GaBaT Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Picit ráértem, találtam CD70 ill. DVD90 navikhoz 2011/2012 térképet, talán érdekel pár embert :D LINK Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Picit ráértem, találtam CD70 ill. DVD90 navikhoz 2011/2012 térképet, talán érdekel pár embert :D LINK Nagyon köszönjük, látom Magyarország is bent van. Kár, hogy az enyémhez nem jó. (NCDR2013) :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Találtam közbe az enyémhez is 199 Euróért :D http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP...igationMenu=YES De ahogy néztem, amit te találtál, az is ennyibe kerül, csak neked sikerült egy oldalon találni ingyen letölthetőt is. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Nagyon köszönjük, látom Magyarország is bent van. Kár, hogy az enyémhez nem jó. (NCDR2013) :D Az is van, csak azt írja frissíteni kell a lejátszó progiját. LINK Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Az is van, csak azt írja frissíteni kell a lejátszó progiját. LINK Igen, néztem én is, de hogy ahhoz miért nem csináltak Magyarország térképet? Nem is értem. Nekem amiatt kellett volna leginkább, nem a friss térképek miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Futóműkopogás: nekem elöl nyüszög valami, ha nagyon hideg van és földúton járok. Már megnézettem, de állítólag ez típushiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Futóműkopogás: nekem elöl nyüszög valami, ha nagyon hideg van és földúton járok. Már megnézettem, de állítólag ez típushiba. Ja, a stab.rúdnál nyikorognak a gumibakok. Ha szétszeded és megzsírozod pár hónapig jó lesz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Július5, 2011 Megoszt Elküldve Július5, 2011 Előjött egy hiba a szerencsétlen Vectrámon (2.2DTI): P1105-FA és P0105-FA "Barometric pressure not plausible with Boost pressure". Folyamatosan visszateszi magát az autó limp-mode-ba (amikor szívódízellé változik át), használhatatlan. Ha motorindítás után egyből elindulok, terhelem a motort akkor jó, egészen addig amig meg nem állok egy kereszteződésnél, ha ugyanis 5mp.-nél tovább ketyeg a motor alapjáraton akkor megint előjön. Ha nem hagyom a motort alapjáratra visszaesni akkor nincs gond. Megnéztem az intercooler gumicsövet, az rendben van, több ötletem meg nincs. Valami megoldást, ötletet, javaslatot örömmel vennék (meg egy új autót is) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Július5, 2011 Megoszt Elküldve Július5, 2011 Érdekes, itt teljesen más szöveget mond a hibára: http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?t=19442 update: közben lehet megtaláltam a hibát, a motortérben fent bal oldalon (ha szembeállok a kocsival) a legszűrődobozon volt egy kábelvégen egy szenzor, kis fekete bizbasz, csőröcskével, azt lehúztam, a műszerfalon ott van a hiba ugyan, viszont az autó megy tisztességgel ahogy kell. Lesz ebből bajon, ha nem teszem vissza? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Július6, 2011 Megoszt Elküldve Július6, 2011 Érdekes, itt teljesen más szöveget mond a hibára: http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?t=19442 update: közben lehet megtaláltam a hibát, a motortérben fent bal oldalon (ha szembeállok a kocsival) a legszűrődobozon volt egy kábelvégen egy szenzor, kis fekete bizbasz, csőröcskével, azt lehúztam, a műszerfalon ott van a hiba ugyan, viszont az autó megy tisztességgel ahogy kell. Lesz ebből bajon, ha nem teszem vissza? Megtaláltam az infót: The ecu checks both barometric and boost together at less than 950rpm and if they are more than 15kpa apart for more than 3 secs it defaults. Szóval ezért jött csak alapjáraton. update: látom jól elbeszélgettem magammal :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thoomy Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Üdv Mindenkinek! Egy olyan gondom lenne, hogy a bal első ajtó nyitáskor és záráskor kattog! Mit lehet ezzel kezdeni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Üdv Mindenkinek! Egy olyan gondom lenne, hogy a bal első ajtó nyitáskor és záráskor kattog! Mit lehet ezzel kezdeni? Nekem is, mindkettő első kattog. Gondolom a két első volt többet használva, azért. A hátsóknak nagyon szép gyári hangjuk van. Én már próbáltam SKF zsírral bekenni azt a fém részt végig körbe, ami bemegy az ajtóba, de nem lett jobb. WD40-el is befújtam, gondoltam abból nem lesz baj. Attól se lett jobb. Talán a görgők, amik bent vannak, amik a határolást végzik elkophattak? Engem is érdekel, ha valaki tudja az okát, és megoldását. