spzoli Elküldve Október16, 2013 Megoszt Elküldve Október16, 2013 Épp ezen gondolkodtam, hogy jön a téli szezon feldobom a lemezfelniket, és megnézem mi a helyzet. A központosító gyűrű rendben lévőnek tűnik, még az lehet érdekes, hogy olyan csavar-szettet adtak hozzá, hogy a furatot kompenzáló alátéttel. Olyan a felni lyukmérete, hogy pár milliméter eltolással több típust is ki tud szolgálni, így olyan csavart adnak hozzá ami egy típushoz passzoló alátétben nyugszik. Na most ha ez egy hangyányit is nem pontos akkor ez is lehet, de egy rögzítés nem kódorog, szóval nem vennék rá mérget. A központosító gyűrű ha mégis problémás, azt hogy lehet diagnosztizálni? Üdv. A felni 112es hogy mozgokupos csavarral raktatok fel? A gyurut meg kell nezni h kelloen passzentos-e a kerekagyra ill a felni agyaba. Ha nagyon konnyen jar akkor az lehet problema. Ill meg tolomerovel is ramerhetsz. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ivanhoe Elküldve Október17, 2013 Megoszt Elküldve Október17, 2013 A felni 112es hogy mozgokupos csavarral raktatok fel? A gyurut meg kell nezni h kelloen passzentos-e a kerekagyra ill a felni agyaba. Ha nagyon konnyen jar akkor az lehet problema. Ill meg tolomerovel is ramerhetsz. Köszi nézem, visszajelzek mi a helyzet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra2013 Elküldve Október25, 2013 Megoszt Elküldve Október25, 2013 Sziasztok! Egy Opel Vectra 3.0 V6 CDTI 184 LE modellt szemeltem ki a sok utazás és a sok csomag miatt. ( évi kb. 50-60.000 km) Mert nem fogyaszt jelentősen többet a kisebbeknél és ezzel dinamikusabban lehetne haladni. 2005 évjárat körülieket találtam nekem megfelelő áron. Szeretném kérdezni tapasztaltabb tulajdonosoktól illetve hasonló dieseles opelosoktól akik ismerhetik ezt járgányt a tapasztalataikról. Miben gyenge ez a gép, vagy van -e valami típushibája. Vannak-e olyan ismertető jelek amire ennél vásárláskor különösen figyelni kell. Az üzemanyagon és egyéb adó, biztosításokon kívül múködtetése, fenttartása többe kerül-e mint a kisebb társaié? Meg éri-e ezt a járgányt dédelgetni, vagy hálásabb volna egy 1,9 CDTI vagy egy 2,2 DTI illetve 2,0 DTI ? Válaszotok előre is köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rockford Elküldve Október25, 2013 Megoszt Elküldve Október25, 2013 Sziasztok! Egy Opel Vectra 3.0 V6 CDTI 184 LE modellt szemeltem ki a sok utazás és a sok csomag miatt. ( évi kb. 50-60.000 km) Mert nem fogyaszt jelentősen többet a kisebbeknél és ezzel dinamikusabban lehetne haladni. 2005 évjárat körülieket találtam nekem megfelelő áron. Szeretném kérdezni tapasztaltabb tulajdonosoktól illetve hasonló dieseles opelosoktól akik ismerhetik ezt járgányt a tapasztalataikról. Miben gyenge ez a gép, vagy van -e valami típushibája. Vannak-e olyan ismertető jelek amire ennél vásárláskor különösen figyelni kell. Az üzemanyagon és egyéb adó, biztosításokon kívül múködtetése, fenttartása többe kerül-e mint a kisebb társaié? Meg éri-e ezt a járgányt dédelgetni, vagy hálásabb volna egy 1,9 CDTI vagy egy 2,2 DTI illetve 2,0 DTI ? Válaszotok előre is köszönöm!!! Valahol mintha azt olvastam volna, hogy nem a legmegbízhatóbb ez a V6-os dízel, de keress inkább rá te magad is. Dinamika? Az 1.9-es 150LE is sip-sup beleugrott a 210-be 130-ról hatodikban! Persze kérdés, hogy mit hajtottál előtte!? Ha igényled a V6-ot és azt a +35 lovat, legyen az. De tény, hogy pl. a vezérlés csere is jóval bonyolultabb. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra2013 Elküldve Október26, 2013 Megoszt Elküldve Október26, 2013 Valahol mintha azt olvastam volna, hogy nem a legmegbízhatóbb ez a V6-os dízel, de keress inkább rá te magad is. Dinamika? Az 1.9-es 150LE is sip-sup beleugrott a 210-be 130-ról hatodikban! Persze kérdés, hogy mit hajtottál előtte!? Ha igényled a V6-ot és azt a +35 lovat, legyen az. De tény, hogy pl. a vezérlés csere is jóval bonyolultabb. Köszönöm a válaszod! Ez azt sejteti, hogy a V6-ost nem éri meg az 1,9 -el szemben eltartani a + 34 ló miatt. 200-al úgy sem járkálunk, akár hol utazunk is. Én olyan helyeken járok sokat ahol 130-140 km/h -nál úgy sem lehet jobban tolni, pl. Ausztria, Magyarország, illetve Németben sem száguldoznak általánosan 150-160 km/h- nál többel és nem is nagyon akarok. Kérlek benneteket, ha valaki tud még indokokat összehasonlításokat tudatni velem egyik másik javára, tegye meg nekem. Az is felemrült bennem, hogy ez az 1,9 CDTI nem-e túl van húzva, nem-e túl van nyomatékosítva és élettartama ezáltal rövidebb. Pl. közismert a Volkswagen 1,9 TDI 90 LE és a 110 LE ki megy a világból. ( A 6 sebesség és a nagyobb tér miatt merült fel bennem a Vectra) Persze tudom, hogy mérnökök százai tették le az asztalra ezt a konstrukciót ( 1,9 CDTI) , de valóban működik-e hosszú távon, bevállt-e ez a motor?? Vagy LE -ben és nyomatékban adjam lentebb a 2,2 DTI javára mert az nem nagy igénybevétellel működik illetve láncos és nincs annyi gond vele?? Köszönöm előre is!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október27, 2013 Megoszt Elküldve Október27, 2013 ahogy írod.... 1.9cdti (z19dth) túlságosan sok van belőle kihozva szerintem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Október27, 2013 Megoszt Elküldve Október27, 2013 Nekem 1.9 150 lóerős van. Voltak vele kisebb gondok, de nincs túl húzva szerintem. Ismerősnek még Chip tuninggal is bírja. Turbója sokat kibír, befecskendezők is. A mai korszerű dieslek hibái rá is jellemzőek. Kettőstömegű, szívósor, EGR, ezeket néha le kell cserélni. De ha te inkább hosszabb távokra használod, akkor akár 200.000-et is elmennek ezek a darabok. A többi a kopó-fogyó, és olcsóbb alkatrések , nem jelentősek. Én szeretem, igazi nagyutazó (GTS), tényleg hosszabb távokra nagyon jó, jó a motorja, kormánya, élvezet vezetni. Váltója (6-os kézi) kicsit kevésbé preciz a VW-hez képest, cserélbe soha nem megy tönkre, kibírja bőven a motor nyomatékát, erejét, még chippelve is! És ez fontosabb szerintem, és amúgy nem rossz, teljesen használható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Október27, 2013 Megoszt Elküldve Október27, 2013 Nekem 1.9 150 lóerős van. Voltak vele kisebb gondok, de nincs túl húzva szerintem. Ismerősnek még Chip tuninggal is bírja. Turbója sokat kibír, befecskendezők is. A mai korszerű dieslek hibái rá is jellemzőek. Kettőstömegű, szívósor, EGR, ezeket néha le kell cserélni. De ha te inkább hosszabb távokra használod, akkor akár 200.000-et is elmennek ezek a darabok. A többi a kopó-fogyó, és olcsóbb alkatrések , nem jelentősek. Én szeretem, igazi nagyutazó (GTS), tényleg hosszabb távokra nagyon jó, jó a motorja, kormánya, élvezet vezetni. Váltója (6-os kézi) kicsit kevésbé preciz a VW-hez képest, cserélbe soha nem megy tönkre, kibírja bőven a motor nyomatékát, erejét, még chippelve is! És ez fontosabb szerintem, és amúgy nem rossz, teljesen használható. A dizelben is M32-es váltó van mint a 2.2 direktben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Október28, 2013 Megoszt Elküldve Október28, 2013 A dizelben is M32-es váltó van mint a 2.2 direktben? Nem, az én 1.9 150 lovas dieselembe a 6-os váltó kódja F40 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DFlame Elküldve Október28, 2013 Megoszt Elküldve Október28, 2013 Segítséget kérek!!! Probléma: vectra c (2007, 1,9 Tdi, 120 Le) gyorsításkor intenzíven jobbra húz. gáz elvételekor egyenesen megy. Ami eddig volt: szerelő, futóműves, gumis mind ok volt, nincs hiba. Bevittem márkaszervízbe is: szilentek ok, rázópad ok, de a hiba továbbra is fenn áll. Szervízben azt mondták hogy talán difi, vagy váltócsere megoldaná a problémát. Mivel nem akarnám otthagyni fele vagyonom náluk, kérek segítséget, hátha valakinek volt már ilen problémája. Előre is köszönöm!!!! Sziasztok! Találkoztatok a fenti problémával? Nálam is jelentkezik, futómű jól van beállítva, gumi rendben, ezek ellenére jobbra húz. Mi lehet a megoldás? Köszönettel: Flame Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rockford Elküldve November1, 2013 Megoszt Elküldve November1, 2013 1.7 (ez nem tudom mit jelentett a felső sorban) 00505- Idle Control system malfunction Alapjárat nem egyenletes, max. sebesség 70km/h. Üresben fel-fel lehet pörgetni, de amint a kuplung fel van engedve, dadog a motor, nem lehet pörgetni. :huh: Tapasztalat, vélemény valakinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve November2, 2013 Megoszt Elküldve November2, 2013 1.7 (ez nem tudom mit jelentett a felső sorban) 00505- Idle Control system malfunction Alapjárat nem egyenletes, max. sebesség 70km/h. Üresben fel-fel lehet pörgetni, de amint a kuplung fel van engedve, dadog a motor, nem lehet pörgetni. :huh: Tapasztalat, vélemény valakinek? http://www.obd-codes.com/p0505 Remèlem ez segit! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarno Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 Sziasztok Sorstársak! Segítséget szeretnék kérni. Ma este a nagy esőzéskor megkergült az ablaktörlöm. Jelenleg a vezetőülés felőli oldalon, függőlegesen állnak a lapátok. Olyan, mintha ez lenne az alapállampot. Találkozott már valaki ilyen problémával? Az autó egy 2008-as kombi Z19DTH, esőérzékelős ablaktörlövel. Az is érdekes, hogy 10–15 törlés után "mászott" fel a fent említett pozícióba. Kérem segítségeteket a probléma megoldására. Előre is köszi T Link to comment Megosztás: More sharing options...
DFlame Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 Sziasztok Sorstársak! Segítséget szeretnék kérni. Ma este a nagy esőzéskor megkergült az ablaktörlöm. Jelenleg a vezetőülés felőli oldalon, függőlegesen állnak a lapátok. Olyan, mintha ez lenne az alapállampot. Találkozott már valaki ilyen problémával? Az autó egy 2008-as kombi Z19DTH, esőérzékelős ablaktörlövel. Az is érdekes, hogy 10–15 törlés után "mászott" fel a fent említett pozícióba. Kérem segítségeteket a probléma megoldására. Előre is köszi T Szia! A rudazat csapja engedett, enyém is ezt csinálta, most már jobb oldalon egyáltalán nem mozog a lapát. Cserélem majd... Te is cseréld, nem nagy tétel. DF Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarno Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 Szia! A rudazat csapja engedett, enyém is ezt csinálta, most már jobb oldalon egyáltalán nem mozog a lapát. Cserélem majd... Te is cseréld, nem nagy tétel. DF Szia! Köszönöm a válaszod DF. Nem okoskodni akarok, csak pontosítom a diagnózist. Időközben felemeltem a burkölatot a rudazat fölött. Igen furcsa dolgot láttam. A motorra közvetlenul felszerelt karocska 180 fokkal az ellentétes irányban áll, mint ahogy kéne, így a lapátjaim függőlegesen állnak. Kifogástalanul törölnek, de lefelé indulnak el. (a parkolóban állt egy másik ilyen paripa, megvizsgáaltam és annak a bal oldalra állt alaphelyzetben a közvetlen motorra szerelt kar, nekem jobb oldalra áll.) Ebben az esetben is a rudazat csapja engedett, vagy a motor végállása fordult át a másik irányba? Várom váalszotokat. Köszi T Link to comment Megosztás: More sharing options...
DFlame Elküldve November6, 2013 Megoszt Elküldve November6, 2013 Szia! Szerintem rudazat... Igaz más a jelenség annyiban, hogy nálad más szögben állnak a lapátok, nálam pedig a jobb nem töröl, a bal jó. Sajnos ezek a műanyag csapok nem az örök létezés szellemének segédletével készültek. Komplett rudazat 10 eFt a wrcauto-nál. DF Szia! Köszönöm a válaszod DF. Nem okoskodni akarok, csak pontosítom a diagnózist. Időközben felemeltem a burkölatot a rudazat fölött. Igen furcsa dolgot láttam. A motorra közvetlenul felszerelt karocska 180 fokkal az ellentétes irányban áll, mint ahogy kéne, így a lapátjaim függőlegesen állnak. Kifogástalanul törölnek, de lefelé indulnak el. (a parkolóban állt egy másik ilyen paripa, megvizsgáaltam és annak a bal oldalra állt alaphelyzetben a közvetlen motorra szerelt kar, nekem jobb oldalra áll.) Ebben az esetben is a rudazat csapja engedett, vagy a motor végállása fordult át a másik irányba? Várom váalszotokat. Köszi T Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyurikab Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Egy kis segítséget ill. tanácsot szeretnék kérni a klub tagoktól. Nem rég birtokosa lettem egy vectra c 1.9cdti-nek (2004). A problémám csak annyi vele, hogy klíma használat mellett az anyós oldalon a szőnyegen igen kemény folyás keletkezik :( Nem mindíg fordul elő, de elég idegesítő a probléma. A tippem az, hogy a klíma kifolyócsőnél lehet valami dugulás és nem tud rendesen távozni a víz... Persze ez csak tipp. Szeretném valaki hozzáértő tanácsát is meghallgatni,hogy ténylegesen mi lehet a probléma és, hogy hogyan lehet ezt orvosolni. Illetve, hogy a víz miért csak a jobb oldalon van. (a folyadéknak nincs fagyáló szaga így a fűtőradiátor hibát bátorkodtam kizárni - persze lehet tévedek) Segítségeteket és tanácsotokat előre is nagyon Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Egy kis segítséget ill. tanácsot szeretnék kérni a klub tagoktól. Nem rég birtokosa lettem egy vectra c 1.9cdti-nek (2004). A problémám csak annyi vele, hogy klíma használat mellett az anyós oldalon a szőnyegen igen kemény folyás keletkezik :( Nem mindíg fordul elő, de elég idegesítő a probléma. A tippem az, hogy a klíma kifolyócsőnél lehet valami dugulás és nem tud rendesen távozni a víz... Persze ez csak tipp. Szeretném valaki hozzáértő tanácsát is meghallgatni,hogy ténylegesen mi lehet a probléma és, hogy hogyan lehet ezt orvosolni. Illetve, hogy a víz miért csak a jobb oldalon van. (a folyadéknak nincs fagyáló szaga így a fűtőradiátor hibát bátorkodtam kizárni - persze lehet tévedek) Segítségeteket és tanácsotokat előre is nagyon Köszönöm! Igen, a klíma kifolyó csöve van eldugulva. Azért a jobb oldalon folyik, mert ott van a kesztyűtartó mögött a motor, egyben a rendszer legalacsonyabb pontja, ahol ki tud folyni. A motortérben van a cső,ami le tud dugulni. Középen lent a tűzfalon, valahol a szervóolaj tartály környékén. Kb 2 centis, gumi, és ilyen 4 levelű lóhere alakja van. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra 1.8 GTS Elküldve Március10, 2014 Megoszt Elküldve Március10, 2014 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2004 évjáratú, 1.8 GTS sport, gyárilag ültetett Vectrám van. Hátsó lengéscsillapítót és hátsó rugókat szeretnék cserélni, és ehhez szeretnék segítséget kérni, ha valaki már járt ebben a cipőben. Nem nagyon találok hozzá új, ebbe a gyárilag ültett típusba való lengéscsillapítót és rugókat. Tudna valaki segíteni, merre keresgéljek? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Március18, 2014 Megoszt Elküldve Március18, 2014 Így lehet hirdetni a hozzászólásban. Felrakod a hirdetésed az ADOK-VESZEK részbe és után beillesztheted ahányszor hozzászólsz. Arra figyelj, a hozászolásod NE csak ennyiről szóljon, legyen egyéb tartalma is, mert azt sem szeretnénk, ha telel lenne hirdetéses hozzászólásokkal. Bővebb leírás a HIRDETÉSEMBEN: [sharedmedia=classifieds:items:2402] Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március18, 2014 Megoszt Elküldve Március18, 2014 Majd jóóól kitörlöm ha olyat találok. :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Saci Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 Sziasztok! Új vagyok még, de örülnék ha tudnátok segíteni. :) Vettem Németországból egy 2004-es Vectrát. Minden nagyon tetszik, de nincs a navijához csak német térkép dvd Honnan lehetne letölteni európa térképes programot? Nem számít az sem ha nem magyar, hanem angol nyelvű, csak legyen. :) Siemens NCDC 2013 van beépítve. Köszönöm a segítséget. :) Saci Link to comment Megosztás: More sharing options...
viperes Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 Szia!Ne próbálkozz ,nem lesz eredménye.Nincs hozzá Magyarországi térkép.Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Saci Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 Szia!Ne próbálkozz ,nem lesz eredménye.Nincs hozzá Magyarországi térkép.Üdv. Nagyon szomorú vagyok. Vajon miért nem készítettek? Csodálkozom ezen. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Március26, 2014 Megoszt Elküldve Március26, 2014 Azért, mert ezeket a fejegységeket, mint ami a tiédben is van (Siemens) nagyon gyorsan lecserélték komolyabbakra (2005), és azokhoz már volt, a régiekkel meg nem foglalkoztak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts