Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


kori

Recommended Posts

Kiderült, miért rángatott a kormány rossz úton. Mostanra teljesen megadta magát a jobb első telóm. Jó is ilyenkor a sportfutómű IDS+ lengéscsillapítóval. Nincs utángyártott, csak gyári. Lista ár : 103.000 pénz. Viszont most újra jó a kormány :)

darabja vagy pár?

mert ha pár akkor az jó szám érte :)

Link to comment
Megosztás:

Azért az sem kevés...mindez mennyi km után?

Óra szerint 90.000-rel vettem, most 165.000-nél vagyok. Igazából 160.000-ig nem költöttem rá semmit, csak a kötelező dolgokat kapta meg. Az utolsó egy hónapban ráment több, mint 400.000 pénz, de remélem most megint hosszú ideig csend lesz. Mindentől függetlenül én nagyon szeretem és meg vagyok vele elégedve :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Barátom C Vekijén szeretnénk cserélni a kormánylégzsákot (4küllős), de nem igaz találunk rajta fogást. Első tipp az volt, hogy a kormány hátulján lévő két kis csavar fogja mint a B Vectránál, de mint kiderült az csak a multivezérlőt tartja.

Előre is köszi a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Barátom C Vekijén szeretnénk cserélni a kormánylégzsákot (4küllős), de nem igaz találunk rajta fogást. Első tipp az volt, hogy a kormány hátulján lévő két kis csavar fogja mint a B Vectránál, de mint kiderült az csak a multivezérlőt tartja.

Előre is köszi a segítséget.

nem csavar fogja...attól kicsit beljebb van két lyuk,amibe egy csavarhúzót kell belenyomni és valamelyik irányba elhúzni és kikattan a helyéről...remélem egy részét értetted...

itt egy vidi:

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen, érthető volt, sikerült is.:) Örökhála. :D

Előmerült egy újabb kérdés is, ez már lehet bonyolultabb:)

A tempomat kapcsolókart hogyan lehet kiműteni a CIM egységből? Elsőre úgy tűnik, hogy nem lehet, de találtam a neten külön kart és cimet is. Remélem tudtok segíteni!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen, érthető volt, sikerült is. :) Örökhála. :D

Előmerült egy újabb kérdés is, ez már lehet bonyolultabb:)

A tempomat kapcsolókart hogyan lehet kiműteni a CIM egységből? Elsőre úgy tűnik, hogy nem lehet, de találtam a neten külön kart és cimet is. Remélem tudtok segíteni!

Ez sem nehéz, kelleni fog hozzá egy drót... ha szemből nézed a kar közepén, a gumi alatt...van egy vágat...ott betolod a drótot koppig és kihúzod a kart... aztán csinálj egy kampót a drót végére és ha benézel a CIM-be látni fogsz 4 lábat egyesével nyúlj be alájuk a kampóval és feszegesd kicsit feljebb, hogy jobban érintkezzenek... esetleg csiszold fel a karon az érintkezőket és próbáld ki, hátha nem kell új...

Link to comment
Megosztás:

Ez sem nehéz, kelleni fog hozzá egy drót... ha szemből nézed a kar közepén, a gumi alatt...van egy vágat...ott betolod a drótot koppig és kihúzod a kart... aztán csinálj egy kampót a drót végére és ha benézel a CIM-be látni fogsz 4 lábat egyesével nyúlj be alájuk a kampóval és feszegesd kicsit feljebb, hogy jobban érintkezzenek... esetleg csiszold fel a karon az érintkezőket és próbáld ki, hátha nem kell új...

Köszi, megoldottuk.:)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.