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Sziasztok! Egy kérdésem lenne: hogyan kell kiszedni a hibakódot a C Vectrából, hogy ne világítson? Akksi saru levétel működik? Vagy csak műszerrel? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Sziasztok! Egy kérdésem lenne: hogyan kell kiszedni a hibakódot a C Vectrából, hogy ne világítson? Akksi saru levétel működik? Vagy csak műszerrel? Köszönöm! Ha megszűnik a hiba, pár indítás után(nem tom mennyi) "elfelejti", különben meg úgy kell kitörölni műszerrel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Ha megszűnik a hiba, pár indítás után(nem tom mennyi) "elfelejti", különben meg úgy kell kitörölni műszerrel. Köszi! Esetleg többszöri gyújtás kapcsolással is elérhető az eltűnése ha már nincsen hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Ha megszűnik a hiba, pár indítás után(nem tom mennyi) "elfelejti", különben meg úgy kell kitörölni műszerrel. El nem felejti csak a villáskulcs nem fog viritani a műszerfalon.Továbbra is tárolja nem aktív(pending)státuszban.Minden hibát tárol a 4 másodpercnél tovább fennáll. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 El nem felejti csak a villáskulcs nem fog viritani a műszerfalon.Továbbra is tárolja nem aktív(pending)státuszban.Minden hibát tárol a 4 másodpercnél tovább fennáll. Azért raktam idézőjelbe :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Sziasztok! Tervezem, hogy veszek a Vectrámra alufelniket gumikkal. 17, esetleg 18 colos felnikbe gondolkodok. Nézegettem a gumi kínálatot, mindkettőre van bőven, szélességbe, és magasságba is sok féle abroncs. Még nem döntöttem el, hány colos felni, és arra milyen abroncs lenne jó. Valakinek esetleg véleménye, tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Sziasztok! Tervezem, hogy veszek a Vectrámra alufelniket gumikkal. 17, esetleg 18 colos felnikbe gondolkodok. Nézegettem a gumi kínálatot, mindkettőre van bőven, szélességbe, és magasságba is sok féle abroncs. Még nem döntöttem el, hány colos felni, és arra milyen abroncs lenne jó. Valakinek esetleg véleménye, tapasztalata? Magyar utakra nem való. Így is kellett már kutyacsontot, lengéscsillapítót meg hátsó kerékagyat cserélnem, hát még nagyobb kerekekkel. Nekem még az Omegához volt 17-es, 225/45-ös gumival (Vectrával teljesen kompatibilis) de azon kívül, hogy jobban nézett ki csak kényelmetlenebb lett. Nem vezetek olyan sportosan, hogy észrevettem volna valami stabilitásbeli különbséget. Ősszel is mindig meglepődök, mikor felrakom a 195-ös 15" télieket, hogy nem akarja kitekerni a kormányt a kezemből. :) Mondjuk a Corsára én is felraktam a 195/40 16"-t, de az hobbinak van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Magyar utakra nem való. Így is kellett már kutyacsontot, lengéscsillapítót meg hátsó kerékagyat cserélnem, hát még nagyobb kerekekkel. Nekem még az Omegához volt 17-es, 225/45-ös gumival (Vectrával teljesen kompatibilis) de azon kívül, hogy jobban nézett ki csak kényelmetlenebb lett. Nem vezetek olyan sportosan, hogy észrevettem volna valami stabilitásbeli különbséget. Ősszel is mindig meglepődök, mikor felrakom a 195-ös 15" télieket, hogy nem akarja kitekerni a kormányt a kezemből. :) Mondjuk a Corsára én is felraktam a 195/40 16"-t, de az hobbinak van. :D Én 225/50-es R17-es gumira gondoltam, ,mert így a gumi vastagsága megeggyezne a mostani (205/55 R16) 11,2 cm-rel, tehát a magyar utakra ugyanúgy csillapítana kb, az egész kerék mérete viszont 51,8 cm-ről megnőne 54,3-ra, a futófelület is szélesebb lenne, ami egy sokkal szebb megjelenést, és nagyobb kanyarstabilitást eredményezne. (gondolom:)) De ha valakinek pro-kontra, vagy bármilyen hasznos hozzászólni valója, ne fogja vissza magát. :D u.i.: A 195 R15 nem nagyon kicsi erre az autóra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Én 225/50-es R17-es gumira gondoltam, ,mert így a gumi vastagsága megeggyezne a mostani (205/55 R16) 11,2 cm-rel, tehát a magyar utakra ugyanúgy csillapítana kb, az egész kerék mérete viszont 51,8 cm-ről megnőne 54,3-ra, a futófelület is szélesebb lenne, ami egy sokkal szebb megjelenést, és nagyobb kanyarstabilitást eredményezne. (gondolom:)) De ha valakinek pro-kontra, vagy bármilyen hasznos hozzászólni valója, ne fogja vissza magát. :) u.i.: A 195 R15 nem nagyon kicsi erre az autóra? Elfér. De azt hittem váltóméretben gondolkozol gumi szempontjából, én nem tennék rá nagyobbat v. kisebbet. Kanyarstabilitásnál meg ugyanakkora tömeg esik nagyobb futófelületre, szóval nem biztos, hogy jobban jársz, bár nem vagyok szakember :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gee Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Elfér. De azt hittem váltóméretben gondolkozol gumi szempontjából, én nem tennék rá nagyobbat v. kisebbet. Kanyarstabilitásnál meg ugyanakkora tömeg esik nagyobb futófelületre, szóval nem biztos, hogy jobban jársz, bár nem vagyok szakember :D Váltóméret annyira nem vészes, de úgyis csal felfelé mindegyik autó órája 5-10 km/H-t, szóval legalább pontosabban fog mérni. :) Kanyarstabilitás biztos jobb lesz a szélesebb futófelület miatt szerintem, az ugyanakkora tömeg szélesebb futófelület probléma inkább a víz kiszorítási képességet csökkenti, de lévén majdnem 1,6 Tonna a saját tömeg, nem hiszem, hogy gond lenne. :D De szakember én se vagyok, csak az eddigi tapasztalatok, meg a józan ész alapján gonodlom ezt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagytomi Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Sziasztok! Tervezem, hogy veszek a Vectrámra alufelniket gumikkal. 17, esetleg 18 colos felnikbe gondolkodok. Nézegettem a gumi kínálatot, mindkettőre van bőven, szélességbe, és magasságba is sok féle abroncs. Még nem döntöttem el, hány colos felni, és arra milyen abroncs lenne jó. Valakinek esetleg véleménye, tapasztalata? Nekem H Astrán volt 205/55 R16 helyett 225/45 R18.Azon kívűl hogy szép volt semmi más jó tulajdonsága nem volt!Hosszbordákon kacsázott az autó,nagyon sokat romlott a rugózási komfort,1 literrel többet fogyasztott.Könnyen sérül a felni az alacsonyabb oldalfal magasság miatt!A könnyűfémfelni elnevezés csak át.aszás.Semmivel nemm könnyebb mint a lemez felni hanem inkább nehezebb a nagyobb mérete miatt.A Vectrámon 16-os téli van és 17-es alu. nyári .Ég és föld a kettő közötti különbség!Viszont a 17-es sokkal szebb!(215/50 R17 Gyári GTS)Ez még 1 olyan méret amivel meg lehet barátkozni,de a 18-ast nem ajánlom!De a szépségért szenvedni kell ezért megértem ha azt választanád!225/45 R18 a méret azt hiszem ami jó lenne C vecire is!gumi méret átváltót érdemes megnézni.:http://totalcar.hu/assets/static/tire/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagytomi Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Én 225/50-es R17-es gumira gondoltam, ,mert így a gumi vastagsága megeggyezne a mostani (205/55 R16) 11,2 cm-rel, tehát a magyar utakra ugyanúgy csillapítana kb, az egész kerék mérete viszont 51,8 cm-ről megnőne 54,3-ra, a futófelület is szélesebb lenne, ami egy sokkal szebb megjelenést, és nagyobb kanyarstabilitást eredményezne. (gondolom:)) De ha valakinek pro-kontra, vagy bármilyen hasznos hozzászólni valója, ne fogja vissza magát. :) u.i.: A 195 R15 nem nagyon kicsi erre az autóra? A 195 kicsi!!! Az a lényeg hogy a gyári méretű (215/55 R16) kerék külső átmérő nagysága közel azonos legyen a kiszemelt kerék külső átmérővel!Mert ha nagy az eltérés megváltozik a vég áttétel és ezzel az autó gyorsulása,fogyasztása,végsebessége,stabilitása IS!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
GaBaT Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 A 195 kicsi!!! Az a lényeg hogy a gyári méretű (215/55 R16) kerék külső átmérő nagysága közel azonos legyen a kiszemelt kerék külső átmérővel!Mert ha nagy az eltérés megváltozik a vég áttétel és ezzel az autó gyorsulása,fogyasztása,végsebessége,stabilitása IS!!! Én kinyitottam a füzetet, utána meg a tank fedelet is, és megnéztem milyen kerekekkel szerelték a vectrát, aztán meg megmértem, hogy a 15" felmegy-e a fékektől. A 195/65 meg pont jó a 215/55 R16 helyett, főleg, hogy hóban nem járok rosszul a keskenyebb kerékkel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts