Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

én Sonax matt autóbelső tisztítót használok rá. tökéletesen bevált cucc, nem fényesedik tőle semmi, a kosz is szépen lejön és az illata is ok.

bőrre nem jó, úgyhogy a kormányra bőrtisztító kendőt használok.

mondjuk általánosságban mindenből Sonax-ot használok a kocsira, eddig semmiben se csalódtam.

ellenben pl a TurtleWax-al...

Kössz szépen skyrangr, utánanézek! ;)

Elküldve

Sziasztok

Az érdekelne engem, hogy nem tempomatos autón ha ki cserélem a kart, működni fog vajon a tempomat? Illetve ha négy küllős nem multi kormányt ki cserélek három küllős multisra az is működne? Be vannak ezek kábelezve?

Elküldve

Sziasztok

Az érdekelne engem, hogy nem tempomatos autón ha ki cserélem a kart, működni fog vajon a tempomat? Illetve ha négy küllős nem multi kormányt ki cserélek három küllős multisra az is működne? Be vannak ezek kábelezve?

A 4 küllős kormány CAN buszos, a 3 küllős tudtommal nem. Tehát nem fog működni.

Tempomat meg ha be is van kábelezve, Tech2-vel meg kell okosítani.

Elküldve

Sziasztok

Az érdekelne engem, hogy nem tempomatos autón ha ki cserélem a kart, működni fog vajon a tempomat?

Én végigzongoráztam anno a lehetőségeket, kihúztam a kart a helyéről, felpucoltam az érintkezőket a karon és hajlítottam finoman a CIM modulban lévő érintkezőkön, kar vissza,ugyanolyan maradt,vagy működött vagy nem...aztán kaptam egy bontott kart, kicseréltem, azóta is tökéletesen működik.Azt javaslom tegyél Te is így,először puccolás,ha nem segít kar csere...A kar tudod hogy egy darab dróttal jön ki ugye? A CIM-ben lévő 4 lábat is egy darab dróttal tudod kicsit hajlítgatni (csinálsz a drót vágére egy kampót) alányúlsz a lábnak és kicsit hajlítasz rajta kifelé, hátha csak érintkezési gond...

Elküldve

Én végigzongoráztam anno a lehetőségeket, kihúztam a kart a helyéről, felpucoltam az érintkezőket a karon és hajlítottam finoman a CIM modulban lévő érintkezőkön, kar vissza,ugyanolyan maradt,vagy működött vagy nem...aztán kaptam egy bontott kart, kicseréltem, azóta is tökéletesen működik.Azt javaslom tegyél Te is így,először puccolás,ha nem segít kar csere...A kar tudod hogy egy darab dróttal jön ki ugye? A CIM-ben lévő 4 lábat is egy darab dróttal tudod kicsit hajlítgatni (csinálsz a drót vágére egy kampót) alányúlsz a lábnak és kicsit hajlítasz rajta kifelé, hátha csak érintkezési gond...

szerintem arra gondolt, hogy ha belerakja a tempomatos indexkart, akkor vajon lesz-e tempomatja...

Elküldve

Igen arra gondoltam. És azt valaki meg tudja mondani, hogy miből adódik a 122le,és a 140le benzines különbsége?

Menet teljesítményben mennyire észrevehető?

szerintem arra gondolt, hogy ha belerakja a tempomatos indexkart, akkor vajon lesz-e tempomatja...

Elküldve

Igen arra gondoltam. És azt valaki meg tudja mondani, hogy miből adódik a 122le,és a 140le benzines különbsége?

Menet teljesítményben mennyire észrevehető?

ez egyik motorba van változó szelep vezérlés ,a másikba nincs :)

Elküldve

Na még egy kérdés. Négy küllős nem multi kormányt ki lehet cserélni multis négy küllősre hogy működjön vagy kábel nincs ott?

Elküldve

Sziasztok!

