Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Elküldve

Köszi Blitz. Lenne mégegy kérdésem: mennyi az E1 rekord kerékösszetartása? Mert aki igárte péntekre a futmű állítást b@szott megcsinálni, és hétfőn nem hiszem, hogy indulás előtt vki is bevállalná.Így vszínű otthon kell megoldanunk.

Elküldve

Magyar nyelvű E Reki könyvem szerint:

- első kerekek nyomtávolsága (terheletlen) 0°20' -0°40' 2,5-4,5 mm

- nyomtávolságkülönbségszög 20°

belsőkerékbehajtás esetén

terhelten -1°+-45'

terheletlenül -1°30' +-45'

-nyomtávolságkülönbségszög eltérése

balra/jobbra max.40'

- első kerekek kerékdőlése

terhelten -1°15'-től +0°15'-ig

terheletlenül -0°15-től' +0°45'-ig

- kerékdőlés balra-jobbra eltérés max.1°

- első kerekek utánfutása

terhelten, Limousine 2°30'-től 3°30'-ig

terhelten, CarAvan 2°-3°

terheletlenül, Limousine 1°30'-3°

terheletlenül, CarAvan 1°-2°30'-ig

-utánfutás balra/jobbra eltérés max. 1°

hátsótengely: nem beállítható

összetartás/dőlés: 0°

tolerancia: max.0°15'

(na ebből én csak a hátsótengely adatait értem, nálunk nincs gólyaláb..)

-----

hidrók hogy vannak?

pübe is jó vagy mélbe

  • 2 weeks later...
Elküldve

Köszi mindenkinek. Sikerült még az indulás előtti pillanatban beállíttatni a futóművet, de rettentően terpeszt a gép. Lehet, hogy mehet megint kasztnishoz. Amúgy szépen ment mindkét autó, csak a Rekord ausztriától kezdve nem hajlandó benzinnel menni. És a szelepek még mindig csattognak. De a pálya egyik részén gázzal simán vitte a 180-at megpakolva két személlyel. A benzin hiány csak azért volt szívás, mert az osztrákoknál nincs autógáz, az olaszoknál meg legalább 100 km-t kell menni mire tankolni lehet. de el lehet mondani, hogy cseppre ki lett számolva, mert a kútra már csak begurulni tudtunk. de pakolhatóságról annyit, hogy a kocsikban aludtunk, tehát a hátsó ülésekre nem nagyon lehetett pakolni, de a rekordba még egy kemping biciklit is besúvasztottunk plusz három hűtőtáskát, ja és persze a gáztartály :shock:

Elküldve

Kori! Nekem mindig is hidrotőkés verdáim voltak, de ha minden ok az sem kopog szerintem ezért felesleges fixet belerakni. A Rekordon én anno úgy állítottam, hogy levettem a szelepfedelet, a lánckerék fölé raktam egy védőt (ezt egy régi szelepfedélházból csináltam, úgy hogy levágtam az elejét az olajbeöntő után és csak azt csavaroztam vissza) hogy ne verje ki az olajat és járó motornál piciket állítva nagyon szépen be lehetett állíttani őket.

A másik szerintem a hidrotőkéket akkor érdemes átmosni, ha olaj csere előtt a motort is átöblitted valami lötyivel, ami oldja a lerakódásokat, mert én jártam úgy hogy a kimosott hidrotőke két nap múlva ugyanúgy tele volt kosszal.

Más: Találtam néhány Rekord alkatrészt még: pl. teljesen új kerékcsapágy szettet (szimeringgel), néhány Varajet II-es karbit, ha valakit érdekel szóljon! Ingyé van!! :wink:

  • 2 weeks later...
Elküldve
meg gyűjts egy kis + is még a KF-nek :lol:

Sztem sem lehet rossz, csak nem épp a magyar utakra tervezték

Nem mondtam,hogy Vipera mocira gyűjtök :roll:

Elég lesz nekem a 2,4 sor 4. :wink: :wink:

Elküldve

Nem mondtam,hogy Vipera mocira gyűjtök :roll:

Elég lesz nekem a 2,4 sor 4. :wink: :wink:

Én nem vagyok ilyen nagy igényű. A 6 henger, soros, 24v Dual Ramra rá egy kompresszor és már helyben is vagyunk! :lol: :wink: (ha valakinek van elfekvő kompresszora írjon! Kalandorok kíméljenek!)

Elküldve

én meg rekord d-re gyűjtük+3ezres moci bele :lol: , csak hát most ez a projekt egy kicsit leáll, mert nekem ;) "haverok, suli, fanta" lesz most

Elküldve
én meg rekord d-re gyűjtük+3ezres moci bele :lol: , csak hát most ez a projekt egy kicsit leáll, mert nekem :lol: "haverok, suli, fanta" lesz most

Van egy plussz 3 lityis 6-os sorosom ... ;)

Elküldve
én meg rekord d-re gyűjtük+3ezres moci bele :lol: , csak hát most ez a projekt egy kicsit leáll, mert nekem ;) "haverok, suli, fanta" lesz most

Akkor inkább gyüjtsél Commodore B-re :wink:

Elküldve
én meg rekord d-re gyűjtük+3ezres moci bele :lol: , csak hát most ez a projekt egy kicsit leáll, mert nekem :lol: "haverok, suli, fanta" lesz most

Van egy plussz 3 lityis 6-os sorosom ... ;)

  • 2 weeks later...
Elküldve
Van egy plussz 3 lityis 6-os sorosom ... ;)

Bár most valszeg talin vagy, de milyen pontosan és mennyiért? váltó is van hozzá? Mennyire komplett? Persze csak érdeklődök... :lol:

Elküldve

szivesen vennék Commodore-t is, de sajna abból csak külföldön láttam szépet és egyben eladót is.

A másik meg, hogy elkezdtem utána számolni a dolgoknak, és jobban járok, ha Senátort veszek 3 lityis motorral, szoval most azt nézek, de nagyon nehéz olyat találni, ami nekem is teccik és még mauális váltós is.

Elküldve
szivesen vennék Commodore-t is, de sajna abból csak külföldön láttam szépet és egyben eladót is.

A másik meg, hogy elkezdtem utána számolni a dolgoknak, és jobban járok, ha Senátort veszek 3 lityis motorral, szoval most azt nézek, de nagyon nehéz olyat találni, ami nekem is teccik és még mauális váltós is.

az uccso szériás Senatorok (amilyen Blitznek is van) a 3.0 24v-vel hátul jól megültetve....aaaz nagy pimpség 8) 8) 8)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.