Sabby1994 Elküldve Január19, 2018 Elküldve Január19, 2018 Sziasztok! Ez a fajta bőrös Senator kormány mennyit érhet kb itthon? Találtam egyet itthon, és nincsen rá szükségem! Köszi a válaszokat! https://drive.google.com/file/d/1GOyKOxaapw-lmGMNT_vaW_kY0RG3lbBP/view?usp=sharing
istifiú Elküldve Június18, 2018 Elküldve Június18, 2018 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1926643724033493&set=a.643330072364871.1073741827.100000636511760&type=3&theater Az Ac is letudva, KÖSZÖNET érte! a szűrű még a polcon dobozban ;)
kori Elküldve November12, 2019 Szerző Elküldve November12, 2019 17 és fél év után újra nálam a régi Rekordom. Lesz mit csinálni rajta, de nem reménytelen. 3
kori Elküldve November22, 2019 Szerző Elküldve November22, 2019 On 2019. 11. 16. at 23:00, wookie írta: Mi a sztori? 98-ban vettem a 83-as 2.0E Rekordot. 2002-ben öcsémhez került, majd 2005-ben édesanyámhoz. De ők vettek egy Peugeot 807-et, amibe könnyebb ki-beszállniuk, így visszakaptam. Eddig is folyamatosan csinálgattam, de azért van mit csinálni rajta. Legrosszabbul a hátsó lökös alatti sárvédőrész néz ki. Szerencsére kaptam hozzá javító elemeket. Igazából napi használós lesz, így nem cél az OT. 2
tgabika76 Elküldve November23, 2019 Elküldve November23, 2019 Szép történet... Hirtelen én is elgondolkoztam mi lenne ha visszakerülne hozzám életem első autója. Az egy '80-as Kadett 1.3SR volt (pont mint a lenti prospektusfotón, leszámítva hogy az alufelnik nem voltak meg), én is '98-ban jutottam hozzá (örököltem), de 2000-ben családi nyomásra eladtam ("öreg vacak már, minek szenvedsz még vele?"), és azóta is bánom... Azt hiszem örülnék és én is megpróbálnám feltámasztani, csak sajnos ez lehetetlen, a rendszámadatbázis szerint már rég kivonták a forgalomból és valószínűleg el is bontották... sajna mostanra gyakorlatilag elfogytak az ilyenek, de azért nem tettem le róla teljesen hogy egyszer lesz még 1
wookie Elküldve November24, 2019 Elküldve November24, 2019 Na, én pont ezért őrizgetem már 8 éve a rekit, mióta hivatalból bevonták a rendszámot, azóta enni se kér, elvan a bakon nyugalomban. már csak egy Senator donor hiányzik hozzá, csak azok végképp elfogytak, ha meg nagy ritkán előkerül egy, aranyáron mennek. De jövőre lesz bátyámék esküvője, arra össze kéne lapátolni a vectrat, S utána jöhetne a rekord is végre. 1
nova Elküldve November25, 2019 Elküldve November25, 2019 Sziasztok . Kori nálam majdnem ugyan ez a helyzet 19 után jött vissza az A 1 Senátorom , azaz 19 év alatt mort vagyok negyedszer , a tulajdonosa , de most már nem megy sehova 3
Geri Rekord Elküldve Február26, 2020 Elküldve Február26, 2020 (edited) Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni Tőletek. Van nekünk egy Opel Rekord D 1977 1.9 (66kw, 90 LE) autónk. Sajnos sok a probléma vele, de eddig mindig meg tudták a szerelő barátaim oldani. Most viszont egy olyan helyzet állt elő ami már macerásabb: A karburátorban a tűszeleppel van probléma, emiatt menet közben megáll az autó. Tudnátok ebben bárminemű javaslattal vagy ötlettel szolgálni? Létezik e hozzá felújító készlet vagy komplett karburátor (az eddigi keresgélés alapján semelyiket nem találtam)? Vagy ha az előző két megoldás nem létezik akkor milyen másik kocsiból lehetne rászerelni egy karburátort ami passzolhat hozzá, feltéve, hogy ez opció? Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!! Üdv: Geri Módosítva Február26, 2020 : Geri Rekord
kori Elküldve Március15, 2020 Szerző Elküldve Március15, 2020 On 2020. 02. 26. at 11:46, Geri Rekord írta: Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni Tőletek. Van nekünk egy Opel Rekord D 1977 1.9 (66kw, 90 LE) autónk. Sajnos sok a probléma vele, de eddig mindig meg tudták a szerelő barátaim oldani. Most viszont egy olyan helyzet állt elő ami már macerásabb: A karburátorban a tűszeleppel van probléma, emiatt menet közben megáll az autó. Tudnátok ebben bárminemű javaslattal vagy ötlettel szolgálni? Létezik e hozzá felújító készlet vagy komplett karburátor (az eddigi keresgélés alapján semelyiket nem találtam)? Vagy ha az előző két megoldás nem létezik akkor milyen másik kocsiból lehetne rászerelni egy karburátort ami passzolhat hozzá, feltéve, hogy ez opció? Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!! Üdv: Geri Szia. Nekem injektoros a Rekordom, így ebben ķonkrét segítséget nem tudok nyújtani. De van pár vállalkozás, akik karburátor felújítással foglalkoznak . Érdemes megkeresni őket, hátha tudnak segíteni. Esetleg keresd meg Dedeó Gyulát, ő is nagy szakértője az öreg Opeleknek. A strohm.hu oldalon találsz elérhetőséget hozzá. 1
kori Elküldve Március22, 2020 Szerző Elküldve Március22, 2020 Megvan a műszaki a Rekordra. Előbb azonban a hátsó sárvédők kerék mögötti alját kellett kicserélni, illetve a pótkeréktartót kihegeszteni. Valamint a jobb szélső kormányösszekötőt cserélni. A műszaki vizsga akadályait simán vette, minden tökéletesen megfelelt, pedig a co méréstől és a bal első lengéscsillapító állapotától tartottam. De ezekkel sem volt probléma. Következő lépés nyáron lesz, mikor tovább folytatom a kasztni kijavítását. 3
tgabika76 Elküldve Március30, 2020 Elküldve Március30, 2020 Gyönyörűszép... ha még lcd műszerfal is lenne benne
tgabika76 Elküldve Március31, 2020 Elküldve Március31, 2020 Én úgy tudom hogy a fullos "CD" és "Business" felszereltségekhez széria volt, az alap Senatorhoz meg feláras extra...
Recommended Posts