illik is. Például a szemesi talin ami kint volt GT, abban elég furcsán hatott az automata...

Amúgy Blitz Senatora télleg nagyon szép. Nekem különösen az ülések tetszenek benne, hogy még a jövő hét is motorosan állítható...

Elküldve

Én is a kézi váltót favorizálom inkább, de egy ilyen utazóautóba mint a Senator, fenntartás nélkül elfogadnám az automatát is. Egy ekkora kocsiba legalább már illik is. Például a szemesi talin ami kint volt GT, abban elég furcsán hatott az automata...

Amúgy Blitz Senatora télleg nagyon szép. Nekem különösen az ülések tetszenek benne, hogy még a jövő hét is motorosan állítható...

Hát igen, a motoros ülések után nekem is fájt a szívem. az enyémben 'csak' mezei bőr fotelek vannak...

Elküldve

Hát igen, a motoros ülések után nekem is fájt a szívem. az enyémben 'csak' mezei bőr fotelek vannak...

Azt hiszem bevallhatom, hogy a Seni megvásárlásakor jelentős mértékben befolyásoltak az ülések. 8)

  • 1 month later...
Elküldve

Sziasztok! Külön Monza topicot nem találtam, úgyhogy a kérdést itt tenném fel: Monza 3.0-ás soros hatos, 24 szelepes moci sport vezérmű tengelyekkel, sport computerrel hány pacit adhat le jó állapotban? A Mantámba ajánlották megvételre, de egy ekkora mocitól tartok egy kicsit. Egyébként a Monza németben volt versenyautó, az autó kompletten, becsövezve is eladó lenne, de annyi pénzem sajna nincs...

Adatokat, tapasztalatokat előre is kösz!

Elküldve

greg kérdésére válaszolva

Egyenlőre neten, ujságban nézelődök, de azért van pár, ami a képek

alapján jol néz ki, főleg B senik érdekelnek, pl, de ez sajna benzin/gázos

:arrow: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024

de nem tudom pl, hogy mi az az elfogadhato ár kategória?

ez még az egyszerübb része a dolognak, de nagyon furdalja az oldalam a

biztosítás, meg a többi ilyen dolog, hogy talán nagyon sokba lenne.

másik, amit kérdeznék, hogy a szervizelésével kapcsolatban mi a vélemény?

Elküldve
de nem tudom pl, hogy mi az az elfogadhato ár kategória?

ez még az egyszerübb része a dolognak, de nagyon furdalja az oldalam a

biztosítás, meg a többi ilyen dolog, hogy talán nagyon sokba lenne.

másik, amit kérdeznék, hogy a szervizelésével kapcsolatban mi a vélemény?

Ezen mindíg meg tudok akadni.. Ha valaki 3000 ccm -es ótó nézeget, akkor biztosítás, fogyasztás, meg egyéb járulékos költségek tekintetében mire számít?

Már bocsi Colin...

De igen, qrva drága a kötelező, a súlyadó, a casco (ha köt az ember) , meg igencsak bekajolja a 13 lityit vegyes használatban. Dehát MBER! 3000-es motor, rengeteg lóerő, qrva nagy nyomaték! Akkora kaszni, hogy belefér a ház!

Ha valaki olcsó autót szeretne, arra ott a Corsa, ha Opelnál maradunk, vagy az Agila. Ha meg hely kell,m eg teljesítmény ennek megfelelően magasabbak a járulékos költségek is. Pl. Nekem az A0-mal a "sima" C20NE kombim 17 ropi KGFB negyedévente plusz félvente 6 ropi súlyadó... Ehhez k,épest nem hiszem, hogy sokkal több lenne egy 3000-es ótó. Viszont a kollégám suziijához képest (negyedévente 3800) qrva sokba kerül fenntartani.

Ami a javítást illeti az meg olyan, mint a lottó. Ha az előtted használó figyelt rá és tényleg szerette, akkor menni fog és kevésbe van. Ha nem ,akkor zsebbe köl nyúlni. A sorhatos elrendezés az a 4 henger és a V6 között van árba, tehát nem a legolcsóbb ez tény...

Elküldve

Hi!

Két Senim van egy 3.0i 12v és 24v (automata) a fogyiról annyit, hogy nálam vegyesben 11-12,5 öt esznek és azért tolom neki néha rendesen. (tatabánya, Budapest városban és közte) Kötelező: 21.000HUF / negyed év , ha jól dereng B2-ben vagyok a z Argosznál.

B10-ben 10.000HUF / negyed év

Elküldve

Lui kollégát kiegészítve: A linkelt gépezetben a sor hatos 2 vezérműtengelyes, DUAL RAM-os moci van, aminek javittása szerintem vetekszik a V6-ossal viszont az sem véletlen, hogy ezt a mocit a mai napig használják Nascar gépekben persze jól feltuningolva :twisted:

Ha valakinek moci felújjításra lenne szűksége keressen meg bátran :wink: az egyik barátom ilyen helyen dolgozik és profi szinten occsón meg tudja oldani! 8) :wink:

Elküldve
Lui kollégát kiegészítve: A linkelt gépezetben a sor hatos 2 vezérműtengelyes, DUAL RAM-os moci van, aminek javittása szerintem vetekszik a V6-ossal viszont az sem véletlen, hogy ezt a mocit a mai napig használják Nascar gépekben persze jól feltuningolva :twisted:

Ha valakinek moci felújjításra lenne szűksége keressen meg bátran :wink: az egyik barátom ilyen helyen dolgozik és profi szinten occsón meg tudja oldani! 8) :wink:

Esetleg váltót is vállal? Mer' az enyém úgyis kuplungcserés lenne, ha meg már megborítjuk, akkor tegyük is rendbe...

Csak egy kb. végösszeg kell, egyenlőre még a kasznissal is beszélek és ami jobban kijön fizuból az fog menni.. Tehát csak azt akartam ezzel kifejezni, hogy érdeklődés szinten érdekelne váltó, esetleg differenciálmű felújítás. Idő? Pénz?

Elküldve

Nos, kösz az infókat, a 12 -13 lityi fogyasztás simán belefér nekem (a trabim is megette a 8-9 litert, de az nem 3000-es!), biztosítás nem téma, OT biztim van, viszont körülbelüli lóerőt tudnátok mondani? Egyébként Greg mi az az Ajaj?

Elküldve
mi az az Ajaj?

Az ajaj az egy felkiáltás fonetikusan leírva.

Greg barátom a versenyautós múlton hökkent meg. 8)

Ha versenyautó volt akkor lehet,hogy a moci szét van hajtva. :roll:

Elküldve

kori:

egy kicsit félek tőle, de remélem ez majd eccer egy teszt után eloszlik

Lui:

sokra számítottam, de nekem a kisebb kategoria az a D Rekord lenne, de

abbol még nem láttam mo.-i eladót. Ha külföldit veszek, akkor a reg ado

után meg ugyanott vagyok, mintha senit vennék itthon.

meg egyenlőre a vmi munka kéne tanulás mellé, hogy azért legyen +keret

Elküldve
nekem a kisebb kategoria az a D Rekord lenne, de

abbol még nem láttam mo.-i eladót.

Rövidesen eltörlik a regadót a veteránokra. Jövő héten lesz a Parlamentben a végszavazás.

Egyébként:

106926.jpg

spiral.auto@axelero.hu

450 ezer

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.