Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


kori

Recommended Posts

Ezt MiBa írta a #327-es hozzászólásban: Visit My Website

Tehát,ha jól értem 80%-ban, ha kopog a hátulja, a "bumerángokat" kell cserélni?

Ezekben lehet csak szilentet cserélni,ha van a szerelőmnek prése?

Igen, lehet cserélni. Bár szerintem az alsóban is lehet. Az EPC-ben van robbantott rajz, ott megnézheted.

Én kicseréltettem mindet 1 hónapja, mert már szemmel láthatólad dőlt a kerék befelé és az úttartása is gyenge volt,

de ami volt kopogás előtte az még mindig nem szünt meg, valaki azt mondta, hogy akkor az a stabi szilentek lesznek,

majd ukslayer kollega leellenőrzi (amint megjönnek a k..va fékjeim, hogy elmehessek hozzá cserélni).

update: ja és van ott két kicsi egyenes lengőkar is felül.

update #2: most látom, hogy pont azt linkelted be amiről beszélek, elnézést az ismétlésért, kérem kapcsojja ki ...

Link to comment
Megosztás:

Igen, lehet cserélni. Bár szerintem az alsóban is lehet. Az EPC-ben van robbantott rajz, ott megnézheted.

Én kicseréltettem mindet 1 hónapja, mert már szemmel láthatólad dőlt a kerék befelé és az úttartása is gyenge volt,

de ami volt kopogás előtte az még mindig nem szünt meg, valaki azt mondta, hogy akkor az a stabi szilentek lesznek,

majd ukslayer kollega leellenőrzi (amint megjönnek a k..va fékjeim, hogy elmehessek hozzá cserélni).

update: ja és van ott két kicsi egyenes lengőkar is felül.

update #2: most látom, hogy pont azt linkelted be amiről beszélek, elnézést az ismétlésért, kérem kapcsojja ki ...

A kopogtató szellemekre vadászni mindig tartalmas móka B)

Valamit majd okozunk velük.Ha más nem hívunk egy ördögűzőt :D

Link to comment
Megosztás:

Google kidob egy csomó találatot, ezen link szerint:

"The fastest production Opel of all time."

Teszem hozzá a sebességgel eddig sem volt baj, csak az fütőmű alkalmatlan :D

A külső optika nagyon komolyan néz ki,szolidan sportos,gondolkodtam is rajta hogy ez első lökős alá megrendelem a toldatot,aztán eszembe jutott,hogy a budapesti fekvőrendőr építő brigád szereti a sörhasú rendőrt mintázni a műveihez,így szerencsétlen gyári gumi koptató is gyalázatosan néz ki a gépen,el sem tudom képzelni mi lenne a színre fújttal...inkább vettem tegnapelőtt egy gyári tetőcsomit 9rugóért... B)

Link to comment
Megosztás:

csak kíváncsiságból : mire alkalmatlan ? B)

Arra, hogy ezt az autót sportos használat mellett a megfelelő íven tartsa.

"Kissé" alulkormányzott ez a konstrukció. Ez egy kényelmes túraautó,

de - és ez az én véleményem - alkalmatlan bármiféle igazán sportos

vezetésre, ergó bármiféle teljesítménytuning haszontalan rajta.

Klikk ide: Jeremy Clarkson - Top Gear teszt

Munkahelyemen van egy klassz kis kanyar, nem túl éles, nem túl hosszú

és van hova "kimászni" belőle, ha az ember elgépészkedné magát véletlenül,

a lassan egymillió éves Corsa-mat nagyobb tempóban tudom benne végigtolni

mint a Vectra-t. De ettől persze nincs az az isten amiért megválnék tőle,

imádom, ha lesz következő az is ilyen lesz, csak ráncfelvarrott, 1.9-es.

Link to comment
Megosztás:

Arra, hogy ezt az autót sportos használat mellett a megfelelő íven tartsa.

"Kissé" alulkormányzott ez a konstrukció. Ez egy kényelmes túraautó,

de - és ez az én véleményem - alkalmatlan bármiféle igazán sportos

vezetésre, ergó bármiféle teljesítménytuning haszontalan rajta.

Klikk ide: Jeremy Clarkson - Top Gear teszt

Munkahelyemen van egy klassz kis kanyar, nem túl éles, nem túl hosszú

és van hova "kimászni" belőle, ha az ember elgépészkedné magát véletlenül,

a lassan egymillió éves Corsa-mat nagyobb tempóban tudom benne végigtolni

mint a Vectra-t. De ettől persze nincs az az isten amiért megválnék tőle,

imádom, ha lesz következő az is ilyen lesz, csak ráncfelvarrott, 1.9-es.

