Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni.

C vectra 2.2dti - ma reggel indítottam a kicsikét,be is indult,de 2 perc után leállt.

És nem indul be a verda.

Üzemanyag elég kevés van benne,létezhet,hogy elfagyott valahol?

Mit tanácsoltok?

Gondolom le is levegősödött,hogy tudom légteleníteni?

Köszönöm a segítséget előre is.

Elküldve
  olasz írta:
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni.

C vectra 2.2dti - ma reggel indítottam a kicsikét,be is indult,de 2 perc után leállt.

És nem indul be a verda.

Üzemanyag elég kevés van benne,létezhet,hogy elfagyott valahol?

Mit tanácsoltok?

Gondolom le is levegősödött,hogy tudom légteleníteni?

Köszönöm a segítséget előre is.

Megtankolod, es raadod a gyujtast, varsz majd leveszed ujra radod , önmagat lelekteleniti, es alvileg a harmadik inditas utan mar be fog indulni ha ez a baja.

Elküldve
  Dini írta:
Megtankolod, es raadod a gyujtast, varsz majd leveszed ujra radod , önmagat lelekteleniti, es alvileg a harmadik inditas utan mar be fog indulni ha ez a baja.

Értem,de ha valahol el van fagyva a rendszer,mondjuk a szűrőnél,akkor mit lehet tenni,ha nem akarok szűrőt cserélni?

Elküldve
  olasz írta:
Értem,de ha valahol el van fagyva a rendszer,mondjuk a szűrőnél,akkor mit lehet tenni,ha nem akarok szűrőt cserélni?

Told be egy fűtött garázsba és várj türelmesen.

  • 3 weeks later...
Elküldve
  Dini írta:
Megtankolod, es raadod a gyujtast, varsz majd leveszed ujra radod , önmagat lelekteleniti, es alvileg a harmadik inditas utan mar be fog indulni ha ez a baja.

a 2.0 és a 2.2 diesel nem égteleniti le magát. egy célszerszám kell hozzá, vagy meg kell húzni jó sokáig...

Elküldve
  uhuhu írta:
a 2.0 és a 2.2 diesel nem égteleniti le magát. egy célszerszám kell hozzá, vagy meg kell húzni jó sokáig...

Jah,épp elég szűrőcsere után elinditani.............

Elküldve

Egyik ismerősöm az autója lecserélésén gondolkodik, és szóba került a Vectra C Caravan is, mint lehetőség, dieseles kiadásban. Az 1.9-es Fiat-motorról elég sok rosszat hallani, a kérdésem az lenne, hogy a 2.2-es diesel jobb-e ebből a szempontból, mik a tapasztalatok vele? Előre is köszi a válaszokat!

Elküldve
  FPepe írta:
Egyik ismerősöm az autója lecserélésén gondolkodik, és szóba került a Vectra C Caravan is, mint lehetőség, dieseles kiadásban. Az 1.9-es Fiat-motorról elég sok rosszat hallani, a kérdésem az lenne, hogy a 2.2-es diesel jobb-e ebből a szempontból, mik a tapasztalatok vele? Előre is köszi a válaszokat!

Az adagolóján kivül mechanikai gondja nem nagyon szokott lenni.Az elektronika meg olyan mint a többiben.........

Elküldve
  FPepe írta:
Egyik ismerősöm az autója lecserélésén gondolkodik, és szóba került a Vectra C Caravan is, mint lehetőség, dieseles kiadásban. Az 1.9-es Fiat-motorról elég sok rosszat hallani, a kérdésem az lenne, hogy a 2.2-es diesel jobb-e ebből a szempontból, mik a tapasztalatok vele? Előre is köszi a válaszokat!

HAt ez a Fiat szöveg, ugyan olyan jo mint a többi, nekme nulla gondom van vele pedig hasznalom rendesen <_<

Elküldve
  uhuhu írta:
az opel dunában keresd. 347.10.00

ott dolgozik <_<

Köszönöm az infót meg is keresem valamelyik nap, a sors akarta így,amikor angyalföldön laktam oda a Maxabo volt közel,most kiköltöztem Erzsébetre,ide meg a Duna... :-)))

Elküldve
  astrabandi írta:
Sziasztok . Az lenne a kérdésem ,hogy mi az a kütyü ami hűtő előtt a jobb oldalon majd nem a lámpa sarkához közel van Vectra -c nél.A válaszokat köszi .

...az akkumulátor... :-))))

Elküldve
  tcxbalage írta:
Az a bal oldal <_<

Kérdés: ha az első fék szenzoros akkor ahhoz másmilyen fékbetét kell, vagy sem?

Külön lehet szenzort venni,8-10font.Tehát ha nem sérült a régi,elméletileg átmenekithető.

Fékbetét csak olyan van hozzá,amiben megvan a szenzornak a hely,de nem tartozéka a csomagnak.

Jól viselkedett hazafelé a masina?

Elküldve
  ukslayer írta:
Külön lehet szenzort venni,8-10font.Tehát ha nem sérült a régi,elméletileg átmenekithető.

Jól viselkedett hazafelé a masina?

Ja, tökéletes volt, az asszony is örült neki nagyon, hogy nem "nyekereg" többé, annyira hálás volt, hogy még szex is volt majdnem :angry:

Ezúton is kösz mégegyszer a szerelést <_<

Közben megnéztem a fékeket az ebay-en, 68 font, a két első tárcsa betétekkel és szenzorral, MINTEX, jónak hangzik, szerintem megveszem.

update: inkább veszek most szenzort is, ha szerelés közben derül ki, hogy nem használható többé akkor azzal csak extra szivacs van.

Elküldve
  tcxbalage írta:
Ja, tökéletes volt, az asszony is örült neki nagyon, hogy nem "nyekereg" többé, annyira hálás volt, hogy még szex is volt majdnem :angry:

Ezúton is kösz mégegyszer a szerelést <_<

Közben megnéztem a fékeket az ebay-en, 68 font, a két első tárcsa betétekkel és szenzorral, MINTEX, jónak hangzik, szerintem megveszem.

update: inkább veszek most szenzort is, ha szerelés közben derül ki, hogy nem használható többé akkor azzal csak extra szivacs van.

Baromi egyszerű...ha visszajelez a kopásjelző a műszerfalon,akkor ellőtted,ha nem akkor még jó...

Elküldve
  Holdenvectra írta:
Baromi egyszerű...ha visszajelez a kopásjelző a műszerfalon,akkor ellőtted,ha nem akkor még jó...

OK, akkor ez már cserés <_<

Egyik oldalon van csak, vagy ez is párban cserélendő?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.