Tud vki. ezugyben segiteni CD70-es navihoz csak kb. 30-40mp.-ig csatlakozik bluetoothon az okostelefon (Samsung Galaxy Ace + Iphone4)

Megoldast tud vki.? Barmilyen otlet erdekel.

Koszi elore is!!!

Elküldve

Sziasztok!

Tud vki. ezugyben segiteni CD70-es navihoz csak kb. 30-40mp.-ig csatlakozik bluetoothon az okostelefon (Samsung Galaxy Ace + Iphone4)

Megoldast tud vki.? Barmilyen otlet erdekel.

Koszi elore is!!!

befáradsz egy márkaszervizbe és kérsz egy frissítést :)

nekem bevált :)

Elküldve

Köszönöm szépen! :icon1:

Mennyibe kerül nagyjából egy ilyen frissítés?

befáradsz egy márkaszervizbe és kérsz egy frissítést :)

nekem bevált :)

Elküldve

Sziasztok!

Egy 2007–es kombi Vectram van. Kanyarodásnál, útegyenetlenségeknél, nagyobb fekvőrendőröknél valami recseg ropog a hátsó ülés fölötti tetőrésznél. Találkozott már valaki ilyen problémával? Ha igen, akkor mi a megoldás az elhalgattatására?

Előre is köszi a segítséget.

Tarnó

  • 2 weeks later...
Elküldve

Hali! Azért írok, mert szeretnénk venni egy vectra c 2.2 dti gts-t, ami automata váltós, 5 fokozatú tiptronic. Tudnátok-e segíteni, hogy kipróbálásnál mire kell figyelni, hogyan lehet tesztelni az automata váltót, mert nem szeretnénk beleugrani egy váltócserébe. Előre is kösz!

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Elküldve

Sziasztok!

Egyik ismerősöm eladná 2005-ös C vectráját(1.8-as benzines). Lehet hogy érdekel a verda, de előtte szívesen körbejárnám a témát.

Mire érdemes figyelni ennél a típusnál? Típushibák? Ajánlott motor-váltóolaj, Visszahívások, fontosabb szervíz intervallumok, stb...

Segítséget elre is köszi!

üdv.:Jani

Elküldve

Sziasztok!

Egyik ismerősöm eladná 2005-ös C vectráját(1.8-as benzines). Lehet hogy érdekel a verda, de előtte szívesen körbejárnám a témát.

Mire érdemes figyelni ennél a típusnál? Típushibák? Ajánlott motor-váltóolaj, Visszahívások, fontosabb szervíz intervallumok, stb...

Segítséget elre is köszi!

üdv.:Jani

Szia!

Nekem is ilyen van, illetve annyi ,hogy Signum, de 2005-ös, és 1.8-as motorral van!

Nagyon megvagyok elégedve, megbízható autó! Nekem 190ezer km van benne de a kopó alkatrészeken kívül semmi gondom nincs!

Szerintem jó választás lenne valószínűleg!

  • 2 weeks later...
Elküldve

hali!

sedan vectra c autó vásárlásán gondolkodok. olvasgattam a fórumok hozzászólásait + népítéletet, de nem tudok dönteni.

szívem szerint egy 1.9 cdti 150 lovas dieselt vennék, eszem szerint viszont egy benzinest.

úgy néz ki, hogy most már nem lesz meg az évi 20-25000 km csak a fele, ezért gondolok a benzinesre + az egyéb szervizelési költségek miatt.

jól gondolom, hogy inkább benzinest vegyek? bár benzinesből nem sok eladót találok, inkább dieselt adnak el

Elküldve

hali!

sedan vectra c autó vásárlásán gondolkodok. olvasgattam a fórumok hozzászólásait + népítéletet, de nem tudok dönteni.

szívem szerint egy 1.9 cdti 150 lovas dieselt vennék, eszem szerint viszont egy benzinest.

úgy néz ki, hogy most már nem lesz meg az évi 20-25000 km csak a fele, ezért gondolok a benzinesre + az egyéb szervizelési költségek miatt.

jól gondolom, hogy inkább benzinest vegyek? bár benzinesből nem sok eladót találok, inkább dieselt adnak el

az eszedre hallgass :)

minimum Z18XER (140le ),

vagy Z20NET (176le) vaaaaagy ha szereted az élvezeteket akkor Z28NET (250le -280le :) )

Elküldve

az eszedre hallgass :)

minimum Z18XER (140le ),

vagy Z20NET (176le) vaaaaagy ha szereted az élvezeteket akkor Z28NET (250le -280le :) )

köszi

családi autónak venném és 1,8-as benyásra gondoltam (pedig szeretem az élvezeteket), de ebből kevés van eladó, úgyhogy sok választási lehetőség nincsen

Elküldve

Ha jót akarsz magadnak akkor benzinest vegyél.

A dízelek jó eséllyel levetett flottaautók vagy taxik voltak többszázezer futott kilométerrel (hogy az órájuk mit mutat az irreleváns), és vészesen közeledik náluk a befecskendezőrendszer (adagolóvezérlő, stb.) javítás szükségességének határideje, egy ilyen javítás pedig többszázezer Ft is lehet. Bár az alacsony fogyasztás csábító lehet, a benzinesek mellett szól hogy egyszerűbbek és olcsóbbak, vélhetően kevesebb kilométerrel és talán megkíméltebbek (nem 10 ember használt egy autót és közülük egy se foglalkozott vele mint a cégeknél), ráadásul a vételárkülönbözetből lehet venni hozzájuk egy gázszettet, amivel az üzemeltetési költségeik sem számottevően magasak.

Mondjuk sztem a 140LE kicsit talán kevés egy ekkora kasztnihoz, szóval én lehet nem 1.8-as vennék (amúgy ez elég megbízható motor), de ezt mindenkinek magának kell eldöntenie.

Elküldve

Hasonló cipőben járok én is mint te. Most akarok venni egy (esetleg) Vectrát. Jól látod dízel nem kevés van, de bele nyúlni én sem nagyon merek, mert ha hozzá kell nyúlni akkor az bizony nem kis pénz. Nekem 9 évig volt B Vectrám 1.8-as. Nem mondom hogy erőgép, de amit lehet itthon menni azt vígan tudja meg van azért tartalék is benne. Mondjuk én németbe 180-200-al is jártam vele. Motor jó megbízható. Mentem már a 122 lovas meg a 140 lovas C-vel is sok különbség nincs közte szerintem. Az enyémhez viszonyítva kicsit dinamikusabbnak találtam alacsony fordulaton, de ennyi. A baj az,hogy benzinest sem találsz jó állapotút annyival hú de olcsóbban mint dízelt hogy +3 kilóból ki jöjjön egy gáz szett. Van fent a hahu-n most egy 2.0 turbo. Nem tudom mennyit szánsz rá, azt lehet érdemes meg nézni. 1.9 cdti rohadtul megy és keveset fogyaszt, csak ne lenne annyi baja......

hali!

sedan vectra c autó vásárlásán gondolkodok. olvasgattam a fórumok hozzászólásait + népítéletet, de nem tudok dönteni.

szívem szerint egy 1.9 cdti 150 lovas dieselt vennék, eszem szerint viszont egy benzinest.

úgy néz ki, hogy most már nem lesz meg az évi 20-25000 km csak a fele, ezért gondolok a benzinesre + az egyéb szervizelési költségek miatt.

jól gondolom, hogy inkább benzinest vegyek? bár benzinesből nem sok eladót találok, inkább dieselt adnak el

Elküldve

.... +3 kilóból ki jöjjön egy gáz szett....

már nem éri meg gázosítani :(

gondolom neked meg van az hogy 125% adó emelés

a G nél nekem 12ft/km olcsóbb mint a benzin... ami kb 3-4 ft csökken

szerintem :)

nekem nem jött be az 1.9CDTI ...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.