A Corsa hány kiló meg a Veki hány kiló??!! B)

Link to comment
Megosztás:

Arra, hogy ezt az autót sportos használat mellett a megfelelő íven tartsa.

"Kissé" alulkormányzott ez a konstrukció. Ez egy kényelmes túraautó,

de - és ez az én véleményem - alkalmatlan bármiféle igazán sportos

vezetésre, ergó bármiféle teljesítménytuning haszontalan rajta.

Klikk ide: Jeremy Clarkson - Top Gear teszt

Munkahelyemen van egy klassz kis kanyar, nem túl éles, nem túl hosszú

és van hova "kimászni" belőle, ha az ember elgépészkedné magát véletlenül,

a lassan egymillió éves Corsa-mat nagyobb tempóban tudom benne végigtolni

mint a Vectra-t. De ettől persze nincs az az isten amiért megválnék tőle,

imádom, ha lesz következő az is ilyen lesz, csak ráncfelvarrott, 1.9-es.

Jah,az OPC Vectra is gyorsulásra,egyenesben nyugdíjba küldte a riválisait(ST220 stb.),kanyarban meg lemászott az ívről.

Link to comment
Megosztás:

A Corsa hány kiló meg a Veki hány kiló??!! B)

Nyilván könnyebb, de ez még nem indok arra, hogy ne lehessen az

úton tartani tisztességgel. Példának okáért a Lamborghini Murcielago

nehezebb mint a Vectra, mégis becsületesen az úton marad. De, hogy

egy éltszerűbb példát is mondjak a hasonló évjáratú BMW5-ösök súlya

sem kevesebb, és azok nem esnek le az ívről ugyanolyan tempó mellett.

Meg lehet magyarázni, hogy ezért, meg azért, súly, szélviszonyok, korai

leválasztás az anyatejről, de attól ez még tervezési hiba marad, ennél

láttunk már jobbat a németektől. :)

update: a Te logikádat követve a Kispolák vagy a Trabant lenne a legjobb

úttartású autó és az összes 26 tonnás teherautó magától leesne az útról :D

Link to comment
Megosztás:

Arra, hogy ezt az autót sportos használat mellett a megfelelő íven tartsa.

"Kissé" alulkormányzott ez a konstrukció. Ez egy kényelmes túraautó,

de - és ez az én véleményem - alkalmatlan bármiféle igazán sportos

vezetésre, ergó bármiféle teljesítménytuning haszontalan rajta.

Klikk ide: Jeremy Clarkson - Top Gear teszt

Munkahelyemen van egy klassz kis kanyar, nem túl éles, nem túl hosszú

és van hova "kimászni" belőle, ha az ember elgépészkedné magát véletlenül,

a lassan egymillió éves Corsa-mat nagyobb tempóban tudom benne végigtolni

mint a Vectra-t. De ettől persze nincs az az isten amiért megválnék tőle,

imádom, ha lesz következő az is ilyen lesz, csak ráncfelvarrott, 1.9-es.

Én egyszer vezettem C Vectrát, és nekem is ez volt a tapasztalatom, hogy elmászott az ívről. A kereskedésben azt mondták, hogy a GTS futóműve nem csinál ilyet. Az Omega után igencsak meglepődtem az úttartás hiánya miatt.

Link to comment
Megosztás:

Én egyszer vezettem C Vectrát, és nekem is ez volt a tapasztalatom, hogy elmászott az ívről. A kereskedésben azt mondták, hogy a GTS futóműve nem csinál ilyet. Az Omega után igencsak meglepődtem az úttartás hiánya miatt.

Amit belinkeltem videót az egy Vauxhall VECTRA VXR ami - ha jól tudom -

az Opel Vectra GTS/OPC szinonimája, szóval egy és ugyanaz. Ergó az sem jobb B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma vettem egy Vectra c 1.9 CDTI Caravan Sport-ot (2006) és szívesen fogadnák Tőletek tanácsokat, tapasztalatokat, hogy mik azok a dolgok, amikre jobban oda kell figyelni vagy hogy esetleg milyen gondokkal kell majd esetleg számolnom.

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma vettem egy Vectra c 1.9 CDTI Caravan Sport-ot (2006) és szívesen fogadnák Tőletek tanácsokat, tapasztalatokat, hogy mik azok a dolgok, amikre jobban oda kell figyelni vagy hogy esetleg milyen gondokkal kell majd esetleg számolnom.

Előre is köszönöm!

Nem kötekedésképpen,de ilyesmit vásárlás előtt szokás kérdezni. B)

Ha jól tudom a 120lovas a megbizhatóbb.Az odafigyelésről annyit,hogy kerüld a pocsék gázolajat és motorolajat